Інформації повідомили про заяву міністра внутрішніх справ Юрія Луценка. За його словами, відразу після парламентських виборів у березні 2006 року українці зобов'язані будуть поміняти паперові паспорти на пластикові ідентифікаційні



Сторінка1/2
Дата конвертації12.02.2017
Розмір0,69 Mb.
ТипІнформації
  1   2
Народному депутату Верховної Ради України

________________________________________________

01008, м. Київ, вул. Грушевського, 5

від _________________________________________________________

будинок. адреса:______________________________________________________
ЗВЕРНЕННЯ

31 серпня 2005 року засоби масової інформації повідомили про заяву міністра внутрішніх справ Юрія Луценка. За його словами, відразу після парламентських виборів у березні 2006 року українці зобов'язані будуть поміняти паперові паспорти на пластикові ідентифікаційні паспорти-картки. Як сказав Луценко «до виборів МВС принципово не буде змінювати паспортів, щоби уникнути обвинувачень з боку політичних опонентів в тому, що влада намагається шляхом заміни паспортів сфальсифікувати результати виборів» Подробности»).

Пластикова картка одночасно також буде посвідченням водія. Крім того, поміняти планують і закордонні паспорти. «Ми пропонуємо зробити картку громадянина України у виді пластикової картки з вшитим чіпом, який буде серйозно захищений, а чіп, крім того, буде мати номер цієї картки», – сказав Луценко. «Це буде єдиним номером, що буде використовуватися у всіх базах даних – податкової, Пенсійного фонду і так далі», – додав міністр. «МВС уже має повний комплект оснащення для виготовлення цих карток», — сказав міністр. Він додав, що плануються картки і для дітей (rosbalt.ru). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2005 р. №727, МВС України зобов'язано завершити всі підготовчі роботи з впровадження на Україні цих електронних паспортів уже до кінця 2005 року (п.п. 2 і 6).

А до порядку денного восьмої сесії Верховної Ради України четвертого скликання (осінь 2005 р. — весна 2006 р.) включене питання про прийняття одного з трьох законопроектів, що узаконюють впровадження цих паспортів-карток:

  1. Проект Закону «Про паспорт громадянина України» №7384, внесений 19.04.2005 народним депутатом України Онищуком Н.В., передбачає вносити в паспорт громадянина України персональний «номер запису в державному реєстрі фізичних осіб» і «мікрочіп для додаткової інформації (у тому числі, біометричній ідентифікації) про пред'явника паспорта» (стаття 8);

  2. Проект Закона «Про паспорт громадянина України» №7384-1, внесений 12.05.2005 народним депутатом України Гірником Е.А., передбачає виготовлення паспортів громадянина України у виді паспортної картки з особистим номером власника цього паспорта (статті 3, 9-10);

  3. Проект Закона «Про паспорт громадянина України і інші документи які посвідчують особу і підтверджують громадянство України» №7384-2, внесений 25.05.2005 народним депутатом України Зарубінським О.А., передбачає внесення в документи, що посвідчують особу і підтверджують громадянство України (паспорта й ін.), персонального номера громадянина (ст. ст. 35, 41, 47, 53, 59, 66, 73, 79, 85), а також машинозчитуваної (штрихової, електронної й ін.) персональної інформації (ст. ст. 2, 5) і «форми долоні, візерунка папілярных ліній пальців, сітківки ока, мовних характеристик особи» (ст. 5). У відповідності зі ст. ст. 5, 42, 86 документи, що засвідчують особу, виготовляються у виді електронних карток.

Незважаючи на те, що Закон про впровадження електронних паспортів-карток Верховною Радою України ще не прийнятий, впровадження їх регламентоване Положенням «Про паспорт громадянина України», що затверджений Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року №2503-XII (в редакції Постанови ВР №3423-XII від 02.09.1993 р.), відповідно до якого: «Бланки паспортів виготовляються у виді паспортної книжечки або паспортної картки по єдиних зразках, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Терміни впровадження паспортної картки визначаються Кабінетом Міністрів України відповідно до створення державної автоматизованої системи обліку населення» (п. 3 ). Відповідно до даного Положення, в паспорт, виготовлений у виді паспортної картки, вноситься особистий номер громадянина (п. 9), що явно суперечить заяві міністра МВС України (lenta.ru), про те, що в новому електронному паспорті буде міститься «номер картки, а не номер громадянина, так що віруючі переживати не повинні»

Крім того, Президент України Ющенко В.А. своїм новим Указом №1269 от 14.09.2005 року зобов'язав Кабінету Міністрів України забезпечити видачу з жовтня 2005 р. нових закордонних пасів-портів громадян України з персональним номером і електронним микрочіпом, «вмонтованому в ліву сторону обкладинки паспорта» (п. 2.а.) під фотокартку власника цього паспорта (див. фото).

При впровадженні електронних паспортів-карток в Україні буде довершене створення електронного концтабору. Паспорт-картка не тільки замінить усі посвідчення особи людини, але і стане його електронним гаманцем, без якого не можна буде нічого ні купити, ні продати.

Відповідно до впровадження Єдиної державної автоматизованої паспортної системи (ЄДАПС), одержання паспорта-картки буде в Україні обов'язковим для всіх — від дитини до пенсіонера. Дійсність старих паперових паспортів буде обмежено. А відмову від прийняття картки буде розцінюватися як карний злочин (відхилення від суспільного контролю, потенційний тероризм), за який будуть штрафувати і притягати до відповідальності.

Відповідно до чинної Постанови Кабінету Міністрів України №898 від 02.08.1996р., особисті дані про все населення України уже вільно передаються за рубіж, що узаконює факт небаченого ще у світі шпигунства і тиску світової спільноти на кожного громадянина України. Така зрада національному суверенітету свідчить про повну втрату незалежності України і ганебному поневоленню богоборчому Заходу.

«Заходом і карав і покарає нас Господь», — говорив Святитель Феофан Затворник (+1834). — «а нами і до розуму не береться. Зав'язнули в бруді західноому по вуха, і всі добре. Є очі, але не бачимо, є вуха, але не чуємо, і серцем не розуміємо. Господи, помилуйся нас! Пошли світло Твоє і істину Твою!» («Самодержавие духа». Високопреосвященнійший Іоанн, митрополит Санкт-Петербургський і Ладожський. Спб. Видавництво «Царское дело». 1996).

29 червня 2005 року у Верховній Раді України за участю парламентаріїв, представників державної влади, релігійних організацій, архієреїв і мирян Української Православної Церкви Московського Патріархату відбулися парламентські слухання на тему «Свобода совісті й ідентифікація особи», де однозначно була висловлена негативна позиція православних до впровадження особистих кодів, електронних паспортів і мікрочіпів.



Однак, в протиріччя з цим, 6 жовтня 2005 р. Верховна Рада України прийняла Постанову «Про Рекомендації парламентських слухань «Свобода совісті й ідентифікація особи» № 2965-IV (далі — Рекомендації), внесене на розгляд Парламенту 12 вересня 2005 р. народним депутатом Танюком Л.С. (головою Комітету ВРУ з питань культури і духовності). Ці Рекомендації передбачають незаконну ліквідацію, закріпленого Законом Украины №1003-XIV от 16.07.1999г., альтернативного права громадян України жити без особистих ідентифікаційних номерів і підготовку бази для остаточного впровадження системи електронних карток-паспортів для всіх жителів України.

В даних Рекомендаціях, зокрема, відзначається, що свобода совісті і віросповідування «не повинна обмежувати інформаційний розвиток в Україні»…Рекомендації схвалюють незаконний Порядок внесення відміток у паспорти громадянина України про право жити без ідентифікаційного номера, розроблений і затверджений спільним наказом ДПА України і МВС України №602/1226 від 19 жовтня 2004 року (далі — Порядок), однак неприйнятний для православних віруючих УПЦ МП по наступним причинах.

Відповідно до згаданого Порядку, в паспорти громадян України, крім відмітки про право здійснювати які-небудь платежі без ідентифікаційного номера, незаконно вноситься ще і номер довідки, формування якого подібно до формування ідентифікаційного номера фізичної особи. Крім того, даний Порядок незаконно: у протиріччя ст. 19 Конституції України, зобов'язує особу надавати великий перелік (понад 38 пунктів) своїх персональних даних, ксерокопії паспорта і просити вести облік «по серії і номеру паспорта» (пункт 1.3); у протиріччя до статей 6, 8 і 22 Конституції України, позбавляє підприємців і засновників юридичних осіб права внесення даної відмітки (Додатки 1 і 2 до Порядку), яка, до того ж, не завіряється гербовою печаткою; у протиріччя зі ст. 5 Закону України №320/94-ВР, узаконює внесення до комп'ютерного реєстру персональних даних про осіб, що відмовилися від ідентифікаційного номера. Таким чином, зазначений Порядок порушує 27, 28, 35, 42, 43, 46, 48, 49, 53 і інші статті Конституції України, і інші нормативно-правові акти України і міжнародного законодавства.

Крім того, Рекомендації стверджують, що «на практиці виникає потреба створення нової системи обліку для цих ( що відмовилися від персонального коду) осіб, чисельність якої визначити практично неможливо з огляду на нечіткість поняття «релігійні чи інші переконання». У той же час, облік по серії і номеру паспорта відрізняється від ідентифікаційного номера тільки меншою кількістю цифр і ще двома буквами, що породжує для враховуються в такий спосіб проблему під час поїздок за кордон. Але досвід інших країн свідчить про необхідність створення системи саме єдиного автоматизованого обліку фізичних осіб – платників податків. Повернення до паперового документообігу для обліку платників податків порушує цілісність автоматизованого банку даних Державного реєстру. До того ж, автоматизація обміну спрощує і підвищує ефективність систем обробки інформації і прийняття управлінських рішень».

Не дивлячись на те, що в Рекомендаціях схвалюється вищезгаданий незаконний Порядок простановки нелегітимних відміток у паспорти, у резолютивній частині Рекомендацій, у протиріччя з цим, від імені учасників парламентських слухань (у тому числі — від імені архієреїв, священників і мирян УПЦ МП) Верховній Раді України рекомендується, за допомогою прийняття законопроекта №3711-1 «Про внесення змін у Закон України «Про Державний реєстр фізичних осіб – платників податків і інших обов'язкових платежів» (внесеного народними депутатами М.С. Комаром і О.Я. Корсаковым), невідкладно скасувати дію цих відміток і взагалі законне альтернативне право громадян жити в Україні без ідентифікаційних номерів…

Збір і довічне збереження в комп'ютерному реєстрі інформації про кожного громадянина — його особистих даних, відбитків пальців, знімків райдужної оболонки ока, форми обличчя, сімейного стану, місця проживання і місця фактичного перебування, кількості грошей на рахунку в банку, точного змісту і кількості всіх покупок і продажів, перенесених захворювань, стану здоров'я, політичних, релігійних переконань і багато чого іншого — надає злочинцям, комп'ютерним злодіям і терористам «зручну» можливість для залякувань, шантажу, грабежу і вбивства.

Постійні крадіжки електронних грошей у банках, проникнення до таємних баз даних державних установ і тому подібні комп'ютерні злочини свідчать про те, що доступ до даних про кожного власника електронного паспорта дуже швидко стане надбанням усіх бажаючих і буде продаватися на базарі не тільки в Україні, але і в усьому світі!



Загальний контроль над особистими даними перетворює особу в раба, що залежить від рішень і влади розпорядника реєстру. Система тотального стеження створює можливість політичного, економічного, релігійного, морального впливу на особу. (http://networkusa.org).

Електронний безконтактний мікрочіп (датчик) з персональним ідентифікаційним номером людини в пластиковому паспорті буде ключем доступу до життя людини в Україні. Постійне, тотальне стеження за носіями електронних паспортів – громадянами України, непомітно призведе до узурпації влади для швидкого встановлення в країні диктатури жорсткого індивідуального керування кожною людиною (http://zaistinu.ru).

Впровадження електронних паспортів «за європейськими стандартами» закінчиться повним скасуванням ходіння готівки і впровадженням тотальної системи купівлі-продажу по електронних картках і мікрочіпам, коли вся влада буде належати розпоряднику електронного реєстру, а не депутатам, народу, або уряду (http://kevinwarwick.org), коли готівку вже ніхто ніде не буде приймати, а електронні паспорти і банківські рахунки "неугодних" людей будуть миттєво блокуватися розпорядженням начальника реєстру, коли ті, хто при владі, підприємці і бізнесмени будуть позбавлені своєї реальної влади, грошей і майна, коли кожній людині (не виключаючи тих, хто при владі, депутатів і бізнесменів) під видом боротьби з тероризмом будуть для ідентифікації вживляти електронний мікрочіп. (http://www.notinn.ru/news/dokladNsance.rar)…

Постійні крадіжки і втрати електронних паспортів, множення пов'язаних з цим злочинів, послужать «зручною» причиною для переходу до остаточної ідентифікації — обов'язковому вживленню мікрочіпа (www.4verichip.com) з персональним кодом кожному власнику електронного паспорта в Україні (http://adsx.com).Невже ті, що при владі, бізнесмени, ті, що мають гроші, щиро бажають позбавитися своєї влади, своїх грошей і носити під своєю шкірою мікрочіп ?..



Каталог: old
old -> Міський методичний кабінет екскурсія «Спостереження за осінніми змінами у живій та неживій природі»
old -> Наукових праць
old -> Державний стандарт початкової загальної освіти Згідно із Законом України «Про загальну середню освіту»
old -> Розділ ІІ. Наша зірочка Даша Бондарчук
old -> Історія держави І права України у 2-х томах том І
old -> Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку народознавчими засобами 2010 р. Укладачі
old -> Першотравнева райдержадміністрація відділ освіти методичний кабінет
old -> Задача на спільну роботу. Мета: Забезпечити засвоєння учнями вміння розв’язувати задачі на спільну роботу
old -> Методичні рекомендації до організації і проведення уроків узагальнення і систематизації знань учнів на початок навчального року


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал