«числові функції»



Сторінка1/19
Дата конвертації22.02.2017
Розмір1,81 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

МАКІЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ГІРНИЧИЙ ЛІЦЕЙ

РОЗРОБКА ВІДКРИТОГО УРОКУ

з математики у супроводі ІКТ

ТЕМА: «ЧИСЛОВІ ФУНКЦІЇ»

РОЗРОБИЛА: ВИКЛАДАЧ ІНФОРМАТИКИ І МАТЕМАТИКИ В.П. ДОНЧИК

Макіївка-2013



Тема уроку:

«ЧИСЛОВІ ФУНКЦІЇ»

Тип уроку:

Комбінований урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (урок проводиться у комп’ютерному класі з мультимедійним проектором)

Цілі уроку:

Навчальні цілі:

  1. Посилення мотивації навчання.

  2. Повторити основні відомості про функцію..

  3. Індивідуалізація і диференціація процесу навчання.

Розвиваючі цілі:

  1. Розвивати навички роботи з прикладними програмним забезпеченням з математики (Advanced Grapher).

  2. Розвивати вміння отримувати і аналізувати інформацію.

  3. Озброїти учнів стратегією засвоєння і самоперевірки навчального матеріалу.

  4. Розширити зони індивідуальної активності учня.

  5. Розвивати інтерес до предмету.

Виховні цілі:

  1. Формувати навички дослідження.

  2. Формувати навички самостійної роботи.

  3. Формувати навички самоспостереження, самоаналізу.

  4. Виховувати допитливість, науковий світогляд.

Обладнання:

  • Мультимедійний проектор

  • Комп’ютер для вчителя

  • Комп’ютери для учнів

  • Картки з завданням

  • Шаблони графіків

  • Підручник Г.П.Бевз, В.Г. Бевз Математика-10

Програмне забезпечення:

Графічна програма Advanced Grapher


СТРУКТУРА УРОКУ

з/п

Етапи уроку

Час, хв

Види і форми навчальної діяльності

Використання комп’ютеру на уроці



Організаційний момент

1-2









Перевірка домашнього завдання

2-1

Взаємоперевірка

Показ графіків основних функцій, які підготував вчитель в програмі Advanced Grapher за допомогою мультимедійного проектору



Мотивація навчальної діяльності

4-3

Бесіда

Демонстрація малюнка 1



Актуалізація опорних знань

7-6

Фронтальне опитування

Демонстрація малюнка 2



Пояснення нового матеріалу з використанням ІКТ за допомогою програми Advanced Grapher

12-11

Лекція вчителя з елементами роботи на ПК (в Advanced Grapher).


Побудова і дослідження графіків за допомогою Advanced Grapher.

Робота учнів за ПК в Advanced Grapher при поясненні нового матеріалу. Паралельно учні записують нові відомості у зошити.





Закріплення вивченого

5-6

Робота в парах. «Зима-літо».

Взаємоперевірка.

Робота за ПК в Advanced Grapher, збереження результатів в файл.


Індивідуальна робота з програмою Advanced Grapher.

Самоперевірка в Advanced Grapher





Фізкультхвилинка


1-1

Вправи для оцей.

Вірш про математику.








Напрацювання практичних навичок

7-8

Тренувальні задачі

Картка з завданням

Робота з підручником


Самоперевірка в програмі Advanced Grapher

Дослідження графіків.

Збереження графіків в файл.




Аналіз навчальної інформації та перевірка її засвоєння

4-3

Опитування.

Демонстрація




Advanced Grapher



Підбиття підсумків уроку

1-2

Рефлексія






Домашнє завдання.

1-2








ХІД УРОКУ

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання вчителя і учнів, організація уваги. Перевірка наявності зошитів. Повідомлення теми, мети та очікуваних результатів.

Проведення інструктажу з Техніки безпеки в комп’ютерному класі. Учні розписуються в журналі використання комп’ютерного часу. Ставлять час роботи за ПК – 30хв (наприклад, 8.25-9.55). Всі учні на уроці сидять по 2 за столом, на кожному столі стоїть комп’ютер.



Повідомлення учням, що сьогодні на уроці буде використовуватися програма Advanced Grapher для роботи з графіками – це і побудова графиків, і аналіз, і визначення областей функції за її графіком, знаходження значень функції.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

На попередньому уроці було завдання зробити графіки функцій на окремому аркуші (шаблони):









Учні, що сидять за партою, обмінюються аркушами, перевіряють правильність виконання роботи.


На екрані для перевірки демонструються графіки цих функцій.

Вчитель каже, що ці графіки нам знадобляться на цьому уроці.

Також вчитель звертає увагу на те, що графіки побудовані учнями з неточностями, а можливо хтось взагалі не виконав завдання, бо не захотів обчислювати точки функції, тому сьогодні на уроці учні отримають зручний комп’ютерний інструмент, який дозволить


        • швидко будувати графіки,

        • роздрукувати кольоровий графік на аркуші,

        • виконувати самоперевірку, якщо графік вже побудований в зошиті,

        • обчислювати значення у(х) за значенням х;

        • табулювати функції;

        • знаходити нулі функції;

        • зберегти результат у файлі.

Всі на уроці повинні бути уважними. Сьогодні новий матеріал будемо розглядатися за допомогою програми Advanced Grapher.


  1. Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал