Організаційно-методична робота



Скачати 30,27 Kb.
Дата конвертації02.01.2017
Розмір30,27 Kb.
Організаційно-методична робота

Сучасність вимагає перегляду сформованих традиційних підходів до діяльності учасників навчально-виховного процесу. На основі діагностування й аналізу власної діяльності кожного вчителя, а також виходячи з реальних потреб педагогічного колективу, визначена науково-методична проблема школи „Підвищення якості знань учнів на основі оптимізації навчально-виховного процесу і впровадження інноваційних технологій”. В школі працювали такі методоб”єднання:



  • вчителів-предметників природничо-математичного циклу (голова методоб”єднання Мелешко Л.М., учитель математики, І категорія);

  • вчителів-предметників гуманітарного циклу (голова методоб”єднання Величко М.М., учитель української мови та літератури, вища категорія);

  • вчителів початкових класів (голова методоб”єднання Жемчугова Т.І., учитель початкових класів, І категорія);

  • методоб”єднання класних керівників (голова методоб”єднання Конопленко О.В., учитель іноземної мови, І категорія).

На засіданнях методоб”єднань були розглянуті такі питання:

  • „Упровадження інноваційних технологій на уроках математики”;

  • „Особистісно орієнтований підхід до навчання і виховання молодших школярів”;

Проведено психолого-педагогічні семінари:

    • “Суть педагогічної технології”;

    • “Інтерактивні технології навчання”;

    • “Організація виховного процесу на основі вивчення розвитку індивідуальних здібностей учнів”.

Проблемно-наукові семінари:

  • “Нові підходи до змісту й методів організації особистісно орієнтованого навчального процесу”;

  • “Формування активно-позитивного ставлення учнів до майбутніх змін через органи учнівського самоврядування”.

Протягом навчального року вивчався стан викладання математики, фізкультури, біології, початкові класи. Здійснено тематичні перевірки з виконання практичної частини з різних предметів, рівень оволодіння програмовим матеріалом, уміннями та навичками. Вивчено стан адаптації учнів 1, 5 класів. Все це знайшло відображення в довідках, наказах по школі, матеріалах педагогічних рад, психолого-педагогічних семінарах. Педагогічний колектив застосовував у своїй роботі такі форми і методи, які б спонукали учнів до творчості, створювали атмосферу розкутості, емоційного піднесення, залучали позаурочні інтереси і захоплення дітей до навчального процесу. Тому вчителі часто впроваджували у навчальний процес проведення нестандартних уроків: урок-семінар, урок-суд, урок-подорож, урок-розслідування, урок-брейн-ринг, урок-диспут, урок-конференція, урок-КВК. При проведенні таких уроків запроваджувались інтерактивні методи навчання:

  • ажурна пилка;

  • робота в групах;

  • мозковий штурм;

  • займи власну позицію;

  • мікрофон;

  • коло ідей;

  • два-чотири – всі разом;

  • акваріум.

Щорічний контроль техніки читання учнів 1-4 класів виявив, що 96% загальної кількості вихованців читають норму слів. Знання таблиці множення становить 97%.

Атестації педагогічних працівників минулого року підлягав один учитель, пройшло атестацію – 1. Рішення атестаційної комісії І рівня Березоволуцької ЗОШ І-ІІІ ст.: Московець Н.Г. відповідає раніше присвоєному дев’ятому тарифному розряду. Під час проведення атестації адміністрація дотримувалась норм управлінської етики, враховувала самооцінки вчителів та учнів. У школі проводились відкриті уроки, шкільні заходи. Щорічно проводяться тижні наук, творчі звіти учителів, які атестуються. Запровадження методики діагностування дає змогу на початку навчального року ознайомитися з самооцінкою рівня методичної кваліфікації кожного вчителя. Традиційними в школі є педради, інструктивно-методичні наради, наради за участю директора, семінари-практикуми. Протягом навчального року проведено тематичних засідань педрад – 6, нарад за участю директора – 12, загальношкільних практичних семінарів – 2. Крім традиційних форм роботи з учителями проводились тренінги, на яких педагоги вчились спілкуватися, розігрували різноманітні ситуації, опрацьовували окремі питання в дискусійних групах. З методичної роботи протягом навчального року видано 6 наказів. Адміністрацією школи розроблені науково-методичні поради для педагогічних працівників, систематично проходять наради з обміну досвідом роботи та вивчення інноваційних методичних розробок педагогів району, області, України.


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка