Практична розробка уроку читання у 2 класі комунального закладу «василівська гімназія



Сторінка1/3
Дата конвертації03.12.2016
Розмір1,2 Mb.
  1   2   3
ПРАКТИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ ЧИТАННЯ У 2 КЛАСІ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ВАСИЛІВСЬКА ГІМНАЗІЯ «СУЗІР’Я»
Губа Ніна Олександрівна

(вчитель початкових класів)


Тема: А. Григорук . Хочеш бути щасливим, не будь лінивим
Мета. На основі поведінки головного персонажа оповідання вчити знаходити у структурі тексту міркування дійової особи, уміння визначати в тексті головне. Розвивати вміння доводити правильність своїх думок; розширювати знання школярів про знання праці в житті; Виховувати бажання трудитися, сумлінно виконувати доручення, повагу до людей різних професій.

Обладнання. Завдання на мультимедійній дошці; картки для роботи в парах, в групах; казкові персонажі королеви Працьовитості та королеви ліні; склади слів.

Хід уроку

І. Етап орієнтації

I. Організаційний момент.

Пролунав уже дзвінок.

Починається урок.

Щоб робота в нас кипіла,

Працювати будем вміло!

II. Мовно – лексичні вправи.


1. Продовження синонімічного ряду

- підберіть до слова робота синонім.


Робота – праця, справа, труд, діло.
2. Відгадування загадки.
А без чого кожне діло

не кіпіло б, не горіло?

Без кмітливих і робочих,

до усяких справ охочих,

здібних до усіх наук,

двох твоїх умілих (рук).


  • Молодці діти. Далі я вам пропоную слідуюче завдання.

3. Підібрати слова – ознаки до слова:


Руки – працьовиті, роботящі, вмілі, ніжні, лагідні, права, ліва, золоті.
- А як ви розумієте вислів золоті руки (майстер своєї справи, вправна, уміла, здібна людина, спритна у будь – якій роботі).
Висновок – Так, діти, руки бувають різні. Вони допомагають людям виконувати різну роботу.
II. Етап цілевизначення.




  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал