Звіт про проведення декади математики. Активність у заходах декади математики. Математична розробка відкритого уроку з математики в 6 класі з теми «Ймовірність випадкової події»



Сторінка1/11
Дата конвертації25.12.2016
Розмір2,11 Mb.
ТипЗвіт
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11
Відділ освіти Петровської районної в місті Донецьку ради

Донецька гімназія ім. В. Стуса

Донецької міської ради Донецької області


Донецьк,2012


З М І С Т


  1. План проведення декади математики.

  2. Звіт про проведення декади математики.

  3. Активність у заходах декади математики.

  4. Математична розробка відкритого уроку з математики в 6 класі з теми «Ймовірність випадкової події».

  5. Математична розробка відкритого уроку з алгебри в 7 класі з теми «Квадрат двочлена».

  6. Відкриття декади математики «Веселкова математична подорож».

  7. Математичний калейдоскоп «Математика в сузір’ї професій».

  8. Незнайомі сторінки історії математики «Артист-математик Р.Арраго».

  9. Математична вікторина для учнів початкових класів.

10.Гра для учнів 5-7 класів «Фан клуб математики в математичному кафе».

11. Фотоматеріали декади математики.

План

проведення декади математики

в Донецькій гімназії імені В.Стуса






Назва заходу

Дата проведення

Час проведення

Відповідальні

1.

2.


3.
4.

5.

6.



7.

8..

9.

10



Відкриття декади

Математичний вернісаж

Конкурс математичних газет ,емблем, математичних висловлювань.
Математичний калейдоскоп.

Виступ лекторської групи


Карнавал кросвордів, ребусів
Відкритий урок «Ймовірність випадкової події»
Виступ агітбригади

« Місто без математики»


Гра для 5-7 класів «Фан клуб математики в математичному кафе»
Незнайомі сторінки історії математики

«Артист-математик Р.Арраго»

Задачі-жарти, задачі-загадки. Математична вікторина для учнів початкової школи

Відкритий урок « Квадрат двочлена»


Закриття декади. Підбиття підсумків.



10.12.

11.12


12.12.
13.12

14.12


17.12

18.12


19.12

20.12.

21.12

08.45

Протягом дня
14.20
12.30

08.00


14.00

Протягом дня


Велика перерва


09.00

08.00


Вчителі математики

Нікончук С.В.

Жиліна Н.Д.
Нікончук С.В.

Нікончук С.В.

Жиліна Н.Д.

Жиліна Н.Д.


Нікончук С.В.


Жиліна Н.Д.

Вчителі математики





Звіт

про проведення декади математики

в гімназії ім. В.Стуса
З 10.12.12 по 24.12.12 в гімназії пройшла декада математики за вже складеним та затвердженим планом. Всі заходи що заплановані в період декади, спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів, логічного мислення, пізнаваної активності та інтересу учнів до математики. Заходи розвивають бажання школярів пізнавати нове; прищеплюють навички самостійного поповнення знань, уміння працювати з навчальною та науковою літературою, виховують почуття любові до предмета.

Декада почалася з проведення урочистого відкриття. На гімназійній лінійці виступила агітбригада учнів 8-Б класу « Місто без математики».

В рамках декади був проведений математичний вернісаж:

а) Конкурс математичних газет. Кожен клас приготував математичну газету. Переможцями стали учні 8-Б, 9-Б та 7-А класів.

б) Конкурс математичних висловлювань. До кожного предмету було підібрано своє математичне висловлювання та прикріплено до дверей кабінету. Участь взяли учні 11 та 7-А класів.

в) Конкурс емблем «Математики – цариця наук» для учнів 5-7 класів.

Переможцями стали Корнієнко Анастасія, Рибалко Дар’я, Білоконь Валерія.

Був проведений карнавал кросвордів, ребусів, які були розвішані на третьому поверсі і всі бажаючи мали можливість їх розв’язувати.

Це сприяє розширенню знань та математичного світогляду учнів, розвитку їх здібностей і обдарувань, створюють у навчальному закладі атмосферу творчості.


  1. Цікаво пройшла гра для учнів 5-7 класів « Фан клуб математики в математичному кафе». Переможцем визначено команду 6 класів. ). Мета цього заходу: розвивати в учнів швидке мислення, логічність думки, вміння використати здобуті на уроках знання на практиці; виховувати любов і пошану до математики.

Лекторські групи 9-А та 10-А класів підготували і ознайомили учнів гімназії з незнайомими сторінками історії математики « Артист- математик Р. Арраго та « Математика в сузір’ї професій». Мета: розвивати в учнів пізнавальний інтерес до математики, поповнити знання про значення і місце математики в сузір'ї інших професій; розви­вати бажання школярів пізнавати нове; прищеплювати навички самостійного поповнення знань, уміння працювати з навчальною і науковою літературою, застосовувати її в повсякденному житті; виховувати почуття любові до предмета.

Під час уроків математики учні мали можливість побачити відеофільм про життя таких видатних математиків як Архімед та Карл Гаусс.

Не забули і про учнів початкових класів. Для них учні 10-Б класу провели цікаву математичну вікторину.

В рамках декади математики були проведені два відкритих урока «Ймовірність випадкової події» 6 клас, вчитель Нікончук С.В. та « Квадрат двочлена» 7 клас, вчитель Жиліна Н.Д.

Проводячи декаду математики ми намагалися реалізувати такі основні цілі:


  • Дати додаткові знання з математики;

  • Забезпечити різносторонній розвиток особистості;

  • Викликати інтерес до вивчення предмета.

Вважаємо, що цього ми досягли.

При підведенні підсумків найбільш активними визначено:

Паралелі 7, 8, 9 класів. Класи 7-А, 8-Б. Класні керівники та вчителя математики Жиліна Н.Д., Нікончук С.В.


Відділ освіти Петровської районної в місті Донецьку ради

Донецька гімназія ім.В. Стуса

Донецької міської ради Донецької області

МАТЕМАТИЧНА РОЗРОБКА

уроку математики в 6 класі з теми

«ЙМОВІРНІСТЬ ВИПАДКОВОЇ ПОДІЇ».

Донецьк - 2012


УРОК

Тема. Випадкові події. Імовірність випадкових подій.
Мета. Сформувати поняття про випадкові події. Дати означення подій.

Сформувати поняття імовірності випадкових подій. Записати

та пояснити формулу імовірності випадкових подій.

Навчити застосовувати цю формулу.

Розвивати логічне мислення.

Виховувати уважність, кмітливість, працьовитість, самостійність,

дисциплінованість, самокритичність.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання уроку: тенісні кульки двох кольорів.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.

Перевірити готовність класу до уроку.


ІІ. Мотивація навчання.

Сьогодні ми познайомимось з тим, що цікавить багатьох. Як грати, щоб не

програти, а якщо програти, то не сумувати, знаючи вірогідний результат.

На уроці застосовується 5ти хвилинний діалог у якому представлені ключові слова теми.



ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Все життя людини складається з багатьох подій. Пролунав шкільний дзвінок, випав сніг, тебе викликали до дошки, дорогу перебіг чорний кіт і ще багато інших.



Події Імовірність події

1) Неможливі Р(А) = 0;

2) Вірогідні Р(В) = 1;

3) Випадкові Р(А) = ;


    • Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал