Міський методичний кабінет екскурсія «Спостереження за осінніми змінами у живій та неживій природі»



Сторінка1/16
Дата конвертації01.12.2016
Розмір11 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОАРМІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ



Екскурсія «Спостереження за осінніми змінами у живій та неживій природі»

Підготувала

Бардакова Лариса Михайлівна

вчитель загальноосвітньої школи

I-III ступенів №4

м. Красноармійськ, 2012

Навчальний предмет «Природознавство» у початковій школі має велике значення для розвитку особистості молодшого школяра. Знання про природу розвивають ерудицію, світогляд, мислення, мовлення, волю, почуття, уяву, творчі та дослідницькі здібності, спостережливість, екологічну культуру, позитивні моральні якості, навички навчальної праці, різноманітні теоретичні й практичні способи діяльності, зокрема способи пізнавальної діяльності, сприяють успішній адаптації у навколишньому середовищі.

Мета навчального предмета «Природознавство» - формування природознавчої компетентності учнів на основі засвоєння системи інтегрованих знань про неживу та живу природу, ознайомлення з основами екологічних знань, опанування способів навчально – пізнавальної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій в різних сферах життєдіяльності та орієнтація на пошукову діяльність.

Неодмінною умовою виконання навчальної програми є проведення шкільних екскурсій. Необхідність використання такої форми навчання як екскурсії пояснюється тим, що під час їх проведення об`єкти і явища природи досліджуються не ізольовано, а у взаємозв`язку з іншими об`єктами.

Програмою для 1 класу передбачено проведення п`яти екскурсій.



Тема. Екскурсія «Спостереження за осінніми змінами у живій та неживій

природі».



Мета. Вчити вести спостереження за сезонними змінами у живій та неживій

природі, називати ознаки осені, формувати уявлення про природу в

цілому та вміння розпізнавати окремі тіла живої і неживої природи,

поповнювати знання учнів про рослини і тварини рідного краю,

сприяти захопленню учнів красою природи, з якою вони постійно

зустрічаються, розвивати спостережливість, естетичні почуття,

позитивні емоції, виховувати доброту та бережливе ставлення до

всього живого.



Обладнання. Схема уявної подорожі, кошик із плодами горобини, калини,

яблуками, горіхами, ілюстрації, мікрофон.


Хід уроку

I.Організаційний момент.

1. Слово вчителя.

Сьогодні ми вирушаємо до осінньої казки – у гості до Осені – чарівниці.

(Організований вихід до шкільного парку, саду. Повторення правил поведінки в природі).

II. Активізація розумової діяльності.

2. Вступна бесіда.

Йде осінь по землі – царівна –

Красива, сонячна, чарівна…

- Погляньте навкруги. Хто здогадався, чому осінь називають чарівницею?



3. Робота в групах.

Учні об`єднаються в групи.



Група 1 – усі, хто народився влітку.

Група 2 – усі, хто народився восени.



Група 3 – усі, хто народився взимку.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка