Науково-методична проблема гімназії на 2009-2014р. «Формування конкурентоспроможної особистості, здатної виробляти власну стратегію життя»



Скачати 65,22 Kb.
Дата конвертації06.02.2017
Розмір65,22 Kb.
ТипПлан роботи
Науково-методична проблема гімназії на 2009-2014р.

«Формування конкурентоспроможної особистості, здатної виробляти власну стратегію життя»

Головна мета - формування і розвиток конкурентоспроможної творчої особистості з громадянською позицією, здатної до конкурентного вибору свого місця в житті й до адаптації у сучасному світі.

Основні завдання :

  • створити максимально сприятливі умови для інтелектуального, морального, фізичного розвитку учнів;

  • визначити модель випускника гімназії як творця власного життя.

Зміст роботи

  1. Побудова навчально-виховного процесу, за якого опанування певного обсягу знань є матеріалом для максимального розкриття особистісного, інтелектуального та творчого потенціалу дитини.

  2. Основою навчально-виховного процесу є формування ключових компетентностей учнів.

  3. Використання інтерактивних методів навчання і виховання як найбільш ефективних форм досягнення цілей.

  4. Практична спрямованість викладання предмету.

План роботи над проблемним питанням

«Формування конкурентоспроможної особистості, здатної виробляти власну стратегію життя»



Етапи роботи

над науко-

методичною

проблемою



Зміст і форма заходів

Термін

виконання



1

Діагностичний,

Організаційний

2009-2010 н.р.


1.Дослідження реального рівня професійної майстерності,компетентності, творчих здібностей колективу та кожного вчителя.

2.Діагностика творчого потенціалу учнів.

3.Виявлення проблеми, визначення теми, мети,завдань.

4.Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого- педагічної науки, теоретичними засадами проблеми.

5.Інформаційне забезпечення за допомогою системи Інтернет.

6.Обговорення та затвердження педагогічною радою гімназії проблемного питання.

7.Створення динамічної групи для розробки моделі гімназії.


травень

2009р.
листопад

Травень,серпень

2009р.


Протягом року

Протягом року


Серпень,2009 р.

січень,2010 р.




2

Змістовний

2010-2011н.р.



1.Методичне й теоретичне обґрунтування засад,форм і методів розв’язування проблеми; прогнозування очікуваних результатів;визначення критеріїв оцінки, очікуваних результатів

(методичні наради,засідання МО,

педради)

2.Оформлення довідково-інформаційного куточка з визначеної проблеми в методичному кабінеті.

3.Проведення «круглих столів», дискусій, диспутів з даної проблеми.

4.Координація діяльності МО, творчої групи,методичної ради .

5.Розробка основних положень, рекомендацій.(МО, творча група)

6.Проведення педагогічних читань.





Протягом року

до01.10.10р.

Протягом року

до10.09.10р.


до 05.05.10р.

протягом року



3

Практичний

(творче опра-цювання ідеї педколективом)

2011-2012н.р.


1.Обговорення запропонованих методичних рекомендацій

2.Підготовка вчителями текстів, підбір завдань,задач,вправ,дидактичних ігор, алгоритмів,ситуативних завдань по предметам.

3.Створення банку інформації щодо впровадження науково-методичної проблеми у навчально-виховний процес.

4. Підготовка вчителями текстів, підбір завдань, задач, вправ, дидактичних ігор, алгоритмів, ситуативних завдань по предметам.

- Обговорення запланованих тематичних рекомендацій.

5. Випуск методичних бюлетенів з досвіду роботи над проблемою.

6.Організація взаємовідвідування уроків, вивчення та впровадження методичних рекомендацій.

7.Творчі звіти МО за результатами роботи над науково-методичною проблемою.

8. Випуск матеріалу з досвіду роботи вчителів .


до01.10.11р.
Протягом року

До 01.05.12р.


До 01.06.12р.

До 01.10.11р.

Протягом року.

Протягом року.


Березень 2012р.
Протягом року
Протягом року

Березень 2012р.

Червень 2012р.


4.

Створення системи роботи над проблемою 2012-2013рр.

1.Використання ефективних педагогічних технологій, інтерактивних методів навчання щодо втілення проблемного питання.

2.Проведення майстер-класу з впровадження проблеми.

3.Проведення науково-практичної конференції, засідання педагогічної ради.

4.»Панорама творчих ідей та знахідок» за результатами роботи над науково-методичною проблемою.



Протягом року.

Лютий 2013р.


Березень2013р.



5.

Узагальнюючий 2013-2014рр.

1.Підведення підсумків роботи над науково-методичною темою «Формування конкурентоспроможної особистості, здатної виробляти власну стратегію життя»

2.Педагогічний моніторинг.



3.Пропаганда передового педагогічного досвіду.

Протягом року


Людина творча ( здатність до життєтворчості, рефлексивні здібності, культура самовиявлення, здатність обробляти та аналізувати інформацію)

Людина культурна (готовність і здатність до прийняття культури, культура усної та писемної мови, навички діяльності в певному виді культури, готовність і вміння взаємодіяти із представниками інших культур)

Людина соціальна (здатність до розв’язування соціальних проблем, самореалізації, комунікативні здібності, соціальна адаптованість)

Людина знавець (прийняття знань як цінності, пізнавальна активність громадянської позиції)

Людина здорова (здатність бережливо ставитись до свого здоров’я до здоров’я інших як до найвищої цінності)

Людина творча ( здатність до життєтворчості, рефлексивні здібності, культура самовиявлення, здатність обробляти та аналізувати інформацію)


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал