Читання Читати художню дитячу літературу. Вивчити колядки, щедрівки с. 65-68. Опрацювати с. 74-91. Українська мова



Скачати 103,14 Kb.
Дата конвертації16.12.2016
Розмір103,14 Kb.
До уваги учнів!
У зв’язку з припиненням навчально-виховного процесу та запровадженням з 2 по 22 листопада 2009 р. канікул. Якщо ви здорові і бажаєте долучитися до дистанційного навчання, пропонуємо до вашої уваги завдання з предметів для самостійного опрацювання:
ПОЧАТКОВІ КЛАСИ
2 клас

Читання

  • Читати художню дитячу літературу.

  • Вивчити колядки, щедрівки с. 65-68.

  • Опрацювати с. 74-91.

Українська мова

  • Повторити слова для запам’ятовування.

  • Зробити звукову модель слів на вибір.

  • Повторити алфавіт.

  • Опрацювати матеріал на с. 44-77

Математика

  • Повторити таблицю додавання і віднімання. Знаходження периметрів. Нумерація чисел 21-100.

  • Опрацювати с.40-62. креслення відрізків.

Я і Україна

- Опрацювати матеріал на с. 24-51.



Англійська мова

- Повторити написання вивчених букв: прописи ст. 3-15.

- Заповнити у пропис ах сторінки: 5, 9, 11, 15.

- Повторити написання вивчених слів у словниках.


3 клас

Читання

  • Опрацювати тему "Усна народна творчість" с. 65-82.

Українська мова

  • Опрацювати параграфи: 16, 17, 18, 19, 20, 21.

  • Засвоїти правопис словникових слів: бібліотека, криниця, директор, депутат, горизонт, очерет, черемха, абрикос, апельсин, комп’ютер.

Математика

  • Вивчити таблиці множення числа 8 та 9 і таблицю ділення на 8.

  • Вправи на застосування таблиць ділення та множення числа 8 та таблиці множення числа 9.

  • Розв’язування рівнянь та розв’язування задач.

Я і Україна. Природознавство.

- Опрацювати теми:

1) "Зелене диво Землі",

"Як розрізняють рослини" (с.105-107).

2) "Будова рослин".

"Рослини – живі організми" (с. 107-111)

3) "Дерева, кущі, трав’янисті рослини"

"Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини" (с.111-114).



Я і Україна. Громадянська освіта.

- Опрацювати теми:

1) "Акуратність. Правила особистої гігієни" (с.27-28)

2) "Як досягти успіху. Умови успіху" (с. 29-32)

3) "Хочеш бути щасливим, не будь лінивим" (с.32-34).

Англійська мова

- Виконати вправи у робочому зошиті:

Ст. 3 – впр. 1 ст. 17 – впр. 1

Ст. 7 – впр. 3 ст. 19 – впр. 3

Ст. 11 – впр. 1 ст. 19 – впр. 4

Ст. 14 – впр. 14 ст. 22 – впр. 1

- Скласти свій розпорядок дня "My working day".

- Записати слова у словник: ст. 41, ст. 44.


4 клас

Читання

  • С. 72-106 виразне читання, відповіді на запитання, переказ. Читання художньої літератури.

Українська мова

  • С. 53-71 опрацювати матеріал, вивчити відмінки.

Математика

  • С. 41-56 опрацювати матеріал, повторити таблицю множення та ділення.

Я і Україна.

- С. 46-56 опрацювати матеріал.



Англійська мова

- Виконати вправи у робочому зошиті:

Ст. 3 – впр. 2 ст. 19 – впр. 1

Ст. 5 – впр. 1 ст. 20 – впр. 2

Ст. 11 – впр. 1 ст. 18 – впр. 2

Ст. 13 – впр. 3 ст. 22 – впр. 2

Ст. 17 – впр. 2 ст. 22 – впр.3

- Повторити вивчений граматичний матеріал: вживання: some, any, many, much; будову запитань типу: Wh; вживання: Present Simple та Present Continuous.

- Читати і перекладати текст "Home reading" Text №1

УКРАЇНСЬКА МОВА


5 клас

- Опрацювати тему "Текст": § 1-3, ст. 44-56; §5-8, ст. 62-81.

- Вивчити таблицю на ст. 71, 73

- Ознайомитись із схемою речення.

6 клас

- Опрацювати теми, виконати за вибором 3-4 вправи з кожної теми.



1. Складні слова. Сполучені голосні о, е в складних словах.

2. Правопис складних слів разом, окремо, через дефіс. Написання слів з пів-, напів-, полу-.

8 клас

- Опрацювати теми, виконати за вибором 5-6 вправ з кожної теми.



1. Складений іменний присудок, складений дієслівний присудок.

2. Тире між підметом і присудком.

9 клас

- Опрацювати тему "Складносурядне речення".



- Виконати 7-9 вправ.

- Скласти 2 зразки тестових завдань до теми.

11 клас

- Повторити теми: "Орфографія", "Фонетика", "Лексикологія".



- Виконати 4-6 зразків тестових завдань з даних тем.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРИ
6 клас

- Прочитати поему Миколи Вороного "Євшан-зілля". - Скласти в зошиті розгорнутий план переказу твору. Написати відповіді на запитання: "Чому людині необхідно повертати історичні пам’ять!".

- Ознайомитись детально із біографією Т.Шевченка. Прочитати поему Т.Шевченка "Іван Підкова". У зошиті попрацювати над аналізом за завданнями до твору. Прочитати поему Т.Шевченка "Тарасова ніч". Вивчити уривок із поеми напам’ять (за вибором). У зошиті письмова робота за ілюстрацією М.Колядко "Козацька розвідка в степу". Вивчити напам’ять вірш Т.Шевченка «Думка» (Тече вода в синє море...)

7 клас


Опрацювати за підручником біографію Михайла Стельмаха. Прочитати фрагменти автобіографічної повісті «Гуси-лебеді летять». Підготувати характеристику чутливого до краси образу хлопчика Михайлика.

Підготуватись до уроку позакласного читання за твором А.Кащенка «Над Кодацьким порогом». Опрацювати додаткову літературу про гетьмана Івана Сулиму.

8 клас

Опрацювати за підручником короткі відомості про Івана Франка, опрацювати поему «Іван Вишенський». Із довідкової літератури виписати відомості про Івана Вишенського. Записати план характеристики образу Івана Више6нського у зошит, за планом складати усну характеристику образу. Написати твір-роздум на тему: «Проблема морального вибору людини, її втеча від світу»


9 клас

- Опрацювати матеріали підручника, додаткову літературу по вивченню життєвого та творчого шляху Григорія Сковороди. У зошиті зробити аналіз творів "Бджола та Шершень", "Собака і вовк", "Великому місту – звичай і права". Виписати кілька афоризмів Сковороди, дати їм власне пояснення. Вивчити напам’ять "Великому місту звичай і права".

- Прочитати, детально переказувати поему Івана Котляревського "Енеїда".

10 клас


Опрацювати матеріали підручника та додаткову літературу про світове значення творчості і вшанування пам’яті про І.Я. Франка. Прочитати його соціально-психологічну драму «Украдене щастя».

Опрацювати матеріали підручника та додаткову літературу по вивченню життєпису Павла Грабовського. У зошити оформити огляд творів поета.

11 клас

- Микола куліш "Мина Мазало". Прочитати твір, дати розгорнуті відповіді у зошитах:

А) художнє відтворення проблем українізації у п’єсі "Мина Мазало".

Б) Види комічного та засоби його творення.

- Іван Кочерга "Ярослав Мудрий". Роботи в зошитах:

А) Дібрати історичну довідку про часи правління Ярослава Мудрого;

Б) Скласти цитатний план-характеристику образу Ярослава Мудрого.

- Прочитати кіноповісті О.Довженка "Зачарована Десна" та "Україна в огні".

МАТЕМАТИКА
6 клас

- Г.Г.Бевз, В.Г.Бевз. §14, 15, 16, 17.

7 клас

Алгебра

- Г.Г.Бевз, В.Г.Бевз. §8, 9, 10.


Геометрія

- Г.Г.Бевз, В.Г.Бевз. § 5, 6.

9 клас

Алгебра

- Ю.І.Мальований, Г.М.Литвиненко. п.2.4, 3.1


Геометрія

- А.П.Єршов, В.В.Голобородько. п. 5.2., 5.3., 6.1., 6.2.

11 клас

Алгебра

- Найбільше і найменше значення функції на відрізку. Дослідження функції за допомогою похідної та побудова графіка функції.



Геометрія

- Поняття про тіла і поверхні обертання. Циліндр. Осьовий переріз циліндра. Перерізи циліндра площинами. Вписані та описані призми і циліндри.


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
5 клас

- Ганс Крістіан Андерсен "Снігова Королева". Опрацювати статтю про письменника. Прочитати казку "Снігова королева". Дати відповіді на запитання.

6 клас

- Байка. Езоп. Лафонтен. Крилов. Опрацювати статті про байку, Езопа, Лафонтена, Крилова. Виразно читати байки, аналізувати. Одну байку вивчити напам’ять.



7 клас

- Вальтер Скотт "Айвенго". Опрацювати статтю про письменника. Прочитати уривки з роману "Айвенго", дати усні відповіді на запитання. Підготувати порівняльну характеристику Ровени і Ребеки.

8 клас

- Театр у Давній Греції. Есхіл "Прометей". Софокл "Антігона". Опрацювати статті про театр у Давній Греції, про Есхіла та Софокла. Прочитати уривки з "Прометея закутого" Есхіла, "Антігони" Софокла, дати відповіді на запитання.



9 клас

- Гете "Фауст". Опрацювати статтю про Гете. Прочитати уривки з "Фауста" Гете, дати відповіді на запитання.

10 клас

- Ф.Достоєвський "Злочин і кара". Опрацювати статтю про Достоєвського. Прочитати уривки з роману Достоєвського "Злочин і кара", дати відповіді на запитання.



11 клас

- "Срібне століття" російської поезії. Символізм. Акмеїзм. Футуризм. "Нові селянські" поети. Опрацювати статтю про поетів "срібного століття" (О.Блок, А.Ахматова, О.Мандельштам, М.Цвєтаєва, С.Єсенін). Проаналізувати вірші О.Блока "Весно, весно, без меж і без краю" і " Про доблесті, про подвиги, про славу" з погляду на їхній ідейний зміст і центральні символи. Вивчити напам’ять вірш О.Блока "Про доблесті, про подвиги, про славу…".


ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
5 клас

- Київські князі Володимир Великий та Ярослав Мудрий.

6 клас

- Найдавніші держави Дворіччя. Давній Вавилон. Ассирія.



7 клас

- Київська Русь за правління князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого.

8 клас

- Культура України в ХУІ ст.



10 клас

- Українська держава П.Скоропадського.

11 клас

- Україна в період відбудови.


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
7 клас

- Релігія та церква в середньовічній Європі. Середньовічна культура Західної Європи.

8 клас

- Франція, Іспанія в ХУІ – першій половині ХУІІ ст.



10 клас

- Західні демократії: США, Велика Британія, Франція.

11 клас

- США і Канада.


ПРАВОЗНАВСТВО
9 клас

- Опрацювати:

"Що таке паво власності. Як людина стає власником".

"Які договори є цивільно-правовими".


ГЕОГРАФІЯ
6 клас
- Градусна сітка на глобусі й географічній карті.

- Географічні координати: довгота і широта.

- Практична робота №5 (в практичних зошитах).

- Опрацювати §19-23.

7 клас
- Повторити розділ «Океани».

- Опрацювати §13-18 по темі "Африка".

8 клас

- Виконати практичну роботу №3. Встановлення взаємозв’язків між тектонічними структурами, формами рельєфу та корисними копалинами.



- Опрацювати тему «Кліматичні умови та ресурси», підготувати додатковий матеріал про несприятливі природно-кліматичні явища.

9 клас
10 клас

- Опрацювати теми «Взаємодія природи і суспільства», «Світове господарство».

- Виконати практичну роботу №2. Порівняльна оцінка ресурсозабезпеченості двох окремих країн чи регіонів світу (за вибором)».


ЕКОНОМІКА
10 клас

- Опрацювати тему «Моделі ринкової, планової та змішаної економік», замалювати у зошиті схеми руху товарів та грошей у різних типах економічного кругообігу. Записати переваги та недоліки кожного типу економік.

- Опрацювати тему «Основні проблеми економіки та їх ринкове розв’язання». Записати у зошит основні визначення теми. Записати переваги та недоліки ринку, породжені конкуренцією.
БІОЛОГІЯ
7 клас

- Опрацювати §§18-24 підручника з теми «Розмноження і розвиток рослин». Записати основні визначення та поняття в зошит.

- Виконати лабораторну роботу №9. Будова та різноманітність квіток.

- Виконати лабораторну роботу №10. Будова і різноманітність плодів.

8 клас

- Опрацювати §§16-19 підручника з теми «Черви». Записати у зошит повідомлення про значення червів у природі та житті людини.



- Опрацювати §§20-21 підручника з теми «Членистоногі».

9 клас


- Повторити тему «Кровообіг і лімфообіг».

- Опрацювати тему «Дихання».

10 клас

-

11 клас



- Опрацювати §§16-20 з теми «Спадковість і мінливість організмів. Основи селекції».

- Виконати лабораторну роботу №3. Спостереження нормальних і мутантних форм дрозофіл, їхнє порівняння.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

5 клас


- Виконати вправи у робочому зошиті:

Ст. 7 – впр. 5 ст. 25 – впр. 1

Ст. 15 – впр. 3 ст. 33 – впр. 3

Ст. 21 – впр. 3 ст. 42 – впр. 3.



  • Повторити вивчений граматичний матеріал.

  • Написати короткий твір: "My English Lesson".

  • Підготуватися до уроку домашнього читання: прочитати казку англійського письменника.

ХІМІЯ
7 клас

- Буринська Н.М. Опрацювати §6. Виконати впр. 6. 7 – ст. 51

Опрацювати §7. Виконати впр. 3, 4, 5, 10 – ст. 58.

8 клас

- Буринська Н.М. Опрацювати §13. Виконати впр. 1, 2, 3 – ст. 81



Повторити §5, 8, 11.

9 клас


- Буринська Н.М. Опрацювати §13. Виконати впр. 1-5, 7 – ст. 85

Повторити тему "Реакції обміну між розчинами електролітів Йонні рівняння". Виконати впр. 1-5, 6-8 – ст. 78.

10 клас

- Буринська Н.М. Опрацювати §13, 14, 15, 16.



Виконати впр. 88 – ст. 64 впр.; 93, 94, 95, 96 – ст. 71; впр. 101, 103, 104 – ст. 75.

11 клас


- Буринська Н.М. Опрацювати §5.

Виконати впр. 30-35– ст. 29; впр. 37 – ст. 30.

Опрацювати §7.

Виконати впр. 41-44– ст. 33.

КРЕСЛЕННЯ
11 клас


  • Опрацювати § 4.1. ст. 40-42.

  • Опрацювати § 4.2. ст. 42-44.

  • Виконати завдання в зошит №1-2, ст. 43-44.

ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА


9 клас


  • Опрацювати §9, ст. 48-52, §10, ст. 53-61.

  • Підготувати повідомлення про визначного театрального актора.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО


5 клас


  • Композиція "Натюрморт із квітами".53-61.

6 клас


- Натюрморт із предметів побуту.
7 клас

- Малюнок архітектурної споруди.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал