Ранкова зустріч «Ми – одна сім'я» Мета



Дата конвертації04.01.2017
Розмір59,1 Kb.
Ранкова зустріч

«Ми – одна сім'я»
Мета: сприяти виникненню позитивних емоцій у класі; розвивати увагу, зорову пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями класу.

Хід заняття.

І. Привітання вчителя.

(Діти стають у коло, спочатку дівчатка, а потім між ними хлопчики)

  • Ви сьогодні вже проснулись?

  • Добрий день!

  • Мамі зранку посміхнулись?

  • Добрий день!

  • Клас наш радо вас вітає!

  • Добрий день!

  • Настрій кожен гарний має?

  • Добрий день!

  • Станьте разом в дружнє коло!

  • Добрий день.

  • Привітай нас рідна школо!

  • Добрий день! – Добрий день! Добрий день!

  • Треба всім нам привітатись!

  • Добрий день!

  • Дружно й голосно сказати:

  • Добрий день!

ІІ. Вітання учнів і вчителя (всі)

В цьому класі друзі всі!

Я, і ти, і ми, і ви.

Посміхнись тому, хто зліва,

посміхнись тому, хто справа.

Ми – однак сім'я.

В цьому класі друзі всі!

Я, і ти, і ми, і ви!

Руку дай тому, хто зліва.

Руку дай тому, хто справа.

Ми – одна сім'я!

В цьому класі друзі всі!

Я, і ти, і ми, і ви.

Обніми того хто зліва.

Обніми того, хто справа.

Ми – одна сім'я!



ІІІ. Вітання учнів між собою і побажання.

(Діти в колі. Починає вчитель)

  • Я вітаю тебе… Бажаю тобі доброго дня! Передаючи іграшку, діти вітають один одного, можливо хтось захоче і вибачитись перед кимсь.

ІV. Сфотографуй свій настрій.

(робота з нетбуками)

  • Діти, а який у вас настрій? (Розглянемо смайлики). – А який ще буває настрій?

  • А зараз уявіть, що в нашому класі працює фотостудія. Наше завдання: сфотографувати свій настрій. В ролі фотоапарата будуть нетбуки, з якими ми почали недавно працювати, а фотографами будуть уже нам знайомі, учні 5-го класу, яких ми називаємо нашими інструкторами. Вони вже 3 роки працювали з нетбуками, і багато чого навчилися робити.

  • Діти, знайдіть свого інструктора, сфотографуйте свій настрій і відправте його на центральний комп’ютер.

(Хто сфотографував сідає на коврик)

V. Створення ситуації взаємодії.

Вправа «Галявина квітів». (на дошці плакат «Галявина»)



  • Що це?

  • Чого не вистачає на ній?

  • Діти, я пропоную вам прикрасити цю галявину квітами.

(Діти вибирають із певної кількості квітів - одну).

Презентація роботи

Вчитель показує символ «Я» ( ), виходять до дошки, називає своє ім'я і прикріплює свою квітку на галявину. Діти по черзі виходять показують знак «Я»

( ) і називають своє ім'я так, як хочуть, щоб його називали друзі, і прикріплюють свою квіточку на галявину.

Підсумок.


  • Подивіться уважно, діти, чи є однакові квіти? (ні)

  • Чим вони відрізняються? (кольором, формою, розміром).

Отже, як на галявині немає двох однакових квіточок, так само і в класі немає двох однакових діточок: бо всі одягнені по-різному, різні на зріст, мають різний колір очей, волосся, власні імена.

  • А як ми можемо розпізнати один одного? (За іменами, за зовнішнім виглядом).

  • А який знак ми можемо використати, щоб бути вислуханим у класі?

(знак «Я» ).

VІ. Гра «Я почну, а ти продовжуй…»

  • Взимку холодно, а влітку… (тепло)

  • Слон важкий, а горобець… (легкий)

  • Онук молодий, а дідусь… (старий)

  • Змія повзе, а пташка… (летить)

  • Жираф високий, а кущ… (низький)

  • Пароплав пливе, а літак… (летить)

  • У зайця хвіст короткий, а у лисиці… (довгий)

Підсумок.

  • Чим відрізняються ці дві вправи?

  • Який знак ми використали? («Хор»)

(У вправі «Галявина квітів» кожен відповідав за себе, а в грі «Я почну, а ти продовжуй» ми відповідали разом).

- Вчитель.

- У школі є таке правило: деякі справи ми робитимемо всі разом (вчитель показує знак «Хор» ), а деякі кожен з нас робитиме самостійно вчитель показує знак «Я» ).

- Так коли ми використовуємо знак «Я», а коли знак «Хор»?

- Коли вам легше відповідати на запитання чи виконувати якусь роботу: спільно з усіма чи кожен окремо? (спільно з усіма).

Отже краще завжди все робити разом, і ми будемо цьому навчатись.



VІІ. Фізкультхвилинка. (під музику декілька рухів).

VІІІ. Гра «Пересідалка»

Діти стоять у колі. Ведучий у грі-вчитель, а потім дитина. Передаючи м'яч, діти пересідають зі свого місця на місце ведучого.



  • На моє місце сідає найменша дівчинка нашого класу…

  • Я хочу дружити з дівчинкою, ім'я якої починається на…

  • Мого друга звуть…

  • Мені подобається хлопчик, який гарно веде себе на перерві…

  • Я хочу товаришувати з…

ІХ. Робота в групах.

Діти кожен вибирають собі кольорові квадратики і знаходять собі друзів з квадратиками такого самого кольору. Кожна група об’єднує 4-х дітей, діти сідають групою за парту, у центрі якої великий квадрат відповідного кольору. Так вчитель позначив стіл, за яким сядуть діти, коли утворять групу. Коли всі сіли, вчитель перевіряє, чи правильно утворилися групи (кожна група сигналізує піднятими вгору квадратиками).

Вчитель.


  • Зараз ми працюватимемо в групах.

Кожна група отримує завдання. Але перед цим повторимо правила роботи в групі.

  1. Уважно вислухали завдання.

  2. Працювати спокійно й тихо, не заважати іншим.

  3. Дотримуватись відведеного часу.

  4. Показувати знаком «Ми», що роботу завершено.

  5. Домовитись, хто буде презентувати роботу.

Завдання. Кожна група отримує аркуш, на якому зображено 4 предмета, один з яких зайвий одна група отримує завдання з пасткою (знак «П»), де немає зайвого предмета.

Діти знаходять зайвий предмет і пояснюють свій вибір.



  • Чи всі групи завершили роботу?

  • Який знак треба використати?

Презентація.

Під час презентації діти уважно слухають, правильні відповіді підтримують аплодисментами.



Х. Робота з нетбуками

- Діти, чи сподобалося вам працювати разом в групах – який знак ви використовували? («Ми» і пастка «П»)

- А зараз кожен з вас подумає кому б із однокласників, друзів, можливо вчителів ви сьогодні подякували і за що?

- Я вам пропоную намалювати цьому другу подарунок, сюрприз.



(Діти сідають за столом і малюють подарунок).

Декілька учнів нам розповідають, що вони намалювали, кому і за що?



  • А оскільки ми тільки 1 класники, і зараз вивчаємо букварик, то нашим гостям подаруємо Букварик побажань. (вручаємо гостям).

ХІ. Підсумок. (діти за партами)

  • Діти, чи сподобалася вам наша ранкова зустріч?

  • А тепер, давайте згадаємо з яким настроєм ви починали працювати. Нам зараз вчитель інформатики нашої школи допоможе це зробити, згадати наш настрій.

(Дивимося презентацію фотографій дітей)

(Діти стають в коло)

  • Дітки, а може у кого змінився настрій? Чому?

Покажемо це у нашому календарику настрою.

  • А як ми сьогодні працювали?

  • Які символи використовували?

  • А яка робота вам сподобалася найбільше?

ХІІ. Ритуал прощання «Коло дружби». Діти в колі, беруться за руки. Ведучий (вчитель) посилає сигнал діти передають один одному по колу.
Каталог: 11-12
11-12 -> Нестандартні розробки уроків з основ здоров’я для 3 класу Вступ
11-12 -> Тема. Причини виникнення пожежі
11-12 -> Урок-подорож «Вправи на всі дії з десятковими дробами»
11-12 -> Правила для учнів Кобеляцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 імені Олеся Гончара І. Загальні положення
11-12 -> Бесіда Відповідальність батьків за збереження здоров'я дітей. Шкідливість алкоголю і куріння «Живі квіти землі»
11-12 -> Нормативно-правові засади атестації


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал