План роботи методичної ради єлизаветівської сзш обговорено на засіданні методичної ради



Скачати 292,53 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації19.01.2017
Розмір292,53 Kb.
ТипПлан роботи
  1   2   3
З А Т В Е Р Д Ж У Ю:
Директор школи: /П.І.Лаптьов/

04.09.2009р.



ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

ЄЛИЗАВЕТІВСЬКОЇ СЗШ

ОБГОВОРЕНО НА ЗАСІДАННІ

МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

ЄЛИЗАВЕТІВСЬКОЇ СЗШ

04.09.2009р.

Керівник методичної Ради : /Л.М.Колісник/





В школі навчається 206 учнів, і працює 21 вчитель. Школа працювала в 2008 – 2009н.р. над проблемою «Психолого – педагогічне проектування розвитку особистості учня в умовах реалізації компетентністного підходу в сучасній школі» і по таких напрямках як краєзнавчий на тему «Виховання особистості – майбутній громадянин України на основі патріотичних почуттів, розширення життєвого досвіду шляхом вивчення історії та традицій рідного краю» та екологічний на тему «Усвідомлення учнями екологічних проблем, характерних для сільської та міської місцевості, формування в них досвіду спілкування у пошуках шляхів вирішення цих проблем, актуалізація особистісної значущості екологічних проблем».

Протягом цього року наша школа продовжувала працювати як «Школа-родина».

Тому у виховному процесі протягом року визначалася пріоритетність родинних виховних цінностей. А щоб по-справжньому організувати виховання в родині, ми намагаємося максимально використовувати кращі здобутки народної педагогіки. Батьки беруть участь у житті школи-родини: проводять спільні свята, концерти, екскурсії, спортивні змагання, допомагають учнівському самоврядуванню.

В школі працювало чотири м/о вчителів. М/о вчителів гуманітарного напрямку провело творчий звіт вчителя Ліпки Наталії Миколаївни як форму методичної роботи спрямовану на пошук, підтримку і пропаганду прогресивного педагогічного досвіду.

М/о вчителів початкових класів провели шкільний семінар на чолі з керівником Чепурко Валентиною Петрівною. Проблеми запропоновані були актуальними і цікавими, сприяли дослідницькій і пошуковій роботі, спонукали до дискусії.

М/о гуманітарного напрямку провели тиждень педагогічної майстерності – як форму досвіду практичного навчання вчителів з його використанням.

М/о класних керівників провело пошуково-дослідницьку роботу в напрямку збору матеріалів до річниці «Голодомору» і як узагальнення цього круглий стіл «Запали свічку»



На протязі року було проведено такі педради:

  1. Реалізація проблемного навчання з метою активізації творчих потенцій учнів.

  2. Гармонізація родинного та шкільного виховання на засадах

пед. життєтворчості.

  1. Організація дослідної діяльності та залучення учнів до раціональних засобів роботи з інформації.

  2. Робота педколективу по попередженню девіантної поведінки учнів.

Протягом року проводилося багато конкурсів творчих робіт, конкурсів малюнків, у них брали участь учні нашої школи, кращі роботи направлялися для участі у районному турі. Не тільки діти брали участь у конкурсах протягом року.


Малюнок. Спрямованість виховної роботи на розвиток життєвих компетентностей

Робота туристсько-краєзнавчого напрямку ведеться у нашій школі не протягом одного року, вона є традиційною. Пропагуємо ми туризм і краєзнавство не тільки серед дітей, а й серед батьків. Залучаємо батьків до участі у екскурсіях, походах тощо. Традиційним у нашій школі є проведення шкільного туристичного зльоту у вересні, учасниками цього справжнього свята стають учні, вчителі, а також і батьки. Проводимо в цей день всілякі туристичні змагання за попередньо складеним планом, а завершується це дійство традиційною туристською кашею.

Протягом року учні нашої школи беруть участь у туристсько-краєзнавчих акціях та експедиціях «Пам'ять», «Моя земля – земля моїх батьків», «Краса і біль України», «Мікротопоніми України» тощо. Були проведені екскурсії: до м. Дніпропетровська, на Аульський плацдарм.

Здійснювали походи вихідного дня на Оріль, до соснового лісу, до Єлизаветівського штучного водоймища «Блакитне озеро», до Курилівського лісництва.

Учні нашої школи протягом року, готуючись до відзначення річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні, вивчали раніше зібраний матеріал, доповнювали його, збирали спогади ветеранів ВВв. Активісти шкільного пошукового центру допомагали вчителям у збиранні свідчень очевидців Голодомору 1932 – 1933рр.

Атестація педагогічних працівників проходить за планом. В 2008 - 2009 навчальному році атестувалися троє педпрацівників: Ананченко Алла Іванівна на встановлення другої категорії, Лакоця Володимир Іванович на встановлення другої категорії, Шкуренко Олена Миколаївна на підтвердження категорії «спеціаліст». Всього в школі 21 педпрацівник. Курсову перепідготовку в цьому навчальному році пройшли: Лещенко Вікторія Віталіївна, Шкуренко Олена Миколаївна


Склад педагогічних працівників Єлизаветівської СЗШ
Вища категорія – 6 вчителів (29%);

І категорія – 1 вчитель (5%);

ІІ категорія – 2 вчителя (10%);

Спеціалісти – 12 вчителів (57%);

Звання «старший вчитель» - 3 вчителя (14%)

Вимоги, поставлені перед учителем реформою великою мірою стосуються перегляду звичних поглядів на оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. Досягнення учнів поділяються на початковий – розрізнення і запам’ятовування; середній – розуміння; достатній – застосування за аналогією; високий – творчого перетворення.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал