Довідка виховної роботи з учнями



Скачати 164,86 Kb.
Дата конвертації03.02.2017
Розмір164,86 Kb.
ТипДовідка
ДОВІДКА

ВИХОВНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ

ДЗШ I-III ступені № 141 ім П.П. Зверькова

в 2013-2014 навчальному році


Перед колективом школи в 2013-2014 навчальному році стояли наступні завдання:


  1. Створювати умови для розвитку і саморозвитку особистості школяра в різних видах діяльності, їх повноцінного морального, інтелектуального та фізичного розвитку.

  2. Створювати умови для отримання загальної середньої освіти на рівні державних стандартів.

  3. Розвивати у школярів природні позитивні нахили і таланти, творче мислення, потреби та вміння вдосконалюватися.

  4. Пошук та ціле направлений відбір для навчання творче обдарованих і здібних дітей.

  5. Виробити у учнів скрізь учнівське самоврядування вміння активно діяти в рішеннях важливих питань життя держави, свого колективу.

  6. Навчити школярів формувати, виказувати та відстоювати свою власну думку.

  7. Пошук інноваційних технологій в процесі навчання і виховання.

  8. Керівництво самоосвітньою діяльністю учнів та вчителів.

  9. Робота з батьківською громадою.

Реалізація поставлених завдань та принципів виховання в національній системі освіти здійснювалася по наступним напрямкам:



  • громадянське виховання;

  • військово-патріотичне виховання;

  • трудове виховання;

  • художньо-естетичне виховання;

  • моральне виховання;

  • економічне виховання;

  • формування здорового образу життя;

  • превентивне виховання;

  • екологічне виховання;

  • сприяння творчого розвитку особистості;

  • профорієнтаційне направлення.

В 2013-2014 навчальному році працювали наступні творчі об’єднання:




  • ЮІР, ДЮП

  • Військово-патріотичний гурток

  • Футбол

  • Юні квіткарі

  • Технічне моделювання

  • Юні журналісти

Патріотичне виховання – формування патріотичних почуттів означає вироблення високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім’я процвітання української держави. Воно покликає формувати громадянина-патріота, виробляти глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовність у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного вдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил.

Військово-патріотичне виховання в школі проводилося згідно річному плану школи.

Учні школи приймали участь в заходах, присвячених 70-ої річниці Звільнення Донбасу від німецько-фашистських загарбників; в заходах, присвячених Дню партизанської Слави, Дню Перемоги.

● Стали традиційними зустрічі учнів школи з ветеранами війни та праці.

● Проводилися мітинги, лінійки.

●Учні разом з педагогом-організатором Лавренюк Л.М. та класними керівниками підготували святкові заходи, поздоровляли ветеранів.

● Напротязі року проводилися операції «Турбота», «Милосердя».

●Проводилися уроки пам’яті, мужності, тематичні класні години.

●Проходили святкові концерти з участю представників філармонії.

●Проводилися конкурси малюнків, плакатів.

●Оформили тематичні стенди.

●Догляд пам’ятника, який знаходиться на теріторії школи.

●Вивчення на уроках нерозкритих сторінок історії України, пов’язаних з роками сталінських репресій, голодомору 30-х років.

●Підготовка матеріалів для «Книг пам’яті».

● В музейній кімнаті були проведені зустрічі учнів 1-9 класів з ветеранами Великої Вітчизняної війни, ветеранами Афганістану
Прийняли участь у рамках обласної акції «Вахта пам'яті» в операціях :Ветеран живе поруч», «Ми пам'ятаємо і шануємо імена переможців».

В школі з 05.05.2014 по 09.05.2014 був проведен “Тиждень пам’яті”. В рамках тижня були проведені наступні заходи:




  1. 07.05.2014 проводився єдиний урок пам’яті.

  2. Проведена акція “Ветеран живе поруч” (привітання ветеранів вдома).

  3. Вивісили привітальні листівки і плакати.

  4. Виставка плакатів, малюнків на військову тематику.

  5. Проведені зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни, воїнами Афганістану.

  6. Проведені тематичні класні години на військову тематику в молодшій школі разом з ветеранами ВВВ.


Правове виховання – формування правової культури – прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів (Герба, Прапора, і Гімну); знання й дотримання у поведінці Законів України; активна протидія особам та установам, що порушують закони, завдають збитків державі, зазіхають на територіальну цілісність і незалежність України.

В школі на протязі учбового року проходили місячник правових знань, тижні правових знань. В рамках місячника і тижнів проходили наступні заходи:

1. Класними керівниками були проведені тематичні виховні години, викторини серед учнів 1-9 класів:

- «Я маю право»;

- «Підліток і закон»,

- «Права людини»

- «Устав школи», де у ціх заходах було охоплено 202 учня школи. Найкращими тематичними годинами були у Ледней В.П( 2 кл)., Корбань Л.О.( 7 кл), Козловой Л.В. (6кл) , Орлової А.А.(9кл)

2. Педагогом – організатором був проведен турнір знатоков «Щоб достойно жити»», для учнів 5-7 класів, де було охоплено 42 учнів. Найактивнішими учасниками цій гри були: Казак М. (5 кл.), Платіцин Д. (6 кл.),Баришев В.(6 кл), Жук Б. (7 кл.), Динкевич В.(7 кл), де проявили винахідливість, кмітливість.

3. Провели конкурс плакатів по ЗОЖ для учнів молодшого, та середнього шкільного віку, де прийняли участь 15 учнів, з них кращіми були Глушко С. (1 кл), Виборнова В(2 кл), Сапожнікова Д. (3 кл.), Болоцький А. (4 кл.), Резніченкова А. (5 кл.), Лузанова Е (6 кл.), Костюхін Д. (7 кл.), Третяк О. (8 кл.), Лалаєв А. (9 кл) .

4. Оформили інформаційний стенд «Права і обов’язки учнів”

5. Оформили тематичну виставку у бібліотеці, де бібліотекар Кузеря Л.В., провела тематичний урок «Думай до, а не після» з учнями 5 класу , де прослухали цей урок 14 учнів.

6. Провели на уроці консультацію по трудовому праву для учнів 9 класу (11 учнів).

7. Учні 2 класу (29 чоловік) проглянули мультимедійну презентацію «Декларація о правах людини».

8. Провели засідання круглого стола на тему: «Застенчивость: хорошо или плохо?» серед учнів 5-6 класу, де було охоплено 23 учня.

9. Учні 9 класу виготовили і прийняли участь у конкурсі буклетів «Як українська стала державною»

10. Класні керівники 1-9 класі провели класні години – роздуми на теми:

-« Права дитини в новому столітті»;
-«Я дитини - я людина»;
-«Можливо бути свободними від відповідальності»;
-«Конфликти в колективі та засоби їх подолання»;
- «Що таке порядність»
Моральне виховання – прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.
На протязі року в школі проходили наступні заходи:


  • виставки, реферати, твори «Духовні скарби народу»;

  • години спілкування “Мене будуть поважати, якщо ...”

  • змагання промовців, рольові ігри, обмін думками на тему «Багатство нашої душі».

  • проводилися зустрічі з умільцями різних професій на тему: “Хвала рукам, які дивні дива творять.”

  • тестування “Відображення моральності”

  • ігрова програма “Таємниці слова”


Цілістний процес виховання передбачає художньо-естетичну освіченість і вихованість особистості. Виховуючи у молоді естетичні погляди, смаки, які грунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації, національне виховання передбачає вироблення умінь власноручно примножувати культурно-мистецьке надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне у повсякденному житті.

Продовж 2013-2014 навчального року проводилися:

    1. Конкурси дитячої самодіяльності


• “Осінь – чарівна пора”

• День учителя

• “Новорічні свята”

• День захисника Вітчизни


• Свято 8 Березня

    1. Районні конкурси малюнків, плакатів.

    2. Конкурси –виставки виробів із природничого матеріалу

    3. Лекції, бесіди, літературно-музичні вечори

    4. Турніри знавців поезії, мистецтва, архітектури, музики, народної творчості, народних промислів.

Учні нашої школи приймали участь в районному огляду-конкурса художньої творчості дітей-інвалідів “Повір у себе”, де зайняли призові місця.

Цікавими і пізнавальними були поїздки та в Донецький драматичний театр, МП “Юність, цирк “Космос”, ляльковий театр.
Одним із пріоритетних напрямів, згідно яким працює школа – етнографічне. Воно тісно пов’язане з громадянським та художньо-естетичним. Вчителя української мови, географії, класні керівники формують у учнів основи естетичної культури, норм, принципів, ідеалів. Учні разом з вчителями української мови вчаться любити українську мову, знати і розуміти її, спілкуватися на державній мові. За 2013-2014 навчальний рік в школі пройшли наступні заходи:


  • Літературні вечори “Не вмре поезія, хоч людськість ціла стане” (присвячений 150 – річчю з дня народження Cамійленка)

  • Українська рідна мова – диво калинове (конкурс поезій, написання творів – мініатюр)

  • Т.Г.Шевченко й Донеччина

  • “Ми тебе не забули, Тарасе” (конкурс поезій)

  • Випуск стінгазети, присвяченої Т.Г. Шевченку

  • Оформлення куточка (виставка книг, ілюстрацій до творів Кобзаря, рефератів)

  • Випуск газети, присвяченої П. Чубинському

  • Свято Миколая на Україні

  • День Стрітення в Україні

  • День Матері в Україні


Трудове виховання – формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря, що володіє відповідними навичками та вміннями, професійною майстерністю, на основі сучасних знань про ринкову економіку може самостійно віднайти застосування власним здібностям у системі виробництва, науки, освіти.

В 2013-2014 навчальному році в школі проходили акції “Чисте подвір’я”, місячники з благоустрою території пришкільного двору: учні висаджували дерева, кущі троянд, квітів, створювали нові квітникові клумби.

Учні школи приймали участь у районних конкурсах “Технічне моделювання”, “Наш пошук і творчість - тобі Україно”, виставці “Знай і люби свій край”.

Належна увага надається профорієнтаційній роботі серед учнівської молоді:



  1. Проводились дослідження по питанням профорієнтаційної роботи серед учнів 9 класів (анкетування учнів).

  2. Були оформлені и оновлені інформаційні стенди:

а) «Барометр професій»

б) Інформація про стан ринка праці в Будьоннівському і Пролетарському районах

в) Проспекти професіональних ліцеїв, технікумів.

г) Проспекти служб зайнятості Донецькій області «Пріоритети діяльності і напрямок розвитку»

д) Пам’ятки для абітурієнтів:


  • «Орієнтир у світі професій»

  • “Поради молоді”

  • Знайди роботу до душі”

  • Реферативні роботи учнів старших класів на теми

    • Твоя майбутня професія

    • Лікар

    • Ветеринар

    • Пекар – кондитер

    • Робітнича професія – стабільне працевлаштування

    • Продавець

3. В бібліотеці проводилась виставка літератури по профорієнтаційній тематиці:

    • Е.М. Павлюєнков «Кім бути?»

    • Е.А. Климов «Як вибирати професію»

    • В.В. Усов «Я працюю в сфері обслуговування».

    • Н.Н. Захаров «Профорієнтаційна робота школярів»

4. В школі проводились семінари, тренінги з метою орієнтації учнів на професії, які необхідні на ринку праці міста.

5.. Проводилась зустріч учнів 9 класів з ведучими спеціалістами ВНЗ:



    • ДПШСЛ

    • ПТНЗ №114

    • ДПЛ № 115

    • Донецького професійного ліцею

    • ПТНЗ №130

    • ДЕНТ

    • ДНЗ “ДВПУБТ”

6. Проводилась робота з учнями 9 класів по профорієнтаційній спрямованості.

7. В школі працює програмно – апаратний комплекс «Профорієнтаційний термінал»

Фізичне виховання – утвердження здорового способу життя як невід’ємного елемента загальної культури особистості. Повноцінний фізичний розвиток особистості, формування її фізичних здібностей, зміцнення здоров’я, гармонія тіла і духу, людини і природи – основа фізичного виховання.

Учні брали активну участь в районних спортивних змаганнях:



    • змагання з спортивного орієнтування, II місце

    • “старти надій”

    • змагання з футболу на приз “Шкіряний м’яч”

    • пожежно-прикладний спорт


Екологічне виховання дітей та молоді передбачає формування економічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи, відчуття відповідальності за неї як за національне богатство, основу життя на землі, залучення вихованців до активної екологічної діяльності, нетерпиме ставлення до тих, хто завдає шкоди природі. Учні школи приймали участь в екологічних акціях:
- “Збережемо ялинку”, “Вмісто ялинки – зимовий букет”

  • “Збережемо первоцвіти”

  • “Міжнародний день птахів”

  • “Міжнародний день довкілля”

  • “День Землі”

  • “До чистих джерел”.

Впродовж 2013-2014 навчального року в школі працювало “шкільне екологічне міністерство”: проходили екологічні операції шкільне подвір’я”, проведення екологічних суботників, операція “Допомоги пернатому другові, конкурс виступу екологічної агітбригади “Земля - наш рідний дім”, фото конкурс “Крокус –2014р”

На протязі 2013 – 2014 навчального року учнів школи прийняли участь в наступних районних конкурсах, фестивалях, де зайняли призові місця:


  1. Районний конкурс фотографій “Зажигай без сигарет», Коміна В. (7 кл), I місце

  2. Районний конкурс юних читців 200-річчя з Дня народження Т.Г.Шевченка, Коротков С., III місце

  3. Районний етап Всеукраїнської акції “Наша допомога птахам”, Єгупов В. (2 кл.), Марченко П. (4 кл.) , II місце

  4. Районні змагання з технічного моделювання “Подарунок на Різдво”, Житкіх А. (3 клас), II місце

  5. Районний етап виставці – конкурсу “Журавли в искусстве оригами» Ахмедов А. (2 кл), Житніх А. (3 кл.), II місце

  6. Районний етап Всеукраїнської акції “Збережемо первоцвіти - 2014”

Костюхін Д. (7 клас), I місце

Виборнова В. (2 клас), III місце

Віноградова А. (3 клас), I місце

Зіяутдінов А. (7 клас), III місце



  1. Районний етап Всеукраїнського фестивалі – конкурсі Молодь обирає здоров’я, I місце

  2. Районна виставка-конкурс “Наш пошук і творчість –тобі Україно”

Болгаров О. (6 клас), III місце

Болгаров В. (6 клас), II місце

Єпішев А. (7 клас), III місце

Петраков А. (8 клас), III місце



  1. Районний етап конкурса “Юні художники” до 200 річчя Джона Юза

Марченко П. (4 кл.), III місце

  1. Районний етап конкурсу “Нехай пам’ять говорить”

Найдук І. (9 кл.), кращий твір, плакат, I місце, III місце

Бобчук А. (2 кл.), малюнки, I місце

Кравцова І. (9 кл), номінація “Кращий твір”, III місце


  1. Районний етап пізнавально-ігрової програми “Зелений світ”, II місце

  2. Екодзеркало, Коротков С., II місце

  3. Районний етап обласного конкурсу “Замість ялинки – зимовий букет”

Колпакова В., III місце

Лалаєв А., I місце



  1. Районна виставка декоративно-прикладної творчості “Знай і люби свій край”

Семенов І., 2 кл, III місце

Кідалова Г., 2 кл, III місце

Демянюк М. 4 кл, I місце

Корж М., 4 кл, III місце

Дмитрієва П., 4 кл, II місце

Кідалова Т., 9 кл, I місце

Кравцова І., 9 кл, I місце

Бусигіна Г., 2 кл, III місце

Храмова А., 3 кл, III місце

Болоцкій А., 4 кл, I місце

Віноградова А., 3 кл, III місце

Зіяудінов А., 7 кл, II місце

Виборнова В., 2 кл, III місце

Количева А., 2 кл, I місце

Глушко С., 1 кл, III місце

Формування здорового образу життя учнів відбувалося при проведенні наступних проведених заходах:


  • проведення місячника безпеки дорожнього руху “Увага! Діти на дорозі”

  • проведення тижнів безпеки життєдіяльності учнів

  • місячник боротьби зі СНІДом

  • проведення місячника пожежної безпеки

  • тиждень здорового образу життя

  • всесвітний день боротьби зі СНІДом

  • всесвітний день боротьби з туберкульозом

  • всесвітній день боротьби з курінням

  • День ГЗ

  • 28 річниця Чорнобильської катастрофи

  • зустрічі з лікарем гінекологом Кириловой І.В., лікарем-терапевтом Овсянніковой Л.В.


Превентивне виховання направлено на попередження правопорушень, затвердження образу життя учнів без порушення норм моралі, розвиток умов, які сприяють сохранності здоров’я та життя дітей, вияв негативних зміни в поведінці учнів, попередження їх подалого розвитку. В 2013-2014 навчальному році учні школи приймали активну участь в шкільних і районних заходах по профілактиці СНІДу, алкоголізму, наркоманії, тютюнопаління. На протязі навчального року проходив сумісний рейд – відвідування сімей, які потребують підвищеної уваги, з співробітниками СДД, ОКМДН. На шкільному обліку стояло 7 кризових родин. Вони знаходилися під постійним контролем, відвідувалися класними керівниками і адміністрацією, батьківським комітетом, запрошенням на засідання ради по профілактиці правопорушень, при необхідності викликалися в службу по справам неповнолітніх.

В 2013-2014 н.р. класними керівниками, радою по профілактиці правопорушень, адміністрацією школи проводилась профілактична робота з наступними учнями, які знаходяться на внутрішкільному обліку:

1.Филиппов С. (9 клас)

2. Севастьянов Богдан (7 клас)

4. Болгаров О. (6 клас)

5. Болгаров В. (6 клас)

6. Ларічев Е. (6 клас)

7. Носов Р. (5 клас)

8. Ярьоменко В. (2 клас)

В школі проводилася робота з дітьми, які знаходяться під опікою (19 учнів):



  • Филиппов Станіслав (9 клас)

  • Каменецький Р. (8 клас)

  • Кшановський Дмитро (8 клас)

  • Єпищев Андрій. (7клас)

  • Болгаров Олександр (6 клас)

  • Болгаров Василь (6 клас)

  • Кішкар Олександр. (6 клас)

  • Филипенко Артем (5 клас)

  • Ситніков Андрій (5 клас)

  • Борисенко Настя (4 клас)

  • Гумуржи Олександра (4 клас)

  • Филипенко Олексій (3 клас)

  • Сапожнікова Діана (3 клас)

  • Ніколаєнко Артем (3 клас)

  • Филипенко Руслан (2 клас)

  • Шевчук Ігор (2 клас)

  • Грібовод Надія (2 клас)

  • Гур’янов Микита (1 клас)

  • Кушковой Дмитро (1 клас)

Перевірялися умови життя, на контролі був медічний огляд, проходили бесіди з опікунами. Ці діти були охоплени гарячим харчуванням, вони отримували подарунки на Новий рік, до Свята Миколая.

Аналізуя виховну роботу, я вважаю, що з поставленими завданнями і основними напрямками виховання педагогічний колектив в основному справився. Накопичен позитивний досвід, але є і недоліки.


Виходячи з вище сказанного пропоную:


  1. У 2014-2015 начальному році звернути увагу на недоліки в виховній роботі і продовжувати роботу над проблемою методичного забезпечення якісної освіти, задекларованої новими Державними стандартами початкової та загальної середньої освіти, шляхом широкого впровадження діяльнісного підходу у навчанні, вихованні, інформаційно-комунікаційних технологій і компетентністного підходу в практику роботи педагогів.

Термін: постійно

Виконавець: Класні керівники 1-9 класів



  1. Забезпечити умови для саморозвитку особистості учнів в різних видах діяльності через участь в гуртках, факультативах і органах учнівського самоврядування.

Термін: постійно

Виконавець: Класні керівники 1-9 класів




  1. Виховувати усвідомлене ставлення учнів до свого здоров’я, здоровому образу життя.

Термін: постійно

Виконавець: Класні керівники 1-9 класів



  1. Класним керівникам 1-9 класів продовжувати роботу по профілактиці правопорушень, систематично вести щоденники спостереження .

Термін: постійно

  1. Вчителям : Бутенко М.П. (вчителю української мови та літератури), Галді Ю.М. ( вчителю трудового навчання), класним керівникам Ледней В.П. (2 клас) , Дмитренко Г.І. (3 клас), Корбань Л.О. (7 клас), педагогу-організатору Лавренюк Л.М. висловити подяку за активну участь у шкільних, районних , місцевих, обласних заходах.

  2. Класним керівникам Гомольській Р.П. (8 клас) , Козлової О.М.(5 клас) вказати на недостатню роботу з класом з питань виховної роботи, участі у позакласних і позашкільних заходах..




  1. Класному керівнику 8 класу Гомольскій Р.П. , вказати на ненадання своїх методичних розробок для участі у конкурсах.

  2. Усім вчителям у 2014-2015 навчальному році активно брати участь у методичних розробках , районних, міських, та обласних заходах, предметних неділях.

Директор школи : Л.В. Гур'янова



Заступник директора з НВР С.В. Безвенюк

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал