Майстер – викладач



Сторінка1/14
Дата конвертації16.12.2016
Розмір2,79 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14







Майстер – викладач: Україна славиться своєю національною кухнею, яка створювалася протягом сторіч, багата на традиції, вирізняється розмаїттям страв та їх високими смаковими й поживними властивостями.

Українська кулінарія налічує сотні рецептів, що характеризуються простотою приготування і прекрасними, неповторними смаковими якостями, ароматом, соковитістю. Українці жартома кажуть: «У нас просто: борщ, каша, третя кваша».

Українській кухні властиві різноманітність вживаних продуктів та комбінування кількох видів теплової кулінарної обробки(смаження, варіння, тушкування, запікання). Лишень способів варіння борщу понад тридцять, а до його складу входять близько двадцяти найменувань продуктів. Для багатьох страв характерне поєднання овочів, круп та м’яса. Це голубці з м’ясом, крученики волинські, перець фарширований, капуста тушкована з свининою, м’ясо шпиговане овочами.

Різноманітність і багатство страв української кухні описав у поемі «Енеїда» великий письменник, знавець народного побуту

І. П. Котляревський:

Тут їли різнії потрави,

І все з полив’яних мисок,

І самі гарнії приправи

З нових кленових тарілок:

Свинячу голову до хріну

І локшину на переміну,

Потім з підлевою індик;

На закуску куліш і кашу,

Лемішку, зубці, путрю, квашу

І з маком медовий шулик. . .

П’ять казанів стояло юшки,

А в чотирьох були галушки,

Борщу трохи було не з шість;

Баранів тьма було варених,

Курей, гусей, качок печених,

Досита щоб було всім їсть. . .

Був борщ до шпундрів з буряками,

А в юшці потрух з галушками,

Потім до соку каплуни;

З потрібки баба – шарпанина,

Печена з часником свинина,

Крохналь, який їдять пани. . .

Там лакомини разні їли. . .

Сластьони, коржики, стовпці,

Варенички пшеничні, білі,

Пухкі з кав’яром буханці.

Учень: Наша культурна спадщина – це не тільки література, мистецтво, мова, але й прості речі, звичайність і повсякденність які нерідко знижують нашу до них увагу і повагу. І дарма!
Учениця: «Скажи мені, що ти їси. . .» Так, саме так. Національна кухня – це своєрідна «візитна картка» народу, менш офіційна, ніж герб чи прапор, але більш демократична, більш доступна, зрозуміла всім і кожному.
Учень: Український народ володіє безцінною спадщиною і великим потенціалом у сфері національної побутової культури, а його досягнення у галузі системи харчування визнані в усьому світі. Український борщ, вареники і голубці посідають значне місце в інтернаціональному меню поряд із французькими соусами, російськими млинцями, італійськими спагеті, англійським пудингом і качкою з апельсинами по – пекінські.
Учениця: Система українського народного харчування складалася протягом століть. Географічні та кліматичні умови нашої країни такі, що тут ростуть і південні пшениця й кукурудза, і північні жито й овес, а також гречка, просо, ячмінь, горох, квасоля, баштанні культури, численні овочі, фрукти, ягоди, виноград. Народ повною мірою використовував це багатство, виробивши по – справжньому щедру культуру харчування, яка, як і в будь – якого іншого народу, має свої особливості, свої переваги, має і загальне з кухнями інших народів, і відмінності.

Майстер – викладач: Українська кухня з давніх часів славилася розмаїтістю страв і їх високими смаковими якостями. Вона створювалась не тільки різноманітністю використовуваних продуктів, але й всіляким їх комбінуванням і застосуванням різних способів кулінарної обробки.

Важливо визначити той факт, що, незважаючи на застосування нових продуктів, науково обґрунтованих рецептів і раціональної технології готування їжі, національний колорит страв української кухні зберігся. Начебто крізь синкопи сучасної музики виразно звучить пронизливий народний мотив.

На уроці виробничого навчання ми проведемо гру «Кулінарний брейн - ринг», щоб не тільки визначити розумові здібності учнів, а й виділити кращого за професією «кухар».

Урок буде складатись з декількох етапів, після проходження яких вельмишановне журі визначить кращого спеціаліста групи по даній темі.


1 раунд – теоретичні знання ( Гра «Джерело», Гра «Квітка – семецвітка»)

2 раунд – розв’язання проблемних ситуацій

Гра «Визначи свою страву за набором продуктів»



3 раунд – приготування страв.

4 раунд – проведення дослідницької роботи

5 раунд – оригінальна подача та захист приготовленої страви

(використання презентацій та публікацій по темі)





Каталог: study
study -> Шляхи впровадження новітніх технологій виробництва у професійно-практичну підготовку кваліфікованих робітників
study -> Методика проведення лабораторно-практичних робіт з предмета «технологія приготування їжі з основами товарознавства» Лучинець Олена Павлівна, викладач професійно-теоретичної підготовки Нововолинське вище професійне училище
study -> Конспектів та опорні конспекти з предмету «Обладнання та технологія зварювальних робіт»
study -> Методичні рекомендації педагогічним працівникам з формування готовності учнів до майбутньої трудової діяльності
study -> Основні напрями і форми активізації пізнавальної, пошуково-дослідницької та практичної діяльності учнів
study -> Викладач інформатики та
study -> Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України
study -> 1. Предмет і завдання курсу «Історія українського суспільства». Його роль у підготовці фахівців економічного і юридичного профілю
study -> 1. Поясніть, чому грецькі поліси, які існували на півдні України в VII ст до н е. VI ст н. е з погляду державності вважалися містами-державами?
study -> Електронного навчально-методичного комплексу як складової сучасного електронного підручника на курсах підвищення педагогічної кваліфікації


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал