Зупинка. Стоянка



Сторінка1/2
Дата конвертації02.12.2016
Розмір0,5 Mb.
  1   2
План – конспект заняття №

Тема: "Зупинка. Стоянка ."

Спеціалізація: водій автотранспортних засобів категорії «С».

Предмет: правила дорожнього руху.

Мета:

Ознайомити учнів з випадками дозволу або заборони зупинок та стоянок транспортних засобів . Формувати в учнів уміння використовувати здобуті знання в різноманітних ситуаціях. Спонукати старшокласників до самоосвіти.

Розвивати зорову пам'ять, пізнавальні інтереси, вміння працювати в групі, доводити свою думку, аналізувати навчальний матеріал.

Виховувати дисциплінованість, коректний стиль обміну думками, культуру мовлення.

Сприяти формуванню уявлень про професію інспектора державної автомобільної інспекції.

Міжпредметні зв’язки: правознавство, основи здоров’я ,основи безпеки руху.

Завдання уроку:


  1. Ознайомитися із правилами виконання зупинок та стоянок .

2. Ознайомитися з допомогою комп’ютера із статистикою ДТП.

Методи навчання: ілюстрація, демонстрація, спостереження, бесіда, заохочення, ігрові елементи, повідомлення.

Дидактичне забезпечення: таблиці з дотримання правил дорожнього руху, фотографії аварійних ситуацій та їх наслідків, повідомлення учнів.

ТЗН: комп’ютер.

Тип уроку: набуття учнями нових знань.

Час: 45 хв.

Хід уроку.

І.Організаційний момент (2 хв.)

1. Привітання, перевірка присутніх, повідомлення девізу та його значення на уроці.

Девіз уроку:

Не просто слухати, а чути,

Не просто дивитись, а бачити,

Не просто відповідати, а міркувати

Та досить плідно працювати.

2.Поділити дітей на дві групи.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. (5хв.)

Вчитель. Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати опановувати вивчення тем з ПДР. Сівши за кермо, ми повинні замислюватись над тим, щоб ні в якому разі не створювати аварійні ситуації на дорогах. Отож на сьогоднішньому уроці, ми з ясуємо як правильно виконувати зупинки та стоянки транспортних засобів. Я сподіваюсь, що ці знання надалі стануть вам у пригоді.

Вчитель повідомляє тему і мету уроку, спільними зусиллями формулює завдання, які необхідно розв’язати впродовж уроку ( вчитель швидко фіксує завдання на дошці, щоб учні мали змогу постійно звертати на них увагу та намагалися їх вирішити).

ІІІ. Повідомлення теоретичного матеріалу (25 хв.)

Клас працює в групах.

Перша група дістає завдання: з ясувати в яких випадках зупинка ТЗ дозволяється, а в яких забороняється.

Друга група отримує завдання: визначити коли стоянку ТЗ дозволено, а коли заборонено.

Кожна група презентує відповідь, а її члени доповнюють, виправляють.

Вчитель пропонує розглянути і проаналізувати такі ситуації:

1.Якщо перед ТЗ зупинився трамвай і розпочав висадку пасажирів, які мають бути дії водія даного ТЗ ?

2.ТЗ наближається до зупинки, де стоїть автобус. Які дії водія в цьому випадку?



ІУ. Закріплення теоретичних знань (7хв.)

«Вірю – не вірю»

1. Зупинка і стоянка ТЗ дозволяється в спеціально відведених місцях.(так)

2. Зупинка і стоянка забороняється на залізничних переїздах. (так)

3. Стоянка дозволяється в місцях, де заборонено зупинка.(ні)

4. Стоянка дозволяється в місцях, позначених відповідними дорожніми знаками, встановленими з табличками.(так)

5. Стоянка дозволяється ближче 50 м від залізничних переїздів. (ні)

6. ТЗ дозволяється ставити під кутом до краю проїзної частини в місцях, де це не буде перешкоджати руху інших ТЗ.(так)

7. Зупинка може бути дозволена на мосту.(ні)

8. Зупинка забороняється на пішохідних переходах. (так)

9. У темну пору доби і в умовах недостатньої видимості стоянка поза населеними пунктами дозволена в будь – якому місці. (ні)

10. Зупинка дозволяється в місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки і ТЗ, що зупинився, менше 3м.(ні)



У. Підведення підсумків заняття (3хв.)

Запитання для обговорення:

1. Чи всі завдання уроку було виконано?

2. Хто з учнів працював найініціативніше?

Методом «Не закінчених речень» вчитель аналізує діяльність учнів на занятті:

- На сьогоднішньому уроці, на мій погляд, найбільш важливим було…

- Ця інформація дозволяє мені дійти таких висновків…

- Це рішення було прийнято тому, що…

- Сьогоднішній урок навчив мене…

УІ. Виставлення і мотивація оцінок (2хв.)

Учитель виставляє мотивовані оцінки учням.



УІІ. Домашнє завдання (1хв.)

Зробити підбірку матеріалу про дорожньо-транспортні пригоди у місці вашого проживання, назвати їхні найчастіші причини, оформити усі дані у формі звіту. Додаток А.









Каталог: Konsp -> rudenko
Konsp -> Види каш. Загальні правила варіння каш. Вимоги до якості страв із крупів
Konsp -> Тема заняття: «Свою Україну любіть»
Konsp -> Абажей Наталія Михайлівна Спеціальність вчителька початкових класів Освіта вища, кдпу стаж педагогічної роботи 17 років Категорія вища Дата проведення 20. 02. 2013р. Відкритий урок
Konsp -> Повідомлення теми й мети уроку. II. «Мовленнєва розминка» Скоромовки
Konsp -> Тема: Вивчення звука [б], букви Бб («Бе»). Звуко-буквенний аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіаивних умінь за текстом Д. Матіяш
rudenko -> Дії водія в екстремальних умовах
Konsp -> По роботі й нагорода. Казка
Konsp -> Види теплопередачі
rudenko -> Гальмова система з пневматичним приводом


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал