Тема заняття: «Свою Україну любіть»



Скачати 60,21 Kb.
Дата конвертації06.12.2016
Розмір60,21 Kb.
Центр дитячої та юнацької творчості імені В. Гнаровської міста Вільнянська, Вільнянського району, Запорізької області

Виховна година «Свою Україну любіть»

Укладач:

Керівник гуртка Орлова С.О.



2015 рік

Тема заняття: «Свою Україну любіть».

Мета:

-розширити знання дітей про калину, як рослину – символ України, показати, як оспівували українські письменники,поети, український народ, розвивати спостережливість, творчі здібності, тренувати пам'ять, мислення, виховувати у дітей любов до рідного краю, слова, народною мудрості, творчості.

Форма проведення:.

Розповідь з элементами довідок, повідомлень, висловів, бесіди,ігрові практичні вправи - завдання.

Місце проведення: музична зала дошкільного закладу №3 «Сонечко», старша група.

Тривалість: 30 хвилин.

Дата проведення 10.02.2015 року.

Обладнання: національні костюми, великі кубики з буквами, гімнастичні палиці зеленого кольору, обручі, різнокольорові кульки із «сухого басейну».

I.Організаційний момент



Діти під музичний супровід «Козацький марш» заходять до зали та сідають на стільчики. Педагог вітається та читає вірші про Україну відомих поетів:

Вислови.

Всім серцем любіть Україну свою, любіть Україну, у сні і наяву,

Вишневу свою Україну, красу її вічно живу і мову її солов’їну. (В. Сосюра).

Свою Україну любіть, за неї Господа моліть. (Т. Шевченко).

Україно моя, Україно, я для тебе у світі живу. (Д. Павличко).

Кохаю край наш дорогий, що зветься Україна. (В. Коломієць).

Україно – край мій рідний…. (Р. Купчинський).



Про що пишеться в цих віршах? Про Україну.

II.Мотивація навчальної діяльності

Щасливі ті діти, які народилися в своєму рідному краї і виростають в нім. У кожного з вас є свій маленький дім, а з таких маленьких будиночків складається наш великий дім – Україна. А що ви знаєте про Україну:

  • символи;

  • традиції, свята;

  • рослини;

  • мова.

На занятті за допомогою ігорвих вправ – завдань ми покажемо, як ми любимо свою Україну,а вкінці заняття визначимо найкращого козака і козачку.

III.Актуалізація опорних знань

  1. Назвати українські народні казки (Івасик – Телесик, Панн Коцький, Собака Сірко, Колобок, тощо).

  2. Відгадати загадки.

«Що то за рослина схожа на дівчину,

Квітне, червоніє, сонечку радіє,

Соком наливається, як же називається». (Калина).
«Я по засіку метений, я на яйцях спечений,

Я від баби втік, я від діда втік, та й від тебе, Зайчику, утечу». (Колобок).

« - Гуси-гуси, гусенята! Візьміть мене на крилята, та понесіть до батька, а в батька їсти й пити, ще й хорошо ходити». (Івасик - Телесик).
«Довгі ного, довгий ніс, по болотам ходить скрізь». (Лелека).
«Йшов дід лісом, а за ним бігла собачка. Та загубив дід….» Що він загубив? (Рукавичку).

3. Український танець

«Ой заграйте музики, в мене нові черевики,

Танцювати я мастак, український наш гопак»

(Хлопчики вільно розташовуються по залі та під музику виконують Гопака).

Багатий український народ на ігри зі співами. (Дівчатка під музичний супровід танцюють і співають Подоляночку).

IV. Опанування нових знань.

« Колись давно, нещадні вороги на Україну двинулись ордою,

Спалили все, а діток, дівчат, дружин козацьких у полон взяли з собою».

1. Гра – забава «Як козаки дівчат з полону визволяли».

(Опис гри. Хлопці по команді на середині зли, на визначеному місці, із великих кубиків будують фортецю з отворами, щоб пролізти. Поки хлопці будують, дівчат ворог (педагог) краде та ховає у визначеному місці (полон).

Завдання: по сигналу, хлопці пролазять, перелазять, обходять фортецю. Визволяють дівчат із полону, беручи їх за руки, та по бокам фортеці повертаються в свій табір разом із дівчатками.

2.Флеш – МОП – одночасне виконання групами дітей завдань - доручень

2.1. Гра - завдання «Побудуй вежу».

(Опис гри. Побудувати високу вежу, поклавши кубик на кубик за кольором у визначеному місці. Орієнтиром служить кулька за кольором. Наприклад, червона кулька, значить біля неї треба збудувати червону високу вежу із трьох червоних кубів. Чотири кольори кубиків - червоний, синій, зелений, жовтий по три кожного куба - 12 хлопчиків, за 10 секунд).

2.2 Гра - завдання «Символи».

(Опис гри. Група дівчаток заповнюють середину двох обручів за допомогою жовтих і синіх кульок, ніби прапор,за 10 секунд, у дівчинки). Друга група за допомогою зелених гімнастичних палиць та червоних кульок будують кущ калини, 10 секунд, 1 дівчинка і 1 хлопчик).

2.3. Гра – завдання «Склади слово».

(Опис гри. Останні діти, хлопчики та дівчатка будують із кубиків піраміду із слів: МОЯ МОВА, 10 секунд.)

Загальна картинка.

V. Рефлексія.

- Дітям пропонується подивитися навколо, та оцінити свою виконану роботу. Запитання: підніміть руки ті діти, які вважають, що вони правильно справилися з поставленими завданнями на занятті. Підніміть руки ті, хто вважає, що вони справилися, але з деякими помилками. Давайте виберемо серед хлопців кращого козака – ім’я, кращу козачку – ім’я. Цих дітей одягають в національний одяг.

- Фото на згадку. Пропонується учасникам вибрати те місце в залі для фото, яке йому більш до вподоби.
Вислови.

Всім серцем любіть Україну свою,

І вічні ми будемо з нею (В. Сосюра).

Свою Україну любіть



За неї Господа моліть (Т. Шевченко).

(Діти організовано виходять із зали під музичний супровід).

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал