Конкурс «Класний керівник року»



Сторінка1/18
Дата конвертації26.12.2016
Розмір2,44 Mb.
ТипКонкурс
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   18


Матеріали

на Всеукраїнський конкурс

«Класний керівник року»
класного керівника 9 класу

Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Вільнянської районної ради Запорізької області

Зубкової Марії Володимирівни



Анкета

учасника Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
Прізвище, імя, по батькові Зубкова Марія Володимирівна

Дата і місце народження 13 листопада 1987 року, місто Вільнянськ

Міце проживання місто Вільнянськ, вулиця Ціолковського, буд.8 кв.63

Телефон, e-mail (06143)43487, m.polevichenko.zubkova@gmail.com

Паспортні дані СЮ 241565, виданий Вільнянським РВ ГУМВС України у Запорізькій області 23.11.2011

Які навчальні заклади Ви закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом Державний навчальний заклад «Запорізький національний університет» Міністерства освіти і науки України закінчила у 2010 році і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Математика» та здобула кваліфікацію магістра математики, викладача вищої школи

Місце роботи Вільнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Вільнянської районної ради Запорізької області, (06143)41679

Стаж роботи: загальний 6 років, у тому числі педагогічний 6 років

Кваліфікаційна категорія Спеціаліст ІІ категорії

Звання

Державні нагороди, відзнаки (обовязково вказати рік нагородження) -

Клас, у якому Ви є класним керівником 9 клас

Мова викладання українська

Проблема (тема), над якою працюєте Виховання культури поведінки учнів, згуртування класного колективу

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються проектні технології,

Ваше педагогічне кредо не успіх, а зусилля заслуговує нагороди
29.10.2015 __________________
Творчий портрет класного керівника

Зубкова Марія Володимирівна, отримавши диплом бакалавра, розпочала педагогічну діяльність у 2009 році на посаді вчителя математики Вільнянського професійного ліцею. Державний вищий навчальний заклад «Запорізький національний університет» Міністерства освіти і науки України закінчила у 2010 році і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Математика» та здобула кваліфікацію магістра математики, викладача вищої школи, отримавши диплом з відзнакою. Стаж педагогічної роботи складає 6 років.

З початку 2010/2011 навчального року по даний час працює вчителем математики у Вільнянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 Вільнянської районної ради Запорізької області. У 2011/2012 навчальному році за наказом директора призначена класним керівником 5 класу (на даний час Марія Володимирівна - класний керівник 9 класу).

Проблема у виховній роботі, над якою працює класний керівник: «Виховання культури поведінки учнів, згуртування класного колективу».

Педагогічне кредо вчителя: не успіх, а зусилля заслуговує нагороди.

Класний керівник вживає постійних заходів щодо згуртування колективу шляхом виховання взаємоповаги, стимулювання взаємодопомоги. Наполегливо веде роз’язснювальну роботу з культури поведінки учнів у школі та поза її межами, постійно спонукає учнів свого класу до свідомої дисципліни. Одним з основних завдань класного керівника є розширення, поглиблення і систематизація розуміння дітьми морально-етичних норм і правил поведінки, готовність працювати над собою і своїми моральними якостями.

Формування позитивного самоставлення до дотримання норм етикету, культури поведінки вдома, у школі, в громадських місцях, усвідомлення себе невід’ємним членом колективу – першочергові завдання у виховній діяльності класного керівника 9 класу Зубкової Марії Володимирівни.

Анотація

на матеріали досвіду класного керівника
Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави.

Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243, передбачають залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, рекреаційної, екологічної, що організовуються у години дозвілля, тобто у позакласний час.

Метою основних орієнтирів виховання є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.

Класний керівник 9 класу Зубкова М.В., керуючись основними орієнтирами виховання спрямовує свою діяльність на виконання першочергових завдань:



  • організація виховного процесу в класному колективі та в роботі з батьками на засадах проектної педагогіки;

  • створення проектних технологій виховання для окремого класу з урахуванням індивідуальних можливостей учнів, батьків;

  • змістове наповнення проектних технологій виховання з урахуванням вікових особливостей учнів;

  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової.

Змістове наповнення методів виховання передбачає формування цінностей і ставлень особистості до себе і людей, суспільства і держави, природи і здоров'я, праці та мистецтва.

Успішність роботи класного керівника залежить не лише від глибоко продуманих проектів, обраних методів і форм роботи з учнями, індивідуальних особливостей учнів, а й від налагодженої співпраці у питаннях виховання з вчителями, які викладають базові дисципліни у класі та від тісної співпраці з батьками, яка передбачає досягнення єдиної мети у вихованні дітей.

Класний керівник вважає, що не успіх, а зусилля заслуговує нагороди. Тому завдяки прикладеним з боку класного керівника зусиллям, завдяки наполегливій праці у питаннях виховання у дітей належної культури поведінки, згуртовуючи колектив класу на засадах взаємоповаги, взаєморозуміння, можемо отримати успішний результат.

Практичній реалізації ідей виховання культури поведінки учнів, згуртування класного колективу сприяють проведені позакласні заходи: виховні заходи, виховні години, участь у справах закладу, батьківські збори, індивідуальна робота з учнями і батьками, дискусії тощо.

За період роботи у класі, виконуючи обов’язки класного керівника, Марії Володимирівні вдається поступово досягати поставлених перед собою завдань на шляху виконання проблемної теми.

Директор Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 В.А.Малиш


Опис

досвіду роботи
класного керівника 9 класу

Вільнянської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів №1

Вільнянської районної ради

Запорізької області

Зубкової Марії Володимирівни







Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   18


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал