Колектив або особа., які впроваджують (спробують, адаптують) дану технологію



Скачати 153,06 Kb.
Дата конвертації13.01.2017
Розмір153,06 Kb.

№п/п

Колектив або особа., які впроваджують (спробують, адаптують) дану технологію

Назва та суть педагогічних технологій, автор-розробник

Адреса навчального закладу

Форма розповсюдження

1


Аверянова Н.Є.

Тренінгові система розвитку життєвих науичок на уроках з основ здоровя

Методика спрямована на подолання проблем підліткового віку: розбудови самооцінки, керування стресами, конструктивного розв’язання конфліктів.

Автор - Т.В.Воронцова


Ялтинська ЗШ № 1 І-ІІІ ст..

вул.. Чапаєва, 11

смт. Ялта

87450

Семінар


2



Аверянова Н.Є.

Інтерактивні технології кооперативного навчання

Форма організації навчання в малих групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. Відкриває можливості співпраці, спілкування, сприяє досягненню високих результатів засвоєння знань та формування вмінь.

Автор- О.Пометун


Ялтинська ЗШ № 1 І-ІІІ ст..

вул.. Чапаєва, 11

смт. Ялта

87450


Майстер-клас

3


Рева Т.Г.

Інтерактивні технології колективно-групового навчання

Технології передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всього класу.

Автор - О. Пометун


Ялтинська ЗШ № 1 І-ІІІ ст..

вул.. Чапаєва, 11

смт. Ялта

87450


Семінар

4


Цибалова Л.М.

Проектна методика моделювання практичного застосування англійської мови на уроках і дома.

Проектна методика сприяє розвитку комунікативних здібностей, самоосвіті учня.

Проектні завдання розвивають мовленнєві здібності та особистий творчий потенціал учнів, уміння самостійно планувати можливі варіанти вирішення проектних завдань.

Автор – С. Роман, Г. Черкаль




Ялтинська ЗШ № 1 І-ІІІ ст..

вул.. Чапаєва, 11

смт. Ялта

87450


Майстер-клас



5

Мацука Л.А.

Інтерактивні технології навчання

Ялтинська ЗШ № 1 І-ІІІ ст..

вул.. Чапаєва, 11

смт. Ялта

87450


Презентація ППД на шкільному МО «Розвиток творчих здібностей учнів»

-Проведення відкритих уроків майстер-клас для вчителів школи



6


Афанасенко О.К., Примаченко В.В., Лелюх Л.П., Карабиць О.А., Матвійко В.М., Соколова О.С., Мурлян Л.Ф., Лисенкові І.Ф., Нікуліна Т.Г.

Традиційні педагогічні технології

Пояснювально-ілюстративні технології навчання ( в основі – дидактичні принципи Я Коменського)



Мангуська ЗШ № 1 І-ІІІ ст

Семінар

7




Поляков О.О., Тарнавський М.М., Єгорова О.Л.

Мурлян Л.Ф., Аврамова І.Г., Теліпайло О.О., Першина М.П.
Олефір С.В., Лисенкові І.В.

Примаченко В.В., Теліпайло О.О.

Нікуліна Т.Г.

Педагогічні технології на основі особистісно-орієнтованого педагогічного процесу:

Технологія організації групової навчальної діяльності

(Автори – Й Песталоцці, Дж. Дьюї)
Проектна технологія

(автори – Дж.Дьюї, В.Кілпатрик)

Групові технології

(автори - Й Песталоцці, Дж. Дьюї)


Комп’ютерні ( інформаційні технології навчання)

(автор – А. Єршов)


Технологія співробітництва

( автор – Є Ільїн)



Мангуська ЗШ № 1 І-ІІІ ст

Семінар

Майстер-клас


Семінар
Майстер-клас

Семінар


8

Весь колектив

Тестові технології

Мангуська ЗШ № 1 І-ІІІ ст

Семінар

9

Поляков О.О.,
Афанасенко О.К.

Педагогічні технології розвиваючого навчання:

Технологія саморозвиваючого навчання

(автор – Г.Селевко)


Мангуська ЗШ № 1 І-ІІІ ст

Майстер-клас

10

Олефір С.В., Афанасенко О.К.

Технологія ТРІЗ

Теорія рішень інноваційних завдань

(автор – В. Хазанкін )


Мангуська ЗШ № 1 І-ІІІ ст

Майстер-клас

11

Мустафа І.П., Лелюх О.П., Олефір С.В.

Тренінгові технології

( автори – В.Гузєєв, А Прутченков)



Мангуська ЗШ № 1 І-ІІІ ст

Семінар

12



Савалюк М.О., Фесенко І.І., Малишева Ю.М., Маленька В.О,. Шолойко В.С.

Інтерактивні технології

Навчальний процес організовано таким чином, що практично всі учні задіяні у процес пізнання, вони мають можливість розумним і усвідомлювати все, що відбувається. Під час інтерактивного навчання учні вчаться критично мислити, розв’язувати складні проблеми на основі аналізу обставин і відповідної інформації, зважуючи альтернативні думки, приймати продумані рішення, брати учать в дискусіях, спілкуватись з іншими людьми)



Стародубівська ЗШ І – ІІ ст..

Вул.. Леніна, 69

с. Стародубівка

87410

Порт-фоліо

13


Лях Н.Г.,

Фесенок І.І.,

Проектна технологія

Передбачає наявність різних типів проектів: дослідницькі, творчі, ігрові, інформаційні, практико-орієнтовані.



Основні завдання:

  • Не лише передати учням суму тих чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань

  • Сприяти учневі у здобутті комунікативних навичок

  • Розширити коло спілкування дітей

  • Прищепити учням уміння користуватися дослідницькими прийомами.

( автор – Джон Дьюї)

Стародубівська ЗШ І – ІІ ст..

Вул.. Леніна, 69

с. Стародубівка

87410

Семінар

14



Маленька В.О.,

Лях Н.Г.,

Фесенко І.І.,

Інформаційні технології

Інтенсифікація всіх рівнів навчально-виховного процесу, розбудова відкритої системи освти, системна інтеграція предметних галузей знань, розвиток умінь експериментально-дослідницької діяльності учнів, формування інформаційної культури учнів, реалізація сучасного соціального замовлення



Стародубівська ЗШ І – ІІ ст..

Вул.. Леніна, 69

с. Стародубівка

87410

Порт-фоліо

15



Руденко О.М.,

Технологія формування творчої особистості

Стартовим майданчиком успішного навчання та формування творчої особистості є наявність трьох складових інтелектуальної діяльності:



  • Високого рівня сформованості елементарних пізнавальних процесів

  • Високого рівня активного мислення

  • Високого рівня організованості і цілеспрямованості пізнавальних процесів

У центрі уваги педагогів повинен перебувати не середній учень, а кожний школяр як особистість у своїй унікальності. Діяльність учня не повинна регламентуватись, а організована так, щоб в ній були елементи творчості, які передбачають комбінування, аналогізування, універсалізацію, випадкові видозміни. Потрібно викликати інтереси, крізь які проходять усі зовнішні впливи, породжуючи внутрішні стимули)

(автори – В.І. Ареїв, Д.Б. Боявлевська, Р.М. Грабовська)




Стародубівська ЗШ І – ІІ ст..

Вул.. Леніна, 69

с. Стародубівка

87410

Майстер-клас

16


Ситник С.В.,

Жижома В.П.,

Особистісно-орієнтована технологія

Розвивати індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини, максимально виявити, ініціювати, використати, «окультурити» індивідуальний досвід дитини, допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно будувати своє повсякденне життя, правильно визначити лінії життя.



Стародубівська ЗШ І – ІІ ст..

Вул.. Леніна, 69

с. Стародубівка

87410

Порт-фоліо

17

Янатьєв С.А., Чапни Н.П., Забільська Н.В.,Сарбаш Л.М.

Інтерактивні технології


Бердянська ЗШ І-ІІІ ст..

Семінар

18

Весь колектив

Проектні технології ( метод проектів)

Бердянська ЗШ І-ІІІ ст..

Порт-фоліо

19

Коплік С.Г., Кривцун Н.М., Янатьєва В.Б.

Інформаційні технології

Бердянська ЗШ І-ІІІ ст..

Майстер-клас

20

Бондарук В.І., Глазкова О.П., Папазов В.І., Жукова С.В., Горщатко З.П.

Технології колективно-групового навчання

Бердянська ЗШ І-ІІІ ст..

Майстер-клас

21

Полієвець Н.В., Філатова Л.М., Кочубей Г.В. (психолог)

Технології ситуативного моделювання

Бердянська ЗШ І-ІІІ ст..

Семінар

22

Черкасова Л.О., Заікіна Т.Т.

Технологія творчої особистості. Проект «Творчість»

Бердянська ЗШ І-ІІІ ст..




23



Редько Т.І.

Диференціація навчання на уроках української мови та літератури

Дем’янівська ЗШ І-ІІІст.

Вул. Гайдара, 11

С. Дем’янівка

87421


Майстер-клас

24


Лихачова І.Є.

Метод проектів

Дем’янівська ЗШ І-ІІІст.

Вул. Гайдара, 11

С. Дем’янівка

87421


Майстер-клас

25


Лихачова І.Є.,

Редько Т.І.,

Троян О.А.,

Троян О.П.

Комп’ютерні технології навчання

  • Створення мультимедійних презентацій

  • Використання тестових оболонок

  • Віртуальні екскурсії

  • Використання СD

Дем’янівська ЗШ І-ІІІст.

Вул.. Гайдара, 11

С. Демянівка

87421





26

Кульченко Н.Л.

Ігрові технології навчання

Дидактичні, інтелектуальні ігри, цікаві питання, підсумкові уроки-ігри)

Автори – Боклан І.М., Петренко Л.Б.


Комишуватська ЗШ І-ІІІ ст.

Семінар

27

Нижник А.В.

Технологія розвитку критичного мислення

Метод діарама «Весна», метод недостатньої інформації, дослідницький метод.

Автор – Вигодський Л., Коул М., Красовський М.,Богданова О., Задорожний К.


Комишуватська ЗШ І-ІІІ ст.

Порт-фоліо

28

Охтирко А.В.

Технологія розвивального навчання

Творчі завдання, бесіда за проблемними запитаннями, усне малювання, мозковий штурм, обговорення іншого фіналу, урок-мандрівка, урок-мистецький салон.

Автор – Коваленко О., буряк С.Д., Остров Т.О., Мухін О.В., Штейбук Ф.К.


Комишуватська ЗШ І-ІІІ ст.

Семінар

29

Жаворонкіна Т.А.

Застосування технологій ігрової діяльності для підвищення пізнавальних інтересів учнів початкової школи

Комишуватська ЗШ І-ІІІ ст.




30

Солонська Л.В.

Технологія проблемного навчання

Проблемні питання, рольові ігри з використанням термінів. Понять, урок-роздум, урок-захист, урок-пошук істини)

Автор – Русова С, Ващенко Г., Бабанов К., Кульчинський С.


Комишуватська ЗШ І-ІІІ ст.




31

Доценко Т.В.

Технологія розвитку критичного мислення – кооперативний метод

Робота в парах, ротаційні трійки, карусель, робота в малих групах, акваріум.

Автор – Луценко Л.Є., Ольховська Н.Ф., Бездітко Л.М., Назаренко О.Л.


Комишуватська ЗШ І-ІІІ ст.




32

Весь колектив

Інтерактивні технології навчання

Захарівська ЗШ І-ІІІ ст.




33

Клименко С.В.

Ніколаєва Т.М.

Особистісно-орієнтоване навчання

Автори – барабанщиков О.В., Якиманська І.С.



Мелекінська ЗШ І-ІІІ ст.




34

Буніна Т.М.,

Сергеєва О.В.

Розвиваюче навчання

Автор – Вигодський Л.С.



Мелекінська ЗШ І-ІІІ ст.




35

Варава Н.А.,

Шестакова О.В.

Проектна технологія

Автор – Кілпатрик В.Х.



Меклекінська ЗШ І-ІІІ ст.




36

Андрющенко К.М., Рибалка Л.Я.

Технологія розвивального навчання

Використання інтерактивних технологій навчання

Автори – Ельконіна – В. Давидова


Приазовська ЗШ І-ІІІ ст.

Шкільний семінар-практикум

37

Гальчун З.О.,

Лісова С.Е.

Диференційоване навчання молодших школярів

Автор- Логачевська С.



Приазовська ЗШ І-ІІІ ст.




38

Червона Т. В.

Викладання літератури як предмета, що формує людину

Система Ільїна Є.



Приазовська ЗШ І-ІІІ ст.




39

Омельченко Л.М.

Уроки історії – уроки життя

Приазовська ЗШ І-ІІІ ст.




40

Омельченко Л.М.

Технологія вивчення матеріалу великими тематичними блоками

Приазовська ЗШ І-ІІІ ст.




41

Ахунджанова Л.В.

Інтерактивна технологія : проведення уроків критичного мислення

Приазовська ЗШ І-ІІІ ст.




42

Колобкова О.О.

Технологія інтенсифікації навчання на основі схемних та знакових моделей

Автор – Шаталов В.



Приазовська ЗШ І-ІІІ ст.




43

Лепська Н.Н.

Інтерактивні технології на уроках географії

Урзуфська ЗШ І-ІІІ ст.



















Каталог: olderfiles
olderfiles -> Міський методичний кабінет екскурсія «Спостереження за осінніми змінами у живій та неживій природі»
olderfiles -> Наукових праць
olderfiles -> Державний стандарт початкової загальної освіти Згідно із Законом України «Про загальну середню освіту»
olderfiles -> Розділ ІІ. Наша зірочка Даша Бондарчук
olderfiles -> Історія держави І права України у 2-х томах том І
olderfiles -> Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку народознавчими засобами 2010 р. Укладачі
olderfiles -> Першотравнева райдержадміністрація відділ освіти методичний кабінет
olderfiles -> Задача на спільну роботу. Мета: Забезпечити засвоєння учнями вміння розв’язувати задачі на спільну роботу
olderfiles -> Методичні рекомендації до організації і проведення уроків узагальнення і систематизації знань учнів на початок навчального року


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал