Календарно-тематичне планування уроків християнської етики у 7 класі



Скачати 326,6 Kb.
Дата конвертації05.02.2017
Розмір326,6 Kb.
Календарно-тематичне планування уроків християнської етики у 7 класі
Розроблено кафедрою методики викладання навчальних предметів

та гуманітарної освіти Тернопільського ОКІППО


І варіант планування (35 год)

Дата

ІІ варіант планування

(18 год.)



Тема

Етичний практикум

1-2. Вступ. Моральні засади християнства

Як свідчити правди християнської віри?







1. Вступ. Моральні засади християнства.

3. Святість. Наслідування Христа.

Як наслідувати Христа у своїй повсякденній поведінці?







2. Святість. Наслідування Христа.

4. Матеріальний і духовний світ людини

Як ставитися до грошей та цінних подарунків?







3. Матеріальний і духовний світ людини

5. Прагнення пізнати істину

Як знайти собі корисне заняття?







4. Прагнення пізнати істину. Наполегливість у досягненні мети.

6. Наполегливість у досягненні мети

Як добитися життєвого успіху?




7. Життєвий шлях людини

Як оцінити свої вчинки?







5. Життєвий шлях людини. Віра, надія, любов

8. Віра, надія, любов

Як не втрачати віри, надії, любові?




9. Вдячність – важлива людська чеснота

Як висловлювати подяку?







6. Вдячність – важлива людська чеснота

10. Рішучість і відвага у житті

Як і коли бути рішучим?







7. Рішучість і відвага у житті. Здатність піти за покликом сумління

11. Здатність піти за покликом сумління

Як виявити в собі здібності та покликання?




12. Узагальнення

Навчальна екскурсія




13. Контрольна робота







14. Допомога як вияв любові

Як побудувати стосунки на основі взаємодопомоги?







8. Допомога як вияв любові. Милосердя і безкорисливість

15. Милосердя і безкорисливість

Як проявити милосердя?




16. Відданість і вірність християнським переконанням

Як бути вірним другом?







9. Відданість і вірність християнським переконанням

17. Цінність знань у житті людини

Як використовувати знання?







10. Цінність знань у житті людини

18. Мова – безцінний Божий дар

Як досягати успіху у спілкуванні?







11. Мова – безцінний Божий дар. «Рідна мова – то серце народу: гине мова – гине народ» (І. Огієнко)

19. «Рідна мова – то серце народу: гине мова – гине народ» (І. Огієн-ко)

Як ти можеш захистити рідне слово?




20. Мужність у протистоянні злу

Як протистояти злу?







12. Мужність у протистоянні злу. Людська слабкість і зміцнення волі

21. Людська слабкість і зміцнення волі

Як виховувати в собі волю?




22. Прозріння

Як навчитися оцінювати себе?







13. Прозріння. Кардинальна зміна життя

23. Кардинальна зміна життя

Як навчитися приймати рішення?




24. Узагальнення

Акція милосердя




25. Контрольна робота







26. Усвідомлення відповідальності за долю народу

Про що найактуальніше написати Президентові?







14. Усвідомлення відповідальності за долю народу. Славні постаті українського народу


27. Славні постаті українського народу

Як навчитися розрізняти служіння від прислуговування?




28. Відродження української духовності у ХХ столітті

Як взяти участь у відродженні держави і рідної Церкви?







15. Відродження української духовності у ХХ столітті

29-30. Християнські символи у традиціях і культурі рідного народу

Як поєднати дотримування традицій із власними переконаннями?







16. Християнські символи у традиціях і культурі рідного народу. Христос – дорога, правда і життя

31. Христос – дорога, правда і життя

Як би вчинив істинний християнин?




32. Ісус і діти

Як поважати право іншої людини?







17. Ісус і діти. Молодь – майбутнє Церкви і держави



33. Молодь – майбутнє Церкви і держави

Чи легко бути молодим?




34. Контрольна робота







35. Підсумковий урок










18. Підсумковий урок

Календарно-тематичне планування уроків християнської етики у 8 класі


Розроблено кафедрою методики викладання навчальних предметів

та гуманітарної освіти Тернопільського ОКІППО


І варіант планування (35 год)

Дата

ІІ варіант планування

(18 год.)



Тема

Етичний практикум

1-2. Вступ. Етика – наука про мораль.

Як зробити свою поведінку християнською?







1. Вступ. Етика – наука про мораль.

3. Мораль і право

Як дотримуватись первісного морального закону?







2. Мораль і право. Божі Заповіді – основа морального життя людини


4. Божі Заповіді – основа морального життя людини

Як жити по Закону?




5. Узагальнення

Навчальна екскурсія




6. «Я – Господь Бог твій...»

Як зберегти вірність Господу?







3. «Я – Господь Бог твій...»

7-8. «Нехай не буде в тебе інших богів»

Як побороти кумира?







4. «Нехай не буде в тебе інших богів»


9-10. «Не взивай намарне імені Господа Бога твого»

Як позбутися лихослів’я?







5. «Не взивай намарне імені Господа Бога твого»

11-12. «Пам’ятай день суботній, щоб святити його»

Як відпочивати?







6. «Пам’ятай день суботній, щоб святити його»


13. Узагальнення

Акція милосердя




14. Контрольна робота







15-16. «Шануй батька і матір, щоб тобі добре було, щоб ти довго прожив на землі»

Як проявляти повагу до старших?







7-8. «Шануй батька і матір, щоб тобі добре було, щоб ти довго прожив на землі»

17-18. Не убий

Як пізнати ціну слова?







9. Не убий

19. «Не чини перелюбу»

Як ставитися до особи протилежної статі?







10. «Не чини перелюбу». Шлюб і подружжя

20-21. Шлюб і подружжя

Як розрізняти кохання і закоханість?




22. Контрольна робота







23-24. «Не кради»

Як не обікрасти себе?







11-12. «Не кради»

25-26 «Не свідчи неправдиво на ближнього твого»

Як уникати спокуси пліткування?







13. «Не свідчи неправдиво на ближнього твого»

27. «Не пожадай...»

Як виправити шкоду, заподіяну ближньому?







14. «Не пожадай...»


28. Узагальнення

Навчальна екскурсія




29-30. Заповідь любові

Як проявляти любов і милосердя?







15. Заповідь любові

31-32. Ісус Христос - учитель та виконавець Заповіді любові

Як навчитися Божої мудрості?







16. Ісус Христос - учитель та виконавець Заповіді любові


33. Контрольна робота







34. «Хто любить Бога, той виконує Заповіді Його»

Як провести канікули за Заповідями Божими







17. «Хто любить Бога, той виконує Заповіді Його»

35. Підсумковий урок










18. Підсумковий урок

Календарно-тематичне планування уроків християнської етики у 9 класі


Розроблено кафедрою методики викладання навчальних предметів

та гуманітарної освіти Тернопільського ОКІППО


І варіант планування (35 год)

Дата

ІІ варіант планування

(18 год.)



Тема

Етичний практикум

1-2. Вступ. Біблія про походження людини

Як проявити кращі людські якості?







1. Вступ. Біблія про походження людини

3-4. Покликання людини

Як не зрадити покликанню?







2. Покликання людини

5. Права і обов’язки людини

Як зробити привабливим виконання обов’язків?







3. Права і обов’язки людини. Свобода вибору


6. Свобода вибору

Як запобігти злу?




7. Шлях до зрілості і вдосконалення людини

Як працювати над духовним самовдосконаленням?







4. Шлях до зрілості і вдосконалення людини. Гідність людини

8. Гідність людини

Як зберегти гідність?




9-10. Молода людина і навколишній світ

Як знайти себе у світі?







5. Молода людина і навколишній світ

11. Розвиток особистих здібностей

Як використати свої здібності?







6. Розвиток особистих здібностей

12. Професія. Вибір професії – важливий етап у житті

Як вибрати професію?







7. Професія. Вибір професії – важливий етап у житті.


13. Праця і співпраця

Як навчитися співпрацювати, пере-магати і програвати?







8. Праця і співпраця

14. Узагальнення. Контрольна робота







15-16. Воля і характер Самостійність і відповідальність

Як стати самостійним?







9. Воля і характер Самостійність і відповідальність

17. Авторитет і повага

Як здобути авторитет?







10. Авторитет і повага. Дружба і товаришування

18. Дружба і товаришування

Як не перетворити друзів на кумирів?




19. Мистецтво спілкування

Як бути цікавим у спілкуванні?







11. Мистецтво спілкування. Конфліктні ситуації

20. Конфліктні ситуації

Як долати конфлікти з людьми і з собою?




21. Давання і приймання. Вдячність

Як ставитися до матеріальних благ?







12. Давання і приймання. Вдячність

22. Узагальнення. Контрольна робота







23-24. Християнські культурні цінності

Як бути сучасним?







13. Християнські культурні цінності. Українські християнські традиції та елементи сакрального мистецтва


25. Українські християнські традиції та елементи сакрального мистецтва

Як дотримуватись традицій?




26-27. Визначні архітектурні церковні пам’ятки України

Як оцінювати архітектурні твори?







14. Визначні архітектурні церковні пам’ятки України

28-29. Християнство в образотворчому мистецтві

Як оцінювати образотворче мистецтво?







15. Християнство в образотворчому мистецтві

30-31. Християнство в музиці.


Як оцінювати твори музики?







16. Християнство в музиці.


32-33. Християнствор в літературі та сучасному медіапросторі

Як не потрапити в залежність від комп’ютера та медіазасобів?







17. Християнствор в літературі та сучасному медіапросторі

34. Узагальнення. Контрольна робота







35. Підсумковий урок. Всебічний розвиток української молоді.










18. Підсумковий урок. Всебічний розвиток української молоді.

Календарно-тематичне планування уроків християнської етики у 10 класі


Розроблено кафедрою методики викладання навчальних предметів

та гуманітарної освіти Тернопільського ОКІППО


І варіант планування (35 год)

Дата

ІІ варіант планування

(18 год.)



Тема

Етичний практикум

1. Вступ. Християнський погляд на сім’ю та родину

- загальний огляд курсу;

- християнський погляд на сім’ю і родину;

- аналіз рекомендованої літератури.



Як наслідувати свою родину?







1. Вступ. Християнський погляд на сім’ю та родину


2-3. Любов – основа родинного, подружнього та суспільного життя

- поняття любові;

- прикмети любові («Гімн любові»: 1 Кор. 13, 4-8);

- види любові: storge, philia, eros, agape.



Як жертвувати собою для любові?







2. Любов – основа родинного, подружнього та суспільного життя


4-5. Сім’я та її завдання

- підвалини християнської сім’ї;

- функції сім’ї (прокреаційна, виховна, усуспільнення, підтримування розвитку особистості, культуротворча, економічна, профілактична, феліцітологічна (функція щастя).


Як готуватися до сімейного життя?







3. Сім’я та її завдання



6-7. Християнське подружжя

- подружжя як Божий задум;

- засади християнського подружжя (святість, нерозривність, єдність, гідність);

- усвідомлення відповідальності при створенні подружжя;

- права і обов’язки подружжя.


Як розподілити подружні обов’язки?







4. Християнське подружжя


8. Зрілість як передумова створення подружжя

- зрілість фізична, психічна (емоційно-вольова, інтелектуальна), духовна.



Як контролювати свої бажання та емоції?







5. Зрілість як передумова створення подружжя



9. Узагальнення. Контрольна робота







10-11. Чоловічість і жіночість. Психофізіологія статі

- покликання бути чоловіком;

- покликання бути жінкою;

- психофізіологічні особливості чоловіка і жінки;

- проблема розуміння суті чоловічості та жіночості в сучасному світі.


Як ставитися до осіб протилежної статі?







6. Чоловічість і жіночість.

12. Статевість як тілесне і духовне

- формування статевої ідентичності;

- відповідальне і шанобливе ставлення до осіб іншої статі;

- свідоме розуміння статевості на емоційно-вольовому, інтелектуальному, духовному рівнях.



Як ставити вище духовне над тілесним?







7. Статевість як тілесне і духовне.

Цінність цнотливості



13-14. Цінність цнотливості

- «Тіло – храм Духа Святого»;

- проблема дошлюбних стосунків;

- важливість статевої стриманості;

- культура стриманості;

- небезпеки сучасного світу (розпуста, порнографія, культ розваг і задоволення);

- проблеми, породжені статевою нестриманістю (еротоманія, статеві збочення, венеричні хвороби, СНІД, психічні розлади),

виховання цнотливості.



Як зберігати чистоту у стосунках?




15-16. Етапи розвитку любові між хлопцем і дівчиною

- дружба, зацікавленість, захоплення, закоханість, кохання;

- особливості юнацьких стосунків;

- принципи дружніх взаємин;

- жертовність любові.


Як розрізнити кохання і захоплення?







8. Етапи розвитку любові між хлопцем і дівчиною


17. Взаємовідповідальність у стосунках хлопця і дівчини

- етичні основи взаємовідносин хлопців і дівчат;

- особливості спілкування;

- почуття обов’язку та відповідальності за іншого;

- проблеми побачень.


Яз зробити змістовним спілкування з особою пролтилежної статі?







9. Взаємовідпо-відальність у стосунках хлопця і дівчини. Моральна цінність здорового способу життя молоді



18. Моральна цінність здорового способу життя молоді

- відповідальність за власне фізичне і моральне здоров’я;

- праця і активний відпочинок, фізична культура;

здоровий спосіб життя;

- запобігання схильності до куріння, алкоголізму, наркоманії та ін.


Як вести здоровий спосіб життя??




19. Узагальнення. Контрольна робота







20. Родина

- родина – перша школа суспільного життя;

- праведні Йоаким та Анна, Захарія та Єлизавета – приклади для наслідування;

- плекання милосердя;

- любов, взаємоповага (ієрархічність) у родині;

- принципи функціонування родини;

- культура спілкування у родині;

- реліквії родини.



Як ставитися до родинних реліквій?







10. Родина


21-22. Батьківство і материнство. Відповідальне батьківство

- батьківство і материнство як дар і покликання;

- діти – благословення Боже для батьків;

- відповідальність батьків за народження та виховання дітей (Еф. 6, 4);

- сучасні проблеми батьківства і материнства;

- демографічна криза.



Як розподіляти сімейні обов’язки?







11. Батьківство і материнство..

23-24. Батьки і діти. Обов’язки членів християнської сім’ї

- любов і повага у взаєминах батьків і дітей;

- обов’язки виховання, субординації, взаємоповаги та підтримки;

- спільна молитва;

- праця та дозвілля;

- підпорядкування і послух;

- цінність батьківського благословення;

- духовні наставники і опікуни.



Як шанувати батьків?







12. Батьки і діти.

25. Взаємини між братами і сестрами

- спільність інтересів, дружба, приязнь, жертовність, відповідальність, співчуття, підтримка, порада, охорона, опіка;

- вміння формувати братерські стосунки у спільноті (сім’я, школа, вулиця).


Як долати родинні конфлікти?







13. Взаємини між братами і сестрами.

Відповідальність за старших членів християнської родини



26. Відповідальність за старших членів християнської родини: опіка та повага до старості

- цінність старості, зрілості та досвіду;

- повага, опіка, відповідальність, забезпечення гідної старості, збагачення життєвим досвідом старших членів родини;

- захист людського життя у старості.



Як допомагати людям похилого віку?




27. Узагальнення. Контрольна робота







28-29. Проблеми та загрози сучасної сім’ї

- занепад духовності та моралі, подружня невірність, розлучення, аборти, узалежнення, насильство (фізичне, моральне), сирітство, проблема заробітчанства та неповних сімей;

- потреба захисту та оздоровлення сучасної сім’ї;

- небезпека негативних впливів «світу» та масової культури на інститут сім’ї;

- загроза одностатевого співжиття (Рим. 1, 24-27).


Як зробити свою сім’ю щасливою?







14. Проблеми та загрози сучасної сім’ї


30. Сім’я у релігійних традиціях народів світу

- традиції полігамії та моногамії;

- інститут сім’ї у східних релігіях (даосизм, конфуціанство, індуїзм, буддизм);

- сімейні традиції в іудаїзмі та ісламі.



Як формувати християнську сім’ю?







15-16. Сім’я у релігійних традиціях народів світу. Традиції української християнської родини



31-32. Традиції української християнської родини

- відображення уявлень про добро і цінності в українській християнській родинній обрядовості: заручини, сватання, весілля, хрестини (молитва за дітей-благословення), похорони, вшанування пам’яті померлих;

- підготовка та родинне відзначення найбільших християнських свят;

- родинні свята (іменини, ювілеї, дні народження).



Як проводити родинні свята?




33-34. Християнські родини – приклад для наслідування

«Сім’я XXI століття» (проект)







17. Християнські родини – приклад для наслідування

35. Підсумковий урок. Сім’я як Божа установа – основа державного і суспільного життя










18. Підсумковий урок. Сім’я як Божа установа – основа державного і суспільного життя

Календарно-тематичне планування уроків християнської етики в 11 класі


Розроблено кафедрою методики викладання навчальних предметів

та гуманітарної освіти Тернопільського ОКІППО


І варіант планування (35 год)

Дата

ІІ варіант планування

(18 год.)



Тема

Етичний практикум

чи проект



1. Вступ. Віра в Бога як основа християнського світогляду

- поняття віри;

- віра як богословська чеснота;

- віра як основа утвердження християнської моралі (Як. 2, 20-26; Мт. 17, 20; Єв. 11, 1-3).



У чому суть місіонерства?







1. Вступ. Віра в Бога як основа християнського світогляду

2-3. Основи філософсько-богословської християнської традиції

- апостольський собор;

- сім вселенських соборів;

- теїзм – вчення про Бога, що живе у світі і опікується ним;

- деїзм – доктрина про Бога, що протилежний світу створених ним речей;

- пантеїзм – наука про Абсолют, розчинений у всесвіті.



Як використати свободу, даровану Господом?







2. Основи філософсько-богословської християнської традиції



4. Мораль Старого Заповіту. Декалог

- характерні особливості старозавітної моралі;

- десять Заповідей Божих – основа світогляду Старого Заповіту;

- структура Декалогу.



Як узгодити особисті наміри і моральні настанови?







3. Основи моралі Старого і Нового Заповіту


5. Основа християнського світогляду

- мораль Нового Заповіту – мораль любові;

- Нагірна Проповідь Ісуса Христа – основа християнського світогляду;

- вплив Нагірної Проповіді на поведінку, вчинки та світогляд людини;

- мораль Христових притч.


Як наслідувати Христа?




6. Узагальнення. Контрольна робота







7. Категорія щастя у контексті блаженств

- щастя християнина – у служінні Богу і єднанні з Ним;

- щастя і сенс життя;

- блаженство як синонім щастя.



Як бути щасливим?







4. Категорія щастя у контексті блаженств. «Блаженні вбогі духом…»

8. «Блаженні вбогі духом…» (Мт. 5, 3)

- матеріальні блага у житті людини;

- духовне багатство – у єднанні з Богом;

- «вбогість духа» як прагнення до досконалості і єднання з Богом.

Усвідомлення залежності від Бога.


Як обмежувати вплив матеріальних спокус?




9. «Блаженні лагідні…». «Блаженні засмучені…» (Мт. 5, 4-5)

- лагідність, смиренність, мир як плід Святого Духа;

- вміння реагувати на оточення;

- «успадкування землі» – гармонія і повнота життя з Богом;

- християнське розуміння плачу та смутку.


Як сприймати співчуття?







5. «Блаженні лагідні…». «Блаженні засмучені…»,

«Блаженні голодні…»



10-11. «Блаженні голодні…» «Блаженні милостиві…» (Мт. 5, 6-7)

- прагнення правди – дорога до щастя;

- християнська правдомовність;

- можливість життя у правді;

- християнське розуміння милосердя;

- форми християнського милосердя;

- невідповідні реакції на слабкості, недоліки інших людей: осуд, зловтіха, жорстокість, безжалісність;

- милосердя як можливість стати щасливим;

- псевдомилосердя.


Як займатися волонтер-ством?







6. «Блаженні милостиві…» ,

«Блаженні чисті серцем…» «Блаженні миротворці…»





12. «Блаженні чисті серцем…». «Блаженні миротворці…» (Мт. 5, 8-9)

- чистота серця;

- серце – місце зустрічі людини з Богом;

- очищення серця – дорога до щастя, що дозволяє бачити світ у його суті (як Божий дар);

- поняття миротворчості та «Христового миру»;

- миротворчість як утвердження Христової науки та життя за її принципами.



Як зберегти чистоту думок і серця?




13. «Блаженні переслідувані за правду…». «Блаженні ви, коли вас будуть зневажати…» (Мт. 5, 10-11). «Любіть ворогів своїх…» (Мт. 5, 44)

- розуміння щастя у переслідуванні за правду;

- національні герої українського народу;

- непохитність у вірі і витривалість у переслідуванні за віру Христову;

- поняття «нагороди на небі»;

- любов і доброта перемагають зло;

- любов до ворогів як вияв сили та мужності християнина;

- альтруїзм християнської любові.



Як переживати і долати випробування?







7. «Блаженні переслідувані за правду…». «Блаженні ви, коли вас будуть зневажати…»


14. Узагальнення. Контрольна робота







15. Порівняльний аналіз моральних традицій Старого і Нового Заповіту

- старозавітня і новозавітня мораль – дві частини єдиного цілого;

- спільне та відмінне: суб’єкт, об’єкт моралі, формування моральних норм та принципів, зміст та форма морального закону;

- етика «закону» і «благодаті» (митрополит Іларіон «Слово про закон і благодать»).



Що спільнорго та відмінного у Старому і Новому Заповіті?







16-17. Моральні чесноти християнина

- класифікація християнських моральних чеснот: мудрість, мужність, справедливість, поміркованість;

- Божі чесноти – віра, надія і любов.


Як не піддатися гріховному впливові?







8. Моральні чесноти християнина.


18. Виконання Божої волі – основа християнської моралі

- покірність, послух – засоби вияву пошани та поваги до Бога;

- смирення і фаталізм;

- покора як вияв сили християнина.



Як уникнути фаталізму?




9. Виконання Божої волі – основа християнської моралі. Принципи «свобідної волі» та відповідальності християнина

19. Принципи «свобідної волі» та відповідальності християнина

- свобідна воля як вияв любові Бога до людини;

- важливість усвідомлення людиною власної відповідальності за вибір між добром і злом;

- християнська етика про відповідальність людини перед Богом.



Як відповідати добром на зло?




20. Милостиня як вияв любові до ближнього

- милостиня як вияв любові до ближнього та Бога;

- християнські мотиви та вимоги до милостині.


Як подавати милостиню?







10. Милостиня як вияв любові до ближнього. Піст – засіб морального вдосконалення та духовного очищення


21. Піст – засіб морального вдосконалення та духовного очищення

- піст як шлях осягнення внутрішньої свободи;

- різні аспекти посту (індивідуальний, морально-етичний, суспільний).


Як дотримуватися посту?




22. Поняття молитви як спілкування християнина з Богом

- виховна роль молитви у розвитку людини (Мт. 6, 5-8);

- важливість Богослужіння для моральності людини;

- види молитви: внутрішня і зовнішня. Молитва за Україну та народ.



Яку силу має молитва?







11. Поняття молитви як спілкування християнина з Богом. Моральні аспекти Господньої молитви



23-24. Моральні аспекти Господньої молитви

- спілкування з Богом як вияв внутрішньої потреби людини;

- визнання Бога;

- прослава, вдячність, перепрошення та прохання у Господній молитві;

- запорука Божого прощення у прощенні ближньому.


Як молитавою порятувати ближнього?




25. Моральні небезпеки сучасного суспільства

- знецінення християнських цінностей;

- секуляризм;

- прагматизм;

- узалежнення;

- насильство

- споживацтво інші.


Як уникати спокус?







12. Моральні небезпеки сучасного суспільства


26. Узагальнення. Контрольна робота







27-28. Моральні основи монотеїстичних релігій світу

- моральні доктрини іудаїзму, ісламу;

- основні категорії християнської етики в контексті етичних понять монотеїстичних релігій.


У чому переваги монотеїзму?







13. Моральні основи монотеїстичних релігій світу


29-30. Християнство як світова релігія (етико-релігієзнавчий аспект)

- джерела та витоки християнства;

- конфесійні різновиди християнства: православ’я, католицизм, протестантизм;

- Декалог і Нагірна Проповідь – основи морального вчення всіх християн.



Як дотримуватися конфесійної толерантності?







14. Християнство як світова релігія (етико-релігієзнавчий аспект)


31. Моральні традиції політеїстичних релігій

- моральні основи релігій Індії (джайнізм, індуїзм, сикхізм), Китаю (даосизм, конфуціанство), Ірану (зороастризм) та Японії (синтоїзм), буддизм.



Як узгоджувати знання з вірою?







15-16. Моральні традиції політеїстичних релігій. Неорелігії та атеїзм



32-33. Неорелігії та атеїзм

- причини появи неорелігій;

- класифікація неорелігійних систем: новітні релігійні рухи (Мормони, Свідки Єгови), східні неорелігії (кришнаїти, трансцединтальна медитація, сахаджа-йога), синкретичні неорелігії (церква уніфікації, бахаїзм, масонство), неоязичництво (РУН-віра), сатанізм (теорія Кроулі та Ла Вея);

- атеїзм як заперечення існування Бога;

- світоглядно-філософські основи атеїзму.


Як уникнути впливу тоталітарних релігій?




34. Вплив християнства на формування моралі українського народу

- християнські основи української духовності та ментальності;



- традиції української релігійності.

Як уникати спокус технократичного суспільства?







17. Вплив християнства на формування моралі українського народу

35. Підсумковий урок. Місце християнства у сучасному світі










18. Підсумковий урок. Місце християнства у сучасному світі

Каталог: avatar
avatar -> Додаток №1 Орієнтовні форми і зміст виховної діяльності
avatar -> Уроки християнської етики у 4 класі за новою програмою
avatar -> Урок читання у 2 кл Вчитель Полякова Тетяна Вікторівна, стаж роботи 17 років Тема. Як посолиш так і їстимеш. Матеріал уроку. Українська народна казка «Лисиця та журавель». Мета
avatar -> Уроки основ християнської етики у 2 класі за новою програмою
avatar -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
avatar -> Календарно-тематичне планування уроків християнської етики у 1 класі
avatar -> Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення
avatar -> Абажей Наталія Михайлівна Спеціальність вчителька початкових класів Освіта вища, кдпу стаж педагогічної роботи 17 років Категорія вища Дата проведення 20. 02. 2013р. Відкритий урок
avatar -> Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Олександропільського нвк солонянського району Дніпропетровської області Ткаченко Ольги Василівни Ольга Василівна Ткаченко вчитель початкових класів Олександропільського нвк
avatar -> Уроки основ християнської етики у 3 класі за новою програмою


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал