Конкурс на кращий конспект уроку з позакласного читання



Сторінка1/8
Дата конвертації08.02.2017
Розмір1,48 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
Луганська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки
Відділ освіти Сєвєродонецької ради


ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС

НА КРАЩИЙ КОНСПЕКТ УРОКУ З ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ

СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 5-9 КЛАСАХ

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

У 2011-2012 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ


Дивовижний світ поезії

(за творами Ігоря Калинця і

Василя Голобородька)
Коваленко Марина Анатоліївна,

старший учитель, учитель вищої категорії
середньої загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 12

міста Сєвєродонецька Луганської області
Адреса закладу:

93400, Україна, Луганська область,

м. Сєвєродонецьк, Гвардійський пр., 9

т. (06457) 0-26-26
2012 рік
Тема. Дивовижний світ поезії (за творами Ігоря Калинця і
Василя Голобородька)
Мета: поглибити знання учнів з літератури; розвивати вміння та навички самостійної роботи під час добору необхідних літературних творів; удосконалювати навички виразного читання; виховувати інтерес до вивчення творів сучасних українських поетів, до словесної творчості; сприяти популяризації української культури.
Обладнання: портрети поетів В. Голобородька, І. Калинця; презентаційні матеріали, технічні засоби; літературна карта України.
Поезія – це завжди неповторність...

Ліна Костенко


Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Повідомлення теми, мети й завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Сьогодні на уроці ми продовжуємо захоплюючу мандрівку в чарівний світ художнього слова, ми завітаємо до творчої лабораторії двох сучасних українських митців, спробуємо подивитись на навколишній світ очима поетів, побачити і зрозуміти красу й небуденність цього світу.

Ігор Калинець, Василь Голобородько – оригінальні, самобутні... Саме їх ліричні твори допоможуть нам дізнатися більше про цікаве явище у світі поезії – вільний вірш, верлібр. Імена цих митців для вас не нові.

- Згадайте, який вірш Ігоря Калинця ви вчили напам'ять в 6 класі? (Писанки.)

- А в цьому році ми вже знайомились із програмними творами Василя Голобородька. Назвіть їх. ("Мова рослин", "Ми йдемо".)
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Розгадайте кросворд "Терміни-помічники".






















1

















































2








































3









































































4

















































5


























































6


























































7







































  1. Один із видів віршів, ритмічна єдність. (Вільний вірш.)

  2. Мистецтво виразного читання літературних творів, зокрема віршів. (Декламація.)

  3. Перенесення явищ і ознак одного предмета на інший на підставі схожості між ними. (Метафора.)

  4. Один із основних літературних родів, в якому життя відображується через передачу почуттів, переживань, думок людини. (Лірика.)

  5. Художнє означення. (Епітет.)

  6. Особлива форма відображення дійсності мистецтвом. (Образ.)

  7. Співзвучне закінчення рядків у літературному творі. (Рима.)

Вчитель. Ключове слово кросворду й синонім поняття "вільний вірш" – термін "верлібр". Дайте визначення цьому поняттю.

Відповіді учнів. Демонструється слайд № 1. Самоперевірка.





Слайд № 1


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал