Тема. «Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Правила знаходження периметра квадрата»



Скачати 227,68 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації05.12.2016
Розмір227,68 Kb.
  1   2
Маріупольська гімназія № 2




Тема. «Узагальнена таблиця додавання і віднімання

одноцифрових чисел з переходом через десяток.

Правила знаходження периметра квадрата».


Вчитель Іванова Юлія Віталіївна

2013 – 2014 навч.рік

Мета: закріплювати вміння виконувати дії пов'язані з нумерацією чисел,правила знаходження периметра квадрата та креслення відрізків; формувати вміння змінювати запитанням просту задачу на складену. Вчити пояснювати вибір дій у ході розв’язування складених задач. Розвивати вміння виконувати вирази зі змінною, розвивати логічне мислення, вміння розпізнавати геометричні фігури. Виховувати увагу, самостійність, наполегливість.

Обладнання

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

«Встаньте,дітки,ви рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки.

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Поверніться до гостей.

Привітайтесь «Добрий день»!

Всім присутнім ми зичимо здоровя й добра!

А тепер до роботи нам братись пора!»

  • Дивлюсь у ваші очі й бачу в них інтерес до уроку. А мені дуже приємно вчити того,хто хоче вчитися.

  • Перевірте,чи готові ви до уроку:чи всі приготували зошити,підручник,ручку й олівець.

  • Погляньте мені в очі,усміхніться,перед вами лежать смайлики. Оберіть свій настрій на початку уроку і покажіть нам його.(на партах у дітей лежать смайлики).

  • із великою радістю та передчуттям нового ми щодня зустрічаємося у школі. Впевнена,що сьогодні урок у нас буде не менш цікавим і принесе нам приємні емоції,нові знання і впевненість у власних можливостях.

  • А який повинен бути у нас урок?(на дошку вивішую слова – асоціативний кущ).

  • Цікавим

  • Казковим

  • Навчальним

  • Активним

  • Уважним

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

– Сьогодні ми з вами відправимося у мандрівку українською народною казкою. А саме якою казкою, здогадайтеся за допомогою чисел, (показую числа,діти кажуть числа,відкриваються букви).

15 19 16 19 2 19 15

к о л о б о к (ілюстрація до казки).

– Ми зустрінемося з усіма героями казки, але уже нашої математичної, а вони перевірять, як ви засвоїли додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток, як ви вмієте знаходити периметр квадрата, розв’язувати задачі.

- Я думаю, що з математикою ми дружимо і ця дружба допоможе нам на уроці. Але ви повинні бути уважними, кмітливими і швидко мислити.


  1. Мотивація учбової діяльності.

1.Робота в зошиті.

«Урок продовжимо без зупинки,

З каліграфічної хвилинки».(запис число,класна робота).

- Запишемо дату нашої мандрівки.

- Щоб вирушити в дорогу по казці нам треба підготувати свої руки і зосередитись. А Колобок нам допоможе в цьому. Він підготував завдання для розминки.

II. Актуалізація опорних знань.

1. Математична розминка.

а) Орфографічна хвилинка.



– Колобок виростив для нас математичну квіточку. Подивіться і скажіть, з яких чисел складається ця квіточка.(на дошці).




– Запишіть ці цифри в порядку зростання. (1,3,5,7).

– Яку геометричну фігуру ми бачимо на малюнку?

– Яка фігура називається кругом?

– Яка закономірність в ряді цих чисел? (Кожне наступне число збільшується на 2).

б) Робота з двоцифровими числами.

– Якою порою року ми подорожуємо? (Ми подорожуємо восени).



  • А осінь багата на хмаринки, що несуть дощик. Ось і до нас вони завітали.

  • Назвіть розряди чисел на хмаринках.(усно).

– Яке число зайве? (Чотири)

– Чому? (Бо воно одноцифрове)

– Які числа називаються одноцифровими? двоцифровими? (Одноцифрові числа – це ті, які пишуться за допомогою однієї цифри, а двоцифрові – за допомогою двох цифр).



в) Розкладання на розрядні доданки числа з краплинок.(письмово).

16=10+6 19=10+9

15=10+5 21=20+1

г) Математичний диктант.

– А тепер прокладемо собі математичний шлях.



2.Гра «Мікрофон»

– Як називаються числа при додаванні? відніманні? (Доданок, доданок, сума. Зменшуване, від'ємник, різниця).



- Як знайти невідомий доданок?від’ємник?зменшуване?

(один учень працює біля дошки)

9 + 4 16 – 8 10 + 10 14 – 5 між 14 і 16 1 дес. 7 од.

13, 8, 20, 9, 15, 17.(самоперевірка).

– Яке число зайве? (20)

– Чому? (Тому що 20 кругле число)

– Які числа називаються круглими? (Круглими називаються числа, які закінчуються нулем)



Каталог: uploads -> doc
doc -> Замінено текст розділу: IV. Соціокультурна змістова лінія
doc -> Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні й складені. Мета
doc -> Тема.. Старий рік поспішає на поріг
doc -> Повідомлення по темі «Будова слова»
doc -> Урок у першому класі «здрастуй, школо!» Мета: Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу
doc -> Складнопідрядне речення з підрядними означальними й
doc -> Апостроф. Урок-подорож "Морська регата"
doc -> Ключ. У кожному слові підкресліть другу від початку букву. З цих букв прочитаєте прислів’я ( «Герой вмирає, а ім’я його живе») Диктант 2
doc -> Урок з інтегрованого курсу


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал