Урок читання «У світі казки чарівної»



Скачати 36,58 Kb.
Дата конвертації03.12.2016
Розмір36,58 Kb.
Урок читання

«У світі казки чарівної»

2 клас

Тема. У світі казки чарівної

Мета. Підвести підсумок з розділу «Українські народні казки». Вчити аналізувати героїв, робити правильні висновки. Вдосконалювати навички свідомого, правильного, виразного читання. Розвивати зв'язне мовлення учнів. Поглиблювати і збагачувати словниковий запас. Виховувати любов до світу пригод, фантазій, шанобливе ставлення до оточуючих.

Обладнання. Читанка, картки-завдання рекламна табличка художніх книг, колобок, малюнок Сонечка.

Хід уроку.

І. Організаційний момент

- Не просто слухати,

- А чути.

- Не просто дивитися,

- А бачити.

- Не просто відповідати,

- А міркувати.

- Дружно і плідно

- Працювати.

II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок. Мотивація навчальної

діяльності.

Вчитель. Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ фантазії зробимо ще один крок.

А з казкою ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

Казки - найпопулярніші у народі твори, їх люблять усі від маленьких дітей до стареньких дідусів та бабусь, які залюбки їх читають своїм внукам та правнукам. Дійсно, казка - це дочка королеви фантазії. І сьогодні ми з вами побуваємо на маскараді героїв українських народних казок. Тільки Колобок засмучений, він просить, щоб ми сьогодні перетворили його на ласкаве сонечко, здійснили чудо. Це можемо зробити, як ви вважаєте?


  1. Відкриваємо чудо - скриньку, починаємо розминку.

Чистомовка.

За - за - за - замекала коза.

Зу - зу - зу - прив'язали козу.

Зо — зо — зо — йди сюди, козо!

Зе - зе - зе - дід їй сіно везе.

Зі - зі - зі - є що їсти цій козі.

Зи — зи — зи — буде молоко нам від кози.

2. Скринька знову відкривається, гра «Казкова загадка»:

а) у ній вмістилося аж вісім звіряток. («Рукавичка»);

б) яка казка так закінчується? Нема за що нероб і ледарів пирогами частувати. («Колосок);

в) «Вовк і - 10

- 7 - козенят

-27


г) яке було частування в лисички? А в журавля? Назвіть цю казку. («Лисичка та Журавель»)
3. Читання казки «Дрізд і голуб» (читання мовчки). Перевірка розуміння

прочитаного (тестування).

Голуб просив у дрозда:

а) мостити гніздо; б) будувати будинок; в) рити нору.

Він:


а) уважно слухав дрозда; б)спав; в) вуркотав: «Знаю, знаю...»

У нього гніздо:

а)добудоване; б) недобудоване; в) зовсім немає.

4. Робота у групах «Деформований текст «Лисиця та їжак»:

2. Назустріч їжак. 4. Здоровенькі й ви будьте - відповів їжак. 1. Поверталася стара лисиця з невдалого полювання. 3. Здоров був, їжаче! 6. За струмочком, праворуч.

5. Я тепер уже не їм м'яса, самі овочі.

Чим закінчилася казка? Хто вам більше сподобався у цій казці?

5. Казкова лісова галявина.

6. Робота у парах. Роз'єднати прислів'я.

ДОБРЕТОГОВЧИТИ, ХТОХОЧЕВСЕ ЗНАТИ.

(«Дрізд та голуб»)

ЯКПОСОЛИШ,3 ТАКІЇСТИМЕШ

(«Лисичка та журавель»)

7. Презентація рекламної полички художніх книг.

III. Підсумок уроку.

- Наш урок насичений подіями, таємницями, спілкуванням. Враження від нього забарвимо ваше життя у різні кольори. Поділіться своїми враженнями.



Гра «Мікрофон».

- Яка казка з прочитаного розділу вам найбільше сподобалась? Чим? Чому?

- Які риси характеру ви хотіли б взяти собі від казкових персонажів?

- Що взяли для себе з уроку?



Вчитель.

- А тепер усміхніться нашому сонечкові, як вдячний котик.

Закриваєм чудо - скриньку, Але тільки на хвилинку,

Бо у мовлення своє Ми вплітаєм зі скарбнички

Діаманти невеличкі. Творіть, фантазуйте, мрійте та добре навчайтеся, рідної мови своєї не цурайтеся!

- А зараз невеличке завдання. Закресливши в словах букву «К», дізнайтесь, що бажають вам казкові персонажі:



КМКОЛОКДКЦКІ! КБКУДКЬТЕ КЗКДКОРКОВКІ!


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка