Іноземні мови 1-4 класи загальноосвітніх навчальних закладів англійська мова, 1 клас



Сторінка1/8
Дата конвертації12.12.2016
Розмір0,63 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
Іноземні мови

1-4 класи

загальноосвітніх навчальних закладів

АНГЛІЙСЬКА МОВА, 1 КЛАС

Сфера спілку-вання

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Соціо-культурна компетенція

Загальнонав-чальна компетенція

лексична

граматична

фонетична

Особистісна

Публічна


Освітня


Я, моя сім’я і друзі

Дозвілля (іграшки)

Природа

(Тварини)



Свята і традиції

(Свята. Вітання)

Школа

(Шкільне приладдя)





- привітатися;

- попрощатися;

- представити себе / когось;

- називати щось / когось;

- виконувати прості інструкції;

- подякувати;

- вітати зі святом;


Hello! I am… My name is …

How old are you? How old is he / she?

It is a …

I have got …

Open…/Close.../Take…/ Give me … .

Stand up.

Sit down.

Thank you.

I can …

Happy birthday! Merry Christmas! Happy New Year!

Good morning.

Good night.

Goodbye.


Числа 1 – 10.

Члени родини

Кольори

Іграшки


Тварини

Дії


Шкільне приладдя.

Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).

Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур.



Іменник: множина іменників (закінчення –s; -es).

Дієслово:to be, have got; can;

Прикметники, що вказують на розмір і колір.

Займенник: вказівні (this), особові (I, we, you, they), присвійні (my, your, his, her).

Числівник: кількісний (1 – 10).

Дотримання апроксимова-ної вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів.

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання;

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази;

- розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування;


- стежити за презентованою інформацією;

- розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;

- розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;

- співпрацю-вати у парі / групі




НІМЕЦЬКА МОВА 1 КЛАС

Сфера спілку-вання

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Соціо-культурна компетенція

Загальнонав-чальна компетенція

лексична

граматична

фонетична

Особистісна

Публічна


Освітня


Я, моя сім’я і друзі

Дозвілля (іграшки)

Природа

(Тварини)



Свята і традиції

(Свята. Вітання)

Школа

(Шкільне приладдя)





- привітатися;

- попрощатися;

- представити себе / когось;

- називати щось / когось;

- виконувати прості інструкції;

- подякувати;

- вітати зі святом;


Ich heiße …

Ich bin … Jahre alt.

Ist/Sind das …?

Das ist ein/eine/ mein/ meine / … .

Das sind … / Das sind meine …

… ist/sind rot/jung/…

Ich male / lese / …

Er/sie/es malt / liest / … (nicht).




Числа 1 – 10.

Члени родини

Кольори

Іграшки


Тварини

Дії


Шкільне приладдя.

Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).

Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур.



Іменник: множина іменників

Дієслово: Дієсловo-зв’язкa sein у Präsens.

Прикметники, Коротка форма прикметників.

Займенник: Особові займенники ich, er, sie, es.

Присвійні займенники mein, sein, ihr.



Числівник: кількісний (1 – 10). Заперечення nicht.

Сполучник und.




Дотримання апроксимова-ної вимови з урахуванням особливостей німецької мови під час промовляння слів і виразів.

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання;

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази;

- розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування;


- стежити за презентованою інформацією;

- розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;

- розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;

- співпрацю-вати у парі / групі





ФРАНЦУЗЬКА МОВА, 1 КЛАС


Сфера спілку-вання

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Соціо-культурна компетенція

Загальнонав-чальна компетенція

лексична

граматична

фонетична

Особистісна

Публічна


Освітня


Я, моя сім’я і друзі

Дозвілля (іграшки)

Природа

(Тварини)



Свята і традиції

(Свята. Вітання)

Школа

(Шкільне приладдя)





- привітатися;

попрощатися;

- представити себе / когось;

- називати щось / когось;

- виконувати прості інструкції;

- подякувати;

- вітати зі святом;


Salut! Je suis… Mon prénom est… … Bonjour!

Bonne nuit!

Au revoir!

C’est mon...

Qu’est-ce que c’est ? C’est un /une …

As-tu …? Oui, j’ai… Non, je n’ai pas.

Ouvre/Ferme.../Prends / Donne-moi

Lève-toi.

Assieds-toi.

Voilà. Merci

Je peux … Peux-tu…?

Oui, je peux./ Non, je ne peux pas.

Joyeux anniversaire ! Joyeux Noël ! Bonne et heureuse Année !


Числа 1 – 10.

Члени родини

Кольори

Іграшки


Тварини

Дії


Шкільне приладдя.

Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).

Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур.



Іменник: множина іменників, жіночий рід (закінчення –s; -е).

Дієслово: être, avoir;

pouvoir;

Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір і колір.

Займенник: особові (Je,tu, il, elle, nous, vous, ils, elles), присвійні (ma, mon, ta, ton….

Числівник: кількісний (1 – 10).

Дотримання апроксимова-ної вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів.

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання;

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази;

- розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування;


- стежити за презентованою інформацією;

- розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;

- розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;

- співпрацю-вати у парі / групі





ІСПАНСЬКА МОВА, 1 КЛАС

Сфера спілку-вання

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Соціо-культурна компетенція

Загальнонав-чальна компетенція

лексична

граматична

фонетична

Особистісна

Публічна


Освітня


Я, моя сім’я і друзі

Дозвілля (іграшки)

Природа

(Тварини)



Свята і традиції

(Свята. Вітання)

Школа

(Шкільне приладдя)





- привітатися;

попрощатися;

- представити себе / когось;

- називати щось / когось;

- виконувати прості інструкції;

- подякувати;

- вітати зі святом;


¡Hola! ¿Qué tal? Bien, mal.

¡Buenos(as) días, tardes!

¡Hasta luego!

Me llamo…

Soy bueno(a) ...

Vivo en ...

Estudio en ...

¡Levántate! ¡Levantaos!

¡Siéntate! ¡Sentaos!

¡Dame, por favor...!

¡Feliz Año Nuevo (Navidad)!

Vale. Bien.

¡Perdón!

¡Perdóneme!

¡Gracias!


Числа 1 – 10.

Члени родини

Кольори

Іграшки


Тварини

Дії


Шкільне приладдя.

Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).

Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур.



Дієслово: ser, hacer, haber (hay), estar, tener;

Числівник: кількісні до 10

Займенники: особові, питальні, присвійні

Прийменники: (a, en, de, con, sobre)

Артикль: Стягнені форми артиклів al, del.

Сполучник: y (e).


Дотримання апроксимова-ної вимови з урахуванням особливостей іспанської мови під час промовляння слів і виразів.

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання;

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази;

- розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування;


- стежити за презентованою інформацією;

- розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;

- розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;

- співпрацю-вати у парі / групі


МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ

На кінець 1-го класу учні:

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне

Діалогічне

- розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази;

- сприймають на слух і виконують прості інструкції;

- розуміють короткі елементарні повідомлення підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування.


- представляють себе, членів родини, друзів;

- називають предмети;

- рахують до 10;

- розповідають короткі римівки та лічилки, співають дитячі пісні;

- називають і описують предмети / тварин відповідно до навчальної ситуації в межах тематики програми. Обсяг висловлювання 2-3 речення.


- вітаються та прощаються;

- знайомляться;

- ставлять запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках, і відповідають на запитання однокласників / вчителя;

- висловлюють подяку, пробачення. Обсяг висловлювання кожного не менше 2-х реплік.





Називають букви алфавіту.

Озвучують засвоєні в усному мовленні слова, словосполучення.



Пишуть літери алфавіту

відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень.




Каталог: uvaga pervoklas
uvaga pervoklas -> Програма " природознавство" 1-4 класи загальна характеристика навчального предмета Програма навчального предмета „Природознавство"
uvaga pervoklas -> Основи здоров'Я 1-4 класи загальноосвітніх навчальних закладів Пояснювальна записка
uvaga pervoklas -> Українська мова 1-4 класи загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою Пояснювальна записка
uvaga pervoklas -> Математика 1-4 класи загальноосвітніх навчальних закладів Пояснювальна записка
uvaga pervoklas -> Літературне читання 2-4 класи загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою Пояснювальна записка
uvaga pervoklas -> Програма «впевнений старт»
uvaga pervoklas -> Мистецтво 1-4 класи загальноосвітніх навчальних закладів пояснювальна записка
uvaga pervoklas -> Про затвердження Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах
uvaga pervoklas -> Пояснювальна записка Навчальний предмет «Я у світі» реалізує галузь «Суспільствознавство»
uvaga pervoklas -> Музичне мистецтво


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал