Переваги електронного видавництва



Скачати 366,92 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації20.02.2017
Розмір366,92 Kb.
ТипРеферат
  1   2   3   4
Реферат на тему:

Переваги електронного видавництва
Вступ

Ми входимо в еру, коли перебуваням "on-line" уже нікого особливо не здивуєш. У 1998 році серед усіх працюючих Великобританії 78% використовували у своєму бізнесі зв'зок через модем. Загалом16% дорослого населення Великобританії, тобто 7,5 мілліонів, є користувачами Іnternet. Сучасні підлітки використовують можливість доступу до електронної інформації для отримання грантів, більш дорослі використовують її в професійних цілях. В час, коли Іnternet вийшов на світову арену, звичайні способи розповсюдження інформації втратили свої позиції, фінансові оцінки їх діяльності вимагали переосмислення. Епоха інженерно-технічних працівників поступилася місцем ері управлінців-маркетологів.

В звіті увага приділяється бізнесу, який вже використовує або може використовувати інфраструктуру інформаційних та комунікаційних технологій. Кількість можливих застосувань цих технологій збільшується з неймовірною швидкістю, - від широко розповсюджених тепер послуг електронної пошти до розвинутих можливостей електронного бізнесу. Цей звіт і дослідження, на яких він грунтується, зосереджують увагу на одному особливому аспекті застосування цих технологій - продукуванні електронного змісту.

Метою проведення досліджень був огляд проблем і можливостей, з якими зіткнулися видавці Великобританії в кінці 90-х та використання можливостей інформаційної революції. Ця робота, фактично, є спробою визначити стан розвитку галузі. Щоб переконати у практичній спрямованості даного документу, було вирішено запросити практикуючих спеціалістів галузі. Розміри опитування і потужна методологічна база підтверджують високий рівень довіри до цієї праці.

Хоча всі компанії, які залучені до цих досліджень, себе визначили, як видавці, прослідковується тенденція асоціювати видавничу справу швидше з чорнилом та папером, ніж з електронним сервісом. Тому термін "елетронний видавець" потребує уважного використання. На сьогодні багато видавців працюють з деякими формами електронної видавничої діяльності, навіть якщо їхній головний бізнес все ще паперовий. Крім того, збільшується кількість компаній, які не мають передумов для друкарства і які видають продукцію виключно в електронному вигляді. Термін електронний видавець - використовуваний у цій доповіді - стосується усіх цих видів діяльності.

Розглянуті в доповіді сектори видавничої галузі охоплюють видавництво книг, журналів, газет, розробку баз даних і каталогів, CD-ROM та мультимедіа, комп'ютерних ігор.

Потрібно уточнити, що видавцями визнані у цій праці ті компанії, які займаються видавничою справою з метою отримання прибутку, або, в крайньому випадку, які намагаються заробити на змісті публікацій. Це означає, що, наприклад, компанія, яка виробляє Web-site просто для рекламних цілей, не є згідно цього означення видавцем. Правда, якщо розглядати видавничу діяльність уряду, силових і благодійних структур, ця відмінність стає досить неконкретною, але їх також включено до огляду.

Дослідження грунтуються на анкетах, отриманих 2 669 видавцями в липні 1998 року. Кількість повернутих і використаних для аналізу становила 1056 або 40% - виключно високий рівень отримання відгуків як для почтового опитування. Анкетне опитування було доповнене 14 безпосередніми соціологічними опитуваннями і зустрічами з відповідними галузевими асоціаціями.


Результати дослідження.

У дослідженні було використано 2 підходи:



  • Анкетне опитування. Анкети було надіслано до 2669 компаній у Великобританії, які представляли усі сектори видавницької діяльності. 40% усіх опитаних повернуло повністю заповнені анкети, це є дуже хорошим результатом для поштового опитування.

  • 14 особистих інтерв'ю. Вони доповнювали основну картину дослідження, і були проведені з особами, які мають практичний досвід з досліджуваних питань.

Отримані дані поділяються на дві частини. У першій наводяться дані про респондентів - їхні доходи, кількість робочої сили, ринки збуту, продукцію і т.д. У другій секції досліджувалися думки респондентів з широкого кола актуальних питань. З малюнка 1 можемо бачити, що найбільше респондентів мають річний обіг в межах від 1 до 5 мільйонів фунтів, і тільки незначна частка опитаних - більше за 20 мільйонів фунтів.

Результати, показані на мал. 2, виявилися очікуваними. Лідирують три механізми досягнення прибутку - реклама, передплата, разові платежі.



Ринок Великобританії розглядається як найбільш перспективний, за ним слідують ринки США та континентальної Європи, вони мають приблизно однаковий ринковий потенціал.



Newsletter - інформаційний бюлетень.




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал