Жовтня у садку проходить тематичний тиждень «Вогонь друг, вогонь ворог»



Скачати 107,61 Kb.
Дата конвертації08.01.2017
Розмір107,61 Kb.
З 19 жовтня по 23
жовтня у садку проходить тематичний тиждень «Вогонь – друг, вогонь – ворог»,
мета якого, закріпити та систематизувати уявлення дітей про вогонь і його
походження, призначення; формувати навички безпечної поведінки з вогнем,
небезпечними предметами (сірники, запальнички тощо). Розвивати увагу, уявлення,
пам’ять, виховувати обережність. З дітьми було проведені заходи згідно
складеному плану.

Тематичний тиждень «Вогонь – друг, вогонь - ворог».

19 – 23 жовтня 2015 року

Розробили:Вербенська І.В.

Харіна О.А.



День тижня

Вік:

Заняття, бесіди, спостереження.

Ігрова діяльність, досвіди. Конкурси ( вікторина).

Робота з батьками



Знайомство з вогнем

Мета:Познайомити дітей з правилами протипожежної безпеки. Вчити дітей бачити, коли вогонь друг, а коли ворог. Розвивати творчі уяви, формувати вміння розуміти завдання, відповідати на запитання. Виховувати обережне ставлення до вогню.

Понеділок.

Молодший.



Бесіди: «Обережно - вогонь».

Малювання: «Вогонь».

Аплікація:«Пожежна машина».

Ліплення: «Пожежна дробина».

Читання«Кішки будинок»

Спостереженняза полум’ям свічки.

Дидактичні ігри: «Раніше - зараз»,«Горить не горить».

Рухливі ігри: «Сонечко і дощик»,«Тушіння вогню».

Інсценування казки: «Кішки будинок»

Конкурс малюнків на асфальті:

«Вогонь - друг!»



Вікторина «Загадки про вогонь».

Консультація для батьків: «Ні в ночі ні в день не бавитьсь з вогнем».

Старший.

Бесіди: «Правила протипожежної безпеки»

Малювання: « Вогнище».

Аплікація: «Пожежна машина».

Ліплення: «Пожежна собака».

Читання: Житлов «Дим».

Прислів’я: «Багато диму – малий вогонь»

Розглядання картинок, ілюстрацій

«Вогонь - друг»,

«Вогонь - ворог».

Спостереження за горінням свічки


Дидактичні ігри:«Що треба пожежним»

Дидактична вправа: «Розмова по телефону».

Рухливі ігри:«Ми – веселі діти», «Тушіння вогню».

Інсценування: «Дим» по Житлову.

Конкурс малюнків на асфальті: «Вогонь - ворог».

Досліди: «Вогонь дихає».

Полілог:

  • Що таке пожежа?

  • Чому бувають пожежі?

Розучування вірша про вогонь.

«Пожежна служба».

Мета:Продовжувати ознайомлювати дітей з правилами протипожежної безпеки; закріпити знання дітей про вогонь, з чого він загоряється, що він буває добрий та буває злий, добрий людям допомагає, а злий все знищує.Закріпити знання про пожежну службу, її номер телефону 101. Розвивати увагу, пам'ять, мову. Виховувати повагу до професії пожежника, дбайливого ставлення до свого життя, своїх речей.

Вівторок.

Молодший.

Бесіди:«Від чого бувають пожежі».

Малювання:«Колеса до пожежної машини».

Аплікація:«новий будинок для кішки».

Ліплення:«гостинці для кішки».

Читання про види транспортів.

Спостереження за горінням сірників.

Розглядання картини:«Пожежна безпека».

Екскурсія до пожежної станції.

Дидактичні ігри: «Чудні сірники»,«Вогонь друг»,

Рухливі ігри: «Вода і вогонь»,«Тушіння вогню».

Будівельно-конструктивні ігри: «Гараж для пожежної машини.


Старший.

Бесіда:«Чим полум’я небезпечне для людини».

Малювання:«Номер порятунку»(з натури)

Аплікація: «Пожежна машина».

Ліплення:«Лопата для тушіння пожежі».

Читання: Житлов «Пожежа».

Розкрити вислів:«Диму без вогню не буває».

Розглядання ілюстрацій фотоальбомів, слайдів про пожежі.

Спостереження за пожежною машиною яка їде повз дитячий садок.

Екскурсія до пожежної станції.

Дидактичні ігри:«Пожежна станція», «Склади картинку (пазл)».

Рухливі ігри: «Тушіння вогню»,«Добре - погане».

Психогімнастика:«Полум’я вогню».

Гра – інсценівка:«Розмова з пожежником».

Пошукова – дослідницька діяльність:

«Чому може виникнути пожежа?»



Полілог: «Правила пожежної безпеки».


Побутові прилади

Мета:закріпити знання дітей про побутові прилади х назви, користь від них. Формувати навички правильного користування побутовими приладами. Закріпити навички безпечного поводження з ними, розвивати увагу. Виховувати обережність.

Середа.

Молодший.

Бесіди: «Чим тушать пожежу».

Малювання:«Розетку на стіні».

Ліплення:«Виделку зі шнуром».

Аплікація:«Чайник».

Читання: К.Чуковський «Плутаниця»

Спостереження за працею помічника вихователя як він вмикає і вимикає електро прилади.

Екскурсія «Електроприлади – помічники» на кухню ДНЗ.

Розглядання ілюстрацій із різновидами електроприладів

Дидактичні ігри: «Тушіння вогню»,«Добрий та поганий вчинок».

Рухливі ігри:«Огонь в будинку», «Біжіть до мене».

Конструктивно – будівельна гра:«Обладнання кімнати: телевізор, холодильник, утюг, чайник та інше».

Сюжетно – рольова гра: «Родина».

Інсценування: «Оксана бавиться сірниками».

Предметно – маніпуляцій на гра:«Що залишиться від будинку після пожежі».


Старший.

Бесіди:«у чому є небезпека електроприладів».

Малювання: Праска.

Аплікація: телевізор.

Ліплення: електропіч

Спостереження за працюючим електрообігрівачем.

Розглядання альбомів, ілюстрацій електроприладів.


Дидактичні ігри: «Чого не вистачає» «Загадки від пожежника».

Рухливі ігри: «Гуси – лебеді», «Пожежники».

Будівельна – конструктивна гра:«Будуємо пожежну станцію».

Розвивальні гра:«Для чого потрібен чайник, праска і т.і».

Пошукова – дослідницька діяльність:

  • Що буде, якщо залишити ввімкнену праску.

  • Що буде якщо зникнуть усі електроприлади?

  • Чому коли уходиш з будинку необхідно вимикати усі електроприлади?

Сюжетно - рольова гра.«Помічник пожежника».


Бережи себе, малюк.

Мета:Поширити та закріпити знання дітей про безпечні засоби поведінки в різних ситуаціях. Формувати свідоме ставлення до побуту. Розвивати пам’ять, увагу. Виховувати обережність.

Четвер

Молодший.

Бесіди з запрошеним інспектором з МЧС до ДНЗ: «Небезпечні речі», «Як поводитись із незнайомими речами».

Малювання:«Що буває небезпечними».

Аплікація:«Сірники».

Ліплення:«Метелики»(К.Чуковський «Плутаниця»).

Конструювання:«Дорога для пожежної машини».

Читання казок: К.Чукотський «Плутаниця»

Розглядання розетки яка закрита.

Розглядання альбому з техніки безпеки


Дидактичні ігри:«так чи ні» (правила безпечної поведінки),«Добрий – поганий вогонь».

Рухливі ігри: «Біжи до іграшки», «Вода і вогонь».

Будівельна – конструктивна гра.«Будинок».

Пошукова – дослідницька діяльність (ігри – досліди): «Горить не горить», «Сухий – вологий».

Сюжетно – рольова гра: «Водії»,«Пожежники».

Творче завдання:«Небезпечні речі».

Пальчиковий театр: « У лісі сталася пожежа».




Старший.

Бесіди з запрошеним інспектором з МЧС до ДНЗ: «Як люди оволоділи вогнем», «Небезпечні речі», «Як поводитись із незнайомими речами».

Малювання Герої рятувальники.

Аплікація:«Наш будинок».

Ліплення:«Собака рятівника».

Читання: «Повість про справжнього героя»

Розглядання ілюстративного матеріалу «Особиста безпека дитини».

Прислів’я про вогонь.

Дидактичні ігри:«Холодні – гарячі предмети»,

«Оціни вчинки»(різні ситуації).«Маленькі пожежники», «Урятуй сам себе».



Рухливі ігри: «Пожежники на навчанні», «Не зачепи», «Будь обережним».

Будівельна – конструктивна гра: «Водонапірна башта», «Гараж для пожежних машин».

Сюжетно – рольова гра:«Поїздка на пожежній машині».

Розв’язання ситуацій: «Сам удома».

Полілог:«Що означає берегти здоров’я», «Чому виникає пожежа».


«Вогонь – друг, вогонь - ворог».

Мета:закріпити та систематизувати уявлення дітей про вогонь і його походження, призначення; формувати навички безпечної поведінки з вогнем, небезпечними предметами (сірники, запальнички тощо). Розвивати увагу, уявлення, пам’ять, виховувати обережність.

П’ятниця.


Молодший.

Бесіди: «Користь від вогню».

Малювання: «На що схожий вогонь».

Аплікація: «Іскри від вогню».

Ліплення: «Вогнегасник».

Спостереження за іграми старших дітей.

Читання віршів про вогонь.

Розглядання фотознімків з зображенням вогню, відгадати де вогонь друг, а де ворог.

Розігрування проблемних ситуацій:

«Твій вчинок…».



Тренувальна евакуація.

Дидактичні ігри:«Покажи, як я», «Назвиякості вогню».

Рухливі ігри: «Птахи у біді»,«Господар озера».

Драматизація казки: «Плутаниця»

Ігрова ситуація: «Веселий і злий вогонь».

Сюжетно – рольові ігри: «Сім’я», «Пожежники».

Вправи на дихання: «Смішинки».

Розвага:конкурс «Веселий пожежник».

Старший.

Бесіда «Користь вогню для людини»

Малювання: «Подарунки пожежнику».

Аплікація: «Вогонь і іскри».

Ліплення: «Хоровод біля вогнища» - колективна праця.

Розглядання ілюстрацій книжки «Служба 01».

Тренувальна евакуація.

Дидактичні ігри: «Докажи слівце», «Упізнай настрій», «Добро і зло», «Щирі побажання людям».

Рухливі ігри: «Ми веселі дошкільнята», «Кіт тушить пожежу».

Будівельно-конструктивні ігри:«Будинок дружби».

Досліди: «Як тушити вогонь».

Розповідь вихователя з розгляданням фотографій «Сумні наслідки пожежі».



Розвага: Конкурс «Веселий пожежник»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал