Наказ №158/01-21 Про проведення XІХ районної виставки «Освіта Уманщини»



Скачати 232,87 Kb.
Дата конвертації14.01.2017
Розмір232,87 Kb.
ТипНаказ


УМАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
НАКАЗ



21.11.2013 № 158/01-21

Про проведення XІХ районної

виставки «Освіта Уманщини»


На виконання наказу Департаменту освіти і науки від 05.11.2013 № 598 «Про проведення ХІХ обласної виставки «Освіта Черкащини»» та з метою популяризації кращого досвіду професійної діяльності працівників освіти району, впровадження новітніх технологій у педагогічну практику


НАКАЗУЮ:
1. Провести XІХ районну педагогічну виставку «Освіта Уманщини», присвячену 200-річчю з дня народження Т.Г.Шевченка, 60-річчю утворення Черкаської області, 90-річчю утворення Уманського району та 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників і 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років на базі районного методичного кабінету з 24 по 28 березня 2014 року.

2. Затвердити склад оргкомітету виставки (додаток 1) та склад журі (додаток 2).

3. Затвердити Положення про конкурс на кращу серію цифрових ресурсів для навчально-методичного забезпечення навчально-виховної діяльності дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів (у рамках районної виставки «Освіта Уманщини - 2014») (додаток 3).

4. Методичному кабінету (Світовій І.М.):

4.1. Провести у рамках виставки конкурс на кращу серію цифрових ресурсів для навчально-методичного забезпечення викладання навчальних дисциплін у 1 – 11 класах.

    1. Створити належні умови для проведення виставки та роботи членів журі.

    2. Під час проведення виставки організувати роботу семінарів, майстер-класів з актуальних проблем освітньої діяльності.

5. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, завідуючим дошкільними навчальними закладами:

5.1. Забезпечити подання матеріалів та заявки на участь у виставці до 5 березня 2014 року в методичний кабінет відділу освіти за такими напрямами:

а) шляхи реалізації Концепції розвитку освіти та впровадження нових державних стандартів;

б) перспективи розвитку профільної старшої школи;

в) застосування виховного потенціалу визначних дат у навчально-виховному процесі закладів освіти.

5.2. Організувати відвідування виставки педагогічними працівниками району з 24 по 28 березня 2014 року.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на завідуючу методичним кабінетом Світову І.М.


Т.в.о. начальника відділу освіти Л.С.Галімон



Додаток 1

до наказу відділу освіти

від №


Склад оргкомітету

з проведення ХІХ районної виставки «Освіта Уманщини»

Галімон Л.С. –

заступник начальника відділу освіти Уманської райдержадміністрації, голова оргкомітету;




Світова І.М. –

завідуюча методичним кабінетом, заступник голови оргкомітету;




Курган Л.В. –

методист РМК з природничих дисциплін;




Печонкіна Т.В. -

методист РМК з української мови та літератури;




Драга Н.Д. –

методист РМК по роботі з обдарованими дітьми ;




Бержанір Г.І. –

методист РМК з початкової освіти;




Сироєжко В.Л. –

методист РМК з фізичної культури та технологій;




Баранюк Т.В. –

методист РМК, секретар оргкомітету;




Ревенко А.М. –

методист РМК з математичних дисциплін;




Березюк В.В. –

методист РМК з іноземної мови;




Василенко С.М. –

методист РМК з дошкільного виховання;




Хрипун А.М. –

методист РМК з питань дошкільної освіти ;

Петрик О.М.. –

методист РМК по кадрах;




Мулик Л.В. -

методист РМК з виховної роботи.






Додаток 2

до наказу відділу освіти

від №

Склад журі

ХІХ районної виставки «Освіта Уманщини»

Галімон Л.С. –

заступник начальника відділу освіти, голова журі;

Світова І.М. –

завідуюча методичним кабінетом, заступник голови журі;

Петриченко А.Ф. –

голова районного комітету Профспілки працівників освіти і науки (за згодою);

Байда І.Ф. -

спеціаліст відділу освіти;

Курган Л.В. –

методист РМК з природничих дисциплін;

Печонкіна Т.В. -

методист РМК з української мови та літератури;

Драга Н.Д. –

методист РМК по роботі з обдарованими дітьми ;

Бержанір Г.І. –

методист РМК з початкової освіти;

Сироєжко В.Л. –

методист РМК з фізичної культури та технологій;

Баранюк Т.В. –

методист РМК з бібліотечних фондів;

Ревенко А.М. –

методист РМК з математичних дисциплін;

Березюк В.В. –

методист РМК з іноземної мови;

Василенко С.М. –

методист РМК з дошкільного виховання;

Хрипун А.М. –

методист РМК з питань дошкільної освіти ;

Петрик О.М.. –

методист РМК по кадрах;

Мулик Л.В. -

методист РМК з виховної роботи.


Додаток 3

до наказу відділу освіти

від 21.11.2013 № 158/01-21

П О Л О Ж Е Н Н Я

про конкурс на кращу серію цифрових ресурсів для

навчально-методичного забезпечення навчально-виховної

діяльності дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів

(у рамках районної виставки «Освіта Уманщини – 2014»)

 

І. Загальні положення

1.1. Конкурс на кращу серію цифрових ресурсів для навчально-методичного забезпечення навчально-виховної діяльності дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів (надалі – Конкурс) проводиться з метою підвищення ефективності впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів району.
1.2. Завданнями Конкурсу є:

- виявлення  творчих доробків педагогічних працівників з упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в організацію навчально-виховного процесу;

- поповнення «Колекції цифрових ресурсів» на сайті відділу освіти;

- максимально повне забезпечення навчально-виховного процесу освітніх закладів району додатковими ресурсами – наочними засобами та інформаційними матеріалами;

- підвищення якості, доступності та конкурентноспроможності освітніх послуг у навчальних закладах району;

- створення умов для системного впровадження та активного використання інформаційно- комунікаційних технологій всіма учасниками освітньої галузі у власній педагогічній діяльності.

1.3. На всі цифрові ресурси, подані на Конкурс, авторські права зберігаються.



ІІ. Терміни проведення

Конкурс проводиться 17 – 21 лютого 2014 року.

Заявки на участь, перелік робіт подаються в електронній та друкованій формі, а цифрові ресурси – лише в електронному варіанті, до 14 лютого 2014 року.
ІІІ. Документація

Навчальні заклади направляють заявки на участь, загальний перелік ресурсів за формою:


Назва предмету

п/п

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя

Фах, посада, категорія

Місце роботи (повна назва навчального закладу)

Назва серії цифрових ресурсів

Перелік

ресурсів, які ввійшли до серії
















1.

2.

3.

Назва предмету

п/п

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя

Фах, посада, категорія

Місце роботи (повна назва навчального закладу)

Назва серії цифрових ресурсів

Перелік

ресурсів, які ввійшли до серії
















1.

2.

3.




Всього учасників:







Всього серій:

Всього ресурсів:


ІV. Учасники Конкурсу

Учасниками Конкурсу можуть бути як окремі наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники, так і творчі колективи (методичні об’єднання, творчі групи, лабораторії, кабінети, тощо).
V. Вимоги до конкурсних матеріалів

5.1. Серія цифрових ресурсів має бути інтегрованою з традиційними навчальними підручниками і посібниками добіркою електронних навчальних матеріалів, яка повно і доцільно супроводжує викладання однієї з тем, яка ще не розроблена на Черкаському освітянському порталі у розділі «Колекція цифрових ресурсів».

5.2. Серія цифрових ресурсів має бути представлена добіркою статичних, динамічних та інтерактивних електронних навчальних матеріалів, а саме: навчально-методичні, художні і наукові тексти, графічні зображення, фото, таблиці, графіки, картографічні схеми, дидактичні матеріали, електронні підручники, тестові завдання, презентації, звукові й музичні файли, мультимедійні проекти, авторські відеофільми, цікаві фрагменти уроків, моделі природних і фізичних явищ, соціальних процесів, інформаційні довідки тощо.

5.3. До певної теми навчального курсу розробляються декілька типів ресурсів, які можуть бути використані у підготовці до уроку та під час проведення уроку.

5.4. До кожного цифрового ресурсу окремим файлом додається «Картка опису цифрового ресурсу» за такою схемою:

1. Назва ресурсу (заголовок роботи).

2. Анотація (1-2 речення, у яких висвітлюється основний зміст ресурсу).

3. Тип ресурсу (відповідно до пункту 5.2.).

4. Автор(и) (указати прізвище,  ім’я та по-батькові, місце роботи, посаду; якщо ресурс не є авторським, а запозичений і впорядкований з інших джерел, необхідно зазначити «Укладач: ПІБ»).

5. Навчальна дисципліна (Загальна середня освіта → Українська мова).

6. Для якого класу, розділу і теми (за чинними програмами, відповідно до назв у розділі «Колекція цифрових ресурсів» на Черкаському освітянському порталі).

7. Аудиторія (для вчителів чи учнів).

8. Рік видання (розробки, підготовки) ресурсу.

9. Кількість сторінок, слайдів.

10. Джерело (повна назва навчального закладу, де працює автор).

11. Адреса джерела, сайту (електронна адреса для ресурсу, який  запозичений із мережі Інтернет).

12. Мова ресурсу.

13. Цінність ресурсу (самооцінка ресурсу за п’ятибальною шкалою).

14. Ключові слова (це слово або слова для автоматичного пошуку ресурсу). 

5.5. До кожного цифрового ресурсу обов’язково додається «Пояснювальна записка», у якій докладно висвітлюється, яким чином можна використати цей електронний матеріал у навчально-виховному процесі.

5.6. В кінці кожного цифрового ресурсу обов’язково вказується список використаних джерел, який оформлюється відповідно до зразка:

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

Література:

  • Дудюк Д. Л., Максимов В. М., Оріховський Р. Я. Електричні вимірювання: Навч. посіб. – Л.: Афіша, 2003. – 260 с. (книга трьох авторів).

  • Скворчевська О.В. Ігрові методики роботи з дітьми 1 – 4 класів. – Х.: Основа, 2009. – 207 с. (книга одного автора).

  • Цеков Ю. І. Підтекст художнього твору і світовідчування письменника // Проблеми сучасного літературознавства. – Одеса, 1998. – С. 149-180. (збірник).

  • Іванішена С. Форми та методи інтерактивного навчання // Початкова школа. –2006. – №3. – С. 2-6. (стаття із журналу)

  • Королько Л. М. «Голодомор 1932-1933 на Сватівщині». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://svatovo.ws/famine/index.html. (електронне джерело).

Інтернет-ресурси:

  • http://www.botany.kiev.ua.

  • http://mon.gov.ua.

  • http://uk.wikipedia.org/wiki (посилання на сайти, портали, Інтернет-ресурси).

5.7. Серія цифрових ресурсів формується на диску CD/DVD-RW окремими папками (до кожного ресурсу), в яку мають входити: Цифровий ресурс, Пояснювальна записка та Картка опису цифрового ресурсу (окремими файлами).

5.8. Серія цифрових ресурсів подається на Конкурс в електронному (диск) вигляді.
Зразок оформлення диска (естетично оформлений підпис друкується на диску або підписується маркером від руки):


Скринька



народних казок




Конкурс на кращу серію цифрових ресурсів 2014




Читання

3 клас



Кащенко Ірина Петрівна

Уманська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №5

Уманської міської ради


Зразок оформлення обкладинки до диска (обкладинка естетично оформлена, розмір коробки 13х19 см):


Титульна сторінка



Вигляд ззаду

Вигляд збоку




ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

УМАНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

І – ІІІ СТУПЕНІВ №5



Конкурс на кращу серію цифрових ресурсів - 2014


Серію цифрових ресурсів

схвалено радою методичного кабінету

(протокол №__ від ______)


ПЕРЕЛІК РЕСУРСІВ, ЯКІ ВВІЙШЛИ ДО СЕРІЇ:

1. Презентація - Українська народна казка.

2. Презентація – Вікторина.

3. Презентація – Командна гра.

4. Презентація - Укр. нар. казка «Дві вивірки».

5. Презентація – Укр. нар. казка «Коли кінь позаздрив верблюдові».

6. Презентація – Укр. нар. казка «Лев та миша».




Скринька народних казок
Читання

3 клас




Кащенко Ірина Петрівна,

учитель початкових класів, ,

перша кваліфікаційна категорія
2014 рік


5.9. Цифрові ресурси розробляються у різних форматах комп’ютерних програм.  

Розмір одного цифрового ресурсу не повинен перевищувати 200 Mb.

5.10. Вимоги до оформлення текстових матеріалів:


  • редактор Word. формат doc;

  • шрифт Times New Roman, кегль 14;

  • міжрядковий інтервал - 1,5, абзац - 1,25;

  • параметри сторінки: верхнє і нижнє поле – 2 см; праве – 1,5 см; ліве – 3 см;

  • сторінки без переносів, без колонтитулів;

  • вирівнювання по ширині;

  • заголовки та підзаголовки виділяємо жирним шрифтом;

  • зберігаємо у форматі «Документ Word 97-2003».


5.11. Вимоги до оформлення презентацій «Microsoft Power Point»:

  1. Формат слайдів:

  • розмір слайдів має відповідати розміру екрана;

  • орієнтація слайда – альбомна;

  • перегляд презентації в звичайному режимі;

  • графічний і текстовий матеріали розміщуються на слайдах так, щоб ліворуч і праворуч від краю слайда залишалося чисте поле шириною не менше 0,5 см.

2)Фон слайдів:

  • використання єдиного стилю оформлення;

  • відповідність стилю оформлення презентації (графічного, звукового, анімаційного) змісту презентації;

  • використання для фону слайда психологічно комфортних тонів;

  • фон повинен бути елементом заднього (другого) плану: виділяти, відтіняти, підкреслювати інформацію, розміщену на слайді, а не затуляти її;

  • використання не більше трьох кольорів на одному слайді (один - для фону, другий - для заголовків, третій - для тексту);

  • відповідність шаблону представленій темі (у деяких випадках може бути нейтральним);

  • доцільність використання анімаційних ефектів;

  • контрастність кольору фону і кольору тексту (фон темний, текст – світлий і навпаки).

3)Структура презентації:

- титульний слайд;

  • інформаційні слайди;

  • завершальний слайд;

  • список використаних джерел (література та інтернет-ресурси).

4)На титульному слайді вказуються :

- назва роботи (по центру) 

-дані про автора: ПІБ, посада, повна назва навчального закладу (по центру або справа).

5)Інформаційні слайди:

  • можуть містити текстову інформацію, марковані та нумеровані списки, зображення, діаграми, графіки, таблиці, звукові та відео файли.

  • зміст презентації повинен відповідати поставленим дидактичним цілям і завданням.

  • інформація подається привабливо, оригінально, привертає увагу учнів.

6)Зміст інформації:

  • дотримання прийнятих правил орфографії, пунктуації, скорочень і правил оформлення тексту (відсутність крапки у заголовках і т.д.);

  • відсутність фактичних помилок, достовірність представленої інформації;

  • завершеність (зміст кожної частини текстової інформації логічно завершено);

  • об'єднання семантично пов'язаних інформаційних елементів у групи, схеми.

7)Розташування інформації на слайді:

  • найбільш важлива інформація повинна розташовуватись у центрі екрана;

  • обов’язкове форматування тексту за шириною.

  1. Шрифт:

  • єдиний стиль шрифту для всієї презентації;

  • розмір шрифту не повинен бути дрібним. Для заголовків - не менш 24 пунктів, для інформації - не менш 18 пунктів;

  • відстань між рядками усередині абзацу 1,5, між абзацами - 2 інтервали;

  • для виділення інформації варто використовувати жирний шрифт, курсив або підкреслення.

  1. Обсяг інформації:

- не варто заповнювати один слайд занадто великим обсягом інформації;

- рядок на слайді має містити не більше 6—8 слів;

- всього на слайді має бути не більше 6—8 рядків;

- загальна кількість слів на одному слайді не повинна перевищувати 50.

  1. Звук:

  • музичний супровід слайдів має бути ненав’язливим, доцільним та якісним (відсутність сторонніх шумів);

  • аудіо файли обов’язково зберігаються у папці з презентацією.

  1. Розміщення зображень (фотографій):

  • використання малюнків, фотографій лише високої якості;

  • використання тільки оптимізованих зображень (зменшення малюнків з допомогою програм Microsoft Office, Adobe Photoshop);

  • відповідність зображень змісту презентації;

  • відсутність «зайвих» деталей на зображеннях;

  • усі зображення мають бути підписані знизу.

  1. Вставка відео:

  • використання відеороликів лише високої якості;

  • відеоролики обов’язково зберігаються у папці з презентацією.

  1. Анімаційні ефекти:

  • Анімація – ненав’язлива;

  • відсутність звукових ефектів (зі стандартного набору звуків Power Point);

  • в інформаційних слайдах анімація об’єктів допускається лише у випадку, якщо це необхідно для відображення змін і якщо черговість появи анімованих об’єктів відповідає структурі заняття або уроку.

  1. Збереження презентації:

  • Остаточний варіант презентації має бути збережений у форматі «Презентація Power Point 97-2003» .

  1. Вимоги до ефективності використання презентації:

  • забезпечення всіх рівнів комп'ютерної підтримки: індивідуальної, групової, фронтальної роботи учнів;

  • педагогічна доцільність використання презентації;

  • врахування санітарних вимог до використання технічних засобів (тривалість безперервної роботи за комп'ютером для учнів 1-х класів не більше 10 хв, 2-4-х класів - 15 хв; тривалість безперервного перегляду презентації - не більше 20 хв);

  • творчий, оригінальний підхід до створення презентації;

  • презентація не повинна бути монотонною і громіздкою (оптимально – 20-30 слайдів).


VI. Нагородження переможців
Автори серій цифрових ресурсів, які стали призерами Конкурсу, нагороджуються  Дипломами відділу освіти Уманської райдержадміністрації.

Переможці Конкурсу – грамотами відділу освіти Уманської райдержадміністрації.



Методист РМК


______________________

(підпис)


Т.В.Баранюк


Завідуюча РМК


______________________

(підпис)


І.М.Світова


Юрисконсульт відділу освіти


______________________

(підпис)


О.А.Кушніренко












Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал