Їжте на здоров’я



Скачати 81,06 Kb.
Дата конвертації22.02.2017
Розмір81,06 Kb.
Тема: Їжте на здоров’я.

Мета: пояснити значення харчування для здоров’я, розширювати знання
дітей про різноманітність харчових продуктів, познайомити із

традиційними національними стравами, довести необхідність

вживання вітамінної їжі, вчити правильно харчуватися, розрізняти корисну та шкідливу їжу, розвивати вміння працювати з літературою, готувати повідомлення, доводити свою думку. Продовжувати виховання та прагнення учнів до здорового способу

життя.

Обладнання: картки з деформованими реченнями, маленькі аркуші паперу для підсумкового заняття, аркуші А-4 для запису групами назв овочів, фруктів, ягід; плакати «ЇЖТЕ НА ЗДОРОВЯ» та «КОШИК ДЛЯ СМІТТЯ», предметні малюнки із зображенням фруктів, овочів, інших продуктів харчування, мікрофон
Хід уроку

  1. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

Всіх покликав на урок.

Тому дружно всі сідаємо,

Працювати починаємо.

  1. Актуалізація опорних знань

  1. Вправа «Мікрофон»

  • Як ви піклуєтесь про своє здоров’я?

  1. Інтерактивна технологія « Мозковий штурм»

  • Для чого потрібно їсти?

  • Чому не можна обійтись без їжі?

  • Що вона дає для життя?

  • Які продукти харчування приносять найбільше користі нашому

організму? .

ВИСНОВОК: - Отже, щоб ви нормально зростали й розвивалися, організму потрібні різні продукти харчування. Продукти, які ви вживаєте, мають бути різноманітними.

  1. Повідомлення теми і мети уроку

- Прочитайте вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу

"Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити"



Інтерактивна технологія "Обговоримо разом

. Як ви розумієте цей вислів?

(Від того, що людина їсть, скільки і коли залежить стан її здоров'я)

  1. Опрацювання нового матеріалу

  1. Мотивація

Сьогодні на уроці ми поговоримо про їжу. Перш за все відповімо на запитання: як може почуватися людина, якщо вона недоїдає або вживає шкідливу їжу?

(Людина стає кволою, непрацездатною, може захворіти).

Отож сьогодні ми дізнаємось про те, як правильно харчуватись.

  1. Складання правил харчування (Робота в групах.)

Об’єднати дітей в чотири групи. Кожній групі дати картки з одним правилом - деформоване речення. Діти мають скласти правило і пояснити його.

  1. група. РЕТЕЛЬНО ПЕРЕЖОВУЙ ЇЖУ. Добре пережована їжа краще перетравлюється в шлунку і принесе більше користі нашому організму.

  2. група. ЇЖ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАС. Якщо їсти в один і той же час, то шлунок вже почне готуватися заздалегідь до прийому їжі — виділятиме шлунковий сік.

  3. група. ВЖИВАЙ ТІЛЬКИ ЯКІСНІ ПРОДУКТИ. Неякісні продукти шкідливі для організму, навіть можуть призвести до отруєння.

  4. група. НЕ НАЇДАЙСЯ НА НІЧ. Якщо шлунок переобтяжений їжею, у вас буде поганий сон.

  1. Інформаційне повідомлення (пояснити небезпеку «швидкої їжі»)

  • Є ще одне правило яке стосується «швидкої їжі»Як же бути, коли ми відчуваємо голод: купити хотдог? Голод ми втамуємо, але користі організму не принесемо. Навпаки, нашкодимо йому.

Робота з підручником на с. 31 -32.

Розігрування ситуації: «Я хочу купити чіпси. Переконай мене не робити цього».

  1. Руханка

Щоб міцне здоров’я мати,

Треба овочі вживати.

Перець, морква, часничок,

Кріп, капуста, бурячок,

Огірки і помідори - Вітамінів це комора!

  1. Словникова скарбничка.

  • Що таке вітаміни? (Діти самостійно читають пояснення в підручнику на с. 33).

Пояснення вчителя. Слово «Вітамін» походить від латинського слова «віта» — ЖИТТЯ. Назва ця не випадкова. Якщо вітамінів не вистачає, людина тяжко хворіє. Вітаміни потрібні для нормально росту і розвитку дитячого організму.

  1. Мозковий штурм

  • Де ховається найбільше вітамінів? (У овочах, фруктах, ягодах).

  • Як дістати вітаміни звідти? (їх треба з’їсти).

  • Чому необхідно їсти овочі і фрукти?

  • Назвіть овочі і фрукти.

(Діти в групах протягом двох хвилин записують якомога більше назв овочів, фруктів та ягід. Потім по черзі зачитують.)

  1. Повідомлення вчителя

Значний вплив на харчування людей в Україні мають народні традиції. Україна здавна славилася своєю багатою національною кухнею. Її традиційні страви вареники, борщі, пампушки, паляниці, галушки, ковбаси, сало, капусняк, квашена капуста, огірки, напої з фруктів і меду відомі усьому світу. Найрізноманітніші овочі і фрукти, м'ясо, птицю, гриби, ягоди — усі дарунки землі використовує різноманітна і винахідлива українська кухня. На релігійні свята готують обрядові страви: різдвяна кутя,великодня паска, крашанки тощо. Періодично протягом року чимало українців постяться, вживаючи здебільшого рослинну їжу

- Назвати продукти, з яких зваримо борщ. Яка це страва? (переважно овочева).

(Діти в групах протягом двох хвилин записують якомога більше назв овочів, фруктів та ягід. Потім по черзі зачитують.)

7. Повідомлення вчителя

Значний вплив на харчування людей в Україні мають народні традиції. Україна здавна славилася своєю багатою національною кухнею. Її традиційні страви вареники, борщі, пампушки, паляниці, галушки, ковбаси, сало, капусняк, квашена капуста, огірки, напої з фруктів і меду відомі усьому світу. Найрізноманітніші овочі і фрукти, м'ясо, птицю, гриби, ягоди — усі дарунки землі використовує різноманітна і винахідлива українська кухня. На релігійні свята готують обрядові страви: різдвяна кутя,великодня паска, крашанки тощо. Періодично протягом року чимало українців постяться, вживаючи здебільшого рослинну їжу

- Назвати продукти, з яких зваримо борщ. Яка це страва? (переважно овочева).

  1. Узагальнення і систематизація знань.

1. Фізкультхвилинка «Вершки і корінці»

Якщо їмо підземні частин продуктів, потрібно сісти, якщо надземні - встати і витягнути руки вгору. Вчитель називає овочі, виставляє на дошку предметні малюнки із зображенням назаного овоча:

  1. картопля;

  2. квасоля;

  3. морква;

  4. помідор;

  5. буряк;

  6. огірок;

  7. гарбуз.

2. Робота в групах. Інтерактивна гра «Шкідливе - корисне»

Роздати дітям картки із назвами продуктів. Діти прикріплюють на два плакати за вибором «ЇЖТЕ НА ЗДОРОВЯ» та «КОШИК ДЛЯ СМІТТЯ», пояснюють свій вибір.

Слова для гри: помідор, хліб, горіхи, сік, молоко, апельсин, огірок, морква, кефір, сир, яйця, яблуко, абрикос, сметана, полуниця, суп, борщ, цукерки, торт, морозиво, хотдог, гамбургер, кола, чіпси, шоколад, тістечка.

  1. Підсумок уроку

Діти стають в коло, відповідають на питання « Що я зрозумів після сьогоднішнього уроку?» Діти після кожної відповіді хором кажуть: «Ти молодець!»
Каталог: uploads -> doc
doc -> Замінено текст розділу: IV. Соціокультурна змістова лінія
doc -> Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні й складені. Мета
doc -> Тема.. Старий рік поспішає на поріг
doc -> Повідомлення по темі «Будова слова»
doc -> Урок у першому класі «здрастуй, школо!» Мета: Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу
doc -> Складнопідрядне речення з підрядними означальними й
doc -> Апостроф. Урок-подорож "Морська регата"
doc -> Ключ. У кожному слові підкресліть другу від початку букву. З цих букв прочитаєте прислів’я ( «Герой вмирає, а ім’я його живе») Диктант 2
doc -> Урок з інтегрованого курсу


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал