Урок з інтегрованого курсу



Скачати 159,58 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації03.12.2016
Розмір159,58 Kb.
  1   2
Урок з інтегрованого курсу «Мистецтво»

/Візуальне мистецтво. 1клас/
Саутіна В.Г., вчитель початкових класів СШ №3 І-ІІІ ступенів

м. Ровеньки Луганської області

………………………………………………………………………………


ТЕМА ІІІ. Загадки художніх мов
Тема уроку. Музична казка. Виконання ескізів театральних масок до музичної казки «Рукавичка».
Мета уроку: дати поняття слова «маска», вчити створювати маску як активну складову сценічного костюма актора, правильно розміщувати на аркуші малюнок;

розвивати образне мислення і уявлення, спостережливість, зорову пам’ять;



виховувати естетичне відношення до виробів мистецтва, любов до усної народної творчості.

Обладнання: зразки масок, ілюстрації казок, фотоілюстрації зображення тварин, м/ф «Рукавичка».
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Читання вчителем вірша Х.Керит

Маю книжку невеличку,

В ній живе руда лисичка

Та колючий їжачок,

Та солом’яний бичок,

І зайчисько - вуханець,

І цвіркунчик - співунець.

Ще й Телесик на човні

Усміхається мені.


2. Бесіда з учнями /методичний прийом «Мікрофон»/

- Що за книжка, де зібрані названі герої? /Казки/

- Які казки ви пам’ятаєте, зараз ми дізнаємось?


3. Гра «Назви казку»

(Учитель показує предмет, а діти повинні сказати з якої він казки)

Яйце - «Курочка Ряба».

Колосок - «Колосок», «Легкий хліб».

Пір’я - «Кривенька качечка».

Глечик і тарілка - «Лисичка та Журавель».

Грошина - «Котигорошко».

Булава - «Кирило Кожум’яка».

Солома - «Солом’яний бичок»



Рукавиця - «Рукавичка».

ІІІ. Робота над темою уроку


1. Повідомлення теми і завдань уроку

Вчитель. Сьогодні героями нашого уроку будуть тварини. Спробуємо створити ескізи театральних масок героїв казки. А якої? Дізнаємося пізніше. А зараз звернемося до словника. Що таке маска?
2. Словникова робота

«Тлумачний словник С.І.Ожегова» розповідає:

МАСКА - специальная накладка, скрывающая лицо(иногда с изображением человеческого лица, звериной морды), с вырезами для глаз.


3. Відгадування загадок

- Згадайте, в якої казці живуть ці тварини?
* В лісі, в полі, навкруги -

Скрізь у мене вороги.

Часом лізу я у шкоду,

Їм капусту на городах

Моркву, ріпу, буряки,

Відгадайте, хто такий? /Заєць/


  • Хоч у нього шуба,

Та як холод настає.

Він не їсть тоді, не пۥє,

І не ходить, не гуляє,



А у лігво спать лягає. /Ведмідь/



  • Колобка я зۥїла,

До зайця в хату сіла,

Вовкова сестричка,



А звуть мене… /Лисичка/
Вчитель. Привітайте, вони прийшли до нас на урок
4. Перегляд д/ф «Рукавичка»

5. Бесіда за змістом казки /прийом «Мікрофон»/



- Де поселилися звірі?

- Як вони зверталися один до одного: грубо чи ввічливо?

- Як вони ставилися до тих, хто просився в рукавичку?

6. Створення художнього образу тварин

  1   2


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка