Українська народна казка «Колобок». Герої казки. Головний герой



Сторінка1/6
Дата конвертації12.12.2016
Розмір1,51 Mb.
  1   2   3   4   5   6
Тема: Українська народна казка «Колобок». Герої казки. Головний герой.

Мета: вчити глибоко відчувати казку, елементам театралізації, давати характеристики головним героям; розвивати зв’язне мовлення, мислення; формувати комунікативну компетентність через розвиток мовлення учнів; розвивати навички діалогічного мовлення; удосконалювати техніку читання учнів, використовуючи різні види роботи над текстом; збагачувати активний словниковий запас; учити правильно висловлювати власні думки; виховувати любов до народної творчості, слухняність, ввічливість, любов до рідної мови, сценічного мистецтва.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: проектор, мультимедійна презентація, складові таблиці, маски казкових героїв, картки з завданням для роботи в групах.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Учитель: Добрий день, діти. Сьогодні у нас надзвичайний урок. На нашому уроці присутні гості. Давайте їх привітаємо.

(Учень читає слова-привітання).

Добрий день, вам люди добрі!

Радо всі ми вас вітаємо,

Щастя і здоров`я вам бажаємо!

Учитель:

Сядьте, діти, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько,

Голови вище підніміть,

Свої плечі розведіть.

Мені, діти, посміхніться,

Веселіше подивіться.

Учитель: Діти, погляньте один на одного, посміхніться, доторкніться долоньками, побажайте успіхів. Із промінчиків добра, що засяяли на ваших обличчях, ми і розпочнемо урок читання.

- Прочитаємо разом девіз нашого уроку: (слайд 2)

(промовляють разом)



Гарно читаємо,

Чітко відповідаємо,

У світ казок пірнаємо,

Мовлення своє розвиваємо.

Вправа «Мікрофон» (слайд 3)

  • Яким має бути наш урок…

  • Я на цьому уроці буду…

Учитель: Отже, ми будемо активними, уважними, сміливими, працьовитими, дружніми. Урок буде цікавим, яскравим, пізнавальним.

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

  • Який розділ ми почали вивчати?

  • Ну тоді ми починаємо.

Звучить музика «В гостях у казки» (слайд 4)

- В ефірі дитяча телепередача «В гостях у казки» і з вами я – її постійна ведуча. Я рада вітати всіх присутніх у нашій студії.

До нашої передачі надходять листи, у яких глядачі часто задають питання: «Чому ми ведемо передачу саме про казки?»


  • Давайте, мої друзі, пояснимо глядачам, чому.

Учениця 1.

Існує книг багато на землі,

Вони цікаві, мудрі та повчальні.

Та кожен з нас, дорослий чи малий,

Казки читає – дуже вони гарні.

Учениця 2.

Казка – це світ чарівний, незвичний.

Казка – це диво, сповнене краси.

Поринь у казку. Це ж бо так цікаво.

Це справді свято, радість для душі.

Учень 3.

У казці звірі свою мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі.

Добро і правда завжди зло долають,



Тому і люблять казку всі.

  • Дякую вам, мої помічники.

3. Виконання підготовчих вправ.

- Наша передача складається з декількох студій, однією з яких є студія юних дикторів. (слайд 5)

Щоб відчути себе справжніми дикторами, телеведучими, будемо працювати за всіма акторськими правилами. Ведучі, диктори повинні багато читати, швидко орієнтуватися у текстах, чітко і виразно промовляти слова, адже по телебаченню вас не тільки бачать, але й чують. Тож проведемо мовну розминку.

а) фонетична зарядка.

Гра «Зроби як…»


  • Як сова кричить.

  • Як котик муркоче.

  • Як собака гарчить.

  • Як плаче дитина.

  • Як сміється.

  • Як мама заколисує дитину.

б) чистомовки.

- Попрацюємо над чистомовкою:

- єць, - єць, - єць - подув сильний вітерець;

-ає, -ає, -ає – листя облітає;

го-го-го – ми збираємо його;

-ас, -ас, -ас – принесемо його в клас.

в) розвиток мовно-слухової уваги, пам’яті.

- Перевіримо вашу увагу і пам'ять. Послухайте ланцюжок слів, визначте в ньому зайве слово. Повторіть ланцюжок слів без зайвого слова. (слайд 6)

Хата, оселя, ліс, дім.

Поле, село, лан, нива.

Чудовий, гарний, красивий, синій.


  • А що ви можете сказати за ці групи слів? (близькі за значенням).

  • Вправа на розширення кута зору

  • Яке слово "зайве"? Чому? (відповіді дітей)

  • Зразок (слайд 7)

  • каз ка

  • каз ати

  • каз . кар

  • каз ковий

  • каз очка

  • каз итися

г) скоромовка.

- Завершимо мовну розминку скоромовкою. (слайд 8)



Скочив котик, сів на плотик, миє ротик і животик.

ІІ. Етап цілепокладання.

  • Ми добре попрацювали. Далі нас чекає робота в інформаційній студії. (слайд 9)



  • Розгадайте слово і ви дізнаєтесь назву і персонажа казки, до якої ми завітаємо в гості. (слайд 10)


Учні.

  • «Колобок». (слайд 11)



Каталог: uploads -> doc
doc -> Замінено текст розділу: IV. Соціокультурна змістова лінія
doc -> Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні й складені. Мета
doc -> Тема.. Старий рік поспішає на поріг
doc -> Повідомлення по темі «Будова слова»
doc -> Урок у першому класі «здрастуй, школо!» Мета: Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу
doc -> Складнопідрядне речення з підрядними означальними й
doc -> Апостроф. Урок-подорож "Морська регата"
doc -> Ключ. У кожному слові підкресліть другу від початку букву. З цих букв прочитаєте прислів’я ( «Герой вмирає, а ім’я його живе») Диктант 2
doc -> Урок з інтегрованого курсу


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал