Г. Майстренко. «Як сова програла поєдинок»



Скачати 37,35 Kb.
Дата конвертації29.12.2016
Розмір37,35 Kb.

2 клас


Вчитель початкових класів

Ладижинської СЗШ№1

Соєнко Л. І.

2010 р.



Тема: Г. Майстренко. « Як сова програла поєдинок »
Мета: розвивати читацькі навички учнів

( усвідомленість, виразність, правильність читання);

сприяти підвищенню в учнів інтересу до природничих знань; розвивати критичне мислення, навички усного мовлення; уміння працювати над текстом, застосовуючи інтерактивні вправи для ефективного читання та мислення, спостережливість, виховувати любов і бережне ставлення до природи.

Хід уроку

І Організація класу до уроку

Продзвенів шкільний дзвінок

Починається урок.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо!

1. Вступне слово

- Уже декілька днів ми читаємо казки та оповідання про ліс, його мешканців, про людей, що із задоволенням відвідують його.

- Чого ви навчились, читаючи ці твори?

( Знайдіть в домашньому завданні рядки, що вразили вас, … що втішили вас, ... рядки, що чогось навчили чи заставили задуматись..)



II Повідомлення теми і завдань

- Сьогодні ми теж помандруємо подумки до лісу. Допоможе нам в цьому твір Г. Майстренка Але як до будь - якого походу, до читання треба дещо підготуватись. Читання має бути правильним та виразним. Тому виконаємо завдання



III Вправи на вдосконалення навички читання:

1) читання злиттів приголосних ( з дошки)

злю спи чку вхо нко ско трі чки вслу стри спра



2) інтонування за силою голосу

-Дощ! Дощ!- вигукнув Андрій

-Дощ! Дощ! - зашелестіли радо квіти.

-Дощ! - повідомив Сашко



3) інтонування в залежності від ситуації

-Молоко,- промуркотів ласо кіт.

-Молоко! -скривилась Катруся.

4) Читання речення в залежності від зміни логічного наголосу.

( Перетворення розповідного речення на питальне і навпаки)

Дятел лікує дерева.

Висновок: отже, щоб краще зрозуміти думку автора та передати її слухачам, треба бути уважним, спостережливим читачем, помічати слова, що допомагають у цьому.

IV Актуалізація знань

Але, напевно, вам уже хочеться дізнатись, про читатимемо сьогодні.



1) Загадки

Маю круглі очі,

бачу серед ночі,

удень спочиваю,

а вночі літаю.
Довгі вуха, куций хвіст,

невеличкий сам на зріст.

Довгі ноги скік та скік.

Ми погнались, він утік.


2) Асоціативний кущ:

Сова Заєць


3) Словникова робота Роз'єднайте слова і прочитайте назву Яксовапрогралапоєдинок

(поєдинок, шугнула, каменем упала, відчайдушно, сколотив тишу, снував пісню)



4) Передбачення (про що йтиметься?)
V Усвідомлення змісту

1) Читання з позначками

2) « Мікрофон» (враження)

3) Повторне читання (вголос, з коментуваннями вчителя)

(В тексті ви побачили зміст, поспостерігаємо за красою, влучністю мови)

- Це казка чи оповідання?


VI Рефлексія

Встановити послідовність подій.



Сенкан

Інтерв'ю


- Що Вас вразило?
VII Дом. завд.

Перечитати, придумати продовження прогулянки
Каталог: tbkp
tbkp -> Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Складання
tbkp -> 4 клас Основи здоров’я 35 год на рік ( 1 год на тиждень)
tbkp -> Програма /рівень стандарту/ для учнів 7-11 класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів
tbkp -> Наказ №1243 Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України
tbkp -> Віднімання двоцифрових чисел
tbkp -> Хлопчик та дзвіночок конвалії
tbkp -> Твоя дорога до табору 2014 рік Мета
tbkp -> Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі тема : Закріплення знань про звукове значення букв "Ш", "ш" (ша). Розвиток зв ’ язного мовлення
tbkp -> Урок 1 Вступне заняття. Технологія як перетворююча діяльність людини
tbkp -> Усі ми – це наша родина, це наша сім’я, це наша Україна


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал