Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій



Скачати 24,51 Kb.
Дата конвертації13.01.2017
Розмір24,51 Kb.
Вивчення і впровадження ЕПД

та інноваційних педагогічних технологій.
Моніторинг інноваційної діяльності в 11 школах району та діагностичне опитування педпрацівників, проведені у квітні –травні 2007 року, свідчать про те, що значна частина вчителів (73%) поінформована про кращий педагогічний досвід у своїй галузі чи з фаху, зацікавлено вивчали відповідні педагогічні публікації , літературу, 48% педагогів впроваджують елементи ЕПД у власну практику, 13% освітян системно використовують у навчально-виховному процесі кращий досвід вчителів України і Росії, адаптуючи його до своїх умов.

Найбільший відсоток таких вчителів у Золочівській гімназії №1, Золочівській ЗШ №2, Довжанській , Сковородинівській , Ряснянській ЗШ.

Не менш важливим є уважне ставлення до значимих результатів роботи педагогів району, адже вивчення і розповсюдження паростків кращого досвіду колег дозволяє мобільно засвоїти , легко адаптувати і швидко використати його для корекції власної системи роботи. Однак відсутність у деяких школах різноаспектного моніторингу навально-виховного процесу стали причиною того, що адміністрація навчального закладу не має достатньої інформації для визначення об`єктів ефективного педагогічного досвіду. Саме тому кращий досвід членів педколективу вивчали лише у 8 із 18 шкіл: Золочівській гімназії №1, Золочівській ЗШ №2 , Довжанській , Жовтневій , Сковородинівській , Феськівській ЗШ І-ІІІ ступенів та Цапівській ЗШ І-ІІ ступенів.

У березні 2007 року районна рада методкабінету розглянула і схвалила перспективний досвід таких вчителів:

- Стогній К.І. з проблеми „Морально-етичне виховання учнів на традиціях українського народу”;

- Мирошник В.В. – „Активізація пізнавальної діяльності на уроках математики”;

- Сухоломенко Н.В. – „Ігрова діяльність в навчально-виховному процесі як ключовий засіб розвитку моральних інтелектуальних сил і можливостей 6-річок”;

- Щербини Т.М. –„Актуалізація пізнавальної діяльності учнів під час вивчення „Довкілля” через особистісно орієнтований підхід”;

- Рябовол Н.П. – „Формування здорового способу життя як складова соціалізації дитини”;

- Рябко В.С. – „Інтерактивні форми навчання на уроках у початкових класах”;

- Ткаченко О.М. – „Формування компетентностей школярів шляхом застосування продуктивних методик та технологій на уроках математики”;

- Пантелей Л.М.- „Використання проектних технологій у громадянському вихованні учнів”.



Матеріали досвідів зберігаються в РМК в електронному виді та будуть надруковані в методичній збірці „Криниця” у серпні 2007 року.

Вивчення районним методкабінетом стану впровадження інноваційних технологій засвідчило , що переважна більшість вчителів (62%) вважають, що освоїли у 2007 році технологію особистісно орієнтованого уроку. Для значної частини освітян доступними стали проектні технології, популярністю користуються також інтерактивні технології та методика розвитку критичного мислення, які відпрацьовувались на районних семінарах і РМО. Знаменним є те , що майже всі відкриті уроки, проведені у 2006-2007 н.р., відзначалися сучасними підходами і використанням вищезгаданих методик і технік. Значно менше опитаних ( 7%) впроваджує предметні та авторські технології. Більшість вчителів не застосовують їх , мотивуючи тим, що не проходили відповідного навчання, а лише поінформовані. Таким чином, великої актуальності набувають нижче названі форми навчання: авторські семінари, спецкурси, тренінги. В усіх районних методичних об`єднаннях є вчителі, які освоїли комп`ютер і хотіли б використовувати ІКТ у навчальному процесі, але практично роблять це лише одиниці.
Каталог: Docs
Docs -> З в І т відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації про результати роботи в 2005-2006 навчальному році
Docs -> Звіт перед громадськістю про роботу керівника школи Дюкаревої Т. А. за 2013-2014 н р.
Docs -> Структура методичної роботи з педагогічними працівниками Золочівського району в 2005-2006 навчальному році Районні методичні об”єднання
Docs -> Програма розвитку заповідної справи на період до 2020 року 1
Docs -> Контроль та оцінювання знань учнів з предметів гуманітарного циклу українська мова кількість фронтальних та індивідуальних видів контрольних робіт з української
Docs -> Бібліотеки шахтарського району – громаді села
Docs -> " Вітаміни це здоров’я та спосіб життя"
Docs -> Украïнська література
Docs -> Бібліотеки Амвросіївського району – осередки духовності та знань Збірка інформаційних
Docs -> Планробот и департаменту освіти І науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації на 2013 рік м. Чернівці зміс т


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал