Урок дослідницький проект



Дата конвертації08.01.2017
Розмір69,1 Kb.
ТипУрок
Використання проектних технологій на уроках української мови та літератури

(з досвіду роботи вчителя української мови та літератури)

Лукомської Жанни Анатоліївни

Вільнянської І-ІІІ ступенів школи №1


Фото


Епіграф: Я чую – і я забуваю.

Я слухаю – і я запам’ятовую.

Я дію – і я розумію.
(Китайська мудрість)

поштова та електронна

адреса школи

Навчально – пізнавальний проект – це обмежений у часі процес, коли відбувається цілеспрямована зміна певної системи знань на основі конкретних вимог до якості результатів чіткої організації самостійного пошуку розв’язання проблеми учнями.

Типологія навчальних проектів


















Етапи проектування
* Розробка основних ідей

* Констатація фактів

Початковий етап * Збирання та аналіз даних

* Обгрунтування актуалізації

* Формування гіпотези
* Вибір виконавця, формування команди

* Розподіл обовя’зків планування роботи

Етап розробки * Розробка змісту етапів

* Визначення форм і методів керування й контролю

* Корекція збоку педагога

*Інтегрування й акумулювання інформатизації

Етап реалізації *Підготовка наочно-графічного, аудіо-відео матеріалу

*Контроль і корекція, координація роботи учнів

*Демонстрація і захист

Завершення проекту *Зіставлення первинних завдань і результатів дослідження

*Оцінювання і підбиття підсумків

*Обговорення результату проекту, пізнавальних моральних знахідок

Етапи роботи над проектом

І. Підготовка

ІІ. Планування

ІІІ. Дослідження

ІV. Результат

V. Подання або звіт

VІ. Оцінка результатів і

процесу



Урок – дослідницький проект

Тема: О.Довженка «Україна в огні» - твір про трагедію українського народу


Теми учнівських доліджень:

Група «Історики» : 1. Дослідити історію написання кіноповісті «Україна в огні».

2. Підготувати історичну довідку «Україна в роки Великої

Вітчизняної війни».
Група «Психологи» : 1. Дослідити психологічний стан мирного населення в роки Великої

Вітчизняної війни за твором О.Довженка «Україна в огні».

2. Визначити морально-внутрішній стан героїв твору: Лавріна

Запорожця і Заброди, Олесі Запорожець і Христі Хуторної.


Творча група : 1. Створити портретну галерею родини Запорожців.

2. Презентувати композицію з квітів під назвою «Україна в огні».



Урок – ігровий проект

Тема: С.Черкасенко «Маленький горбань». Твір про красу і незахищеність людської душі.


Група «Біографи» : 1. Спиридон Черкасенко у нас в гостях.

2. Інтерв’ю письменника


Група «Літературознавці» : 1. Створення асоціативної квітки «КРАСА».

2. Укладання словничка.Дати тлумачення словам і поняттям.


Творча група : 1. Створити ілюстрацію до книги С.Черкасенка «Маленький

горбань».

2. Підготувати ісценізацію одного з епізодів оповідання

С.Черкасенка «Маленький горбань».

3. «Поговоримо відверто» (рольова гра) – зустріч

письменника з героями твору.


Поширення педагогічного досвіду:

- на шкільних методичних об’єднаннях

- на районних методичних об’єднаннях

- публікації в пресі



- круглий стіл з обміну досвідом в межах шкільного округу

- участь у районному конкурсі «Вчитель року – 2011»

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал