Тиждень безпеки в езош №6 Мета



Скачати 122,92 Kb.
Дата конвертації25.12.2016
Розмір122,92 Kb.
ТипКонкурс
ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ В ЕЗОШ № 6
Мета:

- вироблення в дітей умінь і навичок захисту сво­го життя й здоров'я під час надзвичайних ситуацій;

- формування й розвиток у дітей високих мо­рально-психологічних якостей: мужності, відваги, витримки, ініціативи, кмітливості, взаємної виручки тощо;

- удосконалення теоретичних знань і практичних навичок працівників школи з питань захисту від на­слідків надзвичайних ситуацій;

- поліпшення якості навчально-виховної роботи з питань безпеки життєдіяльності та норм поведінки при надзвичайних ситуаціях;

- пропагування досвіду вчителів з питань організації та здійснення навчально-виховної роботи із захисту дітей від наслідків надзвичайних ситуацій.
Програма тижня безпеки

Понеділок -20 лютого

10.20 - збір учасників (лінійка) відкриття Тижня без­пеки.


  • доведення плану та мети тижня безпеки ди­тини;

  • виступи працівників курсів ІДО, пожежної охо­рони, санітарно-епідеміологічної служби та охорони праці ЕЗОШ № 6;

  • виступи учнів (розповідь про надзвичайні си­туації, читання віршів про стихію).

15.10 – перегляд відеороликів з теми: «Протипожежна безпека»

Понеділок - четвер



Конкурс малюнків на тему «Надзвичайні ситуації очима дітей» 1-4 класи ( на уроках малювання)

Мета:

- розвивати творчість, уяву про НС;

- виховувати позитивне ставлення до заборони старших;

- ознайомити дітей з наслідками НС.
Вівторок – 21 лютого

Виховні заходи



  • 1 класи — виховна година «Наодинці вдома»;

Мета:

- учити дітей правильної поведінки вдома за від­сутності батьків;

- користуватися побутовими приладами, дозво­леними батьками;

- ознайомитися з правилами поведінки при спро­бах сторонніх осіб проникнути в помешкання;

- ознайомити дітей з безпечними та небезпечни­ми предметами, речовинами;

- розповісти про особливості дій під час над­звичайних ситуацій у сільській місцевості;

- дати уявлення дітям про аварійні служби та за­пам'ятати номери телефонів цих служб.

  • 2—3 клас — вікторина «Моє здоров'я» ( на уроках ОБЖ)

Мета:

  • учити дітей надавати першу долікарську до­помогу при опіках, кровотечах, переломах, обморо­женнях тощо;

  • ознайомити дітей з впливом шкідливих звичок на здоров'я;

  • пояснити важливість дотримуватися раціональ­ного харчування, робити ранкову зарядку;

  • дати можливість дітям зрозуміти, що здоро­в'я — одна з головних цінностей життя.




  • 1—4 клас естафета-змагання з елементами ЦО ( на уроках фізкультури)

Мета:

  • учити дітей бігати не стомлюючись, їздити на велосипеді, долати перешкоди, метати в ціль, ухи­лятися від падаючих предметів, м'ячів;

  • виховувати любов до здорового способу життя.

15.10 – перегляд відеороликів з теми: «Безпека на дорозі»
Середа -22 лютого

13.00- 15.00 –екскурсії до пожарної частини ( 2-4 класи)

Мета:

- учити дітей профілактичних заходів з метою за­побігання пожеж;

- ознайомити з причинами виникнення пожеж;

- пояснити правила поведінки під час пожеж;

- навчити дітей викликати пожежну охорону;

виховувати спритність, сміливість, турботу про молодших дітей

Четвер – 23 лютого

Урок на тему: «Надзвичайні ситуації» (4-й клас)
Мета:


  • ознайомити дітей з видами аварій, стихійних лих та іншими НС;

  • навчити дітей правил поведінки під час НС;

  • формувати уявлення про шкідливий вплив хі­мічних, радіоактивних речовин на здоров'я;

  • виховувати дисциплінованість, організованість, взаємодопомогу.

Оформлення виставки малюнків

Мета:

  • розвинути в дітей творчу діяльність;

  • наочно ознайомити з причинами виникнення надзвичайних ситуацій та їх наслідками;

  • показати, чим небезпечні вони для здоров'я дитини.

15.10 – перегляд відеороликів з теми: «Безпека під час перебування в місцях масових скупчень»

П’ятниця - 24 лютого

Дії за сигналом «Увага всім!»

Евакуація учнів та працівників школи при загрозі та виникненні над­звичайних ситуацій: аварій з викидом радіоактивних, хімічних речовин, пожежі у приміщенні школи, сти­хійних лих (1—4-ті класи)

Мета:

- дати загальне поняття про порядок оповіщення за незвичайних ситуацій, подачі сигналу «Увага всім!» та мовної інформації;

навчити дітей діяти швидко і правильно при за­грозі та виникненні надзвичайних ситуацій;

10.20- збір учасників (лінійка), підведення підсумків тижня, нагородження переможців

Мета:

  • підбити підсумки, визначити вчителів та учнів, які найкраще себе зарекомендували;

  • визначити недоліки;

  • розробити практичні заходи для усунення ви­явлених недоліків.


Вікторин для учнів 4-х класів на тему «Моє здоров'я»

Мета:

  • формувати в учнів уміння надавати першу ме­дичну допомогу при опіках, кровотечах, переломах, обмороженнях тощо;

  • ознайомити дітей з впливом шкідливих звичок на здоров'я;

  • пояснити, наскільки важливо дотримуватися ра­ціонального харчування, робити ранкову зарядку;

  • дати можливість дітям зрозуміти, що здоро­в'я — одна з головних цінностей життя.

Обладнання: шини, джгут, бинт.

Хід вікторини

І тур.

Відгадування загадок

  1. Не золото, а найдорожче. (Здоров'я, життя.)




  1. Зуби має, а не кусає. (Гребінь.)



  1. Щоранку і Щовечора,

Нею користуються.

Без неї нам не обійтись,



Бо зуби попсуються. (Зубна щітка.)
4.Хто завжди правду каже? (Дзеркало.)
5.Вдачу дуже добру маю,

Як мала дитинка.

Слізки вам повитираю,

Звуть мене... (хустинка).


  1. Любить митися, купатися, а від того тільки худ­не. (Мило.)




  1. Що дістане зубами потилицю? (Гребінець.)




  1. Усіх обшиваю, сама одежі я не маю. (Голка.)

II тур.

Розминка

  • Як називають важкий хворобливий стан, викли­каний перегріванням організму? (Тепловий удар.)

  • Як називають важкий хворобливий стан, спри­чинений сильним перегріванням сонячним промін­ням? (Сонячний удар.)

  • Як називають ушкодження кісток? (Перелом.)

  • Як називають ушкодження частини тіла вна­слідок дії вогню. (Опік.)

  • Як називається стан, коли існує перешкода про­ходженню повітря в легені, спричинена шматочком їжі або іншим предметом? (Задушення.)

  • Як називається хвороба, спричинена вживанням алкоголю? (Алкоголізм.)

  • Що станеться з дітьми при вживанні алкоголю? (Отруєння, втрата пам'яті.)

  • Які ще шкідливі звички ви знаєте? (Паління, токсикоманія.)


III тур.

Ситуація

Учитель пропонує ситуації, а учні повинні по­казати, як поводитись у кожній із них.

Ситуація 1

Іванко упродовж тривалого часу перебував на сон­ці і невдовзі почав скаржитися на головний біль, ну­доту. Що з ним сталося? Ваші подальші дії.

Ситуація 2

Надійка розпалила вогнище в лісі і сіла дуже близько до нього, щоб швидше зігрітися. Та раптом у неї загорівся одяг. Що повинна робити Надійка?



Ситуація З

Петрусь отруївся чадним газом, унаслідок чого зо­млів у приміщенні. Ваші подальші дії.

Ситуація 4

Аня вилізла на дерево височенько і надумала зіскочити з нього. Вона стрибнула і, опинившись на землі, відчула різкий біль у правій нозі. Вона спробувала підвестися, але навіть не змогла стати на праву ногу. Що сталося з нею? Як надати Ані допомогу?



IV тур.

Гра «Так — ні»

Учитель зачитує «Шкідливі поради пані Шапокляк». Учні кажуть, можна так робити чи ні.

Учитель.

Йдете в школу — закуріть. І диміть, диміть, диміть!

Учні. Ні!

Учитель.

Замість чаю пийте пиво. І хворійте всі щасливо!



Учні. Ні!

Учитель.

Як дитина занедужа, Це чудово дуже-дуже!

Бо не треба в школу йти, Можна в ліжечко лягти.



Учні. Ні!

Учитель.

Чи потрібне сонце променисте, Чи потрібне нам повітря чисте?



Учні. Так!

Учитель.

Чи треба вам із дітьми гратись, І гулять, і розважатись?

Учні. Так!

Учитель.

Треба вам в футбол ганяти, М'яч в ворота забивати?

Учні. Так!

Учитель.

їжте блекоту й дурман, Щоб був у голові туман.

Учні. Ні!

Учитель.

Діти, ви це прочитайте, Добре все запам'ятайте. І зробіть усе не так, Як вам радить Шапокляк.

V. тур.

Весела гімнастика

Учитель у віршованій формі розказує і показує по­рядок виконання вправ, а учні виконують.

Вправа 1. (Руки вгору вдих.)

Сонце, діти, вже високо,

Всі вдихаємо глибоко.

Руки вниз ми опускаєм

І повільно видихаєм. (Руки вниз видих.)
Вправа 2. (Почергове піднімання рук.)

Вправа друга. Звісна річ,

Пальці рук зведем до пліч!



Руки вгору почергово.

Вправу зробимо чудово.



Вправа 3. (Зведення і розведення зігнутих рук.)

Руки вже за головою.

Тож дивись перед собою,

Мов метелики, літаєм,

Крильця зводим — розправляєм.

Вправа 4. (Схресні рухи руками.)

Діти хороші, дружні і чесні,

Рухи руками зробимо схресні:

Раз-два-три-чотири, Набираємося сили.



Вправа 5. (Нахили тулуба в сторони.)

Наступна вправа п'ята!

Будем тулуб нахиляти,

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.



Вправа 6. (Нахили тулуба вниз і піднімання тіла вгору.)

Раз — підняли руки вгору,

Два — нагнулись всі додолу!

Не згинайте ноги, ні,

Як торкаєтесь землі.



Вправа 7. (Присідання.)

Гарну вправу номер сім

Пропонуєм зараз всім:



Встати — присісти.

Встати — присісти.



Вправа 8. (Повороти тулуба в сторони.)

Руки за голову ставимо сміло І повертаємось вправо і вліво. Двічі — наліво, двічі — направо, Будемо мати гарну поставу.

Вправа 9. (Стрибки з просуванням вперед, назад, в сторони.)

Щоб стрибучість добру мати,

Треба нам щодня стрибати.

Дружно вправу починаєм

І, мов зайчики, стрибаєм.


Вправа 10. (Ходьба.)

Ні хвилинки не даруєм,

І на місці всі крокуєм.

Досить крокувати,

Час вже спочивати.



VI тур.

Підбиття підсумків вікторини. Визначення переможців.

Учитель. А вам, діти, ось таке моє побажання: Поки ви ще невеличкі,

виробляйте добрі звички. Щоб здоров'я вберегти І щасливими рости!
Каталог: foto
foto -> Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина
foto -> Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов
foto -> Рішення колегії 23. 06. 99 №7/5-7 16. 06. 99. І 1-7/6-6 Про Концепцію державного стандарту спеціальної освіти дітей з особливими потребами
foto -> Методичний супровід формування та розвитку компетентності педагога шляхом самоосвіти
foto -> Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) Вступ
foto -> Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»
foto -> План проведення масових заходів та відкритих виховних годин
foto -> Звіт директора кременчуцької вечірньої (змінної) школи №3 Кременчуцької міської ради Полтавської області шияна віктора михайловича 08. 06. 2012р м. Кременчук Шановні колеги!
foto -> Сценарій лінійки приуроченої річниці пам'яті жертв Голодомору 1-й ведучий


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал