Математична гра «ключі від форту буаяр». Для учнів 9 – 11 класів



Скачати 61,46 Kb.
Дата конвертації23.02.2017
Розмір61,46 Kb.
МАТЕМАТИЧНА ГРА «КЛЮЧІ ВІД ФОРТУ БУАЯР».

Для учнів 9 – 11 класів.

Сьогодні в нашій школі свято для тих,хто розумний, уважний, сміливий, кмітливий, допитливий, любить природу та логічні задачі.

Сьогоднішня математична гра – це завершальний етап математичного тижня, і мені бхотілося назвати переможців шкільної математичної олімпіади.

В 9 класі –Горошко В.-1місце

Погоріла Я. -2 місце

Марухно В. -3 місце

В 10 класі – Даньшин О.. -1 м.

Шкурко В. -2м.

Кошара Ю. -3м.

В 11 класі – Доценко В. -1м

Селіванова С.-2м.

Галова Є. -3м.

Таким учням як: Горошко В. , Корсун Н., Доценку В. доведеться показати свої знання , вміння на районній олімпіаді, тож побажаємо їм успіху і ми надіємося ,що ви нас не підведете. Удачі вам. Це наша надія і опора, ми дуже раді тому, що ви у нас є,наша підтримка, гордість ,наша зміна,адже ви на районних олімпіадах займаєте завжди призові місця.

А ще б хотілося відмітити учнів, які взяли участь у складанні математичних кросвордів,ребусів, цікавих задач,загадок,шарад, казок : в 9 класі – Погорілу Я., Маслак Ю., Шарамок А. , Марухно В., Сіньогіна М.,

Багач О., в 10 класі – Корсун Н., Кошару Ю., Шарамок К., в 11 класі – Селіванову С., Кібець А.

Ви всі молодці. Для учнів 11 класу – це останній шкільний математичний вечір. Де б ви не вчилися ,будьте активними, впевненими, сміливими, постійно вчіться ,удосконалюйтеся.

На математичну гру «Ключі від форту БУАЯР» запрошено три команди дотепних, талановитих, вміючи,щоб підкорити форт «Буаяр».Адреса форту – Великоолександрівська СЗШ,І – ІІІ ступеня, І і ІІ поверх. Для команд підготовлено запитання і задачі.

Треба встигнути за короткий час(3хв.), а в нас є і годинник, який під час розкопок Сіракуз знайшли наші учні і подарували його школі, дати відповідь на поставлене запитання. Яка команда швидше. І так, на гру запрошуються команди учнів 9 класу (вітаємо їх) 10 і 11 класів,займайте свої місця. Для кожної команди стіл, ручки, чисті листки, олівці,гумку,лінійку.

У нас буде змагатися не один учасник команди, а кожна команда. Якщо команда дає перша відповідь на поставлене питання, то вона має шанс отримати один із ключів від скарбниці, в якій зберігається головний приз – скарб Буаярів. Усього таких ключів 6, на кожному з них є підказка до шифру від замка скарбниці. Хто отримає найбільше ключів і відгадає ключове слово, то приз ваш.

Але ключ теж треба знайти . Всі ключі знаходяться в приміщенні нашої школи, як було зазначено – на І і ІІ поверхах в кабінетах чи то підсобках. Якщо команда відгадала завдання , то один із членів команди отримує у мене завдання, швидко проводить обчислення, відповідь є номером кабінету,де сховано ключ. Ви в школі навчаєтесь по 9 – 11 років,то для вас не буде важко знайти номер кабінету ,на який указує відповідь вашого завдання . Якщо відповідь 10, то шукайте кабінет №10.

Всі кабінети в школі пронумеровані. Якщо ви зайшли не в свій кабінет і взяли не свій ключ – ви порушили правила гри, то ж команда вибуває із гри. Але не думайте , що можна ходити 10-15 хв. –, ми засікаємо час нашим годинником і в кінці гри ,якщо ключів ви отримаєте порівну, буде враховуватися , хто менше часу затратив на пошуки ключа. Знайдений ключ ми перевіряємо.

Бажаємо кожній команді

Надійним шляхом іти,

Вершини перемоги

В змаганнях досягти!

Журі, слідкувати за часом,за знайденими ключами, за підказкою до шифрів, за правильними відповідями. І так ,розпочинаємо випробування.

І ЗАВДАННЯ

Перше запитання нам прислали найстарші жителі нашого форту. Вони пишуть «За три хвилини відгадайте нашу задачу: Вік нашого форту записується найменшим трицифровим числом,за допомогою різних цифр. Скільки років нашому форту?

Відповідь: 102 - (3)

Якщо відповідь правильна: Ви виграли,школа буде пам‘ятати вашу заслугу. Хто програв: А ви не засмучуйтеся, у вас ще є один шанс отримати ключ.

Художній номер учнів 9 класу.

№ кабінету –сума цифр числа,яке ви відгадали. Шукайте кабінет №3 і знаходьте ключ.

Підказка :» Якщо парний ,то з невід‘ємного».

ІІ ЗАВДАННЯ

І так, за другим ключем. З кожної команди необхідно вибрати художника-декоратора, який добре малює , щоб за три хвилини відчути себе справжнім художником Леонардо де Вінчі. За точками ,координати яких задано, ви повинні намалювати справжній високохудожній твір( можливо його на аукціоні можна продати за великі гроші. Поки малюють – загадка казка:

Біля лісу у хатині

Дід і баба поживали,

І одної якось днини

Смачненького забажали

Баба тісто замісила

Та медком підсолодила

Колобок спекла духмяний

Круглобокий та рум‘яний

Стало дідові цікаво:

-Скільки меду ти поклала?

Баба каже: - Не бурчи,

Сядь до столу й полічи.

Маса вся аж 300 грам, 5% меду там


  • Бабо ,та ти що,жартуєш?

  • Як полічиш, той скуштуєш.

До залу – Хто намалював швидко й правильно? Ви довели, що в Україні є послідовники великого Леонардо . Молодці! Ви отримаєте ключ, коли знайдете його в кабінеті , номер якого відповідає сумі координат восьмої точки. Вперед, дуже швидко! В кого недодержалося,дуже шкода,що з вас не вийшов Леонардо. Але ми надіємося , що ви ще прославите математичну науку і нашу школу. Підказка на другому ключі «Якщо арифметичний, то невід‘ємний».

Художній номер.

ІІІ ЗАВДАННЯ

Для участі в третьому випробуванні нам потрібні мислителі. Ваше завдання - розв‘язати анаграму та виключити зайве слово у переліку (ргук, ослич, омб‘є, Туніса) . Час – 3 хв. . Ви матимете ключ, якщо виконаєте дію і знайдете його в кабінеті, на який вказує відповідь приклада. Складіть суму букв першого і другого слів і відніміть кількість букв третього слова.

Підказка : «Його властивості вивчають у 8 класі».

ІѴ ЗАВДАННЯ,

Знову в бій.

До нас звертається молодше покоління нашого форту. Вони дуже полюбляють математику, вільний час віддають цій науці,складають задачі, перетворюють алгебраїчні вирази. Виявилося,що 2 =3, вони навіть сон втратили, але помилки знайти не можуть. Допоможіть їм знайти помилку у перетвореннях. Які ви молодці!. Це дуже важке випробування. Ви врятували від безсоння жителів Форту. Ми їм передамо ваше

пояснення. Номер кабінету – різниця заданих чисел. Підказка: «Він в алгебрі і в українській мові».

Художній номер.

Ѵ ЗАВДАННЯ

Наступний ключ отримають меломани 21 століття. Для проведення цього конкурсу запрошується музичний керівник школи. Ключ ви знайдете в кабінеті,який ми пристосували до музичного. Підказка: «Математичний знак, який дозволяє обчислити середнє геометричне».

Художній номер.

ѴІ ЗАВДАННЯ

Останній ключ вам допоможе отримати лоцман з кожної команди., який спробував провести теплоходи морем до заповітної мети. Задача: Річкою пливуть теплоходи»Київ» та «Верховина», назустріч «Галичина» та «Карпати». Річка не широка, розминутися двом теплоходам неможливо. Але в одному місці є затока, в якій може розміститися один теплохід. Як теплоходам продовжити плавання?



Ми поздоровляємо цього щасливця з команди, це важке випробування і він його витримав і отримав для команди ключ. Цей ключ можна знайти в кабінеті,номер якого ви підрахуєте на зворотному боці теплохода «Карпати». За ключем. Ключове слово «Якщо не парний , то з будь-якого». А вам не слід сумувати. В слідуючий раз удача буде з вами. Команди підраховують ключі. Прочитайте підказку на ключах і спробуйте відгадати ключове слово – (КОРІНЬ).

Ви молодці ,витримали випробування, які вам дісталися,проявили здібності розумові,художні,логічні, показали хороші знання з математики і головне -відгадали шифр замку скарбниць форту. Приз ваш,забирайте.


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка