Шановні батьки! Я хочу почати зі слів, які сказала одна мудра людина



Скачати 292,92 Kb.
Дата конвертації04.01.2017
Розмір292,92 Kb.
Шановні батьки!
Я хочу почати зі слів, які сказала одна мудра людина:

Народити дитину – це укласти з нею такий великий контракт, що більшого людський розум не може вигадати. Всі діти приходять до нас з карткою запрошення і кажуть: «Ти мене закликав, і я прийшов. Що ти даси мені?» Тут починається виховне завдання у всій його широті й глибині.

Один п’ятнадцятирічний хлопчик так описує своє дитинство:

Хотів я молока,

а одержав соску.

Хотів я батьків,

а одержав забавку.

Хотів я говорити,

а одержав телевізор.

Хотів я навчатися,

а одержав свідоцтво.

Хотів я думати,

а одержав знання.

Хотів я мати власний погляд,

а одержав ідею.

Хотів я бути вільний,

а одержав дисципліну.

Хотів я любові,

а одержав мораль.

Хотів я професію,

а одержав місце.

Хотів я щастя,

а одержав гроші.

Хотів я волю,

а одержав автомобіль.

Хотів я місця в житті,

а одержав кар’єру.

Хотів я надію,

а одержав страх.

Хотів я змінювати,

а одержав нерозуміння.

Хотів я жити…

ХХІ століття кидає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко міняється техніка і технології, і щоб устигнути за запаморочливими новинками, щоб не відчувати себе викинутим за борт сучасного життя, треба постійно вчитися. «Навчання» стає категорією, яка супроводжує людину протягом усього її життя, бо навчання – це безперервний необхідний і приємний процес.

А починається цей безперервний шлях за шкільною партою, при допомозі, мудрому розумінні і підтримці улюбленого вчителя. Ушинський писав «Якщо медикам ми ввіряємо наше здоров’я, то вчителю ввіряємо моральність і розум наших дітей, ввіряємо нашу душу, а разом з тим і майбутнє нашої вітчизни».

У нашому НВК-гімназії працюють мудрі, розумні, добрі і вимогливі вчителі, які намагаються допомогти кожній дитині здолати свою «планку» у навчанні. Не обов’язково, звичайно, бути відмінником, але обов’язково бути порядною, трудолюбивою людиною. Справжнім громадянином.

Але все-таки одне з основних завдань школи - давати знання. Тому я хочу зупинитися на підсумках навчально-виховного процесу за І семестр.

На початок П семестру у школі навчається 360 учнів; з них 178 дівчаток і 182 хлопців; 7 учнів навчаються за індивідуальною формою навчання.

Середня наповнюваність класів у початковій школі – 20; у 5-9 кл. – 16; у 10-11 кл. – 22 учні. Як бачимо, класи невеликі і в школі створені дуже гарні, комфортні умови для якісного навчання. Особливо покращилися умови для 1-4 класів, гімназійних, адже класи формуються за здібностями, інтересами та нахилами дітей. Всі ці складові дають якісний показник.

Проаналізуємо навчальні досягнення по класах:

Учні 1-2 класів не оцінювалися згідно нормативних документів. Але вже зараз можна сказати, що ці діти із задоволенням навчаються, уміють читати, писати виконувати математичні дії і в майбутньому багато з них будуть відмінниками – 16 учнів.

Навчальні досягнення учнів школи такі:

Клас

Вчитель

% якісн.пок.

Відмінників



«1А»






8



9

«6»



11

Токар О.А.

Косевич Н.Л.

Савіцька О.Б.

Гаврилюк Т.О.

Підгородецька О.В.

Бондар Н.М.

Гольник О.П.

Ільніцька О.М.

Петренко О.В.

Ринда О.П.

Колеснік І.М.

Настуняк В.В.

Бехта Л.М.

Сунік Г.І.

Балабух О.А.

Грузевич К.П.

Рудик С.В.

Гнатюк Н.Д.



77

77

94



60

69

100



63

70

71



100

92

84



31

73

86



22

76

59



4

8

8



-

3

2



4

3

2



4

3

3



-

3

1



-

4

3


По школі: високий рівень знань – 72,4 %. Разом: 54 учнів, які навчаються на відмінно, що на 4 учні більше минулорічного показника.

30 учнів мають по одній або дві оцінки 7,8,9. 42 учні мають одну або дві оцінки 4,5,6.

Нижча успішність у 8,9 звичайних класах, але в цих класах учні стараються, добре поводяться і немає жодного учня, що має 1-3 бали. Гарно працюють класні керівники цих класів – Грузевич К.П., Бехта Л.М..

Низький рівень знань з окремих предметі виявили 4 учні школи, що становить 1%. Це учні 4Б класу (через причини індивідуального розвитку), 1 учень «2Б» та 1 учень «5Б» класу.

У старшій ланці, тобто в 10-11 класах, на 7-12 балів навчаються 29 учнів, що становить 66%. Зокрема в 10 класі – 13 (76%) (Рудик С.В.), в 11 класі – 16 учнів (59%) (Гнатюк Н.Д.). Всього в цих класах 7 відмінників (16%).



Одним з важливих показників роботи школи є результати предметних олімпіад, різних конкурсів та конкурсів Малої Академії Наук.

Організовано взяли участь учні школи в II етапі предметних базових олімпіад.

Всього в районних олімпіадах взяли участь 36 учнів і вибороли 38 призових місць, з яких І місць - 17, II місць - 10, III місць -11.

Географія - Сіднєва Аліса - 2м ,Гурда Катя - їм, Топольніцька Софія - їм. (Назаренко Л.В.).

Математика - АчіловАндрій- їм (Гулевата О.В.), Щесняк Женя - їм (Ільніцька О.М.), Сіднєва Аліса – З м. (Балабух О.А.)

Біологія - Панчішко Вадим – З м. (Свирида Н.В.)

Економіка - Гайдай Саша – І м., Топольніцька Софія – І м. (Назаренко Л.В.)

Українська мова - Маньковська Ярослава - 2м.(Бехта Л.М.), Козирська Юля - Зм. (Гольник О.П.), Корнілова Ядвіга - Зм. (Кондратюк Т.В.)

Фізика - Гурда Катя - Зм.(Атаманський В.С.)

Екологія - Гурда Катя - їм., Топольніцька Софія - Зм.(Свирида Н.В.)

Історія - Землякова Діана - Зм. (Настуняк В.В.), Ларіна Ірина - їм. (Рудик С.В.)

Англ. мова - Сіднєва Аліса - 2м, Бартєєва Настя - Зм., Мельник Саша - Зм. (Гнатюк Н.Д.), Білоус Аліна - 2м. (Марчук В.Ю.)

Французька мова - Максімов Віталік - їм., Корнілова Ядвіга - Зм., Козирська Юлія - 2м., Ларіна Ірина - їм. (Усата О.І., Біляк Г.М.)

Правознавство - Топольніцька Софія - 2м. (Рудик С.В.)

Інформатика - Гура Юля - їм., Гурда Катя - їм., Залізко Люба - їм., Ільніцька Олена - 2м. (ЛоранН.Б., КолеснікІ.М.)

Хімія - Щесняк Женя - їм., Костріца Катя - 2м. (Настуняк М.О.), Куржій Валентин - їм., Гикавчук Дмитро - їм., Гурда Катя - їм. (Рудик

І.М.)

Трудове навчання - Буга Віка - 2м., Грінченко Марина - Зм. (Мостенець О.М.)

Психологія і педагогіка - Маньковська Ярослава - 2м.(Матус Р.І.) Найкращих результатів досягли команди з таких предметів:

Економіка - вч. Назаренко Л.В.

Екологія - вч. Свирида Н.В.

Англ. мова - вч. Гнатюк Н.Д., Марчук В.Ю.

Французька мова - вч. Усата О.І., Біляк Г.М.

Інформатика - вч. Лоран Н.Б., Колеснік І.М.

Хімія - вч. Настуняк М.О., Рудик І.М.

Трудове навчання - вч. Мостенець О.М.

Психологія і педагогіка - вч. Матус Р.І.

Найкращі результати показали учні, які представляють район на обласних олімпіадах:

10 кл. - Гурда Катя - географія, екологія, хімія.

11 кл. - Топольніцька Софія - географія, економіка.

«3Б» - Щесняк Женя - математика – зайняв ІІІ місце в області

10 кл. - Гайдай Саша - економіка

11 кл. - Ларіна Ірина - історія, французька мова

11 кл. -Гура Юлія - інформатика

«5Б» - Залізко Люба – інформатика

«4-Б» - Куржій Валентин – хімія

«5-А» - Гикавчук Дмитро - хімія

В цьому навчальному році команди предметних олімпіад виступили на рівні попереднього року.

В районному конкурсі Малої Академії Наук прийняло участь 4 учні і 2 з них захищають роботи в області, це Гура Юлія з інформатики (кер. Лоран Н.Б.) та Ларіна Ірина з інформатики (кер. Колеснік І.М.)

Також учні школи приймають участь у заочних конкурсах Малої Академії наук: з хімії Топольніцька Софія (кер. Настуняк М.О.), Гикавчук

Дмитро (кер. Рудик І.М.), з історії Лобань Олена (кер. Петренко О.В.), Березюк Валерія (кер. Настуняк В.В.), з укр.. мови - Панчішко Вадим (кер. Ринда О.П.), з математики Бартєєва Анастасія (кер. Гулевата О.В.), з інформатики Гурда Катерина (кер. Колеснік І.М.) та Панчішко Вадим (кер. Лоран Н.Б.). І як результат II обласне місце з хімії Топольніцька Софія (кер. Настуняк М.О.), III обласне місце з математики - Бартєєва Анастасія (кер. Гулевата), II обласне місце з інформатики - Панчішко Вадим (кер. Лоран Н.Б.)

Також учні школи прийняли участь у відкритому конкурсі з інформаційних технологій і учениця 11 класу Гура Юля зайняла обласне III місце (вч. Колеснік І.М.); у всеукраїнській предметній олімпіаді «Олімпус».

Традиційно учні приймають участь у конкурсах «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу», «Моя Батьківщина Україна», «Відкрита природнича демонстрація», «Бобер», Кенгуру, Колосок, попереду ще Кришталева сова, Патріот, «У лукоморья», «Лелека», «Весняний колосок», «Левеня».

Важливу роль для розвитку обдарувань учнів, підвищення їх інтелекту, підготовки до отримання професії, відіграють години варіативної складової та профільне навчання. В школі 11 клас працює історико-філологічним профілем; 10 клас інформативно-філологічним профілем. Як бачимо в одному класі є кілька профілів. Це дає можливість більш реальніше обрати майбутню професію, краще підготовитись до незалежного тестування, вступу до ВНЗ.

Дещо про ЗНО та режим роботи НВК:


  • реєстрація випускників проводиться з 04.01.13р. – 05.03.2013р.

  • 23.03.13р., 30.03.13р. – пробне ЗНО, яке відбудеться на базі нашої школи;

  • дійсне ЗНО відбудеться з 03.06.13р. по 27.06.13р., згідно графіка. Учні можуть вибрати 4 предмета не більше, як у трьох вузах. Оголошення результатів ЗНО 18.06 – 07.07.2013р.

Додаткова сесія 04.07.13-11.07.13р.

Вступна компанія 01.07 – 31.07.13р.

01.08.13р. – оприлюднення рейтингових списків вступників.

Закінчення навчального року 25.05.13р.

ДПА в 11 кл. поки що невідомо, але скоріше з 25 по 30 травня 2013р.;

В 9 кл. з 01.06 по 16.06.2013р., в четвертих з 15 по 20 травня.

Випускні вечори в 11 кл. – 31.05, в 9 кл. 18.06.

Екскурсії в 1-4 кл. та навчальна практика проводиться з 26.05 по 16.06.2013р..

За рахунок годин шкільного компоненту 11 год. введено поглиблене вивчення англійської мови, математики, історії, інформатики, по 4 години додатково; спецкурси та курси за вибором в 1-11 класах 43 год.. Це ексель, міжнародні відносини, креслення, інформатики,сходинки до інформатики, шукачі скарбів, хореографії, християнська етика, мовний, читацький, граматичний практикум, світова слава українців, німецька, французька, польська мови тощо. Школа створює всі умови для здобуття якісної освіти учнями, але ми повинні відверто сказати, що в нас існують ще проблеми. Адже частина дітей вчаться нижче своїх можливостей і могли б мати кращі знання. А для цього багато не треба: працювати на уроках, виконувати всі завдання, повторювати матеріал вдома. І для цього потрібна допомога батьків, увага навчанню учнів, контроль за режимом роботи дітей, підготовкою ними домашніх завдань.

І дуже важливо - зв’язок батьків з класними керівниками, вчителями-предметниками, школою, чого в багатьох випадках немає. Тому-то, проблема дітей, які вчаться нижче своїх можливостей – це вина школи і сім’ї. Тільки спільними зусиллями ми можемо підтримати і допомогти нашим дітям не згаяти час, а присвятити своє юне життя учінню, що дасть реальний результат в подальшому виборі професії.



Наша школа займає своє чільне місце в освітньому просторі Деражнянщини, наші випускники успішно здобувають професії в престижних вузах і навіть за кордоном, стали гарними спеціалістами. Тільки в нашій школі працює 20 її випускників, а в районній лікарні лікарями 13 чол., сьогодні навчаються в медичних університетах 12 випускників. Наші випускники успішно працюють в кожній галузі народного господарства Деражнянщини.

У 2012- 2013 навчальному році виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних національних програм та шкільної проблеми «"Всебічне забезпечення соціального розвитку учнів, формування соціально активної особистості через системне включення у процес соціальної взаємодії".

Виходячи із можливостей школи виховний процес був спрямований на виконання наступних завдань:

  1. Формування національної свідомості і людської гідності.

  1. Формування політичної і правової культури.

  1. Формування усвідомлення взаємозв'язку між індивідуальними правами та свободами і громадською відповідальністю.

  2. Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування власної світоглядної позиції.

  3. Утвердження принципів загальнолюдської моралі, виховання поваги до інших культур і традицій.

  4. Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, формування соціальної активності і професійної компетенції.

  5. Формування екологічної культури учнів, розуміння необхідності гармонійних відносин з природою.

  6. Розвиток естетичних потреб і почуттів, охорона і зміцнення фізичного, психічного здоров'я учнів.

  7. Формування загальношкільного колективу на засадах учнівського самоврядування. Зазначені завдання були спрямовані на виконання основної мети виховної роботи у школі, а саме, - виховання високоосвіченої, соціально активної й національно свідомої особистості, яка наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними цінностями, сімейними і патріотичними почуттями, є носієм кращих досягнень національної та світової культури, здатним до самоосвіти і самовдосконалення.

Весь І семестр у шкільному плані розбито неокремі місячники: вересень: «На навчання і труд знов підручники нас звуть» (Ціннісне ставлення до себе); жовтень «Школа - наш рідний дім»( Ціннісне ставлення до праці); листопад «За здоровий спосіб життя» (Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я"); грудень «Я, родина, Україна» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави), що дає змогу конкретизувати види і форми виховної діяльності з учнями, більш цілеспрямовано організовувати роботу з ними.

Також на початку навчального року було створено банк даних дітей, які потребують соціального захисту, складено соціальні паспорти класів, школи, вивчено стан охоплення учнів у гуртках, секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них. Протягом семестру проводилась робота з учнями, по правопорушеннях, та проявів девіантної поведінки. З ними проводилась психолого-педагогічна корекційна робота. Ефективність даної роботи підтверджує факт відсутності дітей, що перебувають на обліку у кримінальній міліції.

Протягом І семестру учні школи брали участь у загальношкільних, районних заходах:

- участь у районному святі до Дня вчителя;

- участь в районному фестивалі української патріотичної пісні «Україно, любий край»; (І місце - Мацюк Аня у молодшій віковій категорії)

- загальношкільне свято «Народна символіка України»;

- зустріч з працівниками служби 101;

- у районних спортивних змаганнях та спартакіадах з легкої атлетики, футболу;

- зустріч з отцем Валерієм «Урок спілкування» на морально - етичну тематику;

- урочиста лінійка відкриття І етапу шкільного конкурсу ім. П. Яцика;

- у районному конкурсі команд КРОКС «Інтелектуальна мішень»;

- для учнів 1-4 класів лялькова вистава «Чарівна зубна щітка»;

- виховні години до Дня толерантності;

- посвята учнів 1-х класів в «Подолянчики»- дитяче об'єднання «ЗОРЕСВІТ»;

- проведено моніторинг по зайнятості учнів в позаурочний час;

- перегляд фільму «Голодомор 33», усний лекторій;

- в кабінеті мультимедійних технологій перегляд фільму Дня боротьби зі Снідом;

- концерт оркестру духової музики (районний будинок культури)

- посвята в гімназисти та прийняття 5 - ків до шкільної піонерської дружини «ВЕСЕЛКА»;

- шкільний конкурс агітбригад «Молодь за майбутнє»;

- тиждень права, зустріч з працівниками юстиції Фещуком С.М. та Дащенко Т.М., кримінальної служби міліції Кондратюком Д.А; усний журнал «Правове виховання» для учнів 7-8 класів

- день вшанування відмінників «День пророка Наума»;

- для учнів 1-5 класів - свято Миколая; 6-11 класів - концерт Хмельницької філармонії;

- новорічні ранки та КВК .

У початковій школі стали традиційними такі свята, як «Посвята в першокласники» (1- ші кл.), «Новорічний калейдоскоп» (1—4 кл.). Молодші школярі брали активну участь у конкурсах малюнків «Обери здоровий спосіб життя» , «Зима прийшла» . Цікавими були виступи учнів 2-4 класів «Свято урожаю »(Корнілова О.В., Токар О.А., Косевич Н. Л., Савіцька О.Б., Гавршпок Т.О.), родинне свято для бабусь 3 - А (Токар О.А.), виховний захід «Ну-мо, хлопці!» до дня Збройних Сил України 1-А (Чорна Г.В..), школярів 1-их класів було прийнято до дитячого об’єднання «Зоресвіт», гри - подорожі «Подоляночка» (педагог - організатор Підгородецька О.В.).

Вчителі початкових класів Савіцька О.Б., Корнілова О.В., Чорна Г.В., Ярина Л.Г., Токар О.А., Косевич Н.Л., Абдурахмонова С.П. гарно провели новорічні ранки, на яких приділяли велику увагу питанням культури поведінки, спілкування, зовнішнього вигляду та охорони життя учнів. Вони дбають про те, щоб класні приміщення були затишними, а мікроклімат у колективі — родинним.

Багатим та різноманітним було життя учнів середніх класів. Вони взяли участь у Дні знань (1 вересня). Учні 5-11 класів підготували святкове привітання однокласникам та вчителям. На початку навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування, а пізніше учні 5-х класів увійшли до шкільної організації «Веселка».

Багато зусиль доклали учні 1 Ікласу ( керівник Гнатюк Н.Д..) аби День учителя став справжнім святом». Також у школі є традиційні свята: день самоврядування, посвята у піонери та посвята у гімназисти (Підгородецька О.В., Бондар Н.М.), день Наума («1 - Б» Бондар Н.М.), День Миколая («2 - Б» Ільніцька О.М.), КВК «Я люблю Україну» («6» Рудик С.В.), «Зустріч з випускниками» («5 - А» Сунік’Г.І.).

Найулюбленішим святом наших дітей від 1 до 11 кл. є святкування новорічної ялинки. На цьому святі таланти наших учнів проявилися якнайкраще.

Організовано пройшов у школі Міжнародний день боротьби зі СНІДом. Старшокласники взяли участь у конкурсі плакатів і у виступах шкільних агіт - бригад «Ми за здоровий спосіб життя», провели зустрічі на тему «Хвороба XXI століття» у 9— 11-х класах.

В школі в нас постійно проводяться предметні Декади під час, яких діти більше дізнаються про цей предмет, тому що матеріали для проведення цього тижня готують додатково з вчителем - предметником, а також підбирають матеріал у бібліотеці.

У школі також діє Президентська служба 8-11 класи, піонерська організація «Веселка» 5-7 класи, у свої лави ця організація прийняла учнів «1-А», «1-Б» кл. Молодші класи входять у «Подолянчики» - це гра-подорож, де вони подорожують стежинками і дізнаються багато цікавого про свій край.

На базі НВК працюють гуртки: туристичний, вокальний, народних інструментів, юний інформатик, школа проти СНІДУ, психології, «Чарівний клубок»,світ професій, фотолюбитель, «Ерудит», спортивні: волейбольний, шаховий, тенісний.

Також при НВК працюють гуртки музичної школи (художня майстерня), будинку творчості та спортивної школи: рукопашного бою, волейбольний (дівчатка), КРОКС, танцювальний «Антарекс», декоративно прикладного мистецтва та народознавства.

Традиційно учні 5—11 класів брали участь у акції «Щастя на крилах» під гаслом «Милосердя й доброта - як два крила на яких тримається людство». В жовтні було оголошено по школі про місячник «Добрих справ», в першу чергу звернулись в РАЙОННУ РАДУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ задля того, щоб одержати списки людей які потребують нашої допомоги. Потім, безпосередньо за рекомендаціями класних керівників учні провели орієнтовну пошукову роботу. Приємно та тепло стає на душі коли чуєш та бачиш вдячні слова та посмішки людей яким ти дійсно допоміг, і нехай це буде лиш часточка того чого ми можемо зробити, але правду у народі кажуть: «Усе велике починається з малого».

Брали участь в зборі овочів та фруктів для шкільної їдальні.

Класні керівники докладають багато зусиль, щоб виховати справжніх громадян України, людей, спроможних увійти у нове життя, здатних не пливти за течією, а йти обраним шляхом.

Ми вважаємо, що й надалі наші діти будуть виявляти і розвивати свої творчі здібності і брати активну участь у різноманітних конкурсах, змаганнях, виховних заходах школи, району, області

Підсумовуючи, слід зазначити, що всі вихованці школи протягом І семестру були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручення, були залучені до роботи гуртків, спортивних секцій, музичні школи, факультативів. А рівень ефективності участі класів у виховних заходах був достатній про, що свідчать грамоти за участь у спортивних змаганнях різного рівня, конкурсах, участь в художній самодіяльності.

Хотілося б відмітити роботу гуртка вільної боротьби та рукопашного бою (кер.Халнапесов) де займаються більше 50 учнів шкіл райцентру. Навіть не важливо результати, а те що діти займаються важливою для них справою, але результати вражаючі і виховна робота поставлена на високому рівні; гурток волейболу (кер.Слівінська Ю.С.), яка теж домоглася високих результатів в області і Україні; гуртка боксу (наш випускник Ковпак А.), гурток сучасних танців (кер.Осташевська О.), КРОКС (кер.Калюк Т.Є), декоративно-прикладного мистецтва (кер.Калюк Л.В.). Всі вони спрямовані на розвиток фізичних, інтелектуальних, естетичних задатків учнів.

Проте в повсякденному житті школи ми маємо багато травм учнів як шкільних, спортивних, так і побутових, і вуличних. Педагогічний колектив все робить, щоб травм було менше, але ми хочемо підтримки вас батьків з цього питання. Саме основне проводити роботу з дітьми так, щоб вони правильно поводились в школі, на вулиці, на спортивній площадці.

Не менш важливу роль в збереженні здоров’я учнів відіграє одяг, взуття, вміння користуватися мобільними телефонами, знання правил вуличного руху, користування газом, електроенергією, поводження на льоду тощо. На уроках про все це ми говоримо, але ви теж не повинні стояти осторонь, бо діти більше слухають вас, більше довіряють вам.

Відносно одягу: його може замінити шкільна форма. Якщо учні початкових класів, 5-7 кл. ще ходять у формі, то старшокласники – особливо дівчата вдіваються далеко не по шкільному. Але нав’язувати вам ми не можемо. Це вирішувати вам на класних батьківських зборах. Хотілося, щоб кожний гімназійний клас мав свою форму – це наша еліта. Важливе питання – це відпочинок дітей у вихідні і передвихідні дні. Дуже часто наші діти 8-11 кл., замість того. Щоб побути на вечорі у школі до 21.00 до опівночі в барах. Зрозуміло, що у школі вони під наглядом, їм багато чого не дозволяють, а там вони вільні. Не мені вам говорити до чого це може призвести, тому на дозволяйте їм того, що ще рано. Контроль з вашого боку повинен бути однозначно.

Найважливішу роль у збереженні дітей відіграє харчування. Ми вже багато з вами говорили про те, що учні повинні харчуватись у школі, але сьогодні я можу заявити, що тільки батьки учнів 1А, 3Б, 4Б (кл.кер.Підгородецька О.В., Ринда О.П., Настуняк В.В.) гімназійних класів розуміють це, інші більше схильні до мівін, горішків, чіпсів тощо. Тому сьогодні ми харчуємо 136 учнів 1-4 кл, 11 учн. пільгових категорій та 60 учн. за батьківські кошти, всього 207 учнів з 360. Над цим треба задуматись.

В школі працює два комп’ютерних класи, кабінет мультимедійних технологій обладнаний інтерактивною дошкою, мультимедійним діапроектором, комп’ютером та множильною технікою, кабінети по всіх предметах і навіть етики, в бібліотеці учні безкоштовно можуть працювати в інтернеті.

Кабінети використовують існуюче ліцензоване програмне забезпечення діючим навчальним програмам майже з усіх предметів для кожного класу. Всього - 74, підключені до швидкісного інтернету.

НВК є пілотним загальноосвітнім навчальним закладом комп’ютерної мережі загальноосвітніх навчальних закладів області, тому інформатика вивчається з 2 класу в усіх класах.

На уроках різних дисциплін учителі використовують як комп’ютерні так і мультимедійні технології, що відображені в журналах обліку проведення уроків в цих кабінетах.

Учні НВК забезпечені навчальною літературою в основному повністю.

Всього книжковий фонд складає 21 тис. в т.ч. підручників 8 тис..

Особливі слова вдячності я хочу висловити вам батьки за матеріальну допомогу школі, в ремонті класів тощо. Особливу вдячність висловлюю батькам 4Б класу в особі Степанюк Антоніни Фоківни, 4А класу в особі Жураківського Олега Романовича, 3Б гімназійного класу, 5А,2А гімназ.класів в особі Мандибури Любові Яківни, 2 класу в особі Скобенка Олега Юрійовича, 3А класу Жураківського Олега Роман., Ковальчука Вадима Петровича, Оніщака Євгена Леонідовича, Габай Тетяни Костянтинівни та інших.Постійну допомогу надають школі: голова ради школи – отець Геогргій, заступник голови ради школи Онофрійчук В.І., бувший наш батько Антощишин М.П. та ряд інших, щирі слова висловлюю Залізко, Шеремету, Скобенко, Бузі, Мандибурі при допомозі, яких жоден учень не залишився без солодощів на Новий рік.

В 2012 році нам вдалося замінити майже в усіх класах учнівські парти, в 2-ох класах покриття підлоги, відремонтувати огорожу з штучним покриттям, придбати холодильну камеру, виграти завдяки вчителям хімії мультимедійний кабінет хімії на суму 124 тис.грн., відремонтувати школу, вхід в школу тощо. Нам вперше вдалося виростити на своєму городі 1,7 т. картоплі, моркви, буряків, які витрачаються безкоштовно на харчування дітей. Але роботи і проблем ще багато, тому я надіюсь на вашу допомогу і підтримку.


Шановні батьки!

Молода пара зайшла до магазину дитячих іграшок. Подружжя довго вибирало подарунок, оглядаючи полиці і перебираючи забавки, підвішені до стелі чи розкладені просто на підлозі ляльки, що плакали і сміялися, електронні іграшки, маленькі печі, що пекли торти...

Однак не могли вирішити, що купити. До них підійшла ввічлива продавщиця.

  • Розумієте, — почала пояснювати жінка, — ми маємо маленьку дівчинку, апе цілий день нас не буває вдома.

  • Донечка рідко усміхається, — продовжував чоловік.

  • Ми хотіли б купити їй щось, що б зробило,її щасливою, — говорила далі жінка, — навіть коли нас нема... Щось, що б її забавляло, розраджувало, коли вона сама.

  • Вибачте, — посміхнулася продавщиця, — ми не продаємо батьків.

Пам’ятайте! Батьківська любов потрібна дитині для самоповаги, добрих взаємин з іншими людьми, позитивних уявлень про себе. Дуже часто саме відсутність у дитини віри в близьких людей - матір і батька - штовхає її на негативні вчинки.

Ми маємо чітко уявляти собі: багато що залежить від наших стосунків з дітьми. Найголовніше правило - навчитися слухати.

Слухати з живим інтересом, розуміючи, що дитина знає більше, ніж ми уявляємо. І нехай підтримкою будуть слова Януша Корчака: «Думок у дітей не менше, і вони не бідніші й не гірші, ніж у дорослих, тільки вони інші.,.. Тому нам так важко знайти з дітьми спільну мову, тому нема більш складного мистецтва, ніж уміння розмовляти з ними».

Якщо батьки самі вірять в добро, любов і справедливість, у них виростуть хороші діти, а якщо ні - результати виховання не передбачені.

Шановні батьки!

Дозвольте закінчити мою доповідь такими поетичними словами: хай же будуть ваші руки сильнішими, а душі - зрячими.

Хай поруч із матір’ю завжди йтиме батько! Хай кожна дитина, яка приходить у цей світ, матиме ці два крила. Не за для того, аби літати, а щоб упевнено ходити по землі.

Хочеться побажати вам сил, терпіння, такту доброзичливості у вихованні з дітьми! Щоб хлопчики виростали справжніми лицарями, а дівчата - прекрасними жінками.

Порядок денний:

1.Про підсумки роботи НВК за 1 семестр 2012 - 2013 н.р. та завдання на II семестр.

2.Інше.

3.Звіт учасників художньої самодіяльності НВК.

Президія:

  1. НастунякМ.О.

  1. Матус Р.І.

  1. Благочинний Деражнянського району – отець Георгій

Постанова



загальношкільних батьківських зборів від 30.01.20І3р.
Заслухавши та обговоривши звіт директора НВК Настуняка М.О. загальношкільні батьківські збори постановляють:

1. Звіт директора НВК Настуняка М.О. прийняти до уваги;

2.Адмістрації НВК:

2.1.Створювати умови для доступу до якісної освіти. Забезпечити 100% охоплення дітей шкільного віку навчанням.

Директор НВК

2.2.Якісно підготувати приміщення школи до нового навчального року.

Директор НВК, завгосп

2.3.При складанні навчального плану враховувати побажання батьків, учнів

Матус Р.І., Харено І.М.

2.4.Щорічно, 1 вересня, звітувати перед батьками про використання батьківських коштів.

Директор школи.

3.Вчителям, класним керівникам, класоводам:

3.1.Підтримувати тісний зв'язок з батьками учнів, інформувати про навчання та поведінку.

Щотижня, кл. керівники

3.2.Дотримуватися єдиних вимог до учнів у школі, громадських місцях.

Кл. Керівники

3.3.Щотижня виставляти оцінки в щоденник за поведінку.

Кл.керівники

3.4. Систематично проводити роботу по збереженню здоров’я учнів:

- використання мобільних телефонів виключно для зв’язку в позаурочний час;

- ознайомлення із правилами вуличного руху, користування газом, електроприладами, поводження на водоймах;

- основами правильного харчування та гігієни:

- необхідністю заняття фізичною культурою та веденням здорового способу життя.

Кл. керівники

  1. Психологу школи:

4.1.Проводити з батьками лекторій з метою ознайомлення з психолого -фізіологічними особливостями дітей різного віку.

Матус Р.І., Ринда О.І,, кл.керівники

4.2.Надавати психологічну допомогу учням в адаптаційний період, при переході з одного ступеня навчання на інший.

Матус.Р.І.

5. Медичному працівнику школи.

  1. Інформувати батьків про результати медичних оглядів, стан здоров’я дітей.

Додатчук В.Ф.

  1. Здійснювати контроль за санітарно- гігієнічними умовами навчання учнів у школі, харчуванням.

Щоденно, Додатчук В.Ф.

  1. Батькам:

    1. Підтримувати тісні зв’язки з школою для оволодіння мистецтвом виховання дітей.

    2. Надавати фінансову та матеріальну допомогу школі в підготовці до нового навчального року.

    3. Здійснювати контроль за перебуванням дітей на вулиці після 22-ї години.

    4. Забезпечити учнів шкільною формою, згідно рішення класних батьківських зборів.

    5. Сприяти формуванню в дітей моральних цінностей, життєвих

компетенцій.

  1. Контроль за виконанням постанови покласти на Раду школи.



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал