Завдання для самостійної роботи учнів Покотилі



Скачати 171,42 Kb.
Дата конвертації04.12.2016
Розмір171,42 Kb.
Завдання для самостійної роботи учнів Покотилівського ліцею «Промінь»

на термін дії карантину

(з 30.10.2009 по 23.11.2009)
5–А клас, 5–б клас
Укр. мова – повторити §13–16; опрацювати §17, §18, вправа 103, вправа 114,115,119

Укр.літ. – с. 74–107 читати, переказувати, відповідати на питання (усно)

Рос.мова §14, упр.146, §15,16, упр.160,165, §17,18, упр.183, §19, упр.191,198, §20,21 упр.223,229

Заруб.літ.


Англ.мова

Тема „Життя суспільства”, с.41–53, виписати всі нові слова в словник, вивчити їх, с.43–53 виконати вправи усно, WB с.38–45, письмово


Історія §7,8,9

Етика


Математика стр.66-69 впр.257,стр.121-124 впр.463,468,472; стр.136-137 впр.534,538; розв’язати вправи 480,482

Природознавство §5,6,7 читати; відповідати на питання.

Основи здоров’я §5,6,7


5–б клас Укр.мова – повторення §13–16 (правила)

самостійно опрацювати §17–22 (вивчити правила)

письмові завдання вправи 110,111,113,114,116,118,119,121,123,129,134,136,139,140,141,143,144,145,146,148,149

5–б клас Укр.літ. – повторення с.88–98 (читання, переказ, відповіді на запитання), самостійне опрацювати с.99–118 (читання, переказ), письмові завдання (в робочих зошитах) с.106 (усі питання), с.118 (твір)

6 – А, 6-Б класс
Укр.мова 6-А §10,11(правила), впр. 102,106, с.66-67 (усно відповідати на пит.), впр.113 (усно), впр.114. §12, впр.122,123,124 (усно), впр.124 (ІІ завд. письм.)

Укр.літ. 6-А читати за підручником про Т.Г.Шевченка та Л.Українку. Т.Г.Шевченко - «Думка», «Іван Підкова», «Тарасова ніч». Л.Українка – «Мрії», «Як дитиною бувало».

Укр.мова 6-Б повторення §11–12, виконати вправи 113,114,116, самостійно опраювати §13–17 (вивчити правила), письмові завдання: вправи 134,136,137,138,141,143,146,147,149,153,154,156,161,162,169,177,179

Укр.літ. 6-Б повторення с.59–70 (читання, переказ, відповіді на запитання); самостійно опрацювати: с.72–94 (читання, переказ); письмові завдання (в робочих зошитах): с.69–70 (усі питання), с.90 (усі питання)

Рос.мова – §14, вправа 139. §§15,16, вправа 149, 156, 158. §§17,18, вправа 168,173. §§19,20, вправа 192, §21, вправа 208, состав слова

Зарубіжна літ. – Читати, аналізувати, відповідати на запитання с.69–100, Крилов байка „Вовк і ягня” – на пам’ять


Англ.мова

Тема „Спорт” с.44–55, виписати всі нові слова в словник, вивчити їх, с.46–47 в.2–6 письмово, с.44–45, с.48–55 всі вправи усно.

Історія

Етика


Математика – повторити §11–§14, прочитати та вивчити правила §15-§18; №№479, 481, 521, 524, 526, 528, 533, 563, 565, 572, 592

Природознавство – §4, §5, §6 (читати, відповідати на запитання)

Географія – §8, §9

Основи здоров’я – §6, §7, §8 (читати, відповідати на запитання)

Зошити. Практична робота №4 стор. 16–22



7 клас


Англ.мова

Тема „Життя суспільства” с.36–51, виписати всі нові слова в словник, вивчити їх, с.36–51 виконати всі вправи усно, WB стор.23–31, письмово

Фізика – конспект §8–12

Біологія – §25–34, читати, заповнювати синій зошит стор.28–36

Географія – §11, 12, 13, практична робота №7 виконати

Рос.мова – §19, вправа 79,81 §20, вправа 82,83 §21, вправа 86

§22, вправа 90 §23, вправа 92,93



Заруб.літ-ра – Читати, аналізувати, відповідати на запитання (усно) стор.90–138

Читати Стивенсон «Вересковий мед»,

А. Міцкевич «Альпухара»

Алгебра – §10, 11, 12 (прочитати, вивчити правила)

№309, 310, 321, 325, 339, 340, 341, 348, 360, 364, 379, 381. 383, 392 (1,2)



Геометрія – повторити §5,6

прочитати §7,8



Хімія – вчити §12, завдання 1–8 стор.94–95 (письмово)

Основи здоров’я – §6,7 (прочитати) стор.44 виконати дослідницький проект ( у вигляді реферату)

Укр.мова . Повторення § 12-13, виконати впр. 115-118

Самостійно опрацювати § 14-19 (вивчити правила)

Письмові завдання: впр. 121, 122, 126, 130, 131, 135, 148, 150, 157,

158, 160-162.



Укр.літ. Повторення: с.56-73 (читання, переказ, відповіді на запитання)

Самостійно опрацювати : с.79-101 (читання, переказ)

с.102-118 (читання, переказ)

Письмові завдання (в робочих зошитах): с. 97 (усі рівні)

с. 118 (усі рівні)

8 клас

Укр.літ. – §7–13, вправа 84,88, 117

Фізика – Домашні лабораторні роботи №5,6,7 конспект §17–22, задачі 123, 129, 135. 150

Укр.літ. – Тараса Шевченко „Думи мої...” (на пам’ять)

„Ой три шляхи широкі”

„Мені однаково, чи буду”

„Минають дні, минають ночі”



Географія – §13,14,15,16– читати

Біологія – §15–19 читати

Алгебра – §6,7,8 – читати , №155, 156, 160, 165, 174, 211, 213, 215, 227

Геометрія – §8-читати, №251, 252, 253, 258, 259, 260, 262

Хімія – §10–14 підготов. до заліку №2

Історія України – §6,7,8
Інформатика - повторити базові поняття, виконати навчально тренувальні завдання згідно з інструкціями КПР-WinOK.

За наявності комп’ютера та Інтернету рекомендуємо ознайомитися з наступними сайтами:



  • http://svitinfo.com/book/structura/informatiks9/index.htm

  • http://allinf.at.ua

  • http://itosvita.ucoz.ua

  • http://www.shkolyar.com.ua/about

  • http://pok-licey2009.narod.ru



Історія Всесвітня – §6,7,8

Рос.мова – §19, вправа 79, 81 §20, вправа 82,83 §21, вправа 86

§22, вправа 90 §23, вправа 92, 93



Заруб.літ. – Вергілій „Енеїда”

Есхил „Прометей закутий” читати. Читати, аналізувати, відповідати на запитання стор.131–179




Англ.мова

Тема „Преса” с.39–57, виписати всі нові слова в словник, вивчити їх, с.191 в.1 прочитати пер. С.47, завдання в., письмово с.42 , завдання в.письмово, стор.39–57 опрацювати усно



9 клас
Укр.мова - 8-11 (правила)

Впр. 84, 96, 107, 109, 112, 113, 120



Укр.літ. - Біографія Г.С. Сковороди, І.Котляревського

(конспект або реферат)

Читання: Г.Сковорода «Брати харківські»

Напам’ять «Всякому городу нрав і права»

І. Котляревський «Енеїда»

Хімія - 12, повторити 9,10,11, завдання стр.82

Завдання (письмово) 3,4 стр.78; завдання стр.83

Підсумкова робота з теми «Розчини електролітичних дисоціаціях»

Англ.мова - в. В с 51 (п); в ІІІ с 53-55; в ІУ с.63-65; в УІ с.68-69
Фізика - Домашні лабораторні роботи № 4,5

Конспект 11(3), 12(5), 13, 14

Задачі впр.11(3,5), впр 12(3,6)
Біологія - Заповнювати друкований зошит стор. 27-32
Географія - 12, 13, 14 читати

Практична робота № 3, 4 – виконати


Алгебра - 3, 4 № 159, 162, 166, 168, 174, 176(а,б), 179, 183, 185
Геометрія - 6,7, № 181-183, 186, 190, 191, 195, 220-223, 225, 226
Заруб.літ Твори за повістю «Простак» Вольтера І.В.Гете «Фауст» ІІ часть читати

Рос.мова Сложноподчинённые предложения выписать 10 предложений

11 - А клас
Укр.мова – тестові завдання з мови, варіанти 1,2,3; твори за даними варіантами
Укр.літ. - за підручником – конспект про життя і творчість М.Куліша, І.Кочерги; читати п’єси: М.Куліш «Мина Мозайло», І.Кочерга «Ярослав Мудрий»
Фізика - Конспект 24-31, 40-47, задачі впр. № 8

Реферати: 1) Електричні станції, передача і використання електричної енергії.

2) Проблеми сучасної електроенергетики і охорона навколишнього середовища

3) Альтернативні види енергії

4) Розвиток енергетики в Україні
Алгебра – Роздал У: 1,2,3 (читати)

№ 3-7, 18, 24, 31, 49, 52(1-14), 58 (1,3,5,7,9,11)

Повторити: розділ ІУ, 1,2

Підготуватися до контрольної роботи № 1(37,40,44),

№ 2 (10,12,14,16,18)
Геометрія - п.48-51 (читання)

№ 42, 49, 53, 54, 59, 60, 63, 68, 73


Біологія - 14 (скласти конспект параграфу), 16-19 (читати)
Хімія – 4-8 завд. № 27, 37, 38, 42, 46
Англ.мова – р. 35 – словник, текст

Р. 39, 40, 41 – тексти

Ех. 18, р.39, ех. 32, р.42 (вивчити, записати у словник)
Історія України - 7-8, 9-10, 11-13
Інформатика - повторити базові поняття, виконати навчально тренувальні завдання згідно з інструкціями КПР-WinOK.

За наявності комп’ютера та Інтернету рекомендуємо ознайомитися з наступними сайтами:



  • http://svitinfo.com/book/structura/informatiks9/index.htm

  • http://allinf.at.ua

  • http://itosvita.ucoz.ua

  • http://www.shkolyar.com.ua/about

  • http://pok-licey2009.narod.ru



Всесвітня історія - 5, 6, 7, 8
Зарубіжна література – наизусть А.Блок «Девушка пела в церковном хоре», «О доблестях, о подвигах, о славе»

А.Ахматова «Мужество», «Клятва»

В.Маяковский «Послушайте»

Б.Пастернак «Зимняя ночь»

В.Высоцкий «Он не вернулся из боя»

С.Есенин – на выбор 24-30 строк



11- Б клас
Укр.мова – тестові завдання з мови, варіанти 1,2,3; твори за даними варіантами
Укр.літ. - за підручником – конспект про життя і творчість М.Куліша, І.Кочерги; читати п’єси: М.Куліш «Мина Мозайло», І.Кочерга «Ярослав Мудрий»
Фізика - Конспект 15-29, задачі впр. № 6

Реферати: 1) Електричні станції, передача і використання електричної енергії.

2) Проблеми сучасної електроенергетики і охорона навколишнього середовища

3) Альтернативні види енергії

4) Розвиток енергетики в Україні
Алгебра – 19, 20 (синій підручник)

Виконати № 52(1-6), 53 (1,2)


Геометрія - 6 (тіла обертання)

Виконати № 1, 2, 3, 4, 8, 10, 11, 15 (стор.102-103)


Біологія - 14 (скласти конспект параграфу), 16-19 (читати)
Хімія – 4-8 завд. № 27, 37, 38, 42, 46
Англ.мова – р. 35 – словник, текст

Р. 39, 40, 41 – тексти

Ех. 18, р.39, ех. 32, р.42 (вивчити, записати у словник)

Історія України - 7-8, 9-10, 11-13
Інформатика - повторити базові поняття, виконати навчально тренувальні завдання згідно з інструкціями КПР-WinOK.

За наявності комп’ютера та Інтернету рекомендуємо ознайомитися з наступними сайтами:



  • http://svitinfo.com/book/structura/informatiks9/index.htm

  • http://allinf.at.ua

  • http://itosvita.ucoz.ua

  • http://www.shkolyar.com.ua/about

  • http://pok-licey2009.narod.ru


Всесвітня історія - 5, 6, 7, 8
Зарубіжна література – наизусть А.Блок «Девушка пела в церковном хоре», «О доблестях, о подвигах, о славе»

А.Ахматова «Мужество», «Клятва»

В.Маяковский «Послушайте»

Б.Пастернак «Зимняя ночь»

В.Высоцкий «Он не вернулся из боя»

С.Есенин – на выбор 24-30 строк




Перелік деяких загальних освітніх та інформаційних сайтів





  1. http://www.mon.gov.ua або

http://znz.edu-ua.net/ds/index.jsp - Міністерство освіти і науки України (МОНУ).

  1. http://www.education.gov.ua - інформаційний вісник МОНУ.

  2. http://www.edu-ua.net/ukr/osvita/ - сервер галузі освіти України.

  3. http://www.ednu.kiev.ua - українські інформаційні ресурси, пов’язані з освітою: організації, вищі навчальні заклади, докладна інформація про системи освіти найбільш розвинених країн, факти, преса, виставки, конференції, фірми та ін.

  4. http://www.ime.edu-ua.net - інститут засобів навчання АПН України.

  5. http://www.mon.gov.ua/smc_se - Науково-методичний центр середньої освіти.

  6. http://www.znz.edu-ua.net - загальна середня освіта в Україні.

  7. http://www.cippe.edu-ua.net - Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти.

  8. http://www.znz.edu-ua.net/ds/index.jsp - Інститут змісту і методів навчання МОНУ.

  9. http://www.osvita.org - Освітньо-консультативний центр “Освіта”.

  10. http://edu.ukrsat.com/index.html - Благодійна програма “Інтернет-школам” (УкрСат, Київ).

  11. http://www.int-edu.ru/ - Інститут нових технологій освіти (Росія).

  12. http://www.teacheryear.ru - Конкурс “Учитель года России”.

  13. http://edu-region.kharkov.com - Офіційний сайт Головного управління освіти і науки Харківської облдержадміністрації.

  14. http://edu-post-diploma.kharkov.com - Офіційний сайт ХОНМІБО.

  15. http://edu.kharkov.com/ - Офіційний сайт управіння освіти Харківської міської ради.



Перелік деяких освітніх та інформаційних сайтів з інформатики




  1. http://infoschool.narod.ru/ - інформатика в школі.

  2. http://shop.piter.com/book_about - Видавництво “Питер”, підручники з інформатики, методичні посібники для 9 класу.

  3. http://inf.1september.ru/newspaper.php?year=2003&num=06 - Газета “Інформатика” (приложение к журналу “1 сентября”).

  4. http://victoria.lviv.ua/html/oit/html - Лекції до деяких тем з інформатики.

  5. http://www.2september.ru/ru/first/htm - матеріали газети “1 сентября”.

  6. http://catalog.alledu.ru/predmet/info/ - колекція освітніх посилань.

  7. http://www.edu.nsu.ru/noos/informatika/index.html - Розділ з інформатики Новосибірського ІПКРО.

  8. http://ito.bitpro.ru/2000/1/3/3106.html - з досвіду підготовки вчителя інформатики початкової школи.

  9. http://vseolimp.by.ru/ - олімпіади з інформатики.

  10. http://pedsovet.alledu.ru/forum/636/417/6731/1 - Інформатика. Педрада (Педсовет).

  11. http://www.osp.ru/school/ - Журнал “Компьютер в школе”.

  12. http://www.edu.nsu.ru/noos/informatika/book/zanimat.htm - цікава інформатика.

  13. http://web-pascal.narod.ru/ras/online.htm - уроки з мови програмування Pascal.

  14. http://www.aspekt-edu.kiev.ua - видавництво навчальної літератури з інформатики (м.Шепетівка, Хмельницька обл., E-mail: aspekt@sh.km.ua).

  15. http://www.bhv.kiev.ua та http://www.osvita.info - видавнича група BHV (Компанія Майкрософт Україна).

E-mail: osvita@bhv.kiev.ua та market@osvita.info

Перелік деяких освітніх та інформаційних сайтів з фізики та астрономії




  1. http://catalog.alledu.ru/predmet/phisics - Каталог ресурсів з фізики.

  2. http://catalog.alledu.ru/predmet/astro - Каталог ресурсів з астрономії.

  3. http://pedsovet.org/ - “Интернет-педсовет”.

  4. http://www.college.ru - освітній портал компанії “Физикон”. А також:

http://www.phisics.ru та http://matemathics.ru.

  1. http://virlib.eunnet.net/mif - електронний журнал “МІФ” (математика, інформатика, фізика) для школярів, студентів та вчителів.

  2. http://www.nsu.ru/materials/ssl/text/quantum/182.html - Архів фізико-математичного журналу “Квант” для школярів та студентів.

  3. http://fizik.bos.ru - сайт, який присвячено курсу фізики загальноосвітньої школи.

  4. http://www.edu.ioffe.ru/apple/ - віртуальний клуб фізики “Ньютон” для школярів 8-11 класів.

  5. http://metodist.il.ru/ - “Методист.Ру” - Методика викладання фізики.

  6. http://nrc.edu.ru/est/r2/ - Картина світу сучасної фізики.

  7. http://www.nsu.rumaterials/ssl/text/enciclopedia/ - Фізична енциклопедія.

  8. http://www.electr.nm.ru/ - Історія дослідження електрики.

  9. http://www.elkin52.narod.ru - сайт вчителя фізики та інформатики Єлькіна В.І. (цікава фізика, досліди, спостереження).

  10. http://www.trizland.ru - сайт, присвячений розвитку творчого мислення за технологією “ТРИЗ”.

  11. http://www.astronomy.ru/forum/ - астрофорум сайтів журналу “Звездочёт”.

  12. http://www.astronet.ru - сайт з астрономії та фізики.

  13. http://www.mao.kiev.ua - сайт Української астрономічної асоціації.

  14. http://www.allthesky.com - Картини неба (комети, зоряні скупчення, галактики…).

  15. http://www.fourmilab.ch/nav/topics/astrospace.html - Астрономія та Космос.

  16. http://www.pa.msu.edu.abrams/diary.html - Дневник наблюдателя звёздного неба (описание звёздного неба, планет, Луны…).

  17. http://www.astrogalaxy.ru - Проект “Астрогалактика”.


ХАРКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ


ВІДДІЛ ОСВІТИ

61034, м. Харків, вул. Комсомольське шосе, 52

Тел.(057) 372-41-62, 372-51-52 E-mail: har-rvo@bk.ru


04.11.2009 № 1752

на №___________ від_______________ Керівникам загальноосвітніх



та дошкільних навчальних закладів
Рекомендації щодо організації самостійного

навчання учнів під час тимчасового

призупинення навчального процесу

у навчальних закладах Харківського району

Відповідно до листа КЗ «Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти» від 03.11.2009 р. № 1328 «Про рекомендації щодо організації самостійного навчання учнів під час тимчасового призупинення навчального процесу у навчальних закладах Харківської області» відділ освіти повідомляє, що в умовах тимчасового призупинення навчального процесу з 31.10.2009 року на три тижні (наказ Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 31.10.2009 року № 585 «Про тимчасове призупинення навчального процесу у навчальних закладах та установах освіти Харківської області») з метою запобігання відставання учнів з навчальних предметів, раціонального використання вільного часу та забезпечення безперервності навчально-виховного процесу у зазначений період актуальним питанням є організація навчання дітей удома за допомогою та під контролем батьків.



У зв’язку з цим комунальний заклад «Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти» рекомендує організувати навчальний процес удома для учнів загальноосвітніх навчальних закладів у період додаткових канікул, оголошених 02 листопада 2009 року.

Завдання на цей період:

  1. Повторити матеріал вивчених на даний час тем з усіх навчальних дисциплін.

  2. Виконати вправи, завдання, тести на вивчені раніше теми, що не виконувалися в класі.

  3. Самостійно спробувати опрацювати окремі теми, що не вивчалися раніше.

  4. Рекомендації для занять удома за предметами:

  • українська та російська мови ‑ ознайомитися з наступними темами уроків розвитку мовлення і написати відповідні роботи, повторити раніше вивчені правила; виконати вправи на повторення та закріплення матеріалу;

  • українська та зарубіжна літератури – прочитати, відповісти на запитання і переказати самостійно ті програмові художні твори, які вивчатимуться надалі; ознайомитися з біографіями письменників; вивчити напамять поезії, які сподобалися;

  • іноземні мови – повторити навчальний матеріал і виконувати завдання: вивчати вірші, пісні, римівки тощо; складати речення за зразком; знаходити лексичні одиниці у двомовному словнику та перекладати їх; складати діалоги за зразком та вивчати їх; виконувати письмові вправи за зразком, перекладати речення за допомогою двомовного словника, писати твори, листи. За наявності комп’ютера та Інтернету рекомендуємо ознайомитися з наступними сайтами:

  • з англійської мови: www.english.ru, http://vinidiktov.ru/download.htm, http://abc-english-grammar.com/, http://english5plus.narod.ru/Kesha/kesha.htm;

  • з німецької мови: www.goethe.de, http://apuzik.deutschesprache.ru/ (для старшокласників), http://german.about.com/library/anfang/blanfang_abc.htm, http://deutsch.h11.ru/;

  • географія ‑ повторити географічну номенклатуру та за допомогою атласу закріпити точність нанесення географічних об’єктів за раніше вивченими розділами підручника; ознайомитися з практичними роботами нового матеріалу та спробувати виконати їх. За наявності комп’ютера та Інтернету рекомендуємо ознайомитися з наступними сайтами: http://maps.google.com (електронні карти), http://uk.wikipedia.org/wiki/, geography.in.ua;

  • історія та правознавство ‑ прочитати теоретичний матеріал раніше вивчених параграфів підручника, дати відповіді на запитання; ознайомитися з додатковою літературою, яка надається до кожного курсу історії, а також опрацювати тексти нормативно-правової бази.

  • математика, фізика, хімія, біологія, природознавство ‑ повторити основні поняття, закони і теорії; розв’язувати якісні та розрахункові задачі на знання фізичних та хімічних властивостей речовин, повторити вивчені раніше теореми, розв’язувати рівняння, нерівності та обчислювальні приклади;

  • астрономія ‑ продовжувати самостійне спостереження за небесними об’єктами, читати науково-популярну літературу.

За наявності комп’ютера та Інтернету рекомендуємо ознайомитися з наступними сайтами: http://planetarium-kharkov.org, www.novosti-kosmonavyiki.ru, www.astroosvita.kiev.ua, www.mao.kiev.ua, www.аstronеt.ru;

  • інформатика ‑ повторити базові поняття, виконати навчально-тренувальні завдання, які не були опрацьовані у класі.

За наявності комп’ютера та Інтернету рекомендуємо ознайомитися з наступними сайтами: http://svitinfo.com/book/structura/informatiks9/index.htm, http://allinf.at.ua, http://itosvita.ucoz.ua, http://www.shkolyar.com.ua/about.
Також учням старших класів з метою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання рекомендуємо відвідати сайт Українського центру оцінювання якості освіти http://www.testportal.gov.ua/.
Рекомендації батькам учнів:

  1. Для підтримання позитивного емоційного стану та змістовного наповнення дозвілля дітей дошкільного та молодшого шкільного віку:

  • дотримуватися встановленого режиму дня;

  • урізноманітнювати ігрові, рухливі, розвивальні види діяльності;

  • читати та обговорювати дитячі літературні твори;

  • створювати умови для занять дітей образотворчої діяльності (малювання, розфарбовування, ліплення тощо);

  • повторити завдання, що раніше виконували діти у зошитах-прописах;

  • контролювати час перебування дитини біля комп’ютера (не більше 12 хвилин), телевізора.

  1. Організувати повторення дітьми молодшого шкільного віку раніше вивчених тем, таблиці множення, виконання вправ, розвиток навичок усної лічби.

  2. Здійснювати контроль за виконаною дітьми роботою (прослухати переказ змісту художніх творів, перевіряти виконання письмових завдань, ставити запитання, подані у підручнику після творів та текстів параграфів).

Також звертаємо увагу батьків, що час, відведений для навчання удома, повинен кожного дня становити для учнів:

2-го класу – не менше 45 хв.;

3-го класу ‑ не менше 1 год. 10 хв.;

4-го класу – не менше 1 год. 30 хв;

5-6-го класів – не менше 2 год. 30 хв.;

7-9-х класів – не менше 3 год.;

10-12-х класів – не менше 4 год.
Рекомендації вчителям:

Пропонуємо надати консультаційну допомогу батькам та учням з питань вивчення програмового матеріалу з базових навчальних дисциплін з урахуванням конкретного стану виконання навчальних програм.



Заступник начальника

відділу освіти Т.Г. Матюшенко

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал