Довідка про проведення семінару вчителів математики на базі Люботинської зош I iii



Скачати 36,28 Kb.
Дата конвертації23.12.2016
Розмір36,28 Kb.
ТипДовідка
Олійник С.В.,

методист ЛММК

Довідка про проведення

семінару вчителів математики

на базі Люботинської ЗОШ IIII ст. № 2
17 жовтня 2008 р. на базі Люботинської ЗОШ № 2 був проведений теоретично-практичний семінар вчителів математики. Тема семінару: ”Використання сучасних технологій у процесі викладання математики – один із шляхів розвитку пізнавальної та розумової діяльності учнів ”. Мета семінару: активізувати проблеми проведення сучасного уроку з використанням елементів сучасних технологій з метою формування пізнавальної діяльності учнів та розвитку їх особистості. Завданнями семінару було: допомогти вчителям зорієнтуватися в інноваційних процесах, що відбуваються на теренах шкільної освіти, теоретично ознайомити з проблемою використання елементів інноваційних технологій при викладанні математики щодо активізації пізнавальної діяльності учнів, продемонструвати практичне застосування елементів інноваційних технологій (вірю – не вірю, знайди помилку, бенефіс) на уроках математики. Семінар розпочався своєчасно, організовано. На семінарі були представники з усіх навчальних закладів міста, в кількості 12 чоловік та представника ММК. Теоретичний блок включав презентацію з елементами тренінгу „Розвиток особистості учнів на уроці на основі впровадження технологій інтерактивного навчання”, підготовлену заступником директора з НВР, вчителем математики Лутицькою Н.В. Було зазначено, що вирішальне значення для системи шкільної освіти має формуючий вплив предмета математики на особистість школяра. У своїй роботі кожному вчителю велику увагу необхідно приділяти розвитку логічного та критичного мислення, просторових уявлень, алгоритмічної та інформаційної культури. Однією з головних цілей викладання математики є формування навичок застосування математики, розвиток творчого, критичного мислення учнів. Наталія Вікторівна зупинилась на застосуванні технології критичного мислення, методу проектів, проблемного навчання, інтерактивних технологій на уроках математики, розкрила технологію організації роботи в малих групах у змінних групах. Зауважила на тому, що велику увагу необхідно приділяти формуванню особистості, здатної до продуктивної праці, необхідно забезпечувати умови для самореалізації учнів, запроваджувати інтерактивні методи навчання. Вчитель уміло продемонстрував використання технології "Сніжковий ком" шляхом залучення присутніх вчителів математики до співпраці.

Виступ викликав зацікавленість з боку учасників семінару, забезпечив їх активність під час обговорення.

Практична частина семінару була представлена проведенням уроків математики та позакласного заходу „Математична мозаїка”.

Урок у 6-а класі був проведений учителем Гладух О.Л. з теми: «Множення дробів. Розв’язування задач”. Мета уроку: повторити означення, основну властивість дробу, ознайомити, розвивати логічне мислення учнів і бажання пізнавати нове. Тема уроку відповідає навчальній програмі. Мета і завдання поставлені своєчасно. Під час актуалізації знань було проведено повторення матеріалу за допомогою інтерактивної дошки. На уроці було використано групову форму роботи, що дало можливість забезпечити індивідуалізацію навчання, колективну відповідальність і зацікавленість членів групи у результатах. Перевірка домашнього завдання здійснювалася за допомогою комп’ютерів. Запропоновані завдання носили проблемно-пошуковий характер, вирішення яких вимагало від учнів застосування теоретичних знань, логічного мислення, сприяли активізації розумової діяльності учнів. Контроль за знаннями був цілеспрямованим і планомірним. Учні були зацікавлені темою, змістом і методами ведення уроку. Було забезпечено оптимальний темпо-ритм праці учнів на уроці, враховані вікові особливості учнів, продемонстровано уміння вчителя гармонійно поєднувати в процесі навчання освітню та виховну мету уроку.

Урок у 8-а класі проведений учителем Дроновою А.П. з теми "Чотирикутники" у формі "бенефісу".Урок підсумково – узагальнюючий. Клас поділений на 5 груп. Чітко вибудувана структура уроку, підбір завдань як для теоретичного опитування так і для практичної перевірки знань зумовили виконання поставлених завдань учителем перед початком уроку. При проведені уроку вчителем використані технології: мозковий штурм, два по два чотири, мікрофон. Застосування геометричних фігур «Чотирикутників» у побуті, сільському господарству було продемонстровано через проведення прес – конференції. Контроль за теоретичними та практичними знаннями учнів здійснювався консультантами груп під чітким керівництвом вчителя.

Цікавим та насиченим був позакласний захід, присвячений числам. Вчитель формою проведення обрав казковий числовий поїзд. Була проведена велика підготовча робота, учнями підготовлені костюми, завдання, стенди з фотоматеріалами та ілюстраціями. Вдало реалізовані потенціальні можливості змісту матеріалу для розумового виховання учнів. Під час проведення заходу до участі запрошувалися глядачі учні 4 – 6 класів, які були його активними учасниками.



Семінар пройшов організовано, план виконаний, мета семінару досягнена. Необхідно відмітити такі моменти: збагачення кругозору, поповнення знань не тільки учнів, а й усіх присутніх з представленої на семінарі теми, відчуття небайдужості учнів до уроків математики та до предмету математика, величезне бажання вчителів співпрацювати з учнями, неймовірний творчий потенціал вчителя математики Гладух О.Л., її бажання передати свої знання дітям та присутнім вчителям щодо використання ІКТ на уроках та в позаурочний час.

Семінар пройшов на високому науково-методичному рівні.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал