Лижна підготовка



Скачати 117,02 Kb.
Дата конвертації03.12.2016
Розмір117,02 Kb.
ДПТНЗ “Соснівський професійний ліцей”

Антонюк Анатолій Григорович

Викладач фізичної культури

категорія: вища


  1. ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ №40-41




  1. Тема: Лижна підготовка


Завдання:

  1. Удосконалення техніки пересування на лижах ковзаючим кроком.

  2. Удосконалення техніки відштовхування в одночасних ходах.

  3. Естафета – гра “ Сороканіжки на лижах”.

  4. Удосконалення рухових якостей загальної витривалості.

Обладнання: лижі, прапорці.


п/п


Зміст роботи

Дозу-вання

ОМВ

1

2


3

4

1



2

3


4
    1. І. Вступна частина


Одержання і підгінка лижного обладнання.

Шикування в колону по одному і слідування до місця занять.

Вимірювання ЧСС

Стройові вправи на лижах:

а) повороти на місці: переступанням і махом;

б) повороти на місці: стрибком з опорою на палки і без опори.


ІІ. Основна частина.

Удосконалення техніки пересування на лижах ковзаючим кроком:

а) з невеликого розбігу просковзнути на одній лижі до повної зупинки;

б) подолати з місця або з розбігу за 5 ковзаючих кроків найбільшу відстань;

в) пройти без палиць ковзаючим кроком вказаний відрізок за найменшу кількість кроків;

г) пройти ковзаючим кроком по лижні, розміченій прапорцями;

д) поступово оволодівши технікою ковзаючого кроку відстань збільшується з розрахунком умов ковзання на уроці.

Удосконалення техніки відштовхування в одночасних ходах:

а) пройти вказаний відрізок одночасно безкроковим ходом за найменшу кількість відштовхувань;

б) пройти вказаний відрізок одночасним кроком відштовхуючись біля прапорців;

в) одночасними ходами пройти участок з воротами із палиць і верхнею перекладиною, відштовхуючись палицями між воротами.
Удосконалення техніки ковзаючого кроку за допомогою гри “ Сороканіжки на лижах”.

Для гри необхідно мати декілька мотузок

( по кількості команд – зазвичай 2-3). Довжина мотузок рівна розімкнутій колоні команди. Учні на лижах шикуються в колону по одному без палиць і тримаються однією рукою за мотузку, по сигналу починають рухатися до фінішу. Веде команду капітан, добре володіючий технікою ковзаючого кроку. Команди змагаються по паралельним лижням.

Гру можна провести і без мотузок. Учні шикуються в колону по одному, кожний із них протягує одну палицю вперед, другу назад. Палиці зщеплюютться кільцями спереді і позаду стоячого лижника. У ведучого і замикаючого одна палиця опорна.

Всі інші учасники команди рухаються тримаючись за палиці. Правила ті, що і в першому варіанті з мотузкою.

Проходження дистанції.(юнаки 3 км., дівчата 2 км.)


ІІІ.Заключна частина
1.Вимірювання ЧСС.

2.Переміщення до лижної бази ліцею.

3. Підсумки уроку.

4. Здача лижного обладнання.

5.Домашнє завдання:

а) повторити пересування ковзаючим кроком;

б) повторити завдання уроку 38-39.


15 хв.

5 хв.


5 хв.
5 хв.
60 хв.

20 хв.


10 хв.

10 хв.


Довж.дист. 50-55м

20 хв.


15 хв.

5 хв.


3 хв.

5 хв.


2 хв.

Перевірити чи в усіх учнів лижі добре припасовані до взуття.
10с * 6

Під час переміщення до місця занять призначити учнів, які ведуть і замикають колону.

Звернути увагу учнів на найхарактерніші помилки при поворотах.
Вправу використовувати почергово на правій і лівій лижі ( рівновага).

Намагатись робити широкі кроки й повністю розгинати ноги в колінному суглобі, тулуб при цьому нахилений вперед, вага його по черзі переноситься з однієї ноги на іншу ( ту, яка вцей час ковзає) . З кроком лівої ноги праву руку треба зігнути в ліктьовому суглобі, маховим рухом винести вперед до вправої ноги – те саме виконується лівою рукою і рухи повторюються в тій самій послідовності. Відстань між прапорцями один ковзаючий крок.

Звернути увагу учнів на допущені помилки:

а) недостатнє відштовхування ногою;

б) неповне розгинання ноги в момент відштовхування.
Умови тіж що і вправах для ковзаючого кроку, але враховується і вивчений одночасний хід.

Просковзнути між воротами в положенні нахилу.

Звернути увагу учнів на допущені помилки.

Ковзаючий крок виконуємо в ногу.

Фініш виконуєтться по останньому учаснику в колоні.
Перемагає команда, яка першою виконала вправу зробивши найменше помилок.

Проходим дистанцію з рівномірною швидкістю.


10с * 6


Після занять лижі потрібно очистити від снігу, витерти сухою ганчіркою.

Звернути увагу учнів на найхарактерніші помилки під час уроку.





Викладач фізичної культури: Антонюк А.Г.
Каталог: doc
doc -> Замінено текст розділу: IV. Соціокультурна змістова лінія
doc -> Корінь слова. Спільнокореневі слова
doc -> Та закону України „Про загальну середню освіту
doc -> Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні й складені. Мета
doc -> Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників
doc -> Тема.. Старий рік поспішає на поріг
doc -> Повідомлення по темі «Будова слова»
doc -> Урок у першому класі «здрастуй, школо!» Мета: Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал