Шановний користувач!



Сторінка1/3
Дата конвертації23.12.2016
Розмір0,54 Mb.
  1   2   3






Шановний користувач!

Ми віримо в те, що ти справжній книголюб! Відрізнити книголюба дуже легко – він поводиться з підручником вміло та обережно.

Ось як він це робить:


  • Одержує підручник в бібліотеці згідно з графіком видачі підручників класам;

  • Одержані підручники він утримує в охайному стані;

  • Тримає підручник обгорнутим в окремій обкладинці або папері;

  • Користується закладкою;

  • Не кладе в книгу ніякі предмети;

  • Миє руки, перш ніж взяти підручник;

  • Не робить ніяких приміток ручкою або олівцем;

  • Після нього приємно взяти в руки підручник молодшим товаришам.



Шановний книголюбе!

Ти є учасником Всеукраїнської акції „Живи книго!”



Пам'ятай:

  • Огляд стану твоїх підручників відбувається двічі на рік –

  • у січні та квітні;

  • Оцінка стану твоїх підручників виставляється на останній сторінці підручника, у його паспорті за п'ятибальною шкалою;

  • Зіпсований чи загублений підручник треба замінити іншою книгою або грошовою компенсацією згідно з рішенням педагогічної ради.

Ти маєш право:

Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї

класному керівнику з організації роботи

з шкільними підручниками


  • На початку навчального року до 5-го вересня одержати комплект підручників на клас.

  • Визначити стан одержаних підручників, при необхідності провести заміну.

  • Скласти акт на передачу підручників, при необхідності провести заміну.

  • Класний керівник несе матеріальну відповідальність за одержаний комплект підручників на клас протягом навчального року.

  • Визначити відповідальних в класі за збереження навчальних книг.

  • Запланувати виховні заходи по збереженню підручників з класним колективом.

  • Виступити з рекомендаціями для батьків щодо збереженні підручників в домашніх умовах.

  • Постійно здійснювати контроль за станом збереження підручників.

  • Один раз в місяць інформувати оргкомітет огляду-конкурсу „Живи, книго!” про стан збереження підручників класним колективом.

Організовано здати підручники в кінці навчального року до бібліотеки, попередньо проаналізувати стан їх збереження, та подати інформацію про проведену роботу з шкільними підручниками протягом року за схемою:


1. Кількість учнів в класі ___________________________

2. Одержано підручників на клас, всього _____________

у відмінному стані ________________________________

у доброму стані __________________________________

у задовільному стані ______________________________

3. Повернено підручників до бібліотеки, всього _______

у відмінному стані ________________________________

у доброму стані __________________________________

у задовільному стані ______________________________

4. Загублено підручників / загальна кількість / ________


Структура підручника
Каталог: bibliot
bibliot -> Бібліотечні уроки 1-11 класи Анотація „Люди перестають мислити, коли перестають читати”
bibliot -> Крок 2 Лікувальна справа Первинний банк. 25 січня 2001 року Медичний профіль Гігієна
bibliot -> Затверджено на методичній Учбовий предмет: нараді кафедри загальної гігієни, соціальна медицина і
bibliot -> Патологічна фізіологія нервової системи. Порушення сенсорної функції нервової системи
bibliot -> Панас мирний хіба ревуть воли, як ясла повні?
bibliot -> Урок для учнів 1-4 класів. Мета
bibliot -> Крок 2 Загальна лікарська підготовка Медичний профіль – Гігієна, озо
bibliot -> Харківська обласна державна адміністрація головне управління освіти І науки харківська обласна станція юних туристів деякі аспекти виявлення творчих здібностей школярів у позашкільному закладі
bibliot -> В. О. Сухомлинського Формування інформаційної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів Науково-методичні рекомендації
bibliot -> Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві: за і проти


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал