Розробка уроків алгебри з комп’ютерною підтримкою(10 клас) Вступ



Сторінка1/24
Дата конвертації02.03.2017
Розмір3,09 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   24
Розробка уроків алгебри з комп’ютерною підтримкою(10 клас)

Вступ

Поняття функції є важливим поняттям курсу алгебри і початків аналізу. На початку року в 10 класі декілька годин відводиться на узагальнення і систематизацію знань учнів про функції здобутих в попередніх класах. Я пропоную провести ці уроки в комп’ ютерному класі використовуючи такі програмні засоби як GRAN1 ,( CHART 2002), MyTest. Названі програми прості у користуванні, оснащені зручним інтерфейсом, максимально наближеним до інтерфейсу найбільш поширених програм загального призначення. Від користувача не вимагається значного обсягу спеціальних знань з інформатики, програмування тощо. Використання цих програм дає змогу вчителю значно інтенсифікувати спілкування його з учнями та учнів між собою, перекласти на комп’ ютер рутинні, чисто технічні та нецікаві операції, ручне виконання яких практично не розвиває інтелекту дитини, а часто навіть, навпаки, гасить його, коли дитина уподібнюється до робота чи комп’ютера, виконуючи замість нього обчислювальні, графічні та інші технічні операції.


Тема: Числові функції. Зростаючі і спадні, парні і непарні функції.
Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про числові функції(область визначення і область значення функцій, зростаючі і спадні функції, парні і непарні функції).Виховувати і розвивати в учнів інтерес до математики, інформаційну культуру.
Комп’ютерна підтримка: Програми GRAN , MyTest.

Хід уроку
I Оголошення теми, мети та плану уроку.

План уроку

  1. Мотивація навчання.

  2. Систематизація і узагальнення основних відомостей про елементарні функції.

  3. Розв’язування задач.

  4. Підсумок уроку.

  5. Д/З.

ІІ Мотивація навчання.

Вступне слово вчителя. Приклад задач, які приводять до поняття функції.



ІІІ Систематизація і узагальнення основних відомостей про елементарні функції.

Учні згадують означення функції, областей визначення і значень, способи її завдання, графіка функції.



Виконання вправ.

  1. Знайдіть значення функції:

а) у точках 1; -1; 3. Відповідь: f(1)=0; f(-1)=2; f(3)=2/3.

б) у точках 5; 14; 30. Відповідь: f(5)=0; f(14)=3; f(30)=5.

2. Побудуйте за допомогою комп’ютера графіки функцій (а і д) та знайдіть області визначення(а-г) і значень(а, д, е):



а) Відповідь:D(y)=R; E(y)=R.(Мал..1)


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   24


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал