Календарно-тематичне планування з української мови та літератури в 6 класі



Скачати 200,68 Kb.
Дата конвертації04.12.2016
Розмір200,68 Kb.
Календарно-тематичне планування з української мови та літератури

в 6 класі
м. Сімферополь

АР Крим


на 2011/2012 навчальний рік
Планування складене відповідно до програми

українська мова 5-12 класи для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання.

Букрек – 2005 р.
Кількість годин на тиждень: 3 години
Планування складене відповідно до програми

українська література 5-12 класи для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин.

Букрек – 2005 р
Кількість годин на тиждень: 2 години

П.І.Б. Ярова Ірина Вікторівна














Краса і багатство української мови.






РЗМ № 1. Загальне уявлення про ситуацію спілкування. Засоби спілкування. Умови успішного спілкування.






Повторення. Синтаксис і пунктуація.






РЗМ № 2. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки.






Повторення. Фонетика і орфографія.






РЗМ № 3. Повторення вивченого про стилі мовлення. Офіційно-діловий стиль. Оголошення.






Контрольний диктант.






Аналіз контрольної роботи.






Морфологія як розділ мовознавчої науки. Частини мови. Загальна характеристика.






Іменник, як частина мови. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.






Іменники – назви істот і неістот. Загальні і власні назви. Велика буква і лапки у власних назвах.






Рід іменників.






РЗМ № 4. Повторення вивченого про текст, його будову.






Число іменників.






Відмінки іменників.






Відміни іменників.






Контрольна робота № 1 (тестування).






РЗМ № 5. Докладний усний переказ тексту.






Іменники першої відміни.






Відмінювання іменників другої відміни.






Відмінювання іменників другої відміни.






РЗМ № 6. Опис приміщення. Докладний усний переказ тексту з елементами опису приміщення.






Відмінювання іменників третьої відміни.






Відмінювання іменників четвертої відміни.






Відмінювання іменників, що вживаються тільки у множені.






Незмінювані іменники.






РЗМ № 7. Твір-опис інтер’єру.






Способи творення іменників.






Написання НЕ з іменниками.






Букви Е И І в суфіксах –ЕЧОК-, -ЕЧК-, -ИЧОК-, -ИЧК-, -ІНН-, -ЕНН-, -ИВ-, -ЕВ-.






Написання і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.






Розбір іменника як частини мови. Узагальнення й систематизація вивченого про іменник.






Контрольна робота № 2 (тестування). Контрольне читання мовчки.






РЗМ № 8. Опис інтер’єру за картиною.






Аналіз контрольної роботи.






Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.






Якісні відносні та присвійні прикметники. Повні й короткі форми прикметників.






Ступені порівняння якісних прикметників.






РЗМ № 9. Опис природи. Усний переказ тексту з елементами опису природи.






Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників.






Способи творення прикметників.






РЗМ № 10. Твір-опис природи на основі особистих вражень.






РЗМ № 11. Робота над помилками, допущеними у творі-описі.






Написання найуживаніших суфіксів прикметників.






Одна і дві букви Н у прикметниках.






НЕ з прикметниками.






Написання складних прикметників.






Написання прізвищ прикметникової форми.






Розбір прикметника як частини мови. Узагальнення й систематизація вивченого.






Про прикметник.






Контрольна робота № 3 (тестування).






РЗМ № 12. Усний докладний переказ тексту з описом природи.






Контрольний докладний переказ тексту з описом природи.






РЗМ № 13. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі.






Числівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Кількісні числівники ( цілі, дробові, збірні) та порядкові.






Збірні числівники, числівники складні, прості і складені.






РЗМ № 14. Повідомлення на лінгвістичну тему.






Вживання числівників з іменниками.






Відмінювання кількісних числівників.






Буква м’який знак на кінці числівників та перед закінченням у непрямих відмінках.






Відмінювання збірних дробових і неозначено-кількісних числівників.






РЗМ № 15. Відгук на літературний твір.






Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників що закінчуються на –СОТИЙ, -ТИСЯЧНИЙ, -МІЛЬЙОННИЙ, -МІЛЬЯРДНИЙ.






РЗМ № 16. Вживання числівників на позначення часу і дат.






Розбір числівника як частини мови.






Контрольна робота № 4 (тестування). Контрольне аудіювання.






РЗМ № 17. Аналіз контрольної роботи.






Займенник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням.






Особові та зворотний займенники. Буква Н в особових займенниках.






Питальні і відносні займенники, їх відмінювання.






РЗМ № 18. Допис у газету інформаційного характеру.






Неозначені та заперечні займенники. Їх утворювання і відмінювання.






Дефіс у неозначених займенниках. НІ в заперечних займенниках.






Присвійні, вказівні, означальні займенники.






Розбір займенника як частини мови. Узагальнення й систематизація вивченого про займенник.






Контрольна робота № 5 (тестування).






Дієслово як частина мови. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.






Особливі форми дієслова: дієприкметник, дієприслівник (загальне ознайомлення).






Неозначена форма дієслова.






НЕ з дієсловами.






Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру.






Види дієслів.






РЗМ № 19. Аналіз контрольного переказу.






Перехідні і неперехідні дієслова.






Часи дієслів. Минулий час.






Теперішній час.






Майбутній час.






Контрольний твір-оповідання за поданим сюжетом.






РЗМ № 20. Аналіз контрольного твору.






РЗМ № 21. Переклад тексту з російської українсько. Мовою з елементами опису.






Дієслова першої і другої дієвідміни. Букви Е та И в особових закінченнях дієслів.






Дієслова першої і другої дієвідміни. Тренувальні вправи.






Контрольний диктант.






Способи дієслів. Дійсній спосіб.






Умовний спосіб дієслів.






Наказовий спосіб дієслів.






Безособові дієслова.






Способи творення дієслів. Розбір дієслова як частини мови.






Контрольна робота № 6.






РЗМ № 22. Аналіз контрольної роботи.






Тренувальні вправи на орфограми, вивчені протягом року.






РЗМ № 23. Усний твір-роздум.






РЗМ № 24. Переклад тексту з російської українською мовою.






Узагальнення й систематизація вивченого.




,,,,,,,,,,0

,

0,0 Дата



Тема уроку

1








Календарно-обрядові пісні весняного циклу.Веснянка”Весняночка-панчночка”

2








Календарно-обрядові пісні літнього циклу.”Пісенька житнього віночка”.

3








Календарно-обрядові пісні зимового циклу.”Ой хто,хто Миколая любить”,”Добрий вечір тобі,пане господарю!”,”Щедрик,щедрик,щедрівочка”

4







Виразне читання віршів напам”ять

5








П.Чубинський,М.Вербицький”Ще не вмерла України і слава ,і воля... ”

6







Б.Лепкий ”Журавлі” (”Видиш,брате мій...”)

7







Крокує осінь золота...Виразне читання пісні Б.Лепкого ”Журавлі”

8







А.Чайковський.”В Острозькій школі” (з роману ”Сагайдачний”)

9







Контрольна робота № 1.

10







М.Вінграновський. ”Грім”,”Що робить сонце уночі”

11







РЗМ №1.Усний твір-опис картини ”Біля яблуні” Т.Бойчук

12







М.Вінграновський. ”Гусенятко”

13







ПЧ №1.

14







М.Вінграновський. ”Первінка”

15







Л.Глібов.”Вовк і кіт”,”Щука”

16







Виразне читання байок Л.Глібова напам’ять

17







Л.Глібов. Акровірші ”Хто вона?”,”Що за птиця?”.Вірш”Журба”

18







РЗМ №2.Письмовий твір на тему ”Мій улюблений герой байок Глібова”

19







С.Руданський. Співомовки.”Вовки”

20







С.Руданський.”Козак і король”,”Запорожці у короля”

21







С.Руданський.”Окуляри”

22







Я.Щоголів.”Листопад”

23







Виразне читання напам’ять поезії Я.Щоголіва ”Листопад”

24







ПЧ №2.

25







С.Черкасенко. ”Маленький горбань”

26







С.Черкасенко. ”Маленький горбань”

27







С.Черкасенко. ”Маленький горбань”.Краса зовнішня і внутрішня, душевна

28







ККТ №1.

29








М.Вороний.”Євшан-зілля”

30







М.Вороний.”Євшан-зілля”.Роздуми про сучасність

31






Б.-І.Антонич.”Різдво”,”Коляда”



32







Контрольна робота № 2.

33







О.Олесь.”Печенізька облога Києва”

34








О.Олесь.”Метелиця чи дівчина”

35







Дніпрова Чайка.”Морське серце” ,”Дівчина-чайка”

36







Дніпрова Чайка.Поезії в прозі.Особливості жанру

37







М.Рильський.”Пісні”

38







М.Рильський.”Поради”,”Ознаки весни”

39







М.Рильський. Поезії

40







РЗМ №3.Опис природи у віршах М.Рильського

41







Контрольна робота № 3.

42







В.Кава.”Пиріжок з калиною”

43







В.Кава.”Пиріжок з калиною”

44







РЗМ № 7.Письмовий відгук на прочитаний твір.

45







Остап Вишня.”Перший диктант”

46







Остап Вишня.”Як ми колись учились”

47







Остап Вишня.Засоби зображення комічного

48







В.Нестайко.”Тореадори з Васюківки”

49







В.Нестайко.”Тореадори зВасюківки”

50







В.Нестайко.”Тореадори з Васюківки”.Поняття про повість

51







В.Нестайко.”Тореадори з васюківки”(інші,позапрограмні розділи)

52







РЗМ № 8.Письмовий відгук на повість В.Нестайка.”Тореадори з Васюківки”

53







ПЧ №3.

54







І.Калинець .”Писанки”

55








”Поетична вітальня”.І.Калинець.Цикл ”Дивосвіт”: ”Стежечка”,”Блискавка”,”Веселка”

56







Я.Стельмах.”Химера лісового озера,або Митькозавр з Юрківки”

57







Я.Стельмах.”Химера лісового озера,або Митькозавр з Юрківки”

58







Я.Стельмах.”Химера лісового озера,або Митькозавр з Юрківки”

59








ККТ №2.

60







ПЧ №4.

61







Т.Шевченко.”Тече вода з-під явора”

62







К.Малицька. Чом, чом, чом, земле моя

63







Контрольна робота № 4.

64







Література рідного краю 1.

65








Література рідного краю 2.




Каталог: files
files -> Відділ освіти Криничанської райдержадміністрації
files -> Звичаї та обряди українців
files -> Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Відділ освіти Катеринопільської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Крохмаль Валентина Федорівна На допомогу молодому вчителю Схвалено радою методичного
files -> Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу
files -> Дячук І. А. На допомогу класному керівникові «Ціннісне ставлення дітей до сім’ї, родини, людей»
files -> Н.І. Дяченко, Т. В. Ружанська ігрова діяльність на бібліотечних уроках як засіб виховання інтересу до книги, становлення І розвитку читацької компетентності школярів
files -> Юлия Борисовна Гиппенрейтер Продолжаем общаться с ребенком. Так?
files -> Урок Тема Морфологічна будова слова. Засоби словотворення
files -> Робоча програма з української мови для 5 11 класів рівень: загальноосвітній Учитель Герасименко ОленаМиколаївна


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал