«Презентація проекту



Скачати 52,14 Kb.
Дата конвертації03.01.2017
Розмір52,14 Kb.
Методична розробка уроку - свята

«Презентація проекту «Від зими до зими»


Тема: «Презентація проекту «Від зими»

Мета:


  • розвивати вміння та навички усного мовлення, вміння робити висновки;

  • формувати комунікативні вміння, вміння застосовувати нові знання;

  • виховувати дбайливе ставлення до природи;

  • узагальнити накопичений матеріал IV частини проекту «Подивіться –по дорозі торохтить зима на возі».

Обладнання: настінне панно «Зима», написи, комп’ютер, картини, графо проектор, картки, шаблони, карта міста Коростеня, картини, виставка дитячих робіт, штучні сніжки, емблеми, аудіо записи, відеозаписи, українські костюми.
ПЛАН

  1. Вступне слово до гостей.

  2. Театралізований початок.

  3. Вступне слово до учнів.

  4. Пояснення учнів про вибір теми.

  5. Ознайомлення зі змістом проекту.

  6. Робота за карткою №1 (назви місяців).

  7. Звіт «істориків» про виникнення назв зимових місяців.

  8. Звіт синоптиків.

  9. Робота за карткою №2 (народні прикмети).

  10. Прогноз літа.

  11. Бесіда про традиційні українські свята.

  12. Традиційне свято корост енців –зустріч Весни.

  13. Бесіда про птахів.

  14. Поетична хвилинка.

  15. Написання звернення до Зими.

  16. Демонстрація через графо проектор.

  17. Передача стрічки. Веснянки.

  18. Підсумок уроку.

Зміст уроку-свята


І. Організаційна частина.

1. Вступне слово вчителя до присутніх.

Шановні гості, сьогодні ми підводимо підсумок роботі над проектом «Від зими до зими». Багато того, що відомо дорослим, діти дізнавалися шляхом дослідження і пошуку. Отримали відповіді на запитання:


  • чому опадає листя,

  • засинають мурашки,

  • розпускаються бруньки,

  • дозрівають суниці.

На сьогоднішньому уроці ми перегорнемо останню сторінку проекту.

Отож, починаємо.


ІІ. Хід уроку-свята.


  1. Театралізований вступ.

  2. (На подвір’я (сцену) вибігає група дітей у верхньому одязі, вони граються у бавовняні сніжки. Звучить мелодія завірюхи. З’являється Зима).

Каже:

  • Дуже весело у вас. То я ще більше снігу натрушу і морозу напущу.

Діти відповідають:

  • Зимонько, зимонько, сніжком не труси. І морозу морозити не вели. Бач, он зайчик сидить. І від холоду тремтить.

Зима:

  • Гаразд. Та ж скоро ви забудете про мене.

Діти відповідають:

  • Це зовсім не так. Змахни своєю чарівною палицею. Та поглянь, що зараз відбувається у школі.

  1. Вступне слово вчителя до учнів.

  • Сьогодні у нас незвичайний урок. І ви не просто учні. Ви –історики та синоптики, дослідники та екологи, поети та художники. То ж прошу зібрати всю свою енергію, думки, почуття. Адже ми маємо завершити задуманий нами план –міжпредметний проект «Від зими до зими». Складається він із 4-х частин:

  1. Знов починається весна…

Знов починаються дива..

  1. Літо з повним кошиком ожини

Йде до нас у крапельках дощу.

  1. Осінь усміхається, зітхає,

Золотом стіка додолу клен.

  1. Подивіться – по дорозі

Торохтить Зима на возі.

(Демонструються слайди на комп’ютері).



  • Дорогі діти, прошу вас розказати чому Ви обрали саме цю тему проекту.

3. Вибір теми проекту. Пояснення учнів.

  1. Ознайомлення зі змістом проекту.

Вчитель:

  • Після вибору теми, ми намітили завдання, розділитися на групи, обрали обов’язки, ознайомились із правилами роботи та почали діяти за маршрутом: відвідували бібліотеку, бесідували з рідними, ходили по парку, річки, лісу. А також працювали в гуртках Станції Юних Натуралістів, Будинку творчості дітей, Станції Юних Техніків.

(Демонстрація «слайд-шоу» на моніторі комп’ютера)

  1. Розкриття теми проекту:

  1. Робота за карткою №1 (індивідуальна робота).

А) Граматична арифметика

ГРА-А+УВІЗ-ВІЗ+ДЕНЬ=…грудень

Б) підсумок.

Вчитель:


  • Отже, які слова ви отримали?

(березень, квітень,…)

  • Що це за слова?

  • Так. Це назви місяців. Кожна з них виникла не просто так. Наприклад, назва місяця вересня виникла на Поліссі. В цей час в поліських лісах цвіте цінна медоносна рослини-верес.

  1. Звіт «істориків» про виникнення назв зимових місяців.

  2. Звіт «синоптиків».

Вчитель:

  • Які зміни відбувалися в живій та неживій природі взимку?

(Карта Коростеня, фішки –сонце, хмари, сніг, дощ… Синоптики розповідають та прикріплюють відповідні фішки на карту)

  1. Робота за карткою №2 «Народні прикмети».

А) вступне слово вчителя

- Про фенологічні спостереження взимку ми дізналися. Чи можемо ми передбачити, яким буде літо?

Б) виконання завдання

(у кожному горизонтальному ряді закреслити однакові букви.

Наприклад:

ЗИГМГОГВГЕН

ТНЕНПНХЛНО

ЛІХТХНІХЙХ

ХНОНЛОНДН

Грудень рік кінчає –зиму починає

В) Підсумок

5) Бесіда про традиційні українські свята.

Вчитель:


  • Багато народних прикмет пов’язані з традиційними українськими святами.

Наприклад,

  • які українські свята ви знаєте та їх традиції?

(демонструються слайди на комп’ютері)

  • за якими ознаками ви впізнаєте свята?

6)демонстрація відеофільму про традиційне свято міста –зустріч Весни.

7) бесіда про пернатих друзів людей.

(Вчитель зачитує лист від птахів. Учні показують шпаківні, які виготовили разом з батьками).

8) поетична хвилинка (виступ учениці класу з власними віршами про зиму та прихід весни).


Звернення до Зими

Зима! До тебе я звертаюсь

Давно пройшла твоя пора.

Ми вже Весну усі чекаєм,

Відходь, благаю, благаю, йде Весна.
Невже не хочеш ти спочити?

Ми просимо, вже йди від нас.

Ми Весну хочемо зустріти,

Бо вже настав весняний час!

Марійка Русецька
9) написання листів із зверненням до Зими.

10) демонстрація та зачитування робіт через графопроектор.

11) театралізоване закінчення основної частини.

Зима:


  • Що ж любі малята, згодна я поступитися місцем Весні. Кличте її сюди.

(Діти в українських костюмах співають веснянки. Кличуть весну. Зима передає стрічку «Володарка землі» Весні).
ІІІ. Підсумок.

(Учні на листочках берези пишуть свої враження, а заодно плани на майбутнє. Чим би хотіли займатися далі. Вчитель з учнями «одягає» берізку).
Каталог: ld
ld -> Урок бесіда «Уявна подорож містом (селом, країною)»
ld -> Міський методичний кабінет екскурсія «Спостереження за осінніми змінами у живій та неживій природі»
ld -> Бабуся називає мене брат називає мене сестра
ld -> Наукових праць
ld -> Основний напрямок
ld -> Методичні рекомендації для 5 класу з української мови та літератури, світової літератури, російської мови Для учнів
ld -> Методичні рекомендації до проведення Першого уроку 2013-2014 навчального року для учнів молодшого шкільного віку
ld -> Homines, dum docent, discunt. Люди, навчаючи, вчаться
ld -> Комунальний заклад “Обласна бібліотека для дітей Черкаської обласної ради Шевченківські лауреати в галузі літератури – наші земляки Біобібліографічний вісник для юних книголюбів віком від 12 до 14 років Черкаси, 2012
ld -> Тема уроку Тема Барви землі (7 год)


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал