Наш захід має назву „Пізнай себе та інших”. Мета



Скачати 235,09 Kb.
Дата конвертації28.12.2016
Розмір235,09 Kb.
Ведучий: Щорічно в нашій школі проводиться тиждень соціально-психологічної служби. Сьогодні ми з вами познайомимося глибше із наукою, яка зветься „Психологією”. Ця наука завжди крокує поряд з нами, тому що предметом її вивчення є ми самі. Наш захід має назву „Пізнай себе та інших”.

Мета: розвивати психічні процеси, учити дітей співпереживати, відчувати, підтримувати та розуміти одне одного, підвищити інтерес до вивчення психології, розвивати комунікативні навички.
Пропоную для початку познайомитися з людьми, які будуть вас оцінювати:

  • Людина з твердим поглядом на життя (________________________________________________)

  • Людина з невичерпним творчим потенціалом (__________________________________________)

  • Людина з відкритою душею і гарячим серцем (__________________________________________)

Отже, почнемо наш КВК:



Ведучий: Перший конкурс: „Задачі на логіку – для обох команд буде однакова кількість задач, за правильну відповідь команда отримує 1 бал, відповіді не зараховуються якщо ви будете викрикувати, в тому випадку якщо команда не має відповіді право відповіді переходить до суперника. А першим відповідати на запитання буде в тої команди , яка відгадає ребус .

  1. Коли людина в кімнаті буває без голови? (коли висовує голову у вікно)

  2. Одне яйце варять протягом 4 хвилин, тоді воно вважається звареним. За скільки хвилин можна зварити 5 яєць? (за 4 хв.)

  3. У млині було 8 мішків, на кожному мішку сиділо по 2 миші, прийшов мельник з котом, скільки тепер стало ніг? (2 ніг)

  4. У яку бочку не можна налити води? (у повну)

  5. Одного батька і однієї матері дитина, а нікому з них не син. (Дочка)

  6. 40 п’ят і 40 п’ят скільки буде? (80 п’ят )

  7. Що дістане зубами потилицю? (гребінець)

  8. Якою косою не можна косити? (дівочою)

  9. Де вода стоїть стовпом? (у колодязі)

  10. Чи можливо щоб 1 та 1 було 11? (так ,якщо поряд написати )

  11. Коли ми дивимося на цифру 2 , а говоримо 10? (коли дивимось хвилини на годиннику)

  12. Хто показує кожному його обличчя, бо власного немає? (дзеркало)

  13. Чоловік їде у вагоні і йому сниться, що він сидить на підлозі, а дошки летять у безодню. Чоловік лишився на одній дошці, що йому треба зробити аби не впасти? (прокинутись)

  14. Серед лугу осел, з одного боку лугу вогонь горить, з другого – ліс густий, з третього - глибоке озеро. Лісом піти – осел роги поламає, вогнем – згорить, через озеро – не вміє плавати, утопиться. Куди ослові піти? (через ліс, бо осел немає ріг)

  15. Горіло 5 свічок , дві з них погасло, скільки залишилось свічок? (5)

  16. Ішло 2 матері і 2 дочки. Знайшли 3 яблука і поділились. Кожній дісталось по 1 яблуку. Як так вийшло? (бо це йшли бабуся, мати і онучка)

Ведучий: Молодці ви справились із цим завданням, тож переходимо до наступного конкурсу, який має назву „Хто краще намалює?” Мета: розвиток відтворювальної та просторової уяви, активізація розумових операцій, удосконалення психомоторики.

Ведучий: У кожного з гравців аркуш паперу та олівець. Ведучий пропонує заплющити очі й намалювати (у певній послідовності) хатку з двома вікнами, паркан...



Малюнок може виконуватися на дошці одночасно двома членами з різних команд. За це творче завдання команда може отримати 3 бали. Часу вам дається 4 хвилини. А поки учасники малюють для вболівальників цікава інформація розвиток логічного мислення і креативності Попрошу журі оцінити малюнки та оголосити результати за два конкурси.

Ведучий: Третій конкурс „Заголовок навпаки” Мені потрібно по 2 представники з класу, я їм буду задавати заголовки творів не правильно, ваше завдання назвати правильний варіант за кожну правильну відповідь команда має 1 бал, якщо учасники не знають відповіді, їм допомагають однокласники.

  • Парова принцеса – снігова королева

  • Гігантелла – Дюймовочка

  • Сині чобітки – червона шапочка

  • Дівчинка – бицманчик – хлопчик мізинчик

  • Плаваючий літак – летючий корабель

  • Струнка курочка – кривенька качечка

  • Принц сміхотун – принцеса несміяна

  • Собака без черевиків – кіт у чоботях.

  • Потвора і красунчик – красуня і чудовисько

  • Прекрасне крокодиленя – гидке каченя

  • Кубик – колобок

  • Шкарпеточка - рукавичка

Ведучий: Молодці учасники четвертий конкурс „Складалочка”. В житті часто буває так, що сенс ситуації і відношення до неї легше зрозуміти через приказку, вірш , розповідь і таке інше. Цей конкурс допоможе зрозуміти наскільки добре ви умієте говорити метафорами. мені потрібно по 3 учасники від класу вам пропонуються 11 слів, ви повинні будете скласти розповідь або казку або вірш використовуючи наступні слова : ящик, молодці, веселка, психологія, КВК, школа, друзі, а кому легко, ура, тиждень, підтримка однокласників. На виконання завдання у вас 3 хвилини. Конкурс оцінюється в 5 балів. А тим часом для решти присутніх продовжимо рубрику цікава інформація. „Чи знаєте ви?” Попрошу озвучити те що ви склали, журі оцінює і оголошує результати за чотири конкурси.

П’ятий конкурс має назву „Колодязь із сірників” Мета: розвиток дрібної моторики, стимуляція діяльності центрів кори головного мозку, розвиток міжпівкульової взаємодії.

Ведучий: Команді з 4 учасників необхідно побудувати колодязь із сірників. Кожен член команди має право класти по одному сірнику. Будують всі по черзі. Конкурс оцінується в 3 бали, журі має оцінювати не лише висоту колодязя а й співпрацю групи.

Шостий конкурс „Креативний значить творчий” Кожен клас ділиться на дві групи і в кожній групі обирається головний, який буде координувати роботу однокласників,(підійдіть керівники) кожній з 4-х груп : придумати 5 незвичайних застосувань для речей. На виконання завдання ви маєте 5 хв. За кожен вдалий варіант -1 бал. (конверти вручити). (зубочистка, тертка, парасоля, краватка)

Попрошу журі озвучити результати.

Сьомий конкурс „Острів скарбівПсихологія займається проблемами спілкування, дуже важливо вміти правильно поводитись з іншими людьми , вміти розв’язувати сварки і конфлікти. Найкращий скарб людини – її золоті слова або інакше їх називають чарівними. Якщо людина їх вживає при спілкуванні з іншими , то можна сказати що це багата людина. Я пропоную вам сказати які „чарівні” слова доречно вживати в тій чи іншій ситуації. Даний конкурс буде проводитись у формі інтерв’ю , з кожного класу я запрошую по 2 учасники. Кожне правильно підібране „чарівне” слово, журі оцінює в 1 бал.

    • Уяви, що ти вранці йшовши до школи зустрів сусіда, які слова повинні прозвучати?

    • Ти випадково штовхнув товариша в коридорі? Які слова тут будуть доречними.

    • Що треба відповісти, якщо ви не можете виконати чиєсь прохання?

    • Уяви що їдеш в автобусі , в якому місця зайняті, і тут заходить Вальченко або Клименко? якими словами ти запропонуєш своє місце вчительці?!!!

- Часто буває так, що доросла людина до якої вам треба звернутись розмовляє з іншою, яких слів потрібно добрати в цій ситуації?

    • Я думаю хоч раз в житті тобі доводилось спізнюватись на урок, пригадай „золоті ” слова, які дозволять тобі зайняти своє місце в класі?

    • Уяви кінець робочого дня ти виходиш зі школи, і в дверях стикаєшся зі мною, які слова необхідно сказати?

    • Якими словами можна підтримати товариша, якщо в нього щось трапилося?



Восьмий конкурс заключний „Кращі знавці школи” бліц - опитування

Мета: розвиток спостережливості, концентрації та обсягу уваги.

Психолог. За кожну правильну відповідь 0.5 бал:



Які дерева ростуть перед школою? (берези)

Які квіти квітують перед школою у травні місяці? (півонії)

Скільки уроків за розкладом у вас у четвер?

Скільки уроків укр. літ на тиждень за розкладом у вашому класі?

Яке прізвище у вашого класного керівника?

Хто голова журі на нашому КВК?

О котрій годині приходять на уроки 10-ки у неділю?

Скільки першокласників у нашій школі навчається у суботу?

Скільки вікон у спортзалі де проходять ваші уроки фізкультури?

Скільки і нашій школі випускних класів? (9,11)

Скільки дівчат у вашому класі?

Скільки хлопців у вашому класі?

Скільки сходинок треба подолати щоб піднятися з першого поверху на другий?

Скільки люстр у нашій школі на 1-му поверсі?

Яка крамниця найближча до школи?

Хто з учнів вашого класу живе найдалі від школи?

Якого кольору шпалери у приймальні?

Який колір волосся у нашого бібліотекаря?

Хто у вашому класі був черговим у п’ятницю?

Скільки учнів не прийшло на заняття сьогодні?


Ведучий :Сподіваюсь що наша зустріч дала змогу вам і ще раз подивитись на себе та на інших, розкрити себе, відчути себе однією командою.

Надаємо слово журі для оголошення результатів і нагородження команди - переможця.




Додаток1

Питання для 7-го кл.

Правильні відповіді

Примітка

Які дерева ростуть перед школою?

Берези




Скільки уроків за розкладом у вас у четвер?

6




Яке прізвище у вашого класного керівника?

Клименко




О котрій годині приходять на уроки 10-ки у неділю?

У неділю немає уроків




Скільки вікон у спортзалі де проходять ваші уроки фізкультури?

6




Скільки дівчат у вашому класі?

12




Скільки сходинок треба подолати щоб піднятися з першого поверху на другий?

32 сходинки




Яка крамниця найближча до школи?

Vita




Якого кольору шпалери у приймальні?

Рожевого




Хто у вашому класі був черговим у п’ятницю?

Савченко, Жембас






Питання для 8-го кл.

Правильні відповіді

Примітка

Хто голова журі на нашому КВК?

Директор




Скільки хлопців у вашому класі?

13




Який колір волосся у нашого бібліотекаря?

Темний




Скільки учнів не прийшло на заняття сьогодні?







Скільки уроків кр.. літ на тиждень за розкладом у вашому класі?

2




Хто з учнів вашого класу живе найдалі від школи?

Васильченко Іван




Скільки першокласників у нашій школі навчається у суботу?

У суботу уроків немає




Скільки люстр у нашій школі на 1-му поверсі?

18




Скільки і нашій школі випускних класів?

9,11 або 2




Які квіти квітують перед школою у травні місяці?


Півонії




Додаток2

Хочете розвинути в собі креативність, ось кілька простих і не дуже порад.

1. Підраховуйте свої рахунки без допомоги нашого друга калькулятора.

2. Досягніть однакового володіння обома руками. Змушуйте себе робити письмові нотатки, набирати номер телефону, різати м'ясо недомінантною рукою.

3. Робіть переліки підпроблем, на які можна розділити великі і складні проблеми.

4. Розкладаючи на столі серветки перед вечерею, поексперементуйте з ними, згортайте їх у дивні, навіть химерні форми.

5. Сидячи в транспорті, помічайте номерні знаки сусідніх автомобілів, без папірця підсумуйте їх, результат підніміть до квадрату, а потім поділіть на сім. (Я рекомендувала б перед такими математичними вправами хоча б місяць попити капсули риб'ячого жиру, повірте ви будете здивовані результатами) :)

6. Дивіться телевізор з вимкненим звуком і намагайтеся зрозуміти, що відбувається на екрані. Складіть свою історію, це цікаво і весело, робіть це з рідними або з друзями.

7. Прямуючи в магазин за покупками, не робіть список необхідного. Імпровізуйте або згадуйте на ходу.

8. Виріжте з журналів кілька фотографій: малюнки окремо, підписи до них окремо. Перемішайте все і розподіліть підписи до карикатурам навмання. Вийшло щось цікаве? Чи це не наштовхує Вас на думки про новий підпис або нову карикатуру?

9. Не бійтесь змінюватись ! У цьому немає нічого поганого, навпаки у ваше життя приходять нові та цікаві захоплення і люди.

10. Кожен день відкривайте навмання словник і прочитайте сторінку цілком, з прикладами. Це допоможе в тренуванні вашої пам'яті.

11. Наступного разу, коли доведеться побувати у незнайомому місті, не беріть з собою карту або хоча б не користуйтеся нею без нагальної потреби. Читайте дорожні знаки і покажчики. Спробуйте визначити, в якого місцевого жителя можна запитати дорогу.

12. Придумайте нове блюдо із залишків, які можна зібрати в холодильнику, і припасів, що застрягли в затишних куточках кухонних шафок. Якщо буде не смачно, завжди зможете нагодувати голодних цуциків у вашому дворі.

13. Прочитайте що-небудь з вивченого напам'ять, але з кінця.

14. Наступного разу, коли зламається якийсь предмет кухонного або садового інвентаря, не поспішайте купувати новий. Полагодьте його або з імпровізуйте якусь заміну.

15. Задовольняйте свою цікавість. Якщо ви чимось зацікавитесь, подивіться в довідниках, зателефонуйте кому-небудь, запитаєте.

16. Придумайте хоча б десять способів використання тріснутих чашок.

17. У кожному четвертому поході в гастроном купуйте тільки ті продукти, яких до цих пір не купували, а тепер спробуйте з ними приготувати те, чого ніколи не готували. Можливо вам сподобається.

18. Розгляньте якесь рекламне оголошення в журналі чи газеті. Подумайте, що б ви покращили у його графічному оформленні? Придумайте новий рекламний лозунг для цієї продукції. Запропонуйте кращу комерційну назву.

19. Щонайменше раз на день покращуйте притік крові до вашого мозку, стоячи на руках, звісивши голову з краю ліжка або довго зав'язуючи шнурки в нахилі, не згинаючи колін.

20. Практикуйтеся у вимірах обсягу і ваги на око, коли готуєте їжу.

21. Якщо ім'я вашої домашньої тварини звуть невигадливо, а саме Тузик, Мурка або Жучка, постарайтеся придумати йому нове, більш відповідне йому за характером. Спробуйте експериментувати з прикметниками або дієсловами.

22. Перерахуйте якнайбільше слів, що закінчуються літерами «ція».

23. Зробіть короткий конспект розповіді з якого-небудь літературно-мистецького журналу.

24. Привчіть себе переглядати зміст і покажчики кожної наукової, науково-популярної або навчальної книги. Примічайте також ім'я автора.

Можливо всі викладені поради вам не підійдуть, адже ми всі з вами різні і підходи до життя у нас різні, але хоча б кілька з них вам точно будуть цікавими, не полінуйтесь їх виконати і поексперементувати із собою.



І знову це можливо, можливо ви не станете наступним Сальвадором Далі чи Жаном-Полем Сартром, та я маю впевненість що ви побачите всі речі, що Вас оточують зовсім по- іншому. Життя для Вас змінить свою форму та забарвлення, ви будете мислити та робити все із долею креативізму, і це приноситиме вам задоволення!



Каталог: psiholog
psiholog -> Діагностика вихованості діагностика
psiholog -> Міністерство освіти України Коломийський педагогічний коледж Прикарпатського університету імені Василя Стефаника
psiholog -> Діагностичні заходи по адаптації учнів 5 класу до умов навчання в старшій школі
psiholog -> Задача з багатьма невідомими. (Тренінг для учнів)
psiholog -> Закони України Закон України «Про освіту»
psiholog -> Психологічні вправи. Зосередження
psiholog -> Затверджую: погоджено
psiholog -> Дійові особи: Вихователь, Пані Користь, Пані Шкідливість. Обладнання
psiholog -> Тема. Якщо друг у тебе є, життя радісним стає
psiholog -> На допомогу учням


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал