Властивості додавання і віднімання десяткових дробів



Скачати 238,56 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації01.12.2016
Розмір238,56 Kb.
  1   2
Відкритий урок у 5 класі

з математики на тему:



«Властивості додавання і віднімання десяткових дробів»

Властивості додавання і віднімання десяткових дробів

Мета:

  • Систематизувати знання учнів про переставну і сполучну властивості додавання і властивості віднімання десяткових дробів;

  • формулювати навички застосовувати дані властивості до розв’язування вправ;

  • розвивати увагу та пізнавальну активність учнів, навички роботи з персональним комп’ютером, вміння застосовувати правила до розв’язування вправ;

  • виховувати інтерес до математики.


Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: квітка-семіцвітка, комп’ютери, тест W на тему «Десяткові дроби. Сума і різниця», картки з завданнями для самостійної і естафетної роботи.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Лаборанти доповідають про готовність до уроку. Відкрили зошити, записали 19 лютого, класна робота. Тема. Сьогодні на уроці ми будемо вивчати тему «Властивості додавання і віднімання десяткових дробів». Навчимося на практиці застосовувати набуті знання.

Багато дітей вважають математику тяжкою, сухою наукою, адже ви любите гратися, слухати казки. Ось тому наш урок буде незвичайний, а урок-казка «Квітка-семицвітка».

В математичному царстві, в арифметичній державі, в місті Десяткові дроби, жила-була дівчинка. Вона одержала завдання приготувати запитання і вправи для уроку. Дівчинка виконала його, але вранці йдучи до школи була не уважною, читала бігборди, то ворон рахувала і загубила підготовлені завдання. Вона засмутилась і заплакала. І звідки не візьмись з’явилась Математика – цариця наук. І каже до дівчинки: «Не плач я тобі допоможу. Ти дівчинка добра, хоч і не уважна. Ось тобі квітка-семицвітка, вона чарівна, допоможе тобі».

Цю квітку дівчинка передала нам, щоб ми змогли урок провести, здобути знання, їх повторити і закріпити. Потрібно відірвати пелюстку, прочитати завдання і виконати його.

За правильні та чіткі відповіді ви одержите геометричні фігури, які в кінці уроку підрахуємо і визначимо активних учнів.



Перша пелюстка червона. Відірве її … Читає завдання: «Диктант математичний, усім нам добре звичний, пелюстку відірвемо, гуртом усі почнемо».

Умова математичного диктанту на два варіанти:




Варіант І

Варіант ІІ


1 Записати десятковим дробом:






2. Записати у вигляді звичайного дробу:

0,43

0,61


3. Виділити цілу частину і записати десятковим дробом:






4. Записати у вигляді десяткового дробу частку:

87 : 10

95 : 10


5. Спростіть десятковий дріб:

5,400

7,300


6. Порівняти дроби:

16,8 17,1

18,9 19,1


7. Округлити до сотих:

11,632

12,756


8. Округлити до десятих:

9,357

8,148
  1   2


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка