Урок математики 2 клас Підготувала вчитель початкових класів І



Скачати 300,09 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації22.02.2017
Розмір300,09 Kb.
ТипУрок
  1   2
Додавання і віднімання розрядних чисел другого розряду(круглих десятків). Розв’язування простих і складених задач

Урок математики

2 клас

Підготувала



вчитель початкових класів І

Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ст. імені Михайла Драгоманова

Анадолова М. П.
Мета. Закріплювати вміння та навички учнів додавати і віднімати в межах 100 без переходу через десяток, складати і розв’язувати приклади та задачі на знаходження суми і різниці.

Розвивати вміння дітей порівнювати, робити математичні узагальнення та висновки.

Виховувати любов до природи та бережне ставлення до неї.

Обладнання. Картинки природи, на якій зображено консервну банку, нафтову пляму, старий черевик, частинку битої пляшки(качку, гуску, міст, жабку, хатинку бобра, рибку, бобра); перфокарти у вигляді черевика, «дощечки» для парної роботи(кругові приклади); геометричні фігурки для групової роботи; домашнє завдання(цікаві зʼєднанки); ребус.

Хід уроку

І. Організація класу

Пролунав уже дзвінок

Починається урок

Він незвичний і цікавий

Гостей завітало чимало

Повернемось обличчям до гостей



І лагідно промовим «Добрий день!»

ІІ. Підготовка до роботи

  • Діти, погляньте на цю картину

Сохне річка від безводдя

Стала зовсім заболочена і мілка.

Тільки жаби хороводять,

Де рогіз і осока.

А там, де у спеку купались,

Вода ж була, як шовк м’яка.

Нині ж – захімізувалась

І від річки все втіка.

- Який настрій викликало у вас ця картина?

- Які річки протікають через наше місто?

- А хто влітку відпочивав на березі цих річок? Підніміть руки.

- На вашу думку, наші річки чисті чи забруднені?

- Діти, а ще сьогодні я підслухала розмову пташок. І ось, що я почула:

Ой, біда, біда, біда!

Гине наша річечка!



ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

- Отже, діти, щоб річку врятувати і повернути мешканців, сьогодні на уроці:

Ми будемо міркувати,

А також рахувати,

Розв’язувати задачі,

Свій розум розвивати.

- Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння розв’язувати та складати приклади та задачі на додавання і віднімання чисел другого розряду(круглих десятків).

IV. Актуалізація опорних знань

1. Наше завдання – побудувати місток через річку. А зробимо ми це, якщо правильно обчислимо кругові приклади, які записані у вас на «дощечках».




На кожній парті лежить «дощечка» з записаним прикладом. Читаєте, обчислюєте парами, вголос даєте відповідь.

Всі інші в цей час уважно слідкуєте за обчисленням товаришів і чекаєте своєї черги. А першою починає обчислювати та пара якій дісталась дощечка з червоним кружечком. Ця ж пара слідкує за кінцевим результатом, в кінці повідомляє про правильність обчислення прикладів.

Будьте уважними, не допускайте помилок, будуйте міцний міст.

- Молодці, міст побудували.



2. А тепер потрібно попрацювати з підручником і повторити вивчений матеріал

- Виконавши це завдання, ми витягнемо з річки пляшку і врятуємо рибку.

Знайшли №311 с. 60

- Щоб виконати № 311, пригадаємо

- Як називається число при додаванні ?

- Як називається числа при відніманні?

Читаємо завдання, усно складаємо приклади і обчислюємо(№309)

- Математичну розминку ми провели, врятували рибку.


3. А зараз нам потрібно витягти з річки черевик . Зробити це зможе тільки той, хто обчислить всі приклади на перфокартках.

У вас у кожного на парті є перфокартка у вигляді черевика, на ній написані приклади.






Ви пишете на білій смужці лише відповідь.

Обчислювати довгі приклади

Ви, діти, поспішіть.

Спочатку гарно думайте,

А потім вже пишіть.

- Молодці! Ви витягли черевик і до річки повернулась качечка.
4. А тепер нам потрібно витягти консервну банку

Пригадаємо правило:

Навскоси зошит я кладу

Сяду рівно не зігнуся

До роботи я візьмуся.

Відкрили зошити, записали число, класна робота.



Запишемо каліграфічно всі двоцифрові числа, у яких три десятка

  1. 31 32 33 34 35 36 37 38 39

5. А ще потрібно виконати завдання на порівняння. Я буду називати числа, а ви повинні порівняти, поставити знак > , < чи =.

70 і 100 50 і 60 80 і 30

37 і 45 25 і 53 54 і 52

81□30+40 90-40□52 60+30□90

- Вмієте порівнювати двоцифрові числа.

Витягли з річки банку і врятували гусочку.


6. Фізкультхвилинка

- Діти, а тепер давайте уявимо, що знаходимося на березі річки і відпочиваємо

Річку зараз ми знімаємо,

Хвилі всі ми зображаємо.

Вліво, вправо нас гойднуло,

Пташка крилами змахнула.

Раз, два – всі пірнають.
Три, чотири - виринають.

П’ять, шість – на воді

Міцніють крила молоді
Сім, вісім – що є сили,

Всі до берега приплили


Дев’ять, десять – розгорнулись,

Обсушились, потягнулись.


Покружляли, повертілись

І тихесенько усілись.

7. А тепер з новими силами приступимо далі рятувати річку. Нам потрібно очистити річку від нафтових плям.

А зробимо це тільки тоді, коли розв’яжемо задачу:



Василько зловив 20 карасів, а Тарас на 10 карасів менше, ніж Василько. Миколка – на 30 більше, ніж Тарас. Скільки карасів зловив Миколка?

  • Про яку рибку розповідається в задачі?

  • Повторимо ще раз умову.

  • Що запитується в задачі?

  • Чи можна про це одразу дізнатися? Чому?(Невідомо, скільки вловив карасів Тарас)

  • Чи можемо в першій дії дізнатися, скільки карасів вловив Тарас? За допомогою якої дії?

  • Якщо знаємо скільки карасів вловив Тарас, чи можемо дізнатися, скільки вловив Миколка?

8. Геометричний матеріал

- Діти, ми з вами очистили річку від бруду(знімаю пляму)

Але подивіться, біля берега чиясь хатинка. А хто в ній живе, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:

Хто річкою мандрує

Хатки біля берега будує?

Бобер пропонує виконати завдання в групах і побудувати з геометричних фігур йому хатинку.





  • Яка група побудувала? Які геометричні фігури використали? Хто відповідає?

  • Ще завдання від бобра, розповісти скоромовку про бобрів.

  • Повторимо разом.

9. Ось і всі мешканці річки в зборі. Одна лише жабка стрибає і сумує на березі. Вона замислилась, яка відстань до річки коротша 1 дм чи 1 дм 2 см.

Накресліть довжину цих відрізків.



Каталог: pochatkova
pochatkova -> План роботи на І півріччя 2008-2009 н р. вихователя групи продовженого дня загальноосвітньої школи
pochatkova -> Особливості навчально-виховного процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2012/13 навчальному році Додаток до листа монмолодьспорту від 01. 06 2012 р. №1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових
pochatkova -> Гаряча С. А., завідуюча лабораторією дошкільної та початкової освіти
pochatkova -> Режим роботи групи продовженого дня
pochatkova -> Виховну годину підготувала вчитель початкових класів
pochatkova -> Виховний захід „Ой у лузі червона калина
pochatkova -> Свято для учнів 1 класу «Прощання з Буквариком»
pochatkova -> Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни
pochatkova -> План роботи районного методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2010 -2011 н р. Сквира 2010
pochatkova -> Адаптаційний період як умова успішної адаптації дитини до школи


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал