Турботливість та байдужість



Скачати 26,14 Kb.
Дата конвертації01.12.2016
Розмір26,14 Kb.
ТипУрок
Урок № 21

Тема :Турботливість та байдужість.

Мета уроку: Переконати дітей у важливості проявів турботи про інших.

Довести на літературних та християнських прикладах, що людина,

байдужа до інших, є самотньою.

Епіграф : «Кожен із нас нехай догоджає ближньому на благо, для навчання.»

Святе Письмо.
Хід:
І. Християнське вітання. Вступна молитва.
ІІ. Повторення вивченого.


  • Про що ми говорили на попередньому уроці?

  • Кому ми повинні бути вдячними?

  • Як ми можемо дякувати Богові та іншим людям?



ІІІ. Робота над новим.

1.Оголошення теми, мети.

- Прочитайте з дошки тему нашого уроку.

- Як ви розумієте слово «турботливість»?

(Відповіді дітей)

- А байдужість?

- Чи доводилось вам коли-небудь турбуватися про когось?

2. Бесіда.

- Хто турбується про вас?

(Тато, мама, вчителька, Господь).

- Яким чином вони це роблять?

- Турбуватись про інших вчив нас Ісус Христос, так як він піклується про всіх людей. Він був посланий Богом- Отцем служити людям, допомагати їм , піклуватися про них. Господь не може бути байдужим до людей – свого творіння . І нас навчає не бути байдужими один до одного. Основою взаємин між людьми повинна бути любов до ближнього.


3. Слухання учнями оповідання В.Осєєвої «Просто бабуся» (с.72-73).

- Як ви думаєте, чому Микитка допоміг бабусі?


4. Продовження розповіді вчителя.

- Коли людина піклується про когось, вона немов би сіє добро. І добро проростає, повертається до самої людини. Люди навколо нас і ми самі стаємо добрішими, чуйними, терпеливими. Байдужа людина не помічає потреб рідних, друзів, знайомих. Пройде час, і від неї також усі відвернуться, а вона залишиться самотньою. Ось послухайте оповідання В.Осєєвої «Погано» і скажіть, чому воно так називається.

- А як ми повинні ставитись до інших?

Наведіть приклади.

- Як ми можемо турбуватись про інших? (Підтримати добрим словом, молитвою, зробити добрий вчинок).

- Чи відомі вам випадки байдужості? Які ії наслідки?

- Пригадайте, в яких творах художньої літератури йдеться про турботливість і байдужість? (В.Катаєв «Цветик-семицветик»,українська народна казка «Коза-дереза»).
ІV. Закріплення вивченого.

1.Читання і обговорення оповідання в підручнику «Маленький

світильник»(с.73)

- Яку добру справу робила Світланка?

- Про що вона запитувала у мами?

- Яку казку розповіла мама дівчинці?

- Зачитайте слова з Євангелії , що трапились вам у тексті. Як ви їх розумієте?

2. Робота в групах.

Обговорення ситуації «Що ти зробиш, якщо…»

3. Читання і пояснення прислів’їв на с.75.

4. Гра-вправа «Щоб ти зробив, якби у тебе була чарівна квітка?»

5. Робота в зошиті.(с.33, з.2,3).



V. Підсумок.
- Якщо ми будемо турботливими, співчутливими, то нас поважатимуть люди. Адже люди тягнуться до ясного вогника теплоти й добра і відвертаються від черствості і байдужості.
Каталог: ld
ld -> Урок бесіда «Уявна подорож містом (селом, країною)»
ld -> Міський методичний кабінет екскурсія «Спостереження за осінніми змінами у живій та неживій природі»
ld -> Бабуся називає мене брат називає мене сестра
ld -> Наукових праць
ld -> Основний напрямок
ld -> Методичні рекомендації для 5 класу з української мови та літератури, світової літератури, російської мови Для учнів
ld -> Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2013-2014 навчального року для учнів молодшого шкільного віку
ld -> Homines, dum docent, discunt. Люди, навчаючи, вчаться
ld -> Комунальний заклад “Обласна бібліотека для дітей Черкаської обласної ради Шевченківські лауреати в галузі літератури – наші земляки Біобібліографічний вісник для юних книголюбів віком від 12 до 14 років Черкаси, 2012
ld -> Тема уроку Тема Барви землі (7 год)


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал