Програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району



Скачати 357,53 Kb.
Дата конвертації05.12.2016
Розмір357,53 Kb.



Затверджую

Директор школи Роман Гесик

ВИХОВНА ПРОГРАМА

Стенятинської ЗШ І-ІІІ ступенів

Сокальського району

Львівської області

на 2011-2015 роки

Місія школи :

Виховати патріота через пізнання рідного краю

(« Нема без кореня рослини,

а нас, людей, - без Батьківщини »)

ЗАГАЛЬНІ ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ ШКОЛИ


1. Опановувати духовну спадщину свого краю.

2. Формувати почуття патріотизму та громадянськості.

3. Прищеплювати культуру взаємодії з природою.

4. Формувати навички поведінки на засадах християнської етики і вселюдських цінностей істини, добра і краси.

Батьки очікують від школи:

  1. Навчити учнів мислити, бути самостійними при пошуку інформації.

  2. Якнайкращої підготовки до самостійного життя.

  3. Виявлення і розвитку здібностей і талантів.

  4. Забезпечити виховання високих моральних якостей.

  5. Систематично проводити виховні заходи по профілактиці різних видів залежності.

  6. Сприяти фізичному, здоровому розвитку дітей.


Учні очікують від школи:

  1. Врахування їхніх проблем та інтересів.

  2. Розуміння і толерантності вчителів.

  3. Справедливого оцінювання.

  4. Організації гуртків і додаткових занять за інтересами.

  5. Вільного доступу до комп’ютерів і обов’язкового навчання другої іноземної мови, а також організації різноманітних заходів.


Вчителі очікують від батьків:

1. Допомоги у вирішені потреб школи.

2. Щоб діти дотримувались правил для учнів і слідкувати за тим.

3. У разі пошкодження шкільного майна нести фінансову відповідальність.

4. Цікавитися досягненнями дітей у позашкільній виховній роботі та сприяти їх участі у різних виховних заходах, співпрацювати у справі виховання дітей.

ВИКОНАННЯ ВИХОВНИХ ЗАВДАНЬ ШКОЛИ У 2011--2012 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ


Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання (конкретні завдання)

1. Розбудити в учнів зацікавлення світом і бажання поглиблювати знання опановувати духовну спадщину свого народу



Забезпечити інтелектуальний та фізичний розвиток учнів

1б Дослідити історію свого села

1в Розгорнути роботу музею

1г Зміцнювати зв'язок між школою і церквою



2. Створити механізм взаємодії школи і сім’ї


2а Поширити досвід проведення днів відкритих дверей

2б Створити фонд підтримки школи

2в Зацікавити батьків життям нашої школи

2г Пропагувати здоровий спосіб життя серед учнів та їх батьків



3. Сформувати навички моральної поведінки і правову свідомість учнів


3а .Розробити цикл заходів, які б сприяли формуванню почуття патріотизму та громадського обов’язку.

3б Реформувати роботу клубу «Правознавець» з метою поширення відомостей про права та обов’язки учнів, батьків, вчителів.

3в Налагодити зв'язок з соціальною службою, службою у справах неповнолітніх


4. Забезпечити інтелектуальний та фізичний розвиток учнів



4а Стимулювати педагогів до використання методу проектів у навчальній діяльності та виховній роботі

4б Активізувати пізнавальну діяльність.

4в Стимулювати формування домашніх бібліотек

4г Формувати навички здорового способу життя учнів та батьків.




  1. ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: Розбудити в учнів зацікавлення світом і бажання поглиблювати знання та опановувати духовну спадщину свого народу

Конкретне завдання: 1. Підтримувати традиції та звичаї свого села


Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1.Збір інформації

від старожилів села

на тему: «старовинні пісні нашого села»


Козярський Р.Х.



Вересень-листопад

Папір ручка


Диктофон

відеокамера




Оформлення

альбому



Духовно-моральне, естетичне


2.Збір інформації про традиції та звичаї свого села

Кл.керівники, уч. історії


Вересень-листопад



папір, ручка

Диктофон

Систематизація матеріалу

Духовно-моральне, естетичне


3. Підготовка та проведення народознавчих свят

« Наші обереги» .




Педагог-організатор


Протягом року


папір, ручка

Старовинні музичні інструменти, відеокамера

Сценарій, відео зйомка заходу

Громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, естетичне

4.Проведення фестивалю

« Стенятинська осінь»



Пед.-організатор,

кл.керівники,

батьки


жовтень

Охочі учні, батьки, вчителі

Музичне оформлення

Сценарій, відгуки

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,




5. « Українські вечорниці »

Класні керівники

грудень

Предмети народного вжитку

Відеокамера, фотоапарат

Сценарій, відеофільм, фотографії

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,



6. Вертепний хід

Класний керівник 11 кл.

січень

Костюми

Охочі учні

Різдвяна шопка


Відеокамера, фотоапарат

Відгуки про вертепне дійство, участь учнів

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,



7. конкурс колядок

Класні керівники 1-11

класів


Січень

Охочі учні, батьки, вчителі

Відеокамера, фотоапарат

Сценарій, відеофільм, фотографії

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,



8. свято «Нардна пісня на теренах нашого села»

Класні керівники 1-11

класів


Лютий

Охочі учні, батьки, вчителі

Пісні зібрані від старожилів села




Диктофон

відеокамера




Сценарій, відеофільм, фотографії, участь старожилів

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,



9. Конкурс Гаївок

1-11 класи

Щорічно, квітень

Охочі учні, батьки, вчителі

Пісні зібрані від старожилів села




Диктофон

відеокамера




Сценарій, відеофільм, фотографії

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне



10.Родинне свято «Ой роде наш красний»

класний керівник 5 класу

Щорічно, лютий

Охочі учні, батьки, вчителі


відеокамера


Сценарій, відеофільм, фотографії

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне



  1. Конкретне завдання: дослідити історію свого села

Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1. Організувати зустріч із старожилами села

«Село у роки Другої світової війни»



Мазур М.І.

Грудень

Приміщення, запрошення


фотоапарат, відеокамера

Участь учнів у зустрічі, фільм


Громадянсько-патріотичне,

2. Підготувати інформацію

« Топоніми рідного села»




Марод М.Р.

Лютий

Фотографії записи старожилів, легенди

диктофон

Проведення виховного заходу

Громадянсько-патріотичне,

Духовно-моральне,

естетичне


3Поновити експозицію у шкільному краєзнавчому музеї «Вивчаємо історію рідного села»


Рада музею

Протягом року

Охочі учні, папір, ручка


Фотоапарат диктофон

Участь учнів та батьків

Громадянсько-патріотичне,



  1. Конкретне завдання: створити умови для розгортання роботи музею

Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1.Збір матеріалу для поповнення краєзнавчого музею школи.


Пед.-організатор


Протягом року

Охочі учні, папір, ручка,


диктофон,

фотоапарат




Систематизувати матеріал, оформлення


Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,



2. Організація тематичних виставок


Рада музею


Протягом року

Поінформованість учнів про участь у виставках папір


Фарби, матеріал для виставок

Виставка, кількість учнів, що взяли участь


Трудове,

естетичне




3. Конкурс на кращий літопис роду


Рада музею


Лютий-березень

Досвідчені вчителі, учні

Фотоапарат

К-ість дітей, що взяли участь у акції

Громадянсько-патріотичне,

Духовно-моральне, естетичне




4. організація літературних читань

Вчителі укр. мови та літератури

Протягом року

Досвідчені вчителі, учні

фотоапарат, відеокамера

К-ість дітей, що взяли участь у читаннях

Громадянсько-патріотичне,

Духовно-моральне, естетичне




5.проведення тематичних виховних годин, свят, уроків

Вчителі школи

Протягом року

Досвідчені вчителі, учні

фотоапарат, відеокамера,

конспекти уроків, сценарії свят

Громадянсько-патріотичне,

Духовно-моральне, естетичне






  1. Конкретне завдання: зміцнювати зв'язок між школою і церквою

Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1.Організація відкритих уроків з етики християнської моралі


Уч. етики


Протягом ІІ семестру

Підготовлений учитель, методичні вказівки, запрошення,священик


Відеокамера

Проведення не менше 5 уроків, присутність багатьох учителів, священика

Проведення уроків




Духовно- моральне

2.Проведення уроків народознавства у 5,6 кл

« Народні вірування »




Уч. укр.мови та літ 5-6 кл.


Листопад, березень

Підготовлені учителі, література, відеокамера


Народознавчий матеріал

К-ість учнів, відгуки про проведений захід

Духовно-моральне, громадянсько-патріотичне

3.Підготувати засідання юридичної вітальні

« Молодь. Віра. Мораль.»



Кл.керівники 1-11 кл., пед.-організатор, учні

квітень

Приміщення, запрошення, священик, сценарій

Відеокамера

Результати анкетування

Духовно-моральне

4. відвідування учнями Святих Літургій

Кл.керівники 1-11 кл., пед.-організатор, учні

Протягом року





Кількість учнів

Духовне

5.організація прибирання церковної території

Кл.керівники 9-11 кл., пед.-організатор, учні

Протягом року

Знаряддя праці



Кількість учнів

трудове

6. догляд за могилами героїв УПА

Кл.керівники 9-11 кл., пед.-організатор, учні

Кл.керівники 9-11 кл., пед.-організатор, учні

Знаряддя праці



Кількість учнів

трудове


ІІ.ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: створити механізм взаємодії школи і сім’ї

  1. Конкретне завдання: заохочення батьків до відвідування школи

Що слід зробити?

(заходи)



Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1. Провести день відкритих дверей

Адміністрація школи, педколектив

травень

приміщення

Мультимедійна дошка, проектор

Відгуки батьків




2.Проект

« Самопрезентація класу»( створення традицій у класі, презентація творчих досягнень учнів),




Кл.керівники 1-11 кл.,актив класу

Квітень-травень

Приміщення, муз.супровід

Фінанси, відеокамера

загальношкільне свято, відеофільм




3.День учнівського самоврядування

Шкільна рада

жовтень

Методична література, план роботи

Конспекти

Підсумки на загальношкільній лінійці




4. проведення батьківського лекторію

Класні керівники 1-11 класів

Протягом року

Методична література, план роботи

Конспекти лекцій

Відгуки батьків






  1. Конкретне завдання: створити фонд підтримки школи

Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1. Знайти спонсорів

адміністрація

вересень

інформація




Отримані фінанси




2.Вивчити нормативно- правові документи

Педагогічний колектив

Серпень-вересень

Нормативно-правові документи,


Консультація юриста

анкетування




3.Обговорення фінансування на засіданнях батьківських комітетів школи та класів, сесії Стенятинської сільської ради

кл. керівники

Жовтень- листопад

Приміщення, підтверджуючі матеріали




протокол






  1. Конкретне завдання: зацікавити батьків життям нашої школи




Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1. батьківський всеобуч

Заступник директора Музичук М.В.


Протягом року

Методична література

Досвідчені вчителі



Консультація психолога

Анкетування батьків




2.Спільна робота з батьками над сценаріями виховних заходів та їх проведенням


Заступник директора

Кл. керівники



Протягом року

Досвідчені кл. керівники


Охочі батьки

Участь батьків

Доповіді вчителів







3.Проведення тижня сімї « Я і моя родина »

Кл. керівники

Педагог-організатор



Квітень

Папір, ксерокс, література, місце для зустрічей і консультацій

Приміщення



відеокамера, музичне оформлення

Систематизація матеріалів тижня






  1. Конкретне завдання: пропагувати здоровий спосіб життя серед учнів та їх батьків



Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1. Організувати туристичний похід

( змагання, тур. Пісня,розпалювання вогнища)




Бицький Т.С.

27 вересня

Туристичний інвентар,

Повідомлення батькам, спонсорська допомога батьків

Туристичний похід, систематизація матеріалів

Труд., екологічне

Виступ агітбригади « Ми за здоровий спосіб життя »

Хмара С.Є.

лютий

Охочі учні, фотографії

Відеокамера

Відеозапис виступу, сценарій

естетичне

Труд., екологічне




Учнівська конференція

« Учнівська молодь проти шкідливіих звичок



Учнівське самоврядування

грудень

Папір, ручка

Відеокамера, фотоапарат

Відеофільм, к-ість учнів, батьків, сценарій

Духовно-моральне,

фізичне



Учнівські презентації « Ні -наркотикам »,

Сологуб Г.О.

Лютий

Комп’ютер, тематична література

Проектор

презентації

Духовно-моральне,

фізичне



Конкурс плакатів –антиреклам


Хмара С.П.

березень

Олівці, охочі учні

плакати

виставка

Духовно-моральне,

фізичне




ІІІ.ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: сформувати навички моральної поведінки і правову свідомість учнів


  1. Конкретне завдання: Розробити цикл заходів, які б сприяли формуванню почуття патріотизму та громадського обов’язку




Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

  1. Провести години спілкування « Я громадянин своєї держави »




Класні керівники

1-11кл.



Протягом І семестру

Література, ксерокс, папір

Відеокамера,

фотоапарат




Конспекти


Г-п, правове

2.Конкурс патріотичної пісні , присвячений героям УПА


Педагог-організатор, учн. самоврядування

14 жовтня

Приміщення, охочі учні, вчителі

Музичне оформлення,

Відеокамера матеріали для оформлення сцени



Відезйомка

Громадянсько-патріотичне,

3.Проект «Громадянин»


Дзядик О.М., члени гуртка

« Правознавець»



Протягом року

Підготовлені вчителі, охочі батьки, учні

фотоапарат Відеокамера

Матеріали проекту

Громадянсько-патріотичне,

5.Тиждень , присвячений пам’яті жертв Голодомору


Заступник директора , уч. історії

Листопад

Свідчення очевидців, необхідна література

фотоапарат Відеокамера

Сценарії заходів, конспекти виховних годин

Громадянсько-патріотичне,

  1. Конкретне завдання: спрямувати роботу клубу «Правознавець» на поширення відомостей про права та обов’язки учнів, батьків, вчителів.


Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1. Підготувати та провести тренінг для батьків та учнів« Як захистити свої права »


Члени клубу « Правознавець», керівник гуртка

Листопад

Охочі учні, батьки, література, папір

Проектор

Анкетування

Правове

2.Випуск інформаційного вісника « Правила і закони у твоєму житті»


Члени клуб

« Правознавець»



Лютий

Папір, фарби, олівці

Спеціальна література

Випуск вісника

Духовно-моральне,

Громадянсько-патріотичне,естетичне




3.. Підготувати практичні поради

«Правила поведінки в громадських місцях»



Класні керівники

Вересень

Методична література, папір, ксерокс

фотоапарат

Випущена брошура




4.Провести мiсячник правових знань

Педколектив

Листопад

Спеціальна література, план проведення

Охочі учні, батьки,



фотоапарат Відеокамера

Анкетування, випуск стiнгазет, замiтка в районнiй газетi

Духовно-моральне,

Громадянсько-патріотичне



  1. Конкретне завдання: налагодити зв’язок з соціальною службою, службою у справах неповнолітніх




Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1.Зустріч із працівниками правоохоронних органів.

«Як не стати жертвою злочину»



Заступник директора


грудень

Охочі , приміщення


Працівники правоохоронних органів

Проведення зустрічі


правове

2.Тиждень правових знань


Класні керівники 1-11кл.


Лютий

Учителі правознавства, кл. керівники,

методична та нормативно-правова література

Література, ксерокс, папір


Фотоапарат, Відеокамера

Матеріали Проведеного тижня:

правове

3.Тематичні години інформації ( з використанням елементів дискусії , рольових ігор, тренінгів ) з метою правового виховання


Класні керівники

Протягом року

Досвідчені вчителі, ксерокс, папір

Відеокамера

Конспекти

правове

4.Спортивна акція

«Модно бути здоровим »



Бицький Т.С.

Листопад – квітень

Охочих учнів, підготовлений вчитель

Соц.. Служба для молоді

Участь в акції

Фізичне

5.Аналiз вiдвiдування учнiв

Класні керівники, учн. самоврядування

Щомiсяця на


Члени учн. самоврядування




Пiдведення пiдсумкiв на загальношкiльный

лiнiйцi






4.ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: забезпечити інтелектуальний та фізичний розвиток учнів

  1. Конкретне завдання: стимулювати педагогів до використання методу проектів у навчальній діяльності та виховній роботі



Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1.Оформити куточок « Проектна діяльність у школі »


Музичук М.В.

Вересень

Методична література

Анкета для вчителів

Участь вчителів в анкетуванні




2. Визначення вчителів які використовують метод проектів

Адміністрація школи

Вересень

Досвідчені вчителі

Проектор

Матеріали проекту




3.Проект « Історичні постаті рідного краю» ( на базі краєзнавчого музею школи)

Мазур М.І., Дзядик О.М.

Протягом року

Охочі учні, диктофон, папір, ручка, фотоапарат


Проектор

Оформлення виставки в музеї






  1. Конкретне завдання: Активізувати пізнавальну діяльність учнів.




Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

  1. Інтелектуальні ігри:

« Найрозумніший » ,

« Еврика»



Учнівське самоврядування

Віра З.І.

Стасюк І.І.


Протягом року

Охочі учні, папір, ручка,


відеокамера, музика

Сценарії, фотографії, відгуки учнів, батьків,громадськості

розумове

2. Предметні тижні

Вчителі предметними

Протягом року

Охочі учні, папір, ручка,

Досвідчені вчителі, методична література



фотоапарат Відеокамера

Матеріали тижнів

Розумове

естетичне



3. « Квітковий вернісаж»

Вчитель біології

Пед-організатор



Вересень

Охочі учні, квіти, природний матеріал

Відеокамера фотоапарат, музичне оформлення

фотоальбом

естетичне

4. Фотоконкурс «Природа очима учнів»

Федашко А.І.




Охочі учні

фотоапарат,

фотографії

естетичне



  1. Конкретне завдання: пропагувати культ книги через придбання домашніх бібліотек




Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1. Акція « Бережи книгу»

Бульбак О.В.

Протягом року

Приміщення, Охочі учні, вчителі

фотоапарат

Звіт комісії оголошення

підсумків



Трудове, естетичне

  1. Родинне свято

« Книга у моїй сімї »

Бульбак О.В.

грудень

Приміщення, Охочі учні, вчителі

Відеокамера фотоапарат

Сценарій свята

Духовно-моральне,

естетичне




3.Презентація домашніх бібліотек

Шкільне самоврядування

1 раз в семестр

Приміщення, Охочі учні, вчителі

Відеокамера фотоапарат

Замітка в районну газету

Духовно-моральне,

естетичне




4.Конкретне завдання: Формувати навички здорового способу життя учнів та батьків

Що слід зробити?

(заходи)


Хто це виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)



Необхідні

ресурси (до до доповнення)



Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?


Напрями виховання

1. Перегляд відеофільмів на тему шкідливості алкоголізму, куріння, вживання наркотиків.


Хмара С.Є.

Протягом року

Комп’ютер, диски

проектор

Письмові та усні відгуки, анкетування

фізичне

2 Створення постійно діючого еколого-валеологічного семінару для батьків , учнів та педагогічних працівників

Федашко А.І.кл. керівники

вересень

Матодична література

Папір, маркери

Проведення семінарів

Екологічне, фізичне

3.Тренінг « Формування безпечної поведінки в підлітків.»

Диня О.В.

січень

література

Папір, маркери

Тренінг, конспект

Правове

фізичне


4.Спортивне свято « Тато, мама і я – спортивна сімя»


Кіндратюк З.Б.

жовтень

Спортивний інвентар

фінанси

Свято, відгуки про своя. сценарій

Фізичне, естетичне,

Духовно-моральне,






Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал