П/п Фонематична



Сторінка1/5
Дата конвертації12.12.2016
Розмір0,72 Mb.
  1   2   3   4   5



Календарне планування логопедичної роботи

2 КЛАС




п/п

Фонематична тема

Лексична тема

Граматична тема

Години

Дата

1

Звуки і букви. Складова робота.

1. Спогади про літо.

Речення.


Зустріч з рідною школою.

1. Побудова відповіді на запитання. Складання слів із букв.

2. Розрізнення звуків і букв.

Складання слів із букв.

3. Визначення кількості звірів і букв.



3

12,13,14

2

Речення

2. Тема “Осінь”.

Читання віршів про осінь.

3. Осінь у лісі.


1. Велика буква на початку речення.

2. Крапка в кінці речення. Розділові знаки в кінці речення.

3. Поділ тексту на речення.


3

19, 20,21

3

Голосні звуки

1. “Осінні дарунки”.

Вірш “Жовтень”.

“Осінь”. Ф.Петров.

“” 1981 р. ст.156



1. Голосні звуки і букви, їх розрізнення.

2.

3.



3

26, 27,28

4

Приголосні звуки

1. Робота з загадками, прислів’ями до теми.

2. “Д.м.” 1981 р. ст.130 “Вересень”

3. “Вовки”

“Д.м.” 1981 ст.140



1. Приголосні звуки і букви.

2. Приголосні звуки і їх розрізнення.

3.


3

3,4,5

5

Голосний і

1. Прислів’я, загадки по темі “Хліб”.

2. “Таємнича мама”.

“Д.м.” 1975 ст.41

3. “Вовк-гуляка”.

“Д.м” 1975 р. ст.111


1. Пом’якшення приголосних перед і.

2. Місце звука і букви в словах.

3. Вибіркове списування слів з -і-.


3

10,11,12

6

Диференціація и-і

1. Як збирати гриби “Д.м” 1976 ст.140

2. ст.126 “Д.м” 1975 р.

3. ст.133 “Д.м” 1975 р.


1. Слова омоніми

3

17,18.19

7

Диференціація і-ї

1. Сезонні зміни в природі. Життя рослин і тварин.

2. Осінні місяці.

3. Похолодання, листопад, в’януть трави, квіти, поява насіння, плодів, відліт пташок.


1. Пом’якшення приголосних перед і.

2. Вибіркове списування слів з і.

3. Запис слів під диктовку.


3

24,25,26

8

Голосний я

1. Школа.

2. Шкільна бібліотека.

3. “Вересень”. “Д.м.” ст.133,1975


1. Поділ слів з (я) на склади.

2. Списування слів з тексту.

3. Запис слів під диктовку.


3

31,1,2

9

Диференціація а-я

1. “Ряба казка”.

“Д.м.” 1975 р. ст.94-95.



1. Вставити пропущену букву а-я.

2.

3.



3

14,15,16

10

Диференціація о-а

1. Хай завжди буде сонце”.

“Д.м.” 1969 р. ст.76.

2. Овочі.

3. “Д.м.” 1969 р. ст.57.



1. Встановити пропущену букву.

3

21,22,23

11

Голосний звук йу

1. Робота з прислів’ями.

2. Піклування про здоров’я.



1. Пом’якшення букв перед ю.

2. Вибіркове списування слів з букв ю.

3.


3

28,29,30

12

Диференціація у-ю

1. Професії людей.

2. Д....... “Чим пахнуть ремесла?”



1. Складання речень за малюнками

3

5,6.7

13

Голосний звук є

Робота з загадками

Складання речень за малюнками

3

12,13,14

14

Диференціація е-є

Зима. Бесіда за спостереженнями.

Складання словника зимових слів.



Диктант

3

19,20,21

15

Диференціація оптично схожих букв

Київ. Зима у Києві.

Робота над помилками

3

12,13,14

16

Звук з

Дикі тварини.

Читання маленьких текстів.



1. Написання слів із сполученням дз-дж.

2. Визначення наголошених складів у словах.

3. Ігри на розвиток пам’яті.


3

11,16,17

17

Звук с

1. Сім’я. Батьки і діти. Праця батьків. Обов’язки дітей.

1. Поділ слів для переносу на склади.

Визначення наголошених складів у словах.

Ігри на розвиток мислення.


3

18,23,24

18

Диференціація з-с

Диктант

1. Велика буква в іменах та прізвищах людей.

2. Велика буква в кличках тварин.

3. Ігри на розвиток уваги.


3

25,30,31

19

Звук б

Дикі тварини. Зебра.

1. Розрізнення за запитаннями назв предметів хто? що?

2. Ігри на розвиток сили голосу.






1,6,7

20

Звук п

Одяг. Читання текстів.

Верхній одяг.



1. Називання одного і кількох однакових предметів.

2. Складання речень за опорними словами.

3. Ігри на розвиток слухової уваги.




8,13,14

21

Диференціація б-п

Диктант

1. Складання речень за малюнками.

2. Визначення в реченні слів, що відповідають на питання що?

3. Ігри на розвиток мовного дихання.





15,20,21

22

Звук в

Овочі. Тварини - ведмідь.

1. Складання речень за даними словами.

2. Визначення в реченнях слів, що відповідають на питання хто?

3. Ігри на розвиток сили голосу.





22,27,28

23

Звук ф

Птахи. Фазан.

1. Складання речень з деформованого тексту.

2. Ігри на розвиток висоти голосу.






1 III

6,7 III


24

Диференціація в-ф

Диктант

1. Розрізнення предметів за належністю до певної групи (меблі, посуд, овочі і т.д.).

2. Ігри на розвиток мовного слуху.






13,14.15

25

Диференціація дж-дз

Опис джмеля. Повторити тему: комахи.

1. Велика буква на початку речення.

2. Поділ тексту на речення.

3. Ігри на розвиток мовного дихання.


3

20,21,22

26

Звук д

Будинки. Будівництво. Читання текстів.

1. Робота над реченням.

2. Розділові знаки в кінці речення.

3. Ігри на розвиток слухової уваги.


3

1,6,7

27

Звук т

Машини. Трактор.

1. Робота з деформованим текстом.

2. Ігри на розвиток сили голосу.



3

7,8,13

28

Диференціація звуків д-т

Диктант

1. Слова, що означають назву дій предметів.

2. Називати дії предметів за запитаннями: що робить? що роблять?



3




29

Звук л

Меблі. Стіл, стілець. Питання текстів.

1. Тренувальні вправи по визначенню слів-дій предметів.

3. Слова, що означають дію предмета.

3. Ігри на розвиток мовного слуху.


3




30

Звук р.

Риба. Карась. Читання текстів.

1. Добирання до слів назв предметів, слів, що означають дію предметів.

2. Робота з деформованими реченнями.



3




31

Диференціація л-р

Читання текстів і відповіді на запитання.

1. Розташування 2-3 коротких речень у певній послідовності.

2. Складання речень за малюками.

3. Виділення речень з тексту. Ігри на розвиток мовного дихання.


3




32

Буквосполучення йо-ьо

Читаня текстів і переказ прочитаного

1. Складання оповідання з деформованого тексту.

2. Слова, що означають назву предметів.

3. Велика буква в іменах та по батькові.

Ігри на розвиток сили голосу.



3




Каталог: markova
markova -> Міністерство освіти І науки україни навчальні програми для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції я І україна
markova -> Образотворче мистецтво
markova -> Основи здоров’я
markova -> Програма з музики для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими з порушеннями мовлення (2 4 класи) пояснювальна записка
markova -> Пояснювальна записка Навчальний предмет "Українська мова"
markova -> Програма з математики для спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з важкими порушеннями мовлення пояснювальна записка
markova -> Математика пояснювальна записка
markova -> Основи здоров'Я (2-4 класи) Пояснювальна записка
markova -> Я і україна Київ 2005 Пояснювальна записка


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал