Матеріальна база школи на високому рівні. У дітей є все необхідне для комфортного навчання з предмету отм. Школою, у кабінет обм, були придбані, спеціально розроблені, шкільні парти для занять художньою працею та образотворчим мистецтвом



Скачати 39,73 Kb.
Дата конвертації02.12.2016
Розмір39,73 Kb.
ЗВІТ
Про роботу студентки IV курсу 4Б групи художньо-графічного факультету Харківського державного педагогічного факультету імені Г.С. Сковороди Батирєвої Юлії Олегівни, яка проходила педагогічну практику в 154 школі м. Харкова в період з 11 лютого по 3 березня 2008 року.

Матеріальна база школи на високому рівні. У дітей є все необхідне для комфортного навчання з предмету ОТМ. Школою, у кабінет ОБМ, були придбані, спеціально розроблені, шкільні парти для занять художньою працею та образотворчим мистецтвом. Клас забезпечений наглядними посібниками, дошкою, шафами для зберігання дитячих робіт та роздаточних матеріалів, таблицями, планшетами, плакатами, картинами і т.і..

Вчителька ОТМ, Клімова Лариса Віталіївна є не тільки чудовим класним керівником та високим фахівцем своєї справи, а й розробником методичної літератури з предмету «Образотворче мистецтво». Під її редакцією (або редакцією: Климова Л.В., Ланіна І.В.) вийшла збірка методичної літератури: «Образотворче мистецтво. Плани-конспекти» та «Образотворче мистецтво. Альбом з шаблонами» для 1-6 класів, українською мовою (видавництво «Ранок»).

За період практики відвідала 10 уроків з не фахових предметів, таких як: природа, російська мова, англійська мова, музика, основи здоров’я, математика, зарубіжна література, географія, українська мова.

Відвідала 13 уроків студенток-практиканток, з них 6 залікових і 9 контрольних.

Провела 7 контрольних уроків. А також 4 залікових уроки: у 3Б класі «Аплікація з тканини. Техніка аплікаційних робіт з обрізків тканини», у 4Б та 4А класі «Конструювання об’ємних іграшок з паперу», у 1Б класі «Вирізування фігурок. Властивості матеріалів». На уроці у 1Б класі використала групову форму роботи у завданні «Весняна карусель», що сприяло більш емоційному відношенню дітей до роботи, формуванню навичок дітей праці у колективі.

Мала змогу провести 1 додаткове заняття у гуртку ОБМ на тему «Весняна карусель».

Під час розробки уроків було виготовлено багато наочних посібників та дидактичних матеріалів, таких як технологічні карти, приклади робіт, шаблони, «Весняна карусель» і т.д..

Виховну роботу проводила у ,закріпленому за мною, 4А класі. У 2007/2008 учбовому році в 4А класі навчається 22 людини. З них 9 хлопців та 13 дівчат.

Розумові здібності учнів взагалі гарні, але відрізняються один від одного. По висновкам минулого року 1 відмінниця, 2 невстигаючих. В число найбільш встигаючих можна віднести 5 дітей.

Емоційний фон колективу дуже яркий та неординарний. В цілому атмосфера в класі товариська і тепла, відносини між однокласниками гарні. При виникненні конфліктних ситуацій, їх обговорюють всім класом. У класі більшість з холеричним типом характеру, що відзначається на їх поведінці.

1 формальний лідер – староста Нерознак Анастасія, серед однокласників вона користується авторитетом. Також є стійка мала група, що складається 2 людей і обидва неформальні лідери. Це Бойко Максим та Панченко Богдан, які своєю поведінкою понижують авторитет класу серед учителів.

У класі розвинене самоврядування, на чолі староста та заступник старости.

Усі питання учні вирішують на класних годинах на чолі з класним керівником Бівикіною Тетяною Володимирівною, при цьому враховується думка кожного учня та обирається найбільш приємливе рішення, з яким згодні всі.

Будучі закріплена за цим класом підготувала та допомогла провести лекцію для батьків на тему «Відхід дітей від реальності. Комп’ютерна залежність». Провела 2 виховних заходи: «Любов з першого погляду», присвячений Дню усіх закоханих, та «Татине свято», присвячене Дню захисника Вітчизни.

З 4А провела колективну творчу справу «Квітка побажань для матусі». Розробила анкети «Як ти використовуєш свій вільний час» та «Інтереси учнів в галузі естетики», але так і не мала змоги провести анкетування, бо в останні, заплановані мною дні, учні перебували на карантині, в класі було присутні не більше 4-ох дітей.

За планом педагогічної практики написала психолого-педагогічну характеристику учня 4А класу Бойко максима Віталійовича.

Також мала змогу відвідати виховні заходи студентки практикантки Говорухи Юлії Євгенівни : «Свято кольорових олівців», «Міс класу», «Весела веселка».

Всі уроки і заходи попередньо обговорювались з вчителем-методистом, який консультував на протязі усієї практики. Наприкінці практики було проведене колективне обговорення уроків і заходів.

Практика в школі підняла рівень моєї педагогічної майстерності, допомогла здобути практичні уміння і навички: проводити уроки різних типів, планувати роботу, виготовляти наочні посібники, організовувати класну, позакласну роботу і т.д..

При підготовці, проведенні контрольних та пробних уроків особливих труднощів не виникло. Хоча було складно тримати увагу дітей у 1-х класах, бо їх там по 35 чоловік. Загалом все пройшло дуже добре, вдавалося тримати увагу учнів, дістатися тісного контакту під час проведення.

При підготовці та проведенні виховних заходів відчула нестачу часу ті важкість цього завдання у підготовці. Дуже виснажували репетиції та виготовлення, підбір матеріалу, обладнання, костюмів для сценаріїв. Саме ж проведення заходу принесло тільки радість і задоволення.

Педагогічна практика поглибила і закріпила знання здобуті в Харківському національному педагогічному університеті ім. Г. С. Сковороди, з фахових і психолого-педагогічних дисциплін. Прищепила вміння проводити навчально-виховну роботу з дітьми.

03.03.2008р. ____________



(підпис)


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка