Тема дня«Україна – наш спільний дім» Дата



Сторінка1/6
Дата конвертації03.12.2016
Розмір1,17 Mb.
  1   2   3   4   5   6
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДОШКЛІЬНИКАМИ НА ВЕРЕСЕНЬ МІСЯЦЬ
Сфера життєдіяльності «Культура»

Тема дня«Україна – наш спільний дім»

Дата ______________________________________

РАНОК

  • Хвилинка входження в день

  • Спостереження за дітьми які приходять у групу.

Мета: Учити дітей спостерігати за іншими дітьми, активно наслідувати позитивні вчинки; удосконалювати навички самостійно послідовно одягатися та роздягатися, охайно складати все у шафу; розвивати вміння слідкувати за собою; виховувати акуратність, бажання мати охайний зовнішній вигляд.

  • ПВР. Д/гра «Ми пішоходи»

Мета : Закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху і поведінку пішоходів на вулиці. Виховувати обережність, бажання дотримуватись правил дорожнього руху.

  • Ранкова гімнастика

  • Читання художньої літератури про Київ

Мета : Дати дітям знання що кожна країна має свою столицю. Столиця нашої країни місто Київ. Розвивати вміння діставати задоволення від художнього слова, естетичний смак. Виховувати пізнавальний інтерес.

Матеріал : Н. Забіла «Рідний Київ», А. Камінчук «Наша столиця»



  • Д/гра «Колись і зараз»

Мета : Розширити знання дітей про життя людей в давнину і нині, виявляти інтерес до історії свого роду. Вчити порівнювати життя в минулому із нинішнім. Розвивати інтерес до історії рідної землі. Виховувати цікавість, допитливість.

Матеріал : картини, предмети домашнього вжитку.


ЗАНЯТТЯ

Інтегроване заняття Тема: НАЙДОРОЖЧА У СВІТІ УКРАЇНА

Мета: продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань та уявлень про довкілля, вчити правильно розуміти і вживати слова громадянського змісту.

Ключові слова: Батьківщина, національність, край, область, кордон, вивчати, жити, національний, рідний.

Іменники: Україна, Батьківщина, українці, народ, національний, край, область, країна.

Дієслова: вивчати, жити, приїхати, дбати, мріють.

Прикметники: національний, український, рідний, рідніший, найрідніший, Запорізька, багата.

Прислівники: весело, добре, щасливо.

Вправляти у вживанні прикметників вищого і найвищого ступенів порівняння: рідний, рідніший, найрідніший; великий, більший, найбільший. Вправляти в узгодженні займенників з іменниками: наше місто, наш край, наша Батьківщина, наші кордони.

Учити самостійно передавати зміст під час переказу знайомого вірша П. Воронька „Облітав журавель”.

Під час хороводної гри „Наша Україна” закріпляти слова та рухи.

Сприяти розвиткові оцінно-контрольної діяльності.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Образотворча діяльність. Малювання «Рушничок –стирник».


Мета: продовжувати вчити дітей малювати прості візерунки (геометричні та рослинні), ритмічно чергуючи їх на площинній формі. Формувати вміння створювати власний візерунок з мазків, крапок, прямих та хвилястих ліній, доводити справу до кінця. Розвивати естетичний смак, чуття кольору. Виховувати самостійність любов до декоративно – прикладного мистецтва.

Матеріал: рушники з різними візерунками ( святкові, весільні, побутові), альбом «Українська вишивка», площинні форми, гуаш, пензлі, тички, серветки.


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Фізкультура

Мета: _________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Матеріал: ______________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Хід заняття:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


І ПРОГУЛЯНКА

  • Спостереження за калиною

Мета : Ознайомити дітей з народним символом – калиною, її застосуванням в традиціях українського народу, зі звичаями та прислів’ями про калину. Розвивати увагу пам’ять, уміння ставити співрозмовнику запитання. Виховувати інтерес і повагу до народних традицій, любов до праці на рідній землі.

  • Рухливі ігри:

«У лісочку на пеньочку»(ходьба по колу)

«Зайчик сіренький вмивається»(стрибки з просуванням вперед)

«Хитра лисиця» (швидкий біг)


  • Пішохідний перехід до зупинки.

Мета : Закріпити з дітьми правила вуличного руху, знак «пішохідний перехід».
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ

  • Гра-уява «Карта України»

Мета : Розширити знання дітей про Україну; її міста, назви рік. Збагачувати особистий досвід дітей у викладанні карти. Розвивати мислення, пам’ять, вміння зосереджуватись протягом певного часу. Виховувати пізнавальний інтерес до знань про Україну.

Матеріал: пазли.



  • Народні перлини. Знайомство з художніми творами про Україну.

Мета : Вчити дітей уважно слухати художні твори, розуміти їх; вправляти в оволодінні різною силою голосу, різним темпом мовлення. Розвивати пам’ять, увагу. Виховувати любов до художніх творів.

  • Д/гра «Склади квітку для віночка»

Мета : Познайомити дітей з українським віночком, як оберегом, про значення квітів та стрічок у ньому. Використовувати свою майстерність і досвід у складанні віночка. Розвивати слухову увагу, зв’язне мовлення. Виховувати інтерес до національних звичаїв.

Матеріал : зображення різних квітів, український віночок.



  • Морально-етична бесіда: Аналіз конкретних ситуацій. Тема : «Що посієш, те й пожнеш»

Мета: продовжувати формувати знання дітей про правила співжиття в колективі, вчити проявляти інтерес до спільної для дитячого угрупування мети діяльності, знати, як адекватно реагувати на поведінку різних дітей ; розвивати здатність до мислительної діяльності; виховувати почуття співдружності.

Матеріал: сюжетні малюнки.



  • Господарсько – побутова праця (прибирання в ігрових зонах)

Мета: Удосконалювати вміння підтримувати порядок в груповій кімнаті, здійснювати вологе очищення (протирання) від пилу іграшок, меблів. Розвивати уважність, бажання надавати посильну допомогу. Виховувати охайність працелюбність.
ІІ ПРОГУЛЯНКА

  • Спостереження за одягом дітей.

Мета: Вчити дітей звертати увагу на одяг, чи відповідає він температурі повітря на подвір’ї, у групі. Закріпити вміння вибирати та одягати одяг відповідно до погоди. Розвивати спостережливість, вміння доглядати за своєю зовнішністю. Виховувати самостійність.

  • Рухливі ігри

«Впіймай комара»(стрибки) ранок

«Біжіть до мене»(рух за сигналом, орієнтація)

«Квочка й курчата»(підлізання під шнур з ускладненням)


  • Індивідуальна робота

Мета: Показати дітям що навколо живе багато добрих людей, які можуть допомогти їм планувати свої справи та здійснювати їх. Формувати вміння виявляти інтерес до спільної з ними діяльності. Розвивати мислення. Виховувати впевненість у своїх можливостях, умінні і бажанні звертатись по допомогу.
ПРИМІТКА ВИХОВАТЕЛЯ ____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сфера життєдіяльності «Природа»

Дата______________________________

Тема дня: « Здрастуй, осінь золота!»


РАНОК

  • Хвилинка входження в день

  • Слухання (Нар. творчість) «Покотьоло»

  • Бесіда про вихідні дні. Що нового та цікавого діти бачили, де побували

  • Спостереження в природі.

  • Визначення змін в сані погоди, розкрити зміст лексичного значення слова «вересень».

  • Чому осінь називають «рання»?

  • Хвилинки милування осінньою красою.

МЕТА: виховувати почуття захвату від краси осінньої природи

  • Дидактична гра «Коли це буває» - закріплювати часи доби, уміння орієнтуватись у часі, розвивати уважність /К/Р

  • Дидактична вправа «Чим пахне осінь?» (грибами, травою, листям, димом)

  • Ранкова гімнастика

  • Рухливі ігри «Знайди свій будиночок» ( орієнтування впросторі), «Злови комара» (стрибки)

  • Індивідуальна робота: д/в «Підбери за формою»

  • Праця: полити кімнатні квіти С/М

  • ЗАНЯТТЯ

  • Комплексне заняття Природа + мовленнєве спілкування /П/Р; М/Р

"Ходить осінь нашим краєм......."

МЕТА: актуалізувати знання дітей про осінь та осінні явища. Збагатити словник дітей словами та позначеннями погодних змін та ознак, словами з переносними значеннями (листя аж горить, берізка листя роздаровує....);

Вчити складати описові розповіді за дидактичною картиною "Прийшла осінь", за запитаннями вихователя, користуючись синонімами та антонімами;

Розвивати зв'язне мовлення;

Виховувати інтерес до природних явищ

Д/гра «Поясни свою думку»

Логічна гра «Знайди та виправ помилку»

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Образотворча діяльність. Ліплення + Логіка

Тема: Плоди дерев (каштани, жолуді, горіхи).

Мета: Розвивати вміння дітей скачувати пластилін, надаючи круглої або овальної форми, передавати характерну форму жолудів; каштанів, горіхів. Закріпити поняття «круг», «овал», рахунок в межах трьох. Виховувати акуратність, спостережливість. Вчити передавати пропорції, форму, застосовуючи для цього прийоми сплющування, примазування, скачування.

Корекційні завдання: Закріпити назви дерев та їх плоди.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Музика

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
І ПРОГУЛЯНКА


  • Екскурсія в парк. /Е/Ц

МЕТА: розширити уявлення дітей про перші ознаки осені, про погодні особливості сезону. Закріплювати та поглиблювати знання дітей про зміни, які відбуваються в природі ранньою осінню; ознайомлювати з осінніми прикметами, стимулювати бажання перевірити їх шляхом подальшого спостереження. Формувати пізнавальний інтерес до природи, виховувати почуття замилування красою осінньої природи

П/Р/ Спостереження за деревами. Чи відбулися якісь зміни в їхньому зовнішньому вигляді? Чим відрізняється дерево від куща? Зробити порівняльну характеристику берези і куща шипшини. Порахувати дерева на майданчику ( однина – множина)

М/Р/ Дидактична гра "Зміни слово в реченні".

Давайте уявимо, що осінь-художник, то можна сказати:

"Осінь намалює золотисті килими".

"Осінь малює золотисті килими"

"Осінь намалювала золотисті килими".

С/М/ Праця. Прибирання гілочок на майданчику, розгялянути їх і визначити довгі та короткі , товсті або тонкі.

Ф/Р/ Рухливі ігри «Хто далі кине?» ( кидання), «Не дзвони» ( лазіння)

Розучування РГ "Вітрисько".

- Чом, вітрисько, розходився, хазяйнуєш у саду.

- Бо у дався не лінивим, без роботи не живу.

- Ой вітрисько, робиш шкоду, угамуйся хоч на мить

- Ні, робота є у мене, зараз діток здожену. (дитина ловить інших дітей).

Розглядання альбому «Золота осінь»

ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ

Ф/Р/ Поступовий підйом дітей. Гімнастика пробудження

Виховання КГН

К/Р/ Відгадування загадок про осінь та явища неживої природи

П/Р/ Бесіда «Слава хлібу на столі»

Розповісти про важливу та нелегку працю хліборобів, про основні етапи вирощування хліба (підготовка ґрунту, сівба, догляд за посівами, збирання врожаю). Виховувати інтерес та повагу до праці хліборобів.

Дидактична гра «Розкажи про хліб» - учити добирати прикметники – ознаки хліба, закріпити прислів’я про хліб, заохочувати бережливе ставлення до хліба.

М/Р/ Дидактична гра «Якщо настала осінь»

Вчити завершувати розпочаті речення – Якщо настало осінь, то перелітні птахи…; то комахи…; то на городах…; то в садках…; то слід вдягатися… і т. Д
ІІ ПРОГУЛЯНКА

П/Р/ Спостереження за деревами та кущами в осінньому вбранні на майданчику. Високі чи низькі є дерева порівняно зі зростом дітей? А якою є трава? Що вище – дерево чи кущ?

Е/Ц/ Бесіда «Екологічний світлофор» ( піклування про природу, нестерпність до забруднення)

М/Р/ Д/в «Дивись не помились» ( плескати, коли чуєш правильне слово)

Ф/ Р/ Рухливі ігри «Біжить до мене» ( біг), «Бджілки» (лазіння)

П/Р/ Індивідуальна робота: д/гра «З якого дерева листочок?»

С/М/ Праця : прибирання майданчика

К/Р/ Гра – дослід "Чим пахне осінь"

МЕТА: вчити за запахом визначати об `єкт досліду

Примітка вихователя ____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сфера життєдіяльності «Природа»

Дата______________________________

Тема дня: « Наш квітник восени»



  • Хвилинка входження в день

  • Спостереження за квітами у квітнику

  • Мета: удосконалювати вміння дітей визначати колір, розмір квітів, їх будову, порівнювати квіти за запахом та закріплюючи назви осінніх квітів; виховувати дбайливе ставлення до рослин.

  • Вивчення вірша М.Познанської

  • «Вранці вийдеш, пахнуть квіти, тихо струшують росу

  • Хто ростить пшеницю, жито, мама ж нам ростить красу»

  • Дидактична вправа «Впізнай квітку за описом» ( висота, форма квітки, листя, запах)

  • Праця: зібрати насіння квітів

  • Ранкова гімнастика

  • Рухливі ігри : «Знайди свій будиночок» ( орієнтування в просторі),

  • Розгляд репродукцій картин, натюрмортів, фотоальбомів, гербаріїв

  • Індивідуальна робота: д/в «Назви квітку за кольором» ( квіток якого кольору більше?)

ЗАНЯТТЯ

  • Бесіда «Клумба у вересні».

Мета: Розвивати спостережливість, увагу, емоційну чутливість до сприйняття краси квітів та при читанні художніх творів. Виховувати бережне ставлення до квітів.Розширити уявлення дітей про рослини, що цвітуть на квітни­ку дитячого садка. Вчити визначати основні частини рослин - стебло, листя, квітка; дати елементарне уявлення про догляд за рослинами. Поповнити словник дітей словами: квіти, квітничок, чор­нобривці, айстри, жоржини, яскравий квітничок; ввести у слов­ник дітей слова: стебло, різноколірні.

Матеріали: іграшка-метелик, картки із зображенням квітів - чор­нобривці, айстри, жоржини; поливальниці з водою, відерця для збирання бур'яну.

Методи та прийоми: приліт метелика (іграшка), дидактична гра "Метелики і квіти", читання віршів про квіти, фізкультхви-линка "Діти й квіти" . Мовна гра «Добери порівняння» Творча гра «Балакучі квіти»

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Образотворча діяльність.Ліплення «Квіти на клумбі» ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Музика

_______________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


І ПРОГУЛЯНКА

Заняття фізкультура «Золоте листячко» (на вулиці)

Програмовий зміст: удосконалювати навички стрибати в довжину з місця з просуванням уперед та підлазити під шнур боком.

Обладнання: 2 стояки, шур (8-10м), осінні листочки по 2 на кожну дитину.

Хід.

Вступна частина. Ходьба у середньому темпі(30с). Ходьба на носках, руки на поясі (25с). Біг в середньому темпі (35с), ходьба.

Підготовча частина. Комплекс загально розвиваючих вправ з листочками «Добринки тітоньки Осені».

Основна частина.

Пролізання лівим та правим боком під шнур,натягнутий між 2 стояками на висоті 45-50см. Перешикувати дітей у 2-3 шеренги. Після пролізання вони піднімають руки вгору через сторони і плескають у долоні над головою. Повторити по 4 рази лівим та правим боком.

Стрибати в довжину з місця з просуванням уперед, по 5-6 стрибків. Вправу одночасно виконують 6-8 дітей. Повторити 4 рази.

Рухлива гра «Хто швидше збере осінній букет»

Заключна частина. Гра-медитація « Я золотистий листочок»

Дихальна вправа. Гра вітерця з листочками.


  • Продовжити спостереження за квітами на квітнику ( жожини, чорнобривці, айстри, хризантеми)

  • Дидактичні ігри та вправи

МЕТА: вправляти в відмінюванні іменників, що означають назви осінніх квітів в однині і множині; розвивати пам'ять закріплювання вміння знаходити однакові квіти за зовнішнім виглядом; розвивати увагу, вправляти дітей у добиранні до однієї половинки квітки другої;вчити відповідати на запитання, обґрунтовуючи свою відповідь.

«Збери рослину» (розрізні картинки)

«Порахуй квіти» ( кількісна лічба)

Складання осінньої композиції

«Якої квітки не стало?»

«Знайди дві однакові квітки»

«Збери букет осінніх квітів»


  • Праця в природі. Збирання насіння квітів

Мета: розвивати вміння дітей збирати та зберігати квіткове насіння, виховувати спостережливість і інтерес до квітникарства.

  • Рухливі ігри

Підбіжи до квітки, яку назвали

Мета: вдосконалювати навички ходьби та бігу; виховувати увагу, вчити орієнтуватися в просторі.

Знайди свій колір

Мета: вдосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати спритність та вміння бігати за сигналом.



Зупинися біля квітки

Мета: вдосконалювати вміння ходити, бігати врозтіч. Матеріали: квіти, зроблені з картону чи кольорового паперу (їх має бути на одну менше, ніж гравців).

Інд. робота: д/в «Склади квітку»



ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ

  • День загадок про рослини.

Мета: вчити дітей відгадувати загадки; формувати вміння описувати рослин (квітів), які їм відомі; закріплювати знання назв квітів; виховувати естетичні почуття; розвивати увагу.

Матеріал: збірник загадок; зображення квітів, квіти різної величини і кольору.



  • Пальчикова гра «Здивовані квіти»

  • Сюжетно-рольова гра «Магазин квітів»

  • КБІ «Машина, що перевозить квіти»

Мета: розвивати конструкторські здібності при спорудженні складних конструкцій (будування машини з використанням різноманітного матеріалу: довгі пластини, цеглинки); виховувати самостійність, посидючість.

  • Спостереження за квіткою амариліс в куточку природи. Будова квітки: стебло квітки, листя (яка форма), корінь. Для чого вони потрібні? Що потрібно для їхнього росту?

Дидактична гра «Упізнай, назви і розкажи» - закріплювати знання про знайомі кімнатні квіти.

Дидактична гра «Збери рослину» - розрізні картки. Закріплювати складові частини, розвивати кмітливість, зосередженість.



  • Інсценування лічилки

Саджаю квіти біля хати,

Треба їх порахувати.

Маки —раз, два — нагідки,

А гвоздики — це вже три.

Флокс — чотири, айстри — п'ять.

Я їх буду поливать!

Шість —ромашки, сім — люпини,

Ну, а вісім — георгіни,

Дев'ять — маргаритки вряд...

Виростає справжній сад!

Десять — біля ґанку встануть

Яскраво-червоні тюльпани

.

ІІ ПРОГУЛЯНКА

  • Логічна вправа «Кмітливі діти знають все про квіти» ( закінчити речення):

- садові квіти починають розквітати навесні, а відцвітають …

( восени); насіння утворюється з квітки, а квітка розквітає з … ( пуп’янка);

- вологу з грунту квітка пє за допомогою …(коріння); щоб посіяти квіти наступної весни, треба цієї осені зібрати …( насіння)


  • Дидактична вправа «Один-багато» ( квітка – одна, пелюсток – багато)

  • Міркування «Чи потрібно квітці для росту?»

  • Рухливі ігри «Мак» ( ходьба), «Знайди свою пару» ( ходьба)

  • Індивідуальна робота: д/вправа «Опиши квітку, що сподобалась»

  • Праця: зібрати насіння з квітів

ПРИМІТКА ВИХОВАТЕЛЯ _______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сфера життєдіяльності «Я сам»

Тема дня: «Моя зовнішність - особиста»

Дата ______________________



РАНОК

  • Хвилинка входження в день

  • Гра «Хвилинки радості»

Вихователь пропонує пригадати радісні події в житті друзів і порадіти за них ( емоції діти відтворюють за допомогою рухів і звуків)

  • Спостереження за зовнішним виглядом своїх друзів.

- Як вони одягнені? Чи охайні вони? Чи охайний ти?

  • Виконання ігрових рухів відповідно до тексту віршованих рядків «Ось я який»

  • Дидактична вправа «Добрі справи моїх рук»

Обладнання: аркуш паперу, олівці.

Завдання: дитина прикладає свою руку до паперу і обводить її, а потім розповідає, які добрі справи зробила її ручка.



  • Ранкова гімнастика

  • Рухливі ігри «Біжить до мене» ( ходьба. біг), «Хто далі кине?»

( кидання)

  • Індивідуальна робота : д/гра «Не помились»

  • Праця : підмітання доріжки до павільона

ЗАНЯТТЯ

Інтегроване заняття «Хто я такий? Який –я»



Мета: Продовжувати формувати правову компетентність дошкільників; знайомити дітей з особливостями людини, її тіла. Учити ставитись до дітей і дорослих доброзичливо, з повагою. Продовжувати активізувати ситуації з власного життя. Збагачувати мову дітей словами: дітвора, підлітки, дорослі люди, комплімент. Розвивати почуття впевненості в собі як в особистості, продовжувати розвивати емоційний відгук, зв’язне мовлення.

Матеріал: Схеми-моделі для складання розповіді, картини, ілюстрації і фотокартки людей різного віку (школярі, підлітки, чоловіки, жінки, бабусі, дідусі), м’яч, атрибути до дидактичних ігор, худ.твори: загадки про частини тіла.

План заняття

1. Емоційна гра «Привітаю друга, бо я дуже радий його бачити».

2. Розгляд картин. Бесіда за їх змістом.

3. Вправа з елементами емпатії «Я – хто?»

4. Словесна гра «Один-багато».

5. Складання розповіді про себе.

6. Гра з м’ячем «Лови, кидай, спільне в людей називай».

7. Відгадування загадок.

8. Діалог «Що ми дізналися про себе? Що ми дізналися про людей взагалі?»

Образотворча діяльність. Аплікація

«Улюбленим тваринам гарні вушка та носики»

Мета: Спонукати дітей аналізувати предмет, який складається з кількох частин, визначати форму кожної з них, кольори, відтінки. Розвивати фантазію, пам'ять, мислення, увагу. Виховувати емоційно-естетичне ставлення до навколишньої дійсності.

Матеріал: Серії ілюстрацій із зображенням різноманітних тварин (вух та носиків), матеріали до дидактичних ігор, шаблони-трафарети (силуети тварин), готові форми носиків і вушок тварин, кольоровий папір, білий папір, пензлик, клей, серветки, клейонка. худ.твори: загадки про тварин (котик, зайчик, порося, вовк, крокодил).

План заняття

1. Відгадування загадок про тварин.

2. Розгляд серії картин із зображенням різних тварин.

3. Дид.ігри «Чий хвостик?», «Чий носик?»

4. Показ і пояснення послідовності виконання роботи.

5. Вибір дітьми шаблонів-трафаретів тварин.

6. Виконання роботи дітьми.

7. Розгляд дитячих робіт.

8. Діалог «Для чого людині та тваринам вушка та носики?».

Заняття з фізкультури( на прогулянці)

Програмовий зміст: удосконалювати навички стрибати в довжину з місця з просуванням уперед та підлазити під шнур боком.

Обладнання: 2 стояки, шур (8-10м), осінні листочки по 2 на кожну дитину.

Хід.


Вступна частина. Ходьба у середньому темпі(30с). Ходьба на носках, руки на поясі (25с). Біг в середньому темпі (35с), ходьба.

Підготовча частина. Комплекс загально розвиваючих вправ з листочками «Добринки тітоньки Осені».

Основна частина.

Пролізання лівим та правим боком під шнур,натягнутий між 2 стояками на висоті 45-50см. Перешикувати дітей у 2-3 шеренги. Після пролізання вони піднімають руки вгору через сторони і плескають у долоні над головою. Повторити по 4 рази лівим та правим боком.

Стрибати в довжину з місця з просуванням уперед, по 5-6 стрибків. Вправу одночасно виконують 6-8 дітей. Повторити 4 рази.

Рухлива гра. « Миші у коморі»(допоможемо тітоньці Осені позбутись мишей)

Заключна частина. « Що засмучує та веселить тітоньку Осінь»( мімічні вправи)

Дихальна вправа. Гарячий борщик.



І ПРОГУЛЯНКА

  • Бесіда «Зовнішність це теж важливо».

- Чи потрібно слідкувати за своєю зовнішністю?

Хто стежить за зовнішнім виглядом немовлят?

Які вміння допомагають вам завжди виглядати чепурненько та гарненько?

Які предмети гігієни стають у пригоді для того, щоб доглядати за своєю зовнішністю?



  • Дидактична гра «Ми – різні»

Мета: Вчити дітей помічати відмінності між однолітками, надавати перевагу тим, хто їй приємний; розвивати увагу, спостережливість; виховувати позитивне ставлення до своєї зовнішності та зовнішності товаришів.

Матеріал: малюнки з зображенням дітей.



  • Праця: зібрати іграшки

  • Рухливі ігри «Знайди свій будиночок» ( орієнтування впросторі), «Злови комара» ( стрибки)

  • Індивідуальна робота: д/гра «Чарівна торбинка» ( предмети та їх призначення)

  • Валеохвилинка “Познайомлюся з ніжками та ручками”.

ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ

  • Поступовий підйом дітей. Гімнастика пробудження

  • Виховання КГН

  • Бесіда на тему « Був собі я»

  • Подивіться у дзеркало. Чим ви собі подобаєтеся?

  • Як пестливо вимовляють ваше імя мама чи бабуся?

  • Скажіть скільки вам років. Якого кольору ваші очі?

  • Розкажіть, який у вас зараз настрій?

  • Що вам найбільше подобається робити? ( слухати, їсти, допомагати, малювати, співати, ділитися, радіти і т. д.)

  • Яка гра подобається вам найбільше?

  • Яку іграшку ви берете з собою в країну сну?

  • З ким ви дружите ?

  • Дидактична гра « Геометричні фантазії»

З геометричних фігур потрібно « намалювати» ( викласти) явища природи, предмети .

Наприклад : дощик з трикутничків і т.д.



ІІ ПРОГУЛЯНКА

  • Логічна гра «Порівняй себе з іншими дітьми»

  • Дидактична гра Гра «Вушка, вушка…»

Мета: допомогти дітям відкрити можливості їхніх вух, усвідомити важливість цього людського органа; розвивати слух і вдосконалювати вміння впізнавати звуки в довкіллі.

Правила гри: ведучий запитує: «Вушка, вушка ви мої, що чуєте вдалині?». Діти відповідають: «Це шумить травичка (водичка, вітерець, шарудять листочки і т.д.)»



  • Мовна гра «Я розкажу про себе»

  • Пальчикова гра «Хочу стати кращим»

  • Праця : прибирання майданчика

  • Рухливі ігри «Горобчики та кіт» ( стрибки), «Хто далі кине»

( кидання, ловіння)

Індивідуальна робота : д/гра «Яка цифра заховалась?» ( добери відповідну цифру до кількості іграшок)



ПРИМІТКА ВИХОВАТЕЛЯ ____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сфера життєдіяльності «Люди»

Тема дня: « Мешканці села – трударі рідної землі»

Дата______________________



РАНОК

  • Хвилинка входження в день

  • Загадка «Золотий, вусатий, у родині сто малят» ( колосок)

  • Розгляд колоска пшениці.

Мета. Закріпити знання про вирощування зернових, особливості зовнішнього вигляду, способи використання

  • Як воно до нас портапило?

  • Що потрібно для того, щоб виростити пшеницю?

  • Читання вірша А.Камінчук «Розкажи, нам колосе»

Мета: вчити дітей запам’ятовувати текст вірша, виразно його читати. Знаходити художні засоби виразності: рими, повторення звуків, порівняння. Розвивати поетичний слух, бажання вивчати вірш напам’ять.

  • Гра «Хто працює у селі?»

  • Праця: зібрати на городі врожай квасолі

  • Ранкова гімнастика

  • Рухливі ігри «Літаки», «Знайди собі пару»

  • Індивідуальна робота: д/гра «Відгадай за смаком»

ЗАНЯТТЯ

Інтегроване заняття «Звідки хліб прийшов?»

Мета. Виховувати повагу до працівників сільського господарства, бережне ставлення до хліба. Сприяти розвиткові мислення, пам’яті, розвивати пояснювальне мовлення. Ознайомити дітей з працею хліборобів, з основними етапами вирощування хліба (підготовка грунту, сівба, догляд з посівами, збирання врожаю) та випікання хліба (молотіння зерна на борошно, випікання хліба, продаж у магазині). Показати значення сільськогосподарських машин у підвищенні ефективності праці хліборобів. Підвести до розуміння, що хліб – основний продукт харчування, а праця хліборобів дуже важлива і почесна.

Вчити вживати умовний знак при виявленні помилок у мовленні, вміти вчасно і самостійно виправляти свої помилки та бути коректними при виправленні помилок один одного.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Фізкультура

Мета: _________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Матеріал: ______________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Хід заняття:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


І ПРОГУЛЯНКА

  • Спостерження за збиранням врожаю на городі.

  • Мета: закріпити знання про способи збору та заготовки насіння, збирання овочів із городу. Виховувати дбайливе ставлення до природи, навички екологічно-доцільної поведінки.

  • Логічна гра «Знайди зайві слова» ( хлібороби працюють на току, у полі, в аптеці; сільські працівники – це артисти, хлібороби, доярки)

  • Дидактичні ігри:

«Що потрібно, щоб зібрати врожай»

«Чия робота важливіша».

Мета: знайти найголовніше в роботі людей сільськогосподарських професій.

«Збери урожай».

Мета: розрізняти дари полів, садів. Виховувати інтерес і повагу до сільськогосподарської праці.


  • Інд.робота : д/гра «Що де росте?»

  • Рухливі ігри «Діти в лісі», «Кольорові автомобілі»

  • Праця: зібрати на городі сухі стебла квасолі

ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ

  • Розвага «Хліб – всьому голова» .

Бесіда за малюнками на тему «Як хліб на стіл прийшов»

Мета : розширювати знання дітей про хлібні рослини, місця їх зрощення. Закріплювати знання про сільськогосподарські професії: хлібороб, механізатор.



  • КБІ «Автомобіль з причепом для перевезення урожаю».

Мета: використовувати будівельний матеріал; допомагати оволодівати способами з єднання окремих частин виробу; розвивати у дітей зацікавленість у роботі; виховувати акуратність, наполегливість у роботі, творчу ініціативу, повагу до сільсько – господарської праці людей.

З будівельного матеріалу.



  • СРГ «Збирання врожаю».

Мета: виховувати у дітей активність при створенні та реалізації ігрових задумів, привчати заздалегідь узгоджувати тему гри, розподіляти ролі, користуватись правилом почергового використання ролей та уважного ставлення до пропозиції товаришів. Виховувати інтерес і повагу до трудівників ланів, бажання прилучатися до їх праці в посильній діяльності – грі. Наслідувати комбайнерів, трактористів, тваринників, птахівників, хліборобів, овочівників, садівників; колективний характер їх стосунків, взаємозалежність та взаємовиручку у роботі, старанність і відповідальність, прагнення зібрати урожай без втрат, своєчасно доставити його трудящим міст. Спрямувати сюжет гри, враховуючи інтереси і знання дітей, місцеві умови. Сприяти виникненню й зміцненню на основі гри стійких дитячих угрупувань, а також розвитку колективних стосунків між окремими ігровими групами.

ІІ ПРОГУЛЯНКА

  • Обговорення твору «Золотий дощ»

  • Бесіда «Від зернятка до короваю».

Мета: розширити знання про вирощування зернових, особливості зовнішнього вигляду, способи використання.

Малювання «Пшеничний колосок»

Бесіда про сільськогосподарські машини

Д/ гра «Картки розглядай та про них розповідай»

Читання та обговорення товру О.Орач «Ким бути?»

Інд.робота : «Що можна їсти сирим, а що вареним?»

Господарсько- побутова праця

Тема: Миття овочів, фруктів.

Мета: дотримуватись безпеки праці та особистої гігієни, одержувати задоволення від якісного результату праці.

Рухливі ігри «Мяч через сітку», «Кіт та миші»



ПРИМІТКА ВИХОВАТЕЛЯ ____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сфера життєдіяльності «Культура»

«Сміла – рідне місто»

Дата________________________



РАНОК

Хвилинка входження в день



  • Бесіда з дітьми «Яке моє місто». Як називається наше місто? Чому воно так назване? Яке свято відсвяткувало наше місто? Чи були ви на святі? Розповіді дітей про свої враження .

  • Д/гра «Де я бував?»

  • Праця: прибирання на майданчику

  • Ранкова гімнастика

  • Рухливі ігри

Гра «Кольорові автомобілі»

Удосконалювати навички ходьби та бігу врозтіч. Виховувати увагу та вміння розпізнавати кольори.

Індивідуальна робота: д/гра «Де ти живеш?»

ЗАНЯТТЯ

Інтегроване заняття «Смілянська земля, ти сильна й багата, збираєш усіх нас, як мати, до хати»

Мета: Спонукати бажання дітей до пізнання свого міста, краю, країни, оточуючих людей, брати посильну участь в житті рідного міста. Закріпити й поширити знання про місто ї, про його видатні місця, природу, про його промисловість. Розкрити зміст слова «земляки». Вчити емоційно сприймати красу довкілля та складати розповідь за враженнями. Формувати монологічне та комунікативне мовлення. Розвивати творчі здібності з образотворчого мистецтва, вміння логічно мислити та робити самостійні висновки. Виховувати дбайливе ставлення до оточуючого середовища, бажання позитивно впливати на нього, гордість за своє місто.

Матерал: _____________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Методи та прийоми___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Хід заняття

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал