Аналіз системи виховної роботи



Сторінка1/8
Дата конвертації28.12.2016
Розмір1,14 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
Аналіз системи виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Робота з профілактики правопорушень



Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Участь дітей у гуртковій роботі

Досягнення серед учнів школи

Ціннісне ставлення до праці

Профорієнтаційна робота, спрямована на вибір учнями професії

Формування здоров’язберігаючої компетентності школярів

Вивчення рівня вихованості

Аналіз факторів, що впливають на ефективність виховної роботи в школі-інтернаті

Кадрове забезпечення виховного процесу

Рівень аналітичної діяльності вихователів школи - інтернату

Рівень проведення виховних заходів вихователями школи - інтернату

Рівень планування виховної роботи вихователями школи - інтернату

Стан роботи органів учнівського самоврядування.

Робота з позашкільними організаціями

Аналіз системи виховної роботи:

Виховну роботу у школі - інтернаті організовано із урахуванням основних положень Конституції України, «Конвенції про права дитини», Законом України «Про освіту», Національною Програмою «Діти України», Національною доктриною розвитку освіти, Концепціями громадянського, естетичного, екологічного, превентивного виховання, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Виховна робота спрямована на:



  • виховання почуття поваги та гордості до рідного краю, шанобливого ставлення до державної символіки; любові до культури свого народу;

  • формування активної моральної життєвої позиції, виховання моральних якостей, збереження та примноження сімейних традицій;

  • забезпечення індивідуального розвитку дітей, найбільш повне задоволення і розвиток їхніх інтересів та нахилів, проби сил та одержання досвіду особистих досягнень у різних видах творчої діяльності;

  • забезпечення умов по збереженню і зміцненню здоров'я (психічного і фізичного), соціального захисту дітей;




  • формування у дітей потреби в спілкуванні словесною мовою, стимулювання накопичення словникового запасу.

Для вирішення поставлених завдань виховна робота в школі здійснюється за напрямками, які зазначені програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»


Скругленный прямоугольник 37


Скругленный прямоугольник 34


Скругленный прямоугольник 33

Овал 31

Скругленный прямоугольник 29Скругленный прямоугольник 28

Скругленный прямоугольник 25
Планування виховної роботи у школі - інтернаті здійснюється на діагностичній основі згідно з нормативно-правовою базою щодо організації виховного процесу в освітніх закладах. При складанні плану виховної роботи враховуються мета й завдання виховання, визначаються державні та нормативні документи, якими керується школа, рівень розвитку і вихованості учнів, можливості виховного середовища, досвід і кваліфікація педагогів, результати самоаналізів проведеної виховної роботи вихователями

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

У школі-інтернаті активізована робота з питань виховання свідомості учнів, формування патріотизму, громадянських і конституційних обов’язків, поваги до державних символів України, національної ідеї, виховання правової культури учнів, яка органічно вписується у зміст і методику навчальної і позаурочної роботи, в організацію життєдіяльності школярів.

Педагоги значну увагу приділяють формуванню національної свідомості учнів, усвідомленню ними належності до рідної землі, народу. Так, у класних колективах щороку проводяться години спілкування, присвячені Дню партизанської слави «В пам'яті народній назавжди», визволенню України в роки Великої Вітчизняної війни «Пам'ять не згасне в віках». Традиційними стали уроки духовності: «Не одяг прикрашає людину, а добрі справи» та «Раз добром нагріте серце вік не прохолоне», які сприяють утвердженню гуманістичної моралі, формуванню в учнів таких цінностей, як доброта, справедливість, щирість, принциповість, взаємоповага, тематичні класні години у П-7 класах «Сторінки історії мого села», «Державна символіка», «Свято Покрови- свято українського козацтва», «Традиції мого народу», «Українська сім'я- основа держави», «Толерантне ставлення до всіх націй і народностей»; позакласні читання у 1-12 класах «Традиції та звичаї українського народу»; інформаційні години у 5-12 класах «Люди, які прославили мій край».

Одним із аспектів громадянського виховання є проведення екскурсій. Так, учні неодноразово побували у краєзнавчому музеї м.Запоріжжя на о. Хортиця, у заповіднику Асканія-Нова, відвідали місто Київ. З метою забезпечення високої ефективності та якості національно - патріотичного виховання у школі проводяться такі заходи: зустрічі, уроки мужності з учасниками Великої Вітчизняної війни, та учасниками тилу; участь у мітингах біля меморіалу до Дня визволення села Кам’янського та Дня Перемоги; випуск газет та плакатів військово –патріотичної спрямованості; проведення читацьких конференцій, перегляд та обговорення кінофільмів на військову тематику.



З метою поглиблення знань учнів про героїчне минуле нашого народу, виховання поваги до ветеранів Великої Вітчизняної війни у школі організовано волонтерський рух. Волонтери виявляють милосердя до хворих і людей похилого віку, допомагають їм під час осінньо - польових робіт, здійснюють заходи до Дня людей похилого віку, Дня інвалідів.






Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал