Сценарій заходу "Права дитини"



Скачати 50,96 Kb.
Дата конвертації07.01.2017
Розмір50,96 Kb.
ТипСценарій
Сценарій заходу
"Права дитини"

Мета: формування в учнів поняття про основні права дитини, задекларовані в Конвенції ООН « Про права дитини»; ознайомлення з питаннями соціально-правового захисту дітей; виховання поваги до прав інших людей, формування почуття обов’язку.
Ведучий: Шановні учні , ми сьогодні з вами відправимося в цікаву подорож сторінками Конвенції « Про права дитини», але перед тим, я хочу запитати чи знаєте ви права свої? (учні називають свої права).

Отож, сідайте зручніше і розпочинаємо подорож. Для виконання першого завдання потрібно обрати 2 команди по 5 осіб. Піднімайте вгору праву руку ті, хто хоче потрапити в нашу гру.


Завдання. Команди мають скласти слова: «права дітей».

(Діти стають один за одним. Напроти кожної команди ставиться стілець, на якому лежать літери в конверті. Кожен член команди має підбігти до стільця ,взяти літеру і повернутися назад. Діти, що тримають у руках літеру, стають осторонь.)


Ведучий. А чи знаєте ви, звідки вони з’явилися?

20 листопада 1989 року було прийнято Конвенцію ООН « Про права дитини», у якій записано, що кожна дитина має певні права. Наприклад, право на навчання. Тобто, кожна дитина може ходити до школи, щоб навчатися.

Отож , зараз ми перевіримо, чи знаєте Ви стільки назв тварин, птахів, риб, як наші учні?
Ведучий: А зараз ми проведемо гру «Земля, вода, повітря, вогонь»

Усі стаємо у коло, коли я буду кидати м’яч , вимовляючи при цьому одне із слів: «земля», «вода», «повітря», «вогонь», ви називаєте:

Земля – тварину.

Вода – риба.

Повітря –птаха.

Вогонь - усі махають руками.

Неуважні та незграбні вибувають із гри.
Ведучий: Ось бачите, право на навчання може бути ще й цікавим. А ще кожна дитина має право на відпочинок.
Гра «Джунглі»
В зелених джунглях живуть папуаси.

В зелених джунглях вони гуляють.

Вони танцюють і ніколи не сумують.

Права рука( махають руками).

Ліва рука(діти махають).

Права нога( ступають).

Ліва нога( ступають обома ногами і махають руками).
Ведучий: Дитина має право на лікування. А що потрібно для того, щоб вилікуватися? З чого роблять ліки? Правильно, з лікарських рослин. А чи знаєте ви якісь лікарські рослини, ми зараз перевіримо.
Гра «Лікарські рослини».

( Кожна команда називає по 5 лікарських рослин . Потрібно відповісти, яку хворобу можна вилікувати. Виграє та команда, яка швидше виконає завдання.)


Ведучий: А ще кожна дитина має право на своє власне ім’я.

Виконуємо вправу « Сонечко наших імен». Потрібно на промінчиках написати своє ім’я , дати тлумачення його.


Ведучий: Найголовнішим правом для всіх дітей у Конвенції ООН « Про права дитини» визначено право на життя, яке потрібно берегти. Ніхто не має права його відібрати у вас. А щоб зберегти своє життя, треба забути про шкідливі звички, слухати старших.

Але так в історії вважали не завжди. У давнину була держава Спарта.

Вона славилася своїми непереможеними воїнами: сильними, мужніми. І кожного новонародженого хлопчика тут оглядали: якщо сильний і здоровий – нехай живе, а якщо ж дитина народжувалася слабко і хворою - її кидали вниз із кручі.

Як ви вважаєте , чи правильно робили жителі Спарти? Дати відповідь.


Ведучий: А ще кожен із вас має право не розлучатися із своїми батьками. Ану ж бо, пригадайте казки, у яких героїв розлучали зі своїми батьками

( « Гуси-лебеді», « Маша і ведмідь», « Снігова королева» і т.д.)

Хто допоміг цим героям повернутися додому? (відповіді дітей).

А хто допоможе вам, якщо станеться лихо? У Конвенції про це також сказано.
Ведучий: Ще одне право –це право дітей на захист їх від будь-яких форм насильства. Запам’ятайте: ні батьки, ні вчителі, ні друзі, ні будь-які незнайомі не мають права вас бити чи ображати! Вони будуть покарані за це законом!

От і перегорнули ми з вами сторінки Конвенції ООН «Про права дитини» і визначили, які ми маємо права . А щоб ще краще їх пригадати, давайте розгадаємо кросворд. Хто швидше-той і переможець



Гра –кросворд «Мої права».
Тут зашифровані ваші права, попробуйте їх найти.

І

Я

Т

Ж

К

А

Н

М

Я

Т

И

Р

Ь

І

Е

Д

О

Т

О

Т

С

Н

А

К

Н

Н

Я

Н

Д


У

М

А

Ч

В

А


Ведучий: Дякую вам ,діти, за цікаву подорож. До нових зустрічей.




Каталог: uploads -> doc
doc -> Замінено текст розділу: IV. Соціокультурна змістова лінія
doc -> Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні й складені. Мета
doc -> Тема.. Старий рік поспішає на поріг
doc -> Повідомлення по темі «Будова слова»
doc -> Урок у першому класі «здрастуй, школо!» Мета: Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу
doc -> Складнопідрядне речення з підрядними означальними й
doc -> Апостроф. Урок-подорож "Морська регата"
doc -> Ключ. У кожному слові підкресліть другу від початку букву. З цих букв прочитаєте прислів’я ( «Герой вмирає, а ім’я його живе») Диктант 2
doc -> Урок з інтегрованого курсу


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал